Mikä merkkikosmetiikassa maksaa Suomessa?
Mikä mua vaivaa? Pitääkö huolestua? Onko tähän olemassa lääkettä?
), mutta myös alennuksesta. Mun oli mm. "aivan pakko" saada tämän tyyppinen 40-luvun (?) mallinen mekko
Mun oma vain on täysin musta, ja kellottaa vähän enempi. Meinasin myös ostaa karamellinpunaiset kengät kaveriksi, mutta oli vain kokoa 37, ja ne oli aivan liian isot
Vielä en tiedä, missä sitä mekkoa voisi käyttää, mutta se oli kuitenkin saatava. Lisäksi kyytiin tarttui paitoja iso läjä ja housut, jotka oli pakko ostaa, vaikka en tarvitse jne.
), etten oikein tiedä, että mitä tässä itselleen tekisi...
), kolme toppia - kirkkaan sinisen (jollaista mulla ei oo ollut ikinä
), vihreän ja ruskean - joista kaksi viimeistä kadotin jo, sitten vihreän laukun (
)... en kai muuta.

Ja sitten on vielä kaikki 
Tr*ina kirjoitti:Mikä merkkikosmetiikassa maksaa Suomessa?

Aurora B. kirjoitti:Postihan ei ota (ottaisi) ollenkaan (ainakaan kuluttajien osalta) em. tuotteita kuljetettavakseen, ks. kielletyt lähetykset.

Tilasin yhdet, jotka oli kokoa xxs niin oli siltikin liian isot! Siis ne oli valtavat. Mä en edes voi turvota niin paljon että ne pysyis päällä. 

. 

Eowyn kirjoitti:Mä en löydä mistään äitiyshousuja, kun olen tämmönen kirppu!

Sippura kirjoitti:Eowyn kirjoitti:Mä en löydä mistään äitiyshousuja, kun olen tämmönen kirppu!
Uskomattoman terävän päättelykykyni avulla oletan, että odotat vauvaa?
Siinä tapauksessa onnea ihan hirmuisesti!
...ja tervetuloa uudelle fordelle

Onnea Ewy ja mä en vielä myöskään toitottanut tervehdyksiäni, tässä samassa nekin! 
Haluaisin uusia kynsilakkoja, katsomme jos ehtisin alan liikkeeseen tässä jonain päivänä. Muistan elävästi jostain teinityttöjen lehdestä lukeneeni, että hyvin huolletut kynnet ja nätisti aseteltu tukka riittävät huijaamaan miehiä
Ehhehee, ei vaiskaan.
Yksi ystävä mainitsi tästä "säännöstä" kun lakkasi samalla maalilla kaikki kyntensä ohjenuorasta huolimatta.shaana kirjoitti:Mistä johtuu se sääntö, ettei varpaankynsissä ja näissä toisissa saa olla samanväristä lakkaa ?![]()
En tosin jaksa koinkaan usein lakata kynsiä ja sukat on melkein aina jalassa, joten ei kukaan mun varpaan kynsiäni näe. Pitäisiköhän oikein tyttöillä ja lakata kaikki kynnet tänään? Harmi, että kynsilakkani ovat Helsingissä. Joudun lainaamaan äidin kynsilakkoja (ja niissä ei ole kovinkaan montaa vaihtoehtoa).
Ja tervetuloa myös samalla. 
Kaikki muut hameet
kenkiäkin katselin. Taidan ostaa yhdet kivannäköiset tarjouksesta.
Tyhmä muoti.marenkienkeli kirjoitti:shaana kirjoitti:Mistä johtuu se sääntö, ettei varpaankynsissä ja näissä toisissa saa olla samanväristä lakkaa ?![]()
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta säännöstä. .

Edelleen on otettava kuitenkin huomioon, etten oikeasti tiedä näistä asioista yhtään mitään. Olenhan kulkenut sandaaleissa ilman tunnontuskia, vaikkei varpaankynsiä ole lakattu ollenkaan 

Mulla on tänäänkin sandaalit eikä mitään väriä varpaan kynsissä. Mutta kun mun varpaissa on vain pari kynttä joihin sitä lakkaa viitsii edes laittaa. Kummankin jalan pikkuvarpaiden kynnet on lähes olemattomat, pitäisikö se lakka vetää siihen nahkaan
. Nou tänks.

). Ainoastaan varpaankynnet saavat kesäisin nauttia kynsilakasta, sormissa sijaitsevia sukulaisiaan en ikinä jaksa ehostaa. Viilaan kynnet useimmiten mahdollisimman lyhyiksi, jotta ne olisivat mahdollisimman huomaamattomat. Pidemmät kynnet tuntuvat vain olevan tiellä. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa