Osoitteet voisi laittaa mulle haluamallaan viestikanavalla

Mutta en paljasta vielä. 

), kynät & kekwejä. Koko komeuden kruunasi kyllä Suosikin Hanson-tarra
Mullahan jouluperinteisiin kuuluu Hansoneiden joululaulut, vaikka kristilliset joululaulut (joita osa Hansoneiden lauluista on) ei kuulukaan mun jouluun.

Hyvin keijoja keksejä, joihin on painettu erilaisia kuvia ja purkin kyljessä on selitetty mitä moodia mikäkin kuva edustaa.
Jouluista teetä, suklaata ja raksupoksurakeita, sekä vielä hiusnaamio. Suuret kiitokset, mua on hyvin helppo ilahduttaa herkkupaketilla.
Posti toki spoilasi lähettäjän jo hyvissä ajoin, nykyään on aika vaikeaa pysyä salaisena. 

Lemaitre Chocolatier Belge
key ring with digital pet (be my tamagotchi!)
Korpi, dark and powerful with berrylike tones (kahvia...)
Kuusipuu-arpa

SirPet kirjoitti:Näiltä pohjilta siis arvaan lähettäjäksi theiaa. eiku wildistä. vaiko kmariaa. th... km... wil... kmariaa!

kmaria kirjoitti:SirPet kirjoitti:Näiltä pohjilta siis arvaan lähettäjäksi theiaa. eiku wildistä. vaiko kmariaa. th... km... wil... kmariaa!
En lahjonut SirPetiä.

Wildchild kirjoitti:Lahja avattu, ja ny on pakko kysyä olenko hehkuttanu miten paljon rakastan vihreitä kuulia? Koska paketista löytyi niitä!![]()
--
Vähemmän mairitteleva kiitos postille jonka ansiosta tiedän Keijotontun henkilöllisyyden.Mutta en paljasta vielä.
(Itselläkin just tässä vieressä avattu rasia...)

Vielä kerran kiitos L-S! 
theia kirjoitti:Mä aattona Kiballe ihastelin omaa pakettia, varsinkin miten siinä oli ajateltu toiveiden lisäksi mua Hansonin ja ananasten voiminVielä kerran kiitos L-S!
Mukavaa, että näinkin pienellä kuin Hanson-tarralla ja ananaksen kuvalla voi ilahduttaa.
Pidänhän erilaisista korvakoruista, ja muistan ainakin keskustelleeni SirPetin kanssa kerran (jostain mistä lie ostetuista) puisista korvakoruistani ja Sirp mietti, että pitäisikö alkaa tehdä korviksia. Arvostan!Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa