Aika rauhallinen olo siitä. Joistakin kesistä on jäänyt enemmänkin hampaankoloon/ientaskuun. Alkukesästä saatiin tehtyä asioita jopa edellä ns. normaalia aikataulua ja nyt jotenkin se työ vain alkaa sieltä. Varsinkin kun työpaikka on tuttu.

Heräsin ensimmäisen kerran seitsemältä, valvoin jonkun aikaa ja päädyin lukemaan Twitteriä, jossa kommentoitiin melko paljon Turun eilistä natsikulkuetta ja sen vastamielenosoitusta.
Nukahdin sitten uudestaan ja heräsin yhdeksältä, jolloin luin e-kirjaa jonkin aikaa. Sitten nukahdin taas.
Puoli kahdeltatoista herätessä oli olo kuin joku olisi lyönyt vasaralla päähän, vähän sellainen liikaa ja toisaalta huonosti nukkuneen olon yhdistelmä. 
Tänään illalla kahden kaverin synttärit Kaivarissa tai jossain siellä lähellä. Huomenna veljelle syömään ja illalla sitten Franz Ferdinandin keikka. :O Vaikka tiedossa on ehkä liikaa ihmisiä, mutta on kivan odottava fiilis, koska tykkään niistä ihmisisitä, joita olen näkemässä. 
. 

Mutta kaikki riippuu tietysti näkökulmasta ja tilanteista.
Viikonlopulle on taas pitkä tehtävälista, josta olen hoitanut vasta pari kohtaa. Tarkoituksena oli muun muassa mennä kahvilaan lukemaan työaiheista kirjaa, mutta koska ulkona sataa koko ajan, en viitsi mennä ulos, vaan keitin kotona kahvit ja suklaavanukasta, ja luen niiden kanssa sitä kirjaa.
Vanukasta piti saada siksi, että ostin aiemmin Fanny-vanukasta purkin ja jäin siihen koukkuun, ja tänään olisin halunnut sitä lisää, mutta en viitsi kuitenkaan pelkästään sen takia lähteä kauppaan. Kaapista löytyi aineksia suklaakiisseliin, tuli ihan hyvää.
Ulkona oli ihanan viileää ja peiton alla just sopivan lämmintä. Herätessä kissa oli taas päällä ja kuorsasi!
Ehhehe!

). 
Liitutaulumerkinnät yhdistyvät ainakin sisustuslehdissä järjestelmälliseen elämään.

. Loputtomiin tämä ei etäsuhteena tule toimimaan kun toinen asuu 450km päässä. Mutta aika näyttää miten tämä menee. Minä olen niin lopen kyllästynyt hetkittäin nykyiseen elämääni, että voisin jopa vakavasti harkita, että heitän elämäni täällä romukoppaan ja aloitan uuden elämän toisella puolella Suomea, jos saan siihen tarpeeksi hyvän syyn. Että tälläisissä ajatuksissa tänä viikonloppuna.

Join toki kahvit ja luin naistenlehteä, mikä kuulostaa tässä kontekstissa todellisuuspaolta, mutta toisaalta arkeakin on jatkettava, vaikka jotain tulisi tehdäkin.
Nyt tosiaan heräsin "oudon" myöhään. (Toki siihen saattaa vaikuttaa se, että heräsin aamuyöstä 4:36, enkä nukahtanut sen jälkeen heti, kun iski pieni ahdistus.)
) Leffan jälkeen yritin mennä toiseen leffaan, mutten ihan ehtinyt. Leffasta myöhästyttyäni harhailin epämääräisesti kaupungilla pelaten pokemonia. Harmittelen nyt jälkikäteen, etten ottanut kirjaa mukaan. Esimerkiksi Ruttopuistossa olisi ollut sopivan lämmin penkillä istuskeluun ja lukemiseen.
.
Töitäkin on vähän ja työmatkaan valmistautumista. Join kuitenkin kahvit parvekkeella, lasitetulla partsilla tarkeni hyvin kun sinne paistoi aurinko ja kun oli pukeutunut lämpimästi. Niinkin pienellä jutulla saa sunnuntaista täydellisen. 

Kaupan tortut ovat usein pahoja, mutta itsetehdyt hyviä.
Tänäänkin on onneksi lämpimähkö päivä. Mietin menisikö käymään Keskiaikaisilla markkinoilla. Kuljin tosin niiden läpi jo perjantaina ja samanlaistahan siellä on kuin joka vuosi.
Toisaalta voisi istua parvekkeella lukemassa, tai mennä johonkin muualle kävelylle. Mitään kovin tahdikasta lenkkeilyä ei tosin sovi harrastaa, flunssa vaivaa yhä, tai oikeammin flunssanjälkeinen yskä, joka minulla kestää aina luvattoman kauan. L-S kirjoitti:
Vielä viikko töitä ja sitten loma. Pitäisi sitäkin suunnitella ja keksiä jotain muutakin tekemistä kuin pakolliset synttärit ja sukulaisvierailut. Mikähän olisi hyvä ei-suurkaupunkikohde kotimaassa, jonne mennä vaikka yöksi tai pariksi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa