No tiedä häntä.Yabba kirjoitti:Mie oon nyt tuota pätkää miettinyt ja kaarrellut, mutta ettei ole tämä kirja Umayya Abu-Hanna, Nurinkurin?

Jorssi kirjoitti: Multa rupee muuten kohta loppumaan tähän ketjuun sopivat suomenkieliset kirjat kesken hyllystä.
Sama tilanne taitaa pikkuhiljaa olla yhdellä jos toisellakin. Ainakin mä olen käyttänyt kirjahyllyni kaikki vähänkään tunnetummat teokset tai kirjailijat jo, ja joudun lainailemaan niitä kirjaston kirjoja mitä milloinkin sattuu olemaan hollilla.
Eikun puoli pistettä olen saanut vissiin viimeksi kuluneen kalenterivuoden aikana ja senkin Darkkiksen virheestä.
Yllättävän vaikea kilpailu on ollut. Lähes mahdoton. Ne, jotka ehkä olisi päätellyt, on tietysti ratkaistu muiden toimesta kahdessa sekunnissa.
Kyllä mullakin vielä muutamia on, mutta jos saa laittaa lontoon kielellä, niin sitten näitä riittää kyllä vielä vaikka kuinka paljon.Suvi kirjoitti:Mutta jatkakaa! Tiipetti kysymään.
(Ei täältä kirjat lopu, ainakaan vielä.)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa