Lyyra kirjoitti:Keikka potkii piilevän DEP-fanaatikkoni kyllä hereille
(pakkohan se oli tuohon lykätä, nyt kun kerran hyniksiä on taas tarjolla, tosin tätä kirjoittaessa vain yksi)

).
), lopuksi tuli suihku paperinpaloja molemmilta puolilta lavaa... spektaakkeli oli ohi.
. Erityisen onnellinen olen Think Twice ja Because you loved me:n kuulemisesta. Tietysti tuolla levy-historialla on niin paljon niitä parhaita biisejä, että on jo paljon kun kuulee kaksi lemppariaan.
.

Olihan noita hittejä.
Väliajan jälkeen tuli se videobiisi ja muutama japanilaishenkinen esitys. Haukotutti. Muutenkin toinen osio oli melko tylsä, osittain ehkä siksi, ettei osannut oikein eläytyä. Kids sai jo tanssahtelemaan.
Nyt oon kuullut sen livenä sekä Robbielta että Kylielta. Voi yhdistää nämä kaksi kokemusta mielessäni ja kuvitella, että se oli duetto.
Lauleskeli vanhempaa materiaalia (I should be so lucky
) ja yleisökin oli jotenkin ihan eri tavalla mukana. Tajusivat kai, että kohta se on ohi. 

)
Olisin itse vaikka voinut

Eikä voi taaskaan kuin ihmetellä kuinka hyvässä kunnossa Bruce onkaan,
Harmittaa ehkä eniten, kun en ostanut keikalta paitaa, vaikka harkitsin sitä.

Suvi kirjoitti:(Itse asiassa olin varma, että tiipetti ehtisi ensin, ja minun
ei tarvitsisi kuin komppailla, mutta nyt täytyykin itse "uhrautua" kirjoittamaan jotain vähän
pidempääkin.)

tiipetti kirjoitti:
Olihan se hieno konsertti, ja vieläkin hienompaa on se, että menestyksestään huolimati Bruce on saanut
jalkansa pysymään maan pinnalla. Repesinkin ihan kympillä, kun häiskä seikkaili yleisön keskellä märän
pesusienen kanssa julistaen: "Here's New Jersey holy water for you! Straight from the tap."

"kauniille suomelaisille naisille" ihan "selkeällä" suomen kielellä.

Suvi kirjoitti:Ihan muuten mielenkiinnosta kyselen: Oliko sinne eturiviin vaikea päästä? Tai siis jouduitko nukkumaan
monta päivää Stadionin edessä tai muuta vastavaa?
".
ja itse olin
ja muutkin oli varmaan
ja tiesi, että tästä tulee kivaa. En muista kaikkia biisejä enkä varsinkaan järjestystä, mutta ainakin Freedom Fighter ja Somewhere in the Middle (joka on yksi suosikeistani levyllä ja jonka tahtiin on kiva keinua) ja Faded Photographs ja In the End tuli uudelta levyltä. Let Thy Will Be Done kuulosti niin pirun hyvältä, että koko eilinen päivä piti pyörittää Approachia.
) kävelemässä teltalle ja kävin kiittämässä hienosta keikasta. Lepuutin silmiäni bändiläisissä kun kirjoittelivat nimmareita ja halasivat ihmisiä ja kun ne lähti autolleen, niin lähdin minäkin. Ajelin kotiin hämärtyvässä yössä, musiikki soi täysillä, tie oli tyhjä ja sumu nousi jokien päälle.
Intiimimpi ja intensiivisempi keikka kuin kaksi vuotta sitten sama yhtye samassa paikassa.
Perinteinen pehmis tuli ostettua ja ajattelin, että onpa näppärää, kun kaikki kojutkin on vuosittain samoissa paikoissa. Samaiseen jonoon yksi ohikulkijat yskäisi ryynit, mitä ei viitsinyt liiemmin ajatella.
, joten laulaja tokaisi: Whats matter with you people? Hei, me ollaan Suomessa... Hienoin temppu oli yhden biisin keskellä, kun orkesteri jähmettyi still-kuvaksi melko pitkäksi aikaa.
Valtonen yritti toivotella hillitysti hyvää iltaa ja oli nolohkon oloisena saamastaan huomiosta.

Totta puhuakseni odottelin taas tiipetin raporttia. 

Ja siinä myös pysyin. Mutta siis itse keikkaan: Olin koko
Muisti vilkutella yleisölle takaisin jne.
(Olemme siis melkein bestiksiä.
)
Aika paljon suhteellisen
Vaikka setti kesti kai hieman pitempään kuin alun perin oli tarkoitus, olisin

)Mullakin meni aikoinaan Editors ja Interpol välillä sekasin. Ei kyllä enää mene. Molempi parempi.Suvi kirjoitti:The Editors oli myös yllättävän hyvä. Aloin miettimään jälkeenpäin, että olikohan joku niistä parhaimman
kuuloisista biiseistä Interpolin tuotantoa. Tai sitten menin ihan sekaisin.
Jorssi kirjoitti:Mullakin meni aikoinaan Editors ja Interpol välillä sekasin. Ei kyllä enää mene. Molempi parempi.Suvi kirjoitti:The Editors oli myös yllättävän hyvä. Aloin miettimään jälkeenpäin, että olikohan joku niistä parhaimman
kuuloisista biiseistä Interpolin tuotantoa. Tai sitten menin ihan sekaisin.
Ko. biisi taitaa olla myös Editorsin suurimpia
Toivottavasti ensi vuonna tulee lisää keikkoja.Suvi kirjoitti:R.E.M. 9.9.2008 Finnair Stadium, Helsinki (lämppäreinä The Disciplines ja The Editors)
..Totta puhuakseni odottelin taas tiipetin raporttia.
Jostain syystä minua huvitti sekin, että Stringfellow'ta lukuun ottamatta kaikki muut disciplinesit ovat 
tiipetti kirjoitti:Suvi kirjoitti:R.E.M. 9.9.2008 Finnair Stadium, Helsinki (lämppäreinä The Disciplines ja The Editors)
..Totta puhuakseni odottelin taas tiipetin raporttia.
Mitä turhia, hyvinhän siekin vedät.![]()

Harmi vaan, että joku möllykkä palkitsi kaiken mukavuuden lainaamalla omin lupineen Buckin kitaraa.
(Eikä se kitaran pöllijä ollut välttämättä edes suomalainen,
,
Istuttiin tosin, mutta se ei haittannut paljoakaan kun ympärillä porukat oli sen verran mukana. Soittivat vaan 2 uutta biisiä (Psychosocial & Dead Memories), mutta ei haitannut ainakaan mun menoa. Kivempaa vaan kun soittivat enemmän vanhoja
Varsinkin kun soittivat mun lemppareita

ilahdutti allekirjoittanutta ja muutamaa muuta Helsingin jäähallilla
) ja farkuissaan.

)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa