Pieniä, muutaman minuutin mittaisia sketsitilanteita, joissa Pirjo on ihanan akward!
Katsoin kaikki heti ja meinaan katsoa uudestaan.
Jos tykkää Siskonpedistä, niin ehkä nämäkin menee

theia kirjoitti:Eikö Doctor Who:n kymppikautta ole katsottavana missäänHyppäsin Netflinksin kautta TARDISin kyytiin vasta vitoskaudesta, ja siellä on vaan ysikauteen saakka. Y-HYYYYYYYYY!

Saan ekan kauden varmaan siihen mennessä katsottua.

Se oli ainakin ihan hauska, vaikka en ehkä olisikaan jaksanut sitä katsoa mitenkään keskittyen, mutta taustalla meni.

Sarja löytyy Yle Areenasta, jos ei ehdi tänään katsoa, niin se näyttäisi olevan siellä vuoteen 2029 saakka. 
Siinä hyvin hatarin tiedoin matkustetaan Jenkeistä kaukomaihin rakentamaan parisuhdetta puolison kanssa, vaikka ei olla edes kasvokkain tavattu. Aika ihmeellistä huttua! 
En ymmärrä. Sarjan pitäisi tulla viikoittain samaan Bat-aikaan, samalta Bat-kanavalta.
(Vaikka en niitä erikseen jaksa etsiäkään, joten harvemmin niitä katson.) Salaa haaveilen häistä, vaikka naimisiin menolle ei varsinaisesti ole mitään hyvää syytä.
Ehkä mulla on joskus häättömät häät.
...ai niin mutta nehän mulla on keväällä tulossa, koska mulla on väitöskaronkka aka yhden hengen häät. 
Taitaa olla, että seuraan ainakin koko ensimmäisen kauden.marenkienkeli kirjoitti: ...ai niin mutta nehän mulla on keväällä tulossa, koska mulla on väitöskaronkka aka yhden hengen häät.
Juhlatkin ovat kuitenkin komeat, ja puvunkin voi valita sen mukaan. Tiedän mm. yhden ihmisen, joka käytti häissään käyttämäänsä hametta osana väitöskaronkka-asua. Ja mulla taas oli iltapuku, jonka sama malli oli tietojeni mukaan erivärisenä käytössä hääpukuna eräällä tuntemallani henkilöllä.
(kumpikaan ei ollut valkoinen)
Kibaya kirjoitti:Siellä on huhuttu olevan mukana Ronn Moss! Ridge meidän takapihalla, perskuta!

Näkyypi ainoastaan Amazon Primen kautta.
Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Siellä on huhuttu olevan mukana Ronn Moss! Ridge meidän takapihalla, perskuta!
Onks kiikarien linssit kiillotettu?![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa