Viime kesästä ei ainakaan lämpöä puuttunut, mutta silti juhannuksen säätä moititaan vielä hellekesän jälkeenkin. En tajuu...

Pascal Lemoix kirjoitti:Jos on tarkoitus kutsua koko suku mökille heittämään tikkaa... niin se on huono ajatus.![]()

Kibaya kirjoitti:Tää on ehkä paskamaisin juhannus koskaan.
Meilahden sairaalassa, kiinni kutisevissa piuhoissa ja niin tylsää ettei aika mene millään. Keskittymiskyky on jossain muualla ja yksinoleminen on yhtä helvettiä.
Onneksi kuitenkaan ei samassa huoneessa ole tällä hetkellä muita.
Omin päineen en saa poistua kerroksesta, seurassa kyllä.
Haluan vaan pois täältä.
(Mutten pääse ennen huomista ja sittenkin vaan käymään jossain.)

Hyvä niin, koska tuntuu, että loma olisi nyt ollut jo pidempikin kuin se kaksi ja puoli viikkoa. Olin kovasti tämän tarpeessa. En ole käynyt kotimaata kauempana, mutta kotimaanmatkailu on mukavaa ja kesä-Suomi on kaunis, esimerkiksi Turun saariston tienoo ja järvi-Suomi. Toki yksityisautoilua on tullut nyt harrastettua turhankin paljon.

Pascal Lemoix kirjoitti:Lisäksi hymiöt näyttävät ainakin mulla omituisilta.

.
Ikävää, että sulla on paha olo.
Onneksi suhtaudun tavoitteisiin jo melko kepeästi.
Se oli se tärkein homma nyt tähän väliin.Pascal Lemoix kirjoitti:Melkein siivosin kirjahyllyn ylähyllyn tänä kesänä.Onneksi suhtaudun tavoitteisiin jo melko kepeästi.
--
Äsken lajittelin jalkapallotarroja maittain.Se oli se tärkein homma nyt tähän väliin.
Onhan tässä vielä viikonloppu aikaa...

Pascal Lemoix kirjoitti:Nyt on käyty sen verran monta viikkoa koulua, että alkaa vähän jo uuvuttaa. Vuoden pisin välihän on elokuusta syyslomaan. Kuitenkaan sellainen syksyn raikkaus ei mielestäni ole tullut, vaan hiostavankostea ilma ja sade ovat vuorotelleet.

Suurin osa tietysti jotain uutiskirjeitä ja mainoskirjeitä ja erilaisia juttuja mitä olen tilannut (mm. joogaopettajien viikkokirjeitä sun muuta). Mulla oli vielä Black Friday -mainoksiakin klikkaamatta auki
Jotenkin pitäisi karsia mainoskirjeistä, niin että voisi saada vain sellaisia viestejä mitä oikeasti viitsii lukea, mutta jotenkin aina epäonnistun siinäkin karsimisessa. Sähköpostin perkaamisessa on mennyt tänään aika paljon aikaa. Lisäksi tein bullet journaliin tammikuun alkua. Vielä pitäisi tehdä vuosikatsaus sekä bujoon että fordelle.
Pidän vuosikatsauksista, koska haluan tietää mitä olen tehnyt ja mitä tekemässä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa