Jos vain olisi sitä kuuluisaa aikaa...

Jännää. Kesälomakin ehtii olla (suurelta osin) tässä välissä.
Miten kesäkin on jo kohta? 

kmaria kirjoitti:Miksi pitää säilyttää useita paria kenkiä, joita ei ole käyttänyt moneen vuoteen, en ymmärrä. (Olen siis itse syyllinen.)
Tähän mennessä on toiminut. Juhlakenkien kanssa on vähän eri, mutta toisaalta pitäähän sitä olla muita varalla, kun joskus vielä nuo maailman parhaat juhlakengät ovat käyttökelvottomat. Olisin ostanut useammat, mutta tuttuun tapaan ostin viimeisen parin. Alennusmyynneistä nimittäin löydän yleensä helpoiten kenkiä. Silloin on jäljellä keskimääräiselle suomalaiselle sopimattomia kenkiä paljon, joten voin omaan kapeaan jalkaani istuvat kengät löytää pienimmällä vaivalla. 
marenkienkeli kirjoitti:Mulla ainakin syy tähän on se, että omaan jalkaani hyvin istuvia kenkiä on aika vaikea löytää...ja olen nirso.

), jolla oli mukava silputa papereita.
Papereiden lisäksi heitin pois mm. ruman koristetaulun, jossa oli joku tekokukka-asetelma ja inspiroiva lausahdus.
Mistä lie tuollainenkin peräisin.
Tänään huipentuu eräs tosipohjainen dekkari.

Kohta voisi ottaa lomaoluen.
Mutta en edelleenkään ole yhtään helleihminen.

Viikossa oli paljon hyvää eikä työn suhteen mitään isoa kovin isoa hankaluutta. Muuta hoidettavaa on hetkittäin ollut enemmän kuin tarpeeksi. Yhtenä päivänä jäi jopa käymättä Hero Warsissa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa