Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 21 Helmi 2020 22:43

Kiitos samoin! :keijohali: :keijojami: :pusu:

Hyvää (myöhästynyttä) keijonpäivää! :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 06 Maalis 2020 13:18

Mä oon lomalla.
Katsoin koneelta yhden ohjelman ja ennen sitä Shinya kiipes syliin. Makaa mun käsien ja rintakehän päällä. Ei tässä muuten mitään, mutta aivan heevetillinen vessahätä :virnei: Kissaahan ei voi siirtää! Sehän olisi aivan kammottavaa!
Hieman haastellista myös tämä kirjoittaminen :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 01 Huhti 2020 20:56

Vaihdoin sukunimen : pilvi:
Päätös tuli jo maanantaina ollessani töissä.
Kerroin pomoille, että tämmöi ois nyt sit uus nimi käytettävissä. Nyt oon sitten saanut selitellä että oonko mennyt naimisiin :jaaha: :läps: For reals. Selkeästi tämä nimenmuutos on joillekin outoa ilman että asiaan liittyy parisuhde.
Ilmeisesti mun kuplassa eletään niin toisenlaista arkea, että sitä ei ole kukaan avaruusluksushomokommunismismin puolelta ainakaan sanonut ääneen.

Tykkään siitä nimestä tosi paljon ja kun tänään se taas sanottiin ääneen niin väkisin hymyilytti. Siitä on paljon iloa juuri nyt.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 07 Huhti 2020 12:00

Ensimmäiset "kunnolliset" aamukahvit parvekkeella tänään.
Istuin ja vaan pidin silmiä kiinni, kuunnellen huminoita ja lintuja. Ihan aamusta on just semmonen kirpsakka meininki siinä meidänkin partsilla. Tykkään siitä tosi paljon. Yritin tehdä meditaatiota, mutta se oli ihan vituixmänniä kun päädyin vain murehtimaan.
Mur, mur.
Lopulta vain istuin ja tuijotin meidän jokimaisemaa ja kuuntelin kun Myyyy huutaa että on vääryyttä. Väärys oli ettei hän päässyt syliin siihen tuolille. Ja että vähän pelotti se ulkoilma kun lintuja pyöri siinä. Paske hoomanni.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 04 Touko 2020 12:50

Naisen Kosto -podcast.
Kyllä.

:virne:
:keijo:

Pirjo Heikkilä :sydän:
Suosittelen.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 13 Touko 2020 23:24

Kibaya kirjoitti:Naisen Kosto -podcast.
Kyllä.

:virne:

Pirjo Heikkilä :sydän:
Suosittelen.

Kiitos suosituksesta, täytyy laittaa testiin. Mulla on hirveä podcast vaje, koska en voi enää kuunnella suosikkiani monia jaksoja päivässä, koska olen nykyään samassa tahdissa heidän kanssaan.

Itse suosittelen kaikille true grime -faneille (ei tarvitse olla superfani), suosittelen My favourite murder -podcastia. :) Se on murha-komediapodcast (kuulostaa väärältä, mutta ei siinä kuolemalle naureta), joten ei ole liian raskas. Mun oloa tuon kuuntelu jostain syystä rauhoittaa, mutta ymmärrän kyllä että joidenkin kohdalla tieto lisää tuskaa.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 14 Touko 2020 08:41

Naisen Kosto on aika lyhyt, mutta jos kestää kuunnella "vanhoja" podcasteja niin How bad was that!
Siinä Jamie MacDonald ja Ali Jahangiri hölöttää. Ei sinänsä aihetta, tyypit käy läpi mm. nimipäivät nauhoituspäivältä ja tavallaan ajankohtaisasioita, mutta jutut dereilaa aina aika tavalla. Aika paljon keikkatarinoita, mutta semmosta rentoa jutustelua, joskus vähän vakavammallakin otteella. Nauravat myös aika paljon omille jutuilleen ja se tarttuu. Mutta podcast on helposti sellainen mitä ei aina jaksa kuunnella.
HBWT nauhoitettiin ennen koronaa maanantaiaamuisin.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 25 Touko 2020 21:38

Siirryin viikonloppuna ulos nukkumaan.
Ihanaa.
Lintujen laulukonsertti on oikeasti aivan mielettömän ihanaa :sydän:
Ulkona saan myös nukuttua ihan himpun verran paremmin. En mitenkään ideaalisti, mutta vähän vähemmän tulee pyöriskeltyä.
Ja kirkkaina iltoina sitä voi vaikka vaan tuijotella tähtiin samalla kun kuuntelee äänikirjaa.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 09 Kesä 2020 22:50

Hohhoijaa. Etätyöt alkavat pikku hiljaa (tai ei niin hiljaakaan) kyllästyttää, mutta meillä ei ole vielä tietoakaan siitä, että pääsisi tekemään työhuoneelle töitä. Vaikka en pidäkään avokonttoristani, ainakin sinne mennessä saa rytmitettyä päivän jotenkin järkevämmin. Nyt mulle käy lähes järjestään niin, että työpäivä levittäytyy pitkin päivää, kun tulee pidettyä pidempiä taukoja esim. ruoanlaittoa varten keskellä päivää. Pyrin siihen, että syön vain kerran päivässä kunnon aterian iltapäivällä, ja siihen tuppaa aina menemään jonkun verran aikaa, vaikka ei tekisikään mitään kovin monimutkaista tai vaikka olisi suht valmista. En myöskään saa aloitettua päivää kovin aikaisin, joten se jatkuu helposti myöhään iltaan. :epäilevä: Tietysti oma vika, mutta en vaan jotenkin saa tätä toimimaan muuten.

Onneksi pian pidän kolmepäiväisen viikonlopun ja seuraavalla viikolla on juhannus eli taas kolmen päivän viikonloppu. :keijo:
Mukavaa sentään, että on kesä! Kevät tuntui menevän jotenkin yllättävän vauhdilla ohi, vaikka päivät toistuivatkin samanlaisina, mutta jotenkin kaikki kotonaolo vaimensi kevään ja nyt on vaikea uskoa, että on jo kesäkuu.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 19 Kesä 2020 14:20

Hyvää juhannusta keijot! :hymyhali:

Fok It tiivistää hyvin juhannussuunnitelmamme. :rotflmao:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 20 Kesä 2020 13:15

Hyvejä juhannukseja :keijoi:

Mun juhannusaatto oli kyllä just semmonen kuin halusinkin.
Viime vuonnahan olin tähän aikaan siellä sairaalassa ja halusin siksi jotain aivan muuta.
Kävin torstaina yhdessä tutkimuksessa ja sairaalan sisäpuoli hiljaisuudessaan sai mut voimaan aika pahoin.
Samoin tän päivän fb-muistot.

Mutta eilinen :sydän:
Heräsin tietty siihen että aurinko paahtaa parvekkeelle siihen missä nukun. Oli huono olo.
Keräilin itseäni tovin, koska väsytti ihan perkeleesti.
Päädyin Kuusijärvelle ja uin järven ympäri.
Kotona oli avustaja tullut töihin, ohjeistin hänet ja sitten kello olikin jo riittävästi.

En tajunnut miten kova ikävä mulla oli ollut theian perhettä.
Juhannus valmiissa ruokapöydässä oli todella täydellistä.
Halaavat lapset, riehuvat lapset, riehuvat lapset, ei hetkeäkään paikallaan -lapset.
Miten paljon mä olinkaan sitä kaivannut ja miten paljon mä sitä arkeeni tarvitsen!
Ei siis joka päivälle, mutta olen lapsiaddiksi, joka tarvitsee annoksensa säännöllisesti.
:sydän: :sydän: :sydän:

Illaksi oli avustaja kysellyt onko Helsingissä jotain "pakollista". Hän on kotoisin muualta, asunut täällä pari vuotta ja nyt mietti että onko täällä jotain mitä jengi tekee "aina" juhannuksena.
Naureskelin että varmaan ne nyt peruutetut juhanustapahtumat, mutta jos häntä kiinnostaa niin voidaan lähteä katsomaan että missäs se jengi nyt on.
Avustajalla on auto, joten seikkailu oli valmis.
Kämppiskin lähti mukaan.
Päädyttiin ajamaan reitti Tikkurila - Helsinki - Mikä kaista pitää ottaa - Vallila - Puu Vallila - Mannerheimintie - Eira - Mennään tästä oikealle -suunta - Kaivari - Kalasatama - Arabia - Itäkeskus - Melkein Kouvola - Etelä-Sipoo - Hitå - Pois Melkein Kouvolasta-motari - Kehä III - Koti.
Kotona oltiin joskus puoli yhden jälkeen.

Poltin myös tässä kaiken keskellä vähän vasenta olkapäätä. En tajua miksi vain vasen on ottanut itseensä, mutta sitä vähän kuumotti illalla ja sen on punaisempi kuin oikea. Naama ei ole palanut, eikä punoita edes, joten aika jännä ilmiö.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 22 Kesä 2020 10:25

Unohdin juhannuslistasta että nähtiin kokko!
Siellä Hitån ajeluosuudessa oli yhdessä kohtaa saarten puolella kokko rantavedessä.

Lähetin viime viikolla kelaan viestin, että ois kiva jos ilmoittaisivat heidän taksivälityskeskukseen mun uuden nimen.
Olen sitä pyytänyt jo aiemmin ja viimeksi pyysin puhelimessa, kun tyyppi sukunimitti mut väärin. Pyysin että korjaisivat sen sinne, kun muutoksesta on kuitenkin jo aika hyvä aika.
Eivät voi sitä mun pyynnöstä tehdä :töktök: vaan pitää tulla Kelalta se tieto.
Aaaaaivan.
Nyt kela lähetti mulle viestin "olemme välittäneet taksivälityskeskukseemme oikeuden pitkäaikaiseen taksioikeuteen."
Ei sanaakaan siitä nimestä.

:ei:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 03 Heinä 2020 20:25

Tulin mutsille maalle.
Oon saanut nukkua melkeen ulkona, kun saunamökin toinen puolikas on lämmittämätön hirsimökki. Siellä saa ikkunat auki kun on ötökkäverkot ja vain yksi kärpänen on ollut seurana.
Ekana yönä oli 9 astetta ollut yöllä lämmintä. Ensimmäinen yö pitkästä aikaa kun heräsin vain kaksi kertaa!
Viime yönä olin pakotettu sisälle, koska täällä oli vieraita. Oli tosi huono nukkua ja heräilin ja pyöriskelin ja tuskailin. Ensi yöksi pääsen taas ulkomökkiin.

Mökin takana on pelto mihin on laitettu kesäksi kaksi naapurin hevosta.
Mökin katossa on myös lintujen pesä. Arvatkaa vaan mimmonen paskahalvaus iski kun se pörähti sinne ensimmäisen kerran. :keijo:
Lisäksi mun selän takana oli yksi irto-ovi, joka kolahteli satunnaisesti ja olin ihan varma että nyt joku hiippailee ja tulee ovesta.
Hieno mielikuvitus! Mitäs katoin jotain Bodom-dokkaria just ennen nukkumista. Ei, en suosittele.

Mutta josko tässä nyt pari yötä saisi nukuttua niin että on hyvä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ke 08 Heinä 2020 14:31

Yhyy, irccloud on rikki (ilmeisesti vielä jonkin aikaa) ja olen irkissä yksinäni mibbitin kautta :keijopillitys:
Eihän tässä nyt tule etätöistä mitään!
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 08 Heinä 2020 15:10

Joo, on kyllä orpo olo kun irkki on rikki! :keijopillitys: Mä olin jo unohtanut Mibbitin olemassaolon, tai sen nimen, joten en voinut mennä sinnekään. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Heinä 2020 21:17

Terccui Norjasta.
Odotan pääsen kirjoittamaan matkarapsaa tältä matkalta. Olen ollut "vasta" perjantaista liikkeellä ja jo sunnuntaina mietin et huhhelihuu taas tätä elämänkomediaa :keijo:.
Puhumattakaan kun ajettiin Norjaan ja tänään vielä Nordkappiin.
En suosittele vuonoreittejä korkeanpaikan kammoisille :virne:

Nyt vielä tämä yö Honningsvågissa, 30 kilsaa Nordkappista. Huomenna takaisin Suomen puolelle, mutta en vielä tiedä minne.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 26 Heinä 2020 21:00

Vantaa - Lohja - Tammela - Punkalaidun - Tampere - Jyväskylä - Oulu - Rovaniemi - Sodankylä -Karigasniemi - Honningsvåg - Nordkapp - Utsjoki - Kemijärvi - Ii - Oulu - Mustasaari/Vaasa - Tammela - Vantaa.

3521 kilometriä kymmenen päivän aikana.
Myös muita keijoja nähty matkalla kahdessa paikassa.
Lisäksi tuotu tuliaisina kiviä Norjasta, hillaa Ranualta ja hilloa sitten Tammelasta :kuola:

Nyt vähän sattuu.
Ja on kuuma.
Norjassa oli hyvä. Jäämerikin oli ihanan viileä.

Hohhoijaa. Mitäs sit?
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 05 Elo 2020 21:55

Käytiin tänään Fazerilla kierroksella lapsiosion kanssa. :keijoei:
Muistelin että olen käynyt kerran siellä ihan muutama vuos sitten.
Niinpäniin, oli hei 1999 tai 2000-vuoden alku, jompi kumpi.
No, juujaa, tosissaan vaan muutama vuos sitten :keijo:.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Elo 2020 16:41

Fysioterapia alkoi tänään.
Kova meno, jou jou.
Työt alkoi tänään.
Yhtälailla kova meno. :ei:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 31 Elo 2020 17:47

Mun eno on kuollut.

On jotenkin ristiriitainen olotila. Alkoholistihan hän oli ja sinänsä ei yllätä että hän kuoli suhteellisen nuorena, mutta en mä silti odottanut että se käy jotenkin tällä tavalla.
Hän oli ollut nyt vuoden juomatta, tehnyt töitä ja elänyt elämäänsä ilman viinaa. Ei varmaan koskaan selviä että mikä sai ryyppäämään. Elokuun puolessa välissä hän on tavannut kaveriaan ja ollut ylpeä miten on voinut dallailla pitkin stadia ja miten kaivari on edelleen ollut kaivari.

:huoh:
Surullista, niin surullista.

Toki ruumiinavaus selvittää tarkemman kuolinsyyn ja ajankohdankin. Meidän oma epäilys on että on lopettanut ryyppäämisen, koska olisi pitänyt mennä nyt tänään töihin. Elimistö ei ole sitten kestänyt sitä että juominen on lopetettu kuin seinään ja sitten tullut jotain ja ei ole siitä enää herännyt.

Meillä oli sama syntymäpäivä hänen kanssaan.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 07 Syys 2020 09:52

Viikonloppu oli aika täyteinen.
Ensin perjantaina keikka, sitten lauantaina siitä toipumista ja sunnuntaina veljen lapsen 6-vuotisjuhlat.

Perjantain keikka oli kyllä nniiiiin tarpeellinen. Ensin mietin että onko tässä mitään järkeä, siellä on ihmisiä jne ja varautumiset jne, jne. Yleisöllä oli maskipakko, ei suositus. Oli ihana päästä purkamaan sisälle kertynyttä raivoa. Lisäksi sain v-lauluun sanoitettua ittelle sopivat sanat. Yleisö lähti ihanasti mukaan huutamaan "vittu"a :keijo:
Ah, niin tarpeellista :sydän:

Lauantaina ei sitten tarttenut edes yrittää mitään. Sattui niin että könyäminen vessaan oli vaikeeta. Kaikki oli vaikeeta. Mutta samalla olin jossain rentouden keskellä, koska vaan nautiskelin vesisateesta ja katsoin tv-sarjan.
Hyyyyvin rentoa ja tapahtumatonta. Ajoissa nukkumaan ja niin edelleen.

Veljeni on ostanut bussin :rotflmao:
B u s s i n. :keijotäpinä: Lapset olivat ihan intopiukeina päästessään bussiajelulle ja mä meinasin tukehtua nauruun. Semmonen bändibussin näköinen systeemi, mutta siellä on pyörätuolinostin ja paikka pyörätuolille!! :rolf:. Kun halavalla sai.... :virnei:

Nyt pitääkin sitten taas orientoutua siihen miten tehdään töitä kotona.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » La 12 Syys 2020 15:00

En ole pitkään aikaan ilmoittanut mitään, eikä kyllä kovin paljoa Kibsiä lukuun ottamatta muutkaan.

Outoja aikoja, kiireisiä aikoja. Uusi työ vaatii pitkiä päiviä. Etätöissä ollessa olen nähnyt ihmisiä Zoomin ulkopuolella noin kerran viikossa. :keijo: (Jos ei lasketa asiointia). Ja Zoomissakaan ei aina välttämättä näe ihmisiä, jos he eivät halua laittaa kameroita päälle... suosittelen sitä, mutta en pakota siihen.

Tuntuu oudolta, että on taas syksy. Vastahan oli kesä ja lämmin. Nyt on harmaata ja sataa, tosin oli niitä päiviä kesälläkin ihan riittävästi.

Kesästä tuntuu jääneen päällimmäisenä muistiin ajaminen paikasta toiseen. Hiilijalanjälkeä tuli riittävästi, mutta ei oikein viitsi näinä aikoina julkisillakaan kulkea. Lomalla ajelin useamman kerran vanhempien luo ja takaisin, ja sen jälkeen tuli ajeltua pari kertaa työpaikkakunnalle ja takaisin (pitkä matka). Mulla on Spotify-soittolista nimeltä Autolista kesä 2020 ja soitin sen läpi noin sata kertaa. :keijo: Nyt puhelimen Bluetooth on lakannut toimimasta yhdessä autoradion kanssa. :epäilevä: No, kohta pitää joka tapauksessa ostaa uusi puhelin, kun ei vanha oikein skulaa.

Päätän random-ajatukseni täältä tähän. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 12 Syys 2020 20:18

Kävin siskolla extempore.

Siskollahan on nykyisin kissa.
Se on siskon miehen siskon :keijo:. Kissa on n. pari vuotias, ehkä kaks ja puol. Hieman kaltoin kohdeltu ja saanut pennut alle vuoden ikäisenä "vahingossa".
Kissa ei hirveästi tykkää vieraista ihmisistä. Sisko näki kissan kolme viikkoa asumisen jälkeen ekan kerran ja aina kun tulee vieraita, kissa käy vaan ovella haistelemassa.
Nyt kissa tuli heti meidän kanssa keittiöön, vaati huomiota ja ruokaa. Annoin kissalle ruokaa ja herkkuja. Rapsuttelu lattian tasolle on vähän haasteellista ja päätin kokeilla onneani. Otin kisasn rauhallisesti ja varmasti syliin. Hän ei pyristellyt vastaan, vaan alkoi kehrätä tosi kovaa. Rapsuttelin hetken ja laitoin sitten kissan takaisin lattialle. Hän nousi vielä mun jalkaa vastan ja purisi hinkatessaan kättä vasten. Sisko sanoi että hänen ihminen varmaan saa sätkyn kuullessaan.

Tänään se hänen ihmisensä saapui kotiin ja kun rapsuttelin kissaa, nostin hänet taas syliin. Tämä kissan emäntä oli ihan että wtf is häppenin?! Sisko kertoi kädestä ruokailusta ja muusta ja nauroi että semmosta se on kun kissakuiskaaja vähän kuiskuttelee ja kyllä kissat tietää. Totesin itsekin että kyllähän ne kissat tietää kuka on hyvä tyyppi.

Huvittaa vaan kun sisko ei tosissaan kauheasti tykkää kissoista ja on allerginenkin. Onhan se joutunut allergialääkkeitä vetelemään, mutta samalla myös tämä miehen sisko on siivonnut heillä niin että kissan hilse ilmassa pysyy aisoissa. Eikä kissalla ole asiaa makuuhuoneisiin, eikä itseasiassa kissa hirveästi siellä missä tahansa pyöriskele. Kissalla on panta kulkusineen kaulassa just siks ettei se häviä siihen monisataneliöiseen taloon. Hänen hoomantsin huone on alakerrassa ja pääosin siellä alhaalla kissa viihtyykin. Ruokahan on myös siellä ;).

Nyt oon saanut omaa kissaa rapsutella ihan huolella. Ei haittaa :sydän:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 16 Syys 2020 18:49

Onpahan ollut vuosi tähän asti. Koronan saapuminen, etäajat, itsellä ensimmäinen leikkaus (umpilisäke), veljen aivoverenvuoto, kesällä muistisairaan äidin hoitamista. Niin ja työ melkein jo loppui ja sitten jatkuikin. Ja pihalla on tehty vaikka mitä remonttia.

Rahatilanne varmaan paras mitä koskaan, koska käytin tuhlausrahoja pääosin matkailuun, jääkiekko-otteluihin ja ravintoloihin. Ja keikkoihin. Joita ei tietenkään ole hirveästi ollut. Ja vaikka olisikin, niin ei voisi mennä tai siirretään tai perutaan tai jotain.

Kännissä olen ollut paria viikkoa vaille vuosi sitten Tavastialla. Aikomus oli olla huhtikuussa samassa paikassa, mutta se siirtyi. Juon nykyään yhden oluen f1-kisan tai yleisurheilukisan kunniaksi. En sille, että joku menee jossain saunaan :virne:

Käyn nykyään Elixian BodyJameissa tanssimassa lauantaisin. Vaikka sekin on riski. Mutta käymättä oleminenkin on riski. Ylipaino on riski. Fazerin Dumle- ja Suffeli-tuoteperheet pitävät järjissä. En tiedä, pitävätkö hengissä. Silti olen laihtunut ainakin sen poistetun umpilisäkkeen verran, ehkä enemmänkin.

Välillä tulee sellaisia pysähdyksiä, että eihän tässä osaa enää odottaa mitään, kun k-tilanne vain venyy ja venyy. Mitään ei voi suunnitella. Voi olla, että jääkiekkoa pelataan, mutta kannattaako sinne mennä. Tai Mikkeliin tai Poriin tai Hämeenlinnaan. Riippuu virustilanteesta. Tukholmassa olin monta vuotta käymättä, mutta nyt kun ei ole mahdollisuuksiakaan, niin sekin tuntuu tyhmältä.

Kirjoja olen tilaillut vähän hövelisti. Ehtisi vain joskus lukea. Nyt varmaan viisi menossa eriasteisesti. Westötä, Austeria, Doylea, Simukkaa ja oliko vielä joku. Bussimatkoilla ehtii aina jonkin pätkän lukaista.

Töissä paljon poissaolijoita, niin saa vetää omat ja vähän toistenkin kuormat. Lohtuna tienattu raha... jaa, mitäs sanoinkaan rahasta hetki sitten...

Tietysti niin kauan hyvä, kun ei koronaa itse sairasta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 25 Syys 2020 19:31

Elämme taas niitä aikoja syksystä, jolloin alkaa päässä vesi kiehua ja vedettävä kuorma tuntua raskaalta. Taistelua kohti syyslomaa.

Vaikka toisaalta pitäisi olla tyytyväinen, että koulua voidaan edes käydä tälleen lähes normaalisti.

Mutta viikko on melkoinen suoritus. Ja kun yhdestä selviää, on palkintona seuraava... Ja lopulta siellä jossain kaukana se syysloma.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa