Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 10 Heinä 2008 23:23

Tummat silmänaluset alkoivat ärsyttää. Hetken mielijohteesta ostin itselleni silmänympärysvoiteen ( :O: ), vaikka alunperin pitikin ostaa kuorintavoidetta. Käyttääkö joku muu parikymppinen muka silmänympärysvoidetta? Nyt voimistuu ikäkriisi. Viikonloppunakin ostin pariin otteeseen alkoholia ilman papereita.Onpas järkyttävää. :jaaha:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » To 10 Heinä 2008 23:31

Mulla on musta tukka taas. :täpinä:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Duussi » Pe 11 Heinä 2008 11:39

marenkienkeli kirjoitti:Käyttääkö joku muu parikymppinen muka silmänympärysvoidetta?

Hyvin teit - olen kuullut juttua, että silmänympärysvoidetta kannattais alkaa käyttää
juurikin jo siinä parikymppisenä (tai mielellään heti kun alkaa meikkailla päivittäin).
Itse ostin ensimmäiseni ehkä 23-vuotiaana ja tunsin itseni hölmöksi.. en kyllä muista
ympäröidä silmiä päivittäin vaikka ehkä kannattais, tuoreet valokuvat osoittavat että
silmäpusseja ja ryppyjä on. A voe voe.

Noin muuten odottelen taas kerran, että taivaasta tipahtaisi satalappunen jolla pääsisi kunnon kampaajalle.
Edellinen keikka oli hiusmuotinäytös eli ilmainen frisyyri, joten nyt voisi taas törsätä. Jos siis olis sitä rahaa.

Huippu fiilis kun elämä alkaa taas tämän kuukauden osalta voittaa PMS:n ja naisten juhlapäivien jälkeen :D
Duussi

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 11 Heinä 2008 12:10

Meikämangustikin haaveilee kampaajalla käynnistä. Olen vain niin pihi, että en ole mennyt, kun en kuitenkaan lyhkäiseksi tätä reuhkaa suostu saksimaan.

Nahka-asiaa.
Olen pidättäytynyt oikeastaan koko kesän topeista ja uimaankaan en ole päässyt tämän nahkani takia. Kerrottakoon, että alkuviikkoinen cortisoni- ja bepanthenläträys tuottaa toivottuja tuloksia, ja nahka alkaa palailla normaalikuntoon hiljalleen. Kävi jo mielessä kynsien totaalinen lyhentäminen raapimisen estämiseksi. Hjuva juttu tämä on :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Kaarina » Pe 11 Heinä 2008 13:49

Käytiin tässä yksi päivä ihan normaalisti kaupassa Prismassa. Mies sitten päätti katsella itselleen uusia kenkiä, joten minäkin erehdyin. Löysin mukavan poistokorin, jossa oli tosi kivoja kenkiä muutamalla eurolla. Harmi vain, että mun jalka on sen verran leveä, että löysin vain muutaman sopivan kengän. :huoh: Kaksi paria kuitenkin lähti mukaan ja hintaakin niillä oli yhteensä huimat 6 euroa. :tilt:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 11 Heinä 2008 16:52

Muakin huvittais leikata hiukset ja värjätä ne. Olen tosin alunperin suunnitellut suuntaavani kampaajalle vasta vähän ennen opiskelujen alkua. Hiusten latvat alkaa olla täynnä kaksi- ja kolmihaaraisia. No, eipä ihmetytä, kun edellisestä hiustenleikkuusta on jo yli viisi kuukautta. Sitä ennen väli oli yli kahdeksan kuukautta, mutta silloin ei ollut lähellekään näin paljon haaroittuneita hiuksia.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Migreeni » La 12 Heinä 2008 01:03

Kaarina kirjoitti:Kaksi paria kuitenkin lähti mukaan ja hintaakin niillä oli yhteensä huimat 6 euroa. :tilt:

Vautsi :D
Huippu halvalla kyllä löysit... Pitääkin varmaan lähteä tästä penkomaan itsekin Prisman kenkäkoreja :)

---

Olen 21 ja käytän silmänympärysvoidetta... En kylläkään mitenkään säännöllisesti, mutta käytän silti. Käytän myös muita "ryppyvoiteita" ja anti age-tuotteita, joista suurimman osan olen saanut lahjaksi... "Tässä sulle, kun ajateltiin, ettet näyttäis sitten niin kamalalta" :epäilevä:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Sade » Su 13 Heinä 2008 13:04

Kävin eilen ostoksilla. Ostoslistalla oli uimapuku. Nimenomaan uimapuku - ei bikineitä - ja sellainen jossa voi uida - ei paistatella päivää biitsillä. Menin ensin naistenvaateosostolle ja meinasin menettää toivoni. 90 prosentissa uimapuvuista oli jotain ihmeellistä toppausta rintaosastolla. Tai sitten olkaimet olivat sellaiset niskan taakse sidottavat narut tai uimapuvussa oli jotain "jalokiviä" koristeena. Sovitin jokaista vähänkin mahdollista uimapukua, mutta ne toppauksettomatkin istuivat toivottoman huonosti: kun vähänkin heilutteli käsiään, olkaimet olivat valumassa omille teilleen.

Sitten tajusin, että urheiluosastollakin varmaan myydään uimapukuja. :lanppu: Sieltä sitten löysinkin uimapuvun. Ei se maailman kaunein ole, mutta napakka ja pysyy päällä. Eikä ollut kallis.

Energiani ei riittänyt siihen, että olisin alkanut kiertää liikkeitä siinä toivossa, että olisin löytänyt uimapuvun jossa yhdistyvät estetiikka ja käytännöllisyys.

Sitten kiertelin kauppoja katsellen, josko löytäisin jotain kivoja t-paitoja. Ei ihan perus yksivärisiä vaan sellaisia joissa olisi jotain pikku jujua. No, sellaisia paitoja kyllä löytyi, mutta sovituskopissa tuskastuin taas: yksikään paita ei istunut. Kaula-aukot olivat järjestään kummallisia, liian syvään uurrettuja tai muuten liian avaria. Jäi sitten t-paita-ostokset tekemättä, koska en halua esitellä rintaliivejäni kesäkansalle.
Sade

ViestiKirjoittaja L-S » Su 13 Heinä 2008 13:13

Sade kirjoitti:Sitten kiertelin kauppoja katsellen, josko löytäisin jotain kivoja t-paitoja. Ei ihan perus yksivärisiä vaan sellaisia joissa olisi jotain pikku jujua. No, sellaisia paitoja kyllä löytyi, mutta sovituskopissa tuskastuin taas: yksikään paita ei istunut. Kaula-aukot olivat järjestään kummallisia, liian syvään uurrettuja tai muuten liian avaria. Jäi sitten t-paita-ostokset tekemättä, koska en halua esitellä rintaliivejäni kesäkansalle.

Olen törmännyt samaan ongelmaan. Kaipaisin t-paitoja, joita viitsisi pitää vaikka pelkästään, ettei tarvitsisi olla jotain kiskomassa jotain siihen päälle, ja ihan yksivärinen t-paita on sellaisena vähän tylsä. Mutta yleensäkään ei löydy mitään tai jos löytyy, niin ongelma tulee vastaan juurikin tuossa kaula-aukossa. En halua mitään ihan leukaan asti ulottuvaa paitaa, mutta ei liian syvään uurrettuakaan kehtaa töissä pitää. Ihmettelen taas, että mihin ihmiset oikein nykyään pukeutuvat. Niihin tunikoihin varmaan. Vastahakoisteltuani niitä tarpeeksi, löysinkin sitten ihan kivan sellaisen musta-valkokuvioisen kietaisumallin, jonka voi laittaa topin päälle. Tämä ei sentään ole niitä malleja, joissa näyttää jatkuvasti siltä että olisi raskaana. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Deni » Su 13 Heinä 2008 14:05

Onpahan taas harvinaisen viehkeä hormonimyrskyviikko.

Kolmen päivän ihan järjetön PMS, alakuloa, itkuisuutta, helvetillistä vatsakipua. Menkat alkoivat eilen, ja tänä aamuna heräsin siihen että mahaan koski niin etten pystynyt nukkumaan. Hain hevosannoksen buranaa ja kömmin takaisin sänkyyn murjottamaan.

Poikaparka on ihan pihalla, kun mun kanssa ei voi puhua mistään ilman että mä alan itkeä. Toinen yrittää ihan nätisti sanoa asioista jotka tällä hetkellä on akuutteja keskusteltavia, ja mä alan niiskuttaa samantien. Ja sitten yritetään vakuutella että enhän mä nyt sitä tarkoittanut ja sulla on vieläkin paha mieli, anteeksi ja mä ulvon että olisit sitten ottanut toisenlaisen tytön jos tämä ei kelpaa.

Tunnen itseni niin upeaksi tyttöystäväksi just nyt, ettei mitään rajaa. :friikkipomppu:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Maija » Su 13 Heinä 2008 14:59

Deni kirjoitti:Kolmen päivän ihan järjetön PMS, alakuloa, itkuisuutta, helvetillistä vatsakipua. Menkat alkoivat eilen, ja tänä aamuna heräsin siihen että mahaan koski niin etten pystynyt nukkumaan. Hain hevosannoksen buranaa ja kömmin takaisin sänkyyn murjottamaan.

Yhtä hyvin minä olisin voinut kirjoittaa tämän tällä hetkellä. Inhottavaa. Kivuliaimmat menkat pitkiin aikoihin. Auh.

Tekisi mieli olla vain yksin, sillä ei minusta ole tällaisena tiuskivana, tunteet jatkuvasti pinnassa olevana heikkohermona kenellekään mitään iloa.
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Su 13 Heinä 2008 20:12

Sade kirjoitti:Sitten tajusin, että urheiluosastollakin varmaan myydään uimapukuja. :lanppu: Sieltä sitten löysinkin uimapuvun. Ei se maailman kaunein ole, mutta napakka ja pysyy päällä. Eikä ollut kallis.

Mää en oo ikinä ymmärtäny, että uimapukuja läytyy jostain muualta kuin urheiluosastolta. :virne:

Ongelma niissä uimapuvuissa on, että niissä (ainakaan pienissä ko'oissa) ei ole normaalia
lahkeensuuta vaan überylös nouseva perseenpaljastajalahkeensuu. Musta sei oo yhtään
nättiä. :norsu: Löysinpä määkin kuitenkin jonkinlaisen uimapuvun, jossa on normaalit (ohjeissa lukee
'alennetut' ) lahkeensuut, mutta mun rintavarustus ei meinaa pysyä sille osoitetulla alueella. :epäilevä:
Eikö uimapukujen oo tarkotus olla joustavia, hä? Pittää sitten yrittää olla liikkumatta liikaa
tuossa urheiluun tarkoitetussa uimapuvussa. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 14 Heinä 2008 00:11

Shay kirjoitti:mun rintavarustus ei meinaa pysyä sille osoitetulla alueella.

Onks siinä ihan joku kyltti vai? :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 14 Heinä 2008 11:13

Olin viikonloppuna Helsingissä, sunnuntai vietettiin kaverin kanssa kaupungilla
shoppaillessa. Löysin ihan älyttömän hienot farkut, aika rokrok-topin ja kaveri-
pariskunnan häihin hartiahuivin. Thank you Stokkan alekori, upea välkehtivän
vihreä juhlapashmina - 6 euroa :woohoo:

Enää pitäisi löytää juhlahamoseen vihreä satiininauha rinnan alle viritettäväksi,
jaloille tappohuonot korkkarit ostin aiemmin viime viikolla Turusta. Ja sitten jo-
ku kiva kirjekuorimallinen käsilaukku pisteeksi iin päälle niin avot, meitsi on
valmis juhlaan :superhymy:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Heinä 2008 11:41

Kuten jo ilmoituksiin ilmoitin, tuli opeteltua kasvohoitojen tekoa lauantaina oikein urakalla.
Useat naamat tuli hoidettua ja kaikki olivat tyytyväisiä. Yksi nukahti käsittelyn aikana :virne:.

Jonkun tommosen vääntäminen vaan ei alkuun ollut helppoa. Mä en ole koskaan ikäni aikana väännellyt naamaan mitään erityisiä tököttejä. Itseasiassa ei kukaan meidän perheessä ole. Peruskosteusvoiteet ja tommoset on kyllä, mutta kaikenmaailman vesiä ja voiteita ja liipalaapajuttuja kosteuslappuineen on ollut ihan vieras asia.
Vieläkään en silti tuntenut tuota vätkyttämistä ja venkslaamista ihan omaan päivittäiseen elämään istuvaksi. Ehkä kerran kuussa, mutta joka päivä - not for me.

Psst, psst. En mainosta, mutta jos joku haluaa tarjota naamaansa mulle harjoittelukappaleeksi, ei haittaa. Privaa sitten vaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 15 Heinä 2008 18:29

marenkienkeli kirjoitti:Tummat silmänaluset alkoivat ärsyttää. Hetken mielijohteesta ostin itselleni silmänympärysvoiteen ( :O: ), vaikka alunperin pitikin ostaa kuorintavoidetta. Käyttääkö joku muu parikymppinen muka silmänympärysvoidetta? Nyt voimistuu ikäkriisi. Viikonloppunakin ostin pariin otteeseen alkoholia ilman papereita.Onpas järkyttävää. :jaaha:

Mä ostin ekan silmänympärysvoiteen joskus muutama vuosi sitten (22-23-vuotiaana siis). Aika satunnaisesti on tullut käytettyä, kun se minikokoinen purkki loppui vasta joskus viime vuodenvaihteessa. Sitten menikin pitkä aika ennen kuin sain ostettua uuden. Kyllä sen alkaa jo huomaamaan, että jotain voisi vähän enemmänkin tökkiä tohon silmän ympärille. Tupakoinnin kun lopettais ja alkaisi juoda enemmän vettä per päivä, niin varmaan nuo juonteetkin hieman häivyttyisivät... Juu, kai se on hommattava joku ihan superantiagerasva.. :huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 15 Heinä 2008 20:01

Kuolo kirjoitti:
Shay kirjoitti:mun rintavarustus ei meinaa pysyä sille osoitetulla alueella.

Onks siinä ihan joku kyltti vai? :virne:

Eiku siinon semmonen keltanen nauha, jossa lukee "Brest line - Do not cross!" :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 15 Heinä 2008 23:20

Emilia kirjoitti:Juu, kai se on hommattava joku ihan superantiagerasva.. :huoh:

Tai sitten voi antaa juonteiden olla. :lanppu:
Mä en jaksa miettiä ryppyjäni. Taitaa jonkun verran olla, mutta olkoot. Elämän merkkejähän nuo, eikä niitä joka tapauksessa pysty (ilman kirurgin veistä) loppuikäänsä välttämään.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 18 Heinä 2008 16:42

Ota Lumikki huomioon, että sie oot jo saanu kahlittua itelles miehen :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 18 Heinä 2008 19:21

Kuolo kirjoitti:Ota Lumikki huomioon, että sie oot jo saanu kahlittua itelles miehen :virne:

No höhhöijää. No miestähän varten ne rypyt nimenomaan kantsii silottaa. Tuskin sitä nyt kelle tahansa ukkelille kelpaa ryppyinen rusina, josta näkyy elämisen merkit. :keijo: Ni. Ja sais sitä kyllä miehetkin käyttää ryppyrasvoja, etteivät ihan seinäruusuiksi jää. :nirppa: :virne:

Joo. Mulla on ollut kauan iho kuin vauvan pylly. Nyt vasta on alkanut tulla silmän viereen pientä juonnetta. Onhan se nyt selvää, että sellaista tulee kun nauraa, niin iho liikkuu. En mäkään ole koskaan tajunnut sitä rypyistä mouhoomista. :sori: Elostahan ne vaan kertovat. Vaikka en mie sillä, kyllä mun mielestä kukin saa huolehtia itsestään niinkuin tahtoo. :)
elegia

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 18 Heinä 2008 20:02

Kenkiäkenkiäkenkiäkenkiä! :keijo:

Olen tässä lyhyen ajan sisällä tilannut neljä paria kivoja kenkiä :pepsodent: Kymmensenttisellä korolla varustetut sandaletit on mageet! Syksyn ja talven varalle onkin jo kolme paria saapikkaita, nahkaisia, yhet luonnonvalkeat ja kahdet mustat. Yhdistävä tekijä saapikkailla on remmit ja soljet :hymyhali: Yhdet saapikkaista ovat vielä matkalla, koska tyhmä kauppias lähetti aivan vääränlaiset ja -kokoiset rumilukset vahingossa. Olen aikas paljon köyhempi kuin ennen näiden omistamista, mutta sou, kengät. :sydän:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 18 Heinä 2008 21:33

Tyttöviikko. :p

Sinkkuelämää-leffa, shoppailua (ostin hurjat kaksi toppia ja yhden paidan), kampaaja ja kaiken
kukkuraksi menkat. :epäilevä:

Joka kuukausi varmaan täällä valitan, mutta voi että vihaankaan menkkoja. Aamulla oli niin paska
ja huono olo, että meinasin lähteä töistä kotiin ja vetää vain peiton korviin koko loppupäiväksi. Ja
tietenkin juuri tänään joutui kohtaamaan ihan kasvotusten asiakkaan (puhumme siis yleensä heidän
kanssaan vain kasvotusten). Onneksi ei ole pakko nähdä koko viikonloppuna yhtään ihmistä.

Onneksi eilinen kampaajakäynti piristi olemustani. Sain kehujakin, että nykyinen on paras leikkaukseni
ikinä. :virne: Katsotaan vaan, sitten kun näitä ei ole muotoiltu mitenkään. Olen niin surkea ja nykyään
tosi laiska muotoilemaan hiuksiani millään tavalla.

Yritin ostaa vaikka kuinka paljon vaatteita, mutta loppujen lopuksi en jaksanut ostaa paljon mitään.
Sain äidiltä aivan ihanat kengät ja yritin etsiä niille vaatteita kavereiksi, mutta pitäisi ottaa ne kengät
mukaan shoppailureissulle. En nimittäin kaupassa tahdo muistaa, mitä sävyä ne juuri ovat. :p

Harkitsin jo legginssien ostoa, vaikka vannoin kautta kiven ja kannon, etten niitä ikinä jalkaani laita,
mutta kokeilin todella nättiä tunikaa (vai mikä se nyt olikaan viralliselta nimeltään) ja sen kanssa olisi
tosiaan sopinut jotkut legginssit.

Ai niin: ja kyllästyin tummiin silmänalusiini, ja ostin tosi kallista tummien silmänalusten piilottaja -meikkiä.
Toivottavasti se auttaa. Muutenkin pitäisi opetella meikkaamaan paremmin, tai oikeastaan pitäisi opetella
uusia tapoja meikata. Lähinnä haluaisin poskipunan käyttöä opetella. Näytän aina niin kalpealta. :p Ja naama
kiiltää aina, vaikka tekisin mitä. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 19 Heinä 2008 01:10

Kuolo kirjoitti:Ota Lumikki huomioon, että sie oot jo saanu kahlittua itelles miehen :virne:

Totta, pääsi unohtumaan. :virne:

Enkä tarkoittanut sitä, etteikö toiset saisi niitä ryppyvoiteita käyttää, jos siltä tuntuu. Mua ei vaan rypyt ole koskaan haitanneet. :sori:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Sade » La 19 Heinä 2008 12:13

Siis eihän naisille tule ryppyjä vaan ilmejuonteita. Tämän olen oppinut naistenlehdistä.

Juu, minäkään en jaksa murehtia rypyistä enkä viitsi käyttää mitään ryppy-, silmänympärys- tai antiagevoiteita. Ja myöhäistähän se olisi alkaa niiden kanssa lotrata näin ikäloppuna: olisin jo kymmenen vuotta myöhässä - vanhinko on jo tapahtunut. :huoh:

Ryppyvoiteiden "teho" perustuu kai siihen, että niissä on valoa heijastavia hiukkasia, jotka saavat ihon näyttämään hehkeämmältä. Ryppyjä, anteeksi ilmejuonteita, ne eivät sen kummemmin tasoita tai korjaa.
Sade

ViestiKirjoittaja Deni » La 19 Heinä 2008 18:17

Jos joku muistaa Gilmoren tytöistä kohtauksen, kun Emily vie tytöt ostoksille ja sekoaa täysin tavarapaljouden keskellä, voinee helposti kuvitella, millaista oli tänään kun mä olin äidillä seurana sen tuhlatessa lomarahojaan.

Arvon rouva odotti käsi ojossa palvelua... ensin myyjältä, sitten minulta, kunnes kieltäydyin toimimasta kantojuhtana. :virne:

Mutta sain mäkin osani äidin ostoshulluudesta. Löysin suht kivan farkkuhameen, en ihan sellaista jota olen etsinyt mutta tarpeeksi oikeanlaisen kuitenkin. Ja halpiskaupasta tarttui mukaan useammatkin nuorisokalsarit - mä en ole aiemmin sortunut niihin, mutta ymmärrän kyllä niiden hyvät puolet. Mulla on hameita, mekkoja ja tunikoita jotka suht selvästi kaipaa alleen jotain, ja helteellä on suht ikävää kun paksut reiteni hinkkautuvat yhteen kävellessä. (Juuri tämän halusin tänään julistaa ääneen.

Ostin myös uuden hiusvärin. Tai siis, äiti osti. Tekisi vähän mieli värjätä lettiä tummemmaksi, mutta uskallus ei riitä, jouduin tyytymään inun verran tummempaan vaaleaan taas. Hetkittäin huomaan kaipaavani jopa punaista tukkaa, mutta toistaiseksi yritän hillitä itseni ja opetella elämään blondina.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa