), vaikka alunperin pitikin ostaa kuorintavoidetta. Käyttääkö joku muu parikymppinen muka silmänympärysvoidetta? Nyt voimistuu ikäkriisi. Viikonloppunakin ostin pariin otteeseen alkoholia ilman papereita.Onpas järkyttävää. 
), vaikka alunperin pitikin ostaa kuorintavoidetta. Käyttääkö joku muu parikymppinen muka silmänympärysvoidetta? Nyt voimistuu ikäkriisi. Viikonloppunakin ostin pariin otteeseen alkoholia ilman papereita.Onpas järkyttävää. 
marenkienkeli kirjoitti:Käyttääkö joku muu parikymppinen muka silmänympärysvoidetta?

Kaksi paria kuitenkin lähti mukaan ja hintaakin niillä oli yhteensä huimat 6 euroa. 

Kaarina kirjoitti:Kaksi paria kuitenkin lähti mukaan ja hintaakin niillä oli yhteensä huimat 6 euroa.

Sieltä sitten löysinkin uimapuvun. Ei se maailman kaunein ole, mutta napakka ja pysyy päällä. Eikä ollut kallis.Sade kirjoitti:Sitten kiertelin kauppoja katsellen, josko löytäisin jotain kivoja t-paitoja. Ei ihan perus yksivärisiä vaan sellaisia joissa olisi jotain pikku jujua. No, sellaisia paitoja kyllä löytyi, mutta sovituskopissa tuskastuin taas: yksikään paita ei istunut. Kaula-aukot olivat järjestään kummallisia, liian syvään uurrettuja tai muuten liian avaria. Jäi sitten t-paita-ostokset tekemättä, koska en halua esitellä rintaliivejäni kesäkansalle.

Deni kirjoitti:Kolmen päivän ihan järjetön PMS, alakuloa, itkuisuutta, helvetillistä vatsakipua. Menkat alkoivat eilen, ja tänä aamuna heräsin siihen että mahaan koski niin etten pystynyt nukkumaan. Hain hevosannoksen buranaa ja kömmin takaisin sänkyyn murjottamaan.
Sade kirjoitti:Sitten tajusin, että urheiluosastollakin varmaan myydään uimapukuja.Sieltä sitten löysinkin uimapuvun. Ei se maailman kaunein ole, mutta napakka ja pysyy päällä. Eikä ollut kallis.

Löysinpä määkin kuitenkin jonkinlaisen uimapuvun, jossa on normaalit (ohjeissa lukee

Shay kirjoitti:mun rintavarustus ei meinaa pysyä sille osoitetulla alueella.

. marenkienkeli kirjoitti:Tummat silmänaluset alkoivat ärsyttää. Hetken mielijohteesta ostin itselleni silmänympärysvoiteen (), vaikka alunperin pitikin ostaa kuorintavoidetta. Käyttääkö joku muu parikymppinen muka silmänympärysvoidetta? Nyt voimistuu ikäkriisi. Viikonloppunakin ostin pariin otteeseen alkoholia ilman papereita.Onpas järkyttävää.

Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:mun rintavarustus ei meinaa pysyä sille osoitetulla alueella.
Onks siinä ihan joku kyltti vai?

Emilia kirjoitti:Juu, kai se on hommattava joku ihan superantiagerasva..

Kuolo kirjoitti:Ota Lumikki huomioon, että sie oot jo saanu kahlittua itelles miehen
Ni. Ja sais sitä kyllä miehetkin käyttää ryppyrasvoja, etteivät ihan seinäruusuiksi jää.

Elostahan ne vaan kertovat. Vaikka en mie sillä, kyllä mun mielestä kukin saa huolehtia itsestään niinkuin tahtoo. 

Kymmensenttisellä korolla varustetut sandaletit on mageet! Syksyn ja talven varalle onkin jo kolme paria saapikkaita, nahkaisia, yhet luonnonvalkeat ja kahdet mustat. Yhdistävä tekijä saapikkailla on remmit ja soljet
Yhdet saapikkaista ovat vielä matkalla, koska tyhmä kauppias lähetti aivan vääränlaiset ja -kokoiset rumilukset vahingossa. Olen aikas paljon köyhempi kuin ennen näiden omistamista, mutta sou, kengät. 

Katsotaan vaan, sitten kun näitä ei ole muotoiltu mitenkään. Olen niin surkea ja nykyään
Ja naama
Kuolo kirjoitti:Ota Lumikki huomioon, että sie oot jo saanu kahlittua itelles miehen

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa