)Kiva tietää, että Prismasta/Cittarista saa, tai on ainakin joskus saanut kivoja kesähattuja. Mä jotenkin aina onnistun päätymään Prismaan silloin kun siellä ei ole enää mitään kivoja vaatteita.
(Paitsi ostin keväämmäällä Kaaren Prismasta strech-farkut...
) Mä mietin vaan noita bandanoita sen takia, että mulla on vielä jossain nurkissa sellaisia ysärillä hankittuja bandanoita ja nehän olisi kiva ottaa hyötykäyttöön.Sen lisäksi, että mulla on vähän ikäriisiä on mulla läskikriisi. Ahdistaa kun mun vanhemmat kivat vaatteet ei istu enää. Sitten kaverin polttareissa on mustavalkoteema. Ei valkoinen vaan sovi mulle.
Mitäköhän mustavalkoista voisi pitää keskellä kesää?
Ja sitten on myöhemmin häät. Oon käyttänyt nyt vuodesta 2010 kaikissa häissä mulle tehtyä kaasonmekkoa. Onko jotenkin junttia pitää sitä vielä näissä häissä? (Olettaen että se mahtuu mulle vielä
) Mutta niinhän se on, että se on omasta päästä kiinni, miten vaatteet kantaa, mutta silti olisi kiva että vaatteet istuisi, ja että niitä istuvia vaatteita löytäisi vieläpä edullisesti.Eilen oli kiva katsella ihmisten pukeutumista. Jollain oli niin ihania mekkoja, että ihan kateeksi kävi. Mä etsin edelleen sitä täydellistä kesämekkoa. Joskus vaan ottaa päähän, kun olen ehkä maailman huonoin shoppailija, tai mulla on liian korkeat kriteerit kun en halua ihan mitä tahansa rättiä päälleni laittaa.

Lääkäri tätä mulle jo kerran ehdottikin sillä kärsin pahoista menkkakivuista ja elämä on silkkaa helvettiä sen pari päivää. Noh, katotaan katotaan. 

Täytynee välttää ton käyttämistä sun nähden.

Ennen niitä kivut olivat välillä infernaaliset ja ei käynyt pienessä mielessäkään olla syömättä isolla annoksella ibuprofeenia ja parasetamolia. Pillereiden aloittamisen jälkeen olen jopa välillä ollut kuukautisia syömättä kipulääkkeitä.
Lisäksi kivut ovat iän karttuessa vähentyneet ja vuotomäärä pienentynyt. Yleensä syön pillereitä n. 5-8 viikkoa putkeen ja sitten pidän taukoviikon. Lääkärin ohjeen mukaista toimintaa. Niin kauan, kun noita pillereitä syö 3-9 viikkoa putkeen, kaikki on ok. Itse en yli 8 viikkoon pysty, kun alkaa tulla tiputteluvuotoa.
Kiva kuulla, että kuukupin käyttö tuntuu nyt helpolta!