Jos ihmiset menisi edes vähän johdonmukaisemmin oikeassa reunassa, olisi edes jonkunlaista selkeyttä kevyessä liikenteessä. Ja kaikken eniten ärsyttää se ainoalla 50 metrin pyöräkaistalla seisoskelu ja tallustelu. Se on ihan selkee homma!
Jos ihmiset menisi edes vähän johdonmukaisemmin oikeassa reunassa, olisi edes jonkunlaista selkeyttä kevyessä liikenteessä. Ja kaikken eniten ärsyttää se ainoalla 50 metrin pyöräkaistalla seisoskelu ja tallustelu. Se on ihan selkee homma!
Mr. Smith kirjoitti:Kiitos Tr*inalle ja Santalaceaelle vinkeistä![]()
Olen nyt ottanut sellaisen kannan asioihin, että jos en muuten pääse pois sieltä (&%#:n lentokentältä, niin menen ensimmäisen taksin luokse, otan esille 50 £ setelin ja sanon (siis englanniksi, tässä suomeksi): "8,6 kilometrin päässä on hotelli. Minulla on kädessäni 50 £ seteli. Arvaa miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?"
Vaikka vain jotain satunnaista kotteroa.

Lyyra kirjoitti: Music Map lienee se, mitä haet.

Crux kirjoitti:Hei muistattaks työ sen ihan kauheen kuvan siellä ex-foorumilla? Sen missä oli ne kaks sormea jotka oli olevinaan "auki" päästä ja niissä aukon reunoissa oli jotain röpelöä

Migreeni kirjoitti:Mitä ihmettä tuossa oikein on tapahtunut? Noille sormille siis?

Yabba kirjoitti:Migreeni kirjoitti:Mitä ihmettä tuossa oikein on tapahtunut? Noille sormille siis?
Mistään mitään tietämättä, tai tarkemmin tutkimatta, näyttää minusta hieman photoshopatulta
Migreeni kirjoitti:(Noiden linkkien takainen maailma kieltäytyi näyttäytymästä minulle...)
No, kokeillaan nyt laittaa tähän alle nuo kuvat, josko vaikka sitten näkyisi 

Laaksonen kirjoitti:Miksei täällä fordella ole "Mikä biisi?" - ketjua tai osastoa? Vanhan forden aikaan, niin biisejä oli kiva käydä metsästämässä laiskoille ihmisille.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa