Kibaya kirjoitti:Varasin liput X-filesin ensi-iltaan

.
Joo, se ei todennäköisesti ole mitenkään erityisen hyvä, mutta...
Mulder

Scully

Black Oil

salaliittoteoriat

Uhvo-miähet
Mulder

Scully
Amanda Peet 
What she said
Paitsi etten tiedä, kuka ihmeen Amanda Peet... Eikä mulla ole lippua ensi-iltaankaan.Pitää vissiin taas mennä Seinäjoelle katsomaan leffa(t) teatteriin. Olin ihan tohkeissani, kun kuulin, että Vaasan nykyään ainut (

) leffateatteri on laajentanut ja tehnyt oikein kunnon salit. Pitihän ne mennä katsastamaan, Sinkkuelämää kävin tyttöin kanssa katsomassa.

Heidän mielestään on hyvää pisnestä odottaa kaikkien keijojen ehtivän lippuluukulta saliin, vaikka se tarkoittaisi sitä, että leffa alkaa puoli tuntia myöhässä

Asiasta on valitettu vähän joka paikassa. Minä annoin palautetta teatterilla ihan päin naamaa, niin sain vittuilua takaisin. No, sali oli hieno ja moderni ja hyvä, eikä mitään valittamista siitä, mutta palvelu on niin perseestä, että Seinäjoki kutsuu edelleen. Katsellaan sitten uudestaan Vaasan teatteria, kun saavat alkamisajat ja henkilökunnan taas ruotuun.
Olen jostain syystä unohtanut X-Files -leffan tulemisen. Kun tuolla teatterilla odotellessa katselin mainosjulisteita, niin sain hirvittävän täpinän, kun näin julisteen X-Filesista. Kysyin tiskiltä, notta onks tommonen tulossa, vai pyöriikö jo vallan, niin se akkeli oli ihan hoomoilasena

Juu ei ole, se on varmaan joku vanha juliste vain...