marenkienkeli kirjoitti:Sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Ei pelkästään mies sekä nainen. Tarvitsee vaan hyväksyä biologia
Tossa sun väitteessähän juuri kielletään biologia. Jos hyväksyttäisiin biologia, ei olisi noita väitteitä.
Kibaya kirjoitti:Trple H, mikä on sun motiivisi tulla foorumille?
Kibaya kyselee, mikä on mun motivaatio tulla foorumille... väittää että emme ole mun kohderyhmää.
Saahan sitä väittää.
Mä liityin YleX foorumille kesäkuussa 2003 ja vuosia myöhemmin keksin koko termin forde (sen vahvisti aikoinaan DarkSide).
Se että olin "pitkään" hiljaa ei oikeastaan tarkoita mitään. Kyllä mä ilolla toivottaisin takaisin vuosia poissa olleita fordelaisia, vaikken olisi heidän kanssa samaa mieltä.Muutama esimerkki mainitakseni Jyri, Eowyn, kääpiö (sori en nyt muista sitä sen miestä nimeltä), mrs. bond tai Veka. Vieläki harmittaa vanillan ja huippulaatua välirikko.
Ja ei, mä en ollut se, joka meni henkilökohtaisuuksuun, mut jos mulle aletaan vittuilemaan, niin kyllähän mä vittuilen takaisin. Mun ns. comeback viestistä poimit epäolennaisen ja tällä tiellä ollaan edelleen.
Ps. oliko se käpsän ukko joku nubya, nubile vai mikä hitto. Me käytiin kolmistaan kahvillakin.

) Ja toki YleX:n foorumillakin oli paljonkin kunnollisia keskusteluita.

Siksikö, kun Keskusta koki rökäletappion?