Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 28 Heinä 2008 13:04

Maanantai. :gaah:

Päivä alkaa sillä, että kaadan aamukahviini klöntin maitoa. Ei siis juoda aamukahvia. Koitin ottaa kuvaa työhakemusta varten, kamera päätti lopettaa elämänsä. Postiluukusta tipahtaa lunastuslappu, joku torspo oli lähettänyt mulle postia, mutta unohtanut maksaa postimaksut. Tulin käymään porukoilla, oon vaan riidellyt äidin kanssa. Kohta pitäis lähtee töihin ja jos päivän teema jatkuu niin tästä on tulossa piiiitkä päivä.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja theia » Ma 28 Heinä 2008 13:22

Joo-o, maanantai :epäilevä: Aamulla nukuin pommiin, bussi ei tule (niin taas, aikataulut vaihtuneet ja minä en huomaa mitään :epäilevä:)... Naamaan sattuu kun iho on rikki ja ahdistaa :epäilevä:

Viikonloppu oli... mielenkiintoinen. Perjantaina pojan kaverin luona nautittiin alkoholia, mentiin baariin, sieltä kotiin (tai siis 'kotiin') - tai siis muutaman hetken istumisen jälkeen kun riideltiin vähän... lauantai vietettiin kuin normisunnuntai, sängyssä maaten ja telkkaria katsoen. iltaa kohden piristyi vähän kun kruisailtiin pojan kaverin mökille - jonne ajaessa päässä vaan pyöri viime kevät, kun mökki oli ihan siellä ns. eksän asuinpaikan vieressä. Kaverin mökillä oltiin jopa tunti - itse olin kuskina niin ei oikein napannut. Sunnuntain olinkin rikki ja siirsin perseeni hämeenlinnasta takaisin helsinkiin.

Nyt jos tästä viikosta tulisi parempi, jouduin perumaan tänpäiväisen jutun kun nyt vaan on niin angstipangsti ja tiedän olevani älyttömän kettumaista seuraa :epäilevä:

tyhmä minä.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 28 Heinä 2008 13:40

Et sä ole yhtään tyhmä :hymyhali:.
Joskus vaan on enemmän maanantai-meininki. Tänään oli.

Mä en jaksaisi yhtään olla töissä. En yhtään. Olen saanut aikaan yhden kinan, jossa minun puheeni päälle vain huudettiin samaa lausetta. Olen myös ihmetellyt täällä, että millaisella kapasiteetilla sinne lääkikseen nyt pääseekään ihmisiä.
Onneksi kuitenkin on myös paljon hyviä lääkäreitä. Kai siinä on taas näitä yhteiskunnan tasapaino-juttuja. Tai kosmisia voimia. Tai jotain.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ma 28 Heinä 2008 13:51

Kiba :hymyhali: (mun aina tekee mieli väännellä siun nikistä jotain, esim. Kibakka, tai sitten jossain miittiketjussa nähty Kibaya-Papaya... joo, elämä, ei mulla oo. :virne:)

Ehkä huomenna taas paistaa aurinko tännekin.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Heinä 2008 13:54

Ahistaaaggghhhh.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 28 Heinä 2008 13:55

Viikonloppu oli sellainen kiva, kesälomapäivät ilman kesälomaa -tyyppinen irtiotto
arkeen :hymyhali:

Perjantaina puunasin itseni töitten jälkeen ihan viimeisen päälle, vedin korkkarit
jalkaan ja lähdettiin Avokin kanssa leffaan katsomaan Dark Knightiä. Torilta hain
tähän mennessä kesän parhaat mansikat ja ison kahvin, sitten leffateatterin vii-
leyteen pariksi tunniksi.

Lauantaina oli hääjuttuja, piknikkiä ja auringonottoa kotikotona :sydän: Sunnuntaina
hääjuttuja, piknikkiä ja auringonottoa kotona :sydän: Käytiin katsomassa Ruissalon
meininkiä ja nypein etu- ja takapihalta rikkaruohoja - niitä oli paaaljon. Mein pihat
näyttää ihan pelloilta :virne:

Viikonloppu tuntui ihan kesälomalta :D Varsinaiseen kesälomaan enää 9 työherätystä :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 28 Heinä 2008 14:01

Mulla on taas semmoinen tyypillinen saamaton olo. Hommaa riittäis, mutta ei vaan hotsita. Jos kävis kaupassa ja sitten vaan olla öllöttäis - mitä sitä väkisin :tilt:

Kärpäset on muuten ihan pöpejä. Olen saatellut jo pari ajasta ikuisuuteen, kun pöljäkkeet vaan pörisevät mielipuolisesti lattialla tai törmäilevät seiniin.
Fantsu

ViestiKirjoittaja sybe » Ma 28 Heinä 2008 14:09

1. työpäivä loman jälkeen
- 1. puhelu,vaimolta. Vaimo soittaa että juniori kakkasi huosuunsa puistossa ja istahti hiekkalaatikolle.Hiekkalaatikkoa desinfioidaan.Tilanne päällä, kotiin on matkaa ja kärpäsparvi on kiinnostunut juniorista.
- työ pc latasi 3h 20 min notes päivityksiä, pääsin tosin surffaamaan sillä välin
- ei ruokaa ,ei kahvia, kahvila "kesätauolla"
- kylmä, ilmanvaihtokojeen kylmäyksikkö paahtaa kuulemma täysillä,eikä tottele säätöä,sisällä +16 C

kyllä tämä tästä
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 28 Heinä 2008 14:27

Olipas huisin mukava viikonloppu.

Lähdin perjantaina töistä lounaan aikaan, enkä takaisin tullut. Oli mummulassa, eli mun vanhempien luona, grillilounas tarjolla mitä mainioimmassa seurassa. Koko perhekunta :hymyhali:

Leikin perjantain ja lauantain veljien lasten kanssa kellon ympäri, sunnuntaina uuvutti niin, ettei meinannut jaksaa edes sängystä nousta. Nousin silti, terassille hetkeksi aurinkoon köllimään, vaikken mikään auringonpalvoja noin yleisesti ottaen olekaan. Ihanata oli maata, lukea, syödä kirsikoita ja kuunnella mehiläisten pörinää ja heinäsirkkojen siritystä :hymyhali: Aurinko paistoi, mutta siunattu lempeä merituuli vilvoitti niin, ettei ahdistus tullut kovin nopeasti.

Kiitos muksujen, heivasin talviturkin ensimmäistä kertaa moneen kesään. Merivesi oli niin lämmintä, että kelpasi kauemminkin kellua :gay:

Muuta saldoa viikonlopulta: hämmästytin itseni a) ostamalla itselleni bikinit ja b) toteamalla, etten kaipaa kännykkääni kovinkaan usein. Viikonloppukin meni mainiosti ilman :tilt:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 28 Heinä 2008 14:29

sybe kirjoitti:1. työpäivä loman jälkeen
- 1. puhelu,vaimolta. Vaimo soittaa että juniori kakkasi huosuunsa puistossa ja istahti hiekkalaatikolle.Hiekkalaatikkoa desinfioidaan.Tilanne päällä, kotiin on matkaa ja kärpäsparvi on kiinnostunut juniorista.

Sori, mutta
:rotflmao:

Olen vain niin poikki, että tämmöinen naurattaa. En minä normaalisti.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja kääpiö » Ma 28 Heinä 2008 14:36

Kävin lauantaina Vesannolla ( :ahihi: ) pelaamassa jalkapalloa Ainot jalassa. Melkein kymmenen tunnin auringossa oleilu ja liian äkkinäiset liikkeet aiheuttivat järkyttävän kipuilun sekä jalkojen sisä- että ulkopinnoilla. Mutta hauskaa oli ja kai sitä vuoden päästä pitää mennä taas. Kyllähän nyt jokaisen pitää joskus osallistua typerään suomalaiseen kesätapahtumaan. :virne:

Viikko lomaa vielä jäljellä ja töiden alkaminen ahdistaa koko ajan enemmän. En tiiä mihin tää kesä taas meni.
kääpiö

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 28 Heinä 2008 15:05

Ilmoa :superhymy:

Oli jälleen vauhdikas viikonloppu. Ihan kivaa oli. Ei malttaisi kotona pysyä yhtään kun säät suosii ja kotona on tyhmää yksin. Rokkasin Kallion katuja ja tutustuin pariin hyvään tyyppiin. Hakkasin kaikki Trivial Pursuitissa :superhymy: pyöräilin Stadiin ja takasinkin jaksoin, keskellä yötä :keijo:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 28 Heinä 2008 15:12

Hui :O:

Meillä oli täällä töissä Tilanne hetki sitten. Työpaikan kiinteistö sijaitsee parin
kilometrin päässä Turun keskustasta, tänne ei juurikaan sivulliset eksy ellei o-
saa erikseen hakea.

Hetki sitten soi hissin puoleisen oven ovikello, menin avaamaan kuten yleensä.
Kaksi nuorta sälliä paukkaa samantien estelyistä huolimatta sisälle, ilmoittavat
olevansa työnhaussa. Molempien seisovista silmistä päätellen näin ei kuitenkaan
ollut. Sällit pääsivät peremmälle toimistoon, kun ilmoitin ettei töitä löydy ja et-
tä he voivat poistua. Ensin vaikutti siltä, että olisivat laittaneet hanttiin, mutta
onneksi sain hätisteltyä heidät porraskäytävään - ja ovi vähän hemmetin äkkiä
perässä lukkoon.

Mitä ihmettä? Kävikö ne katsomassa että onko täällä mitään pöllimisen arvoista
vai mitä? Onneksi paikalla oli 2 miespuolista työkaveria, yksinään noiden kohtaa-
minen olisi ollut ehkä vähän liiankin jännää. :O: Toisaalta, kollegat eivät tajunneet
tehdä tilanteessa yhtään mitään, mullakin oli ekana ajatuksena mielessä, että noi
on saatava ulos vähän äkkiä.

Nyt tuntuu inhottavalta lähteä töistä, tulisko joku saattamaan mut pyörälle? :hullu:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 28 Heinä 2008 15:14

kääpiö kirjoitti:En tiiä mihin tää kesä taas meni.

Eikös kesä ole vielä parhaimmillaan? Ite ainakin lasken koko elokuun kesään - töissä tai ei. Onneksi tänään ei ole ollut niin tukahduttavan kuuma kuin eilen.

Sippura: onks teidän kiinteistössä vartiointia? Kannattaa ilmoittaa heillekin tapauksesta, jos on. Osaavat pitää silmänsä auki.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 28 Heinä 2008 15:18

Fantsu kirjoitti:Onneksi tänään ei ole ollut niin tukahduttavan kuuma kuin eilen.

Komp! Helteet ei oikeasti ole mulle. Mä en oikein pysty tekemään mitään, kun heti alkaa päätä särkeä ja ahdistaa, jos jotakin yritän. Eilinenkin meni lähinnä nukkuessa, kun oli jo valmiiksi muutaman päivän helteistä niin ikävä olo. Luojan kiitos tänään on vaan normaalin lämmin eikä semmonen ahdistava lätkytysilma. Mua ärsyttää aivan suunnattomasti se, kun kaikkien ihan yksinkertaisesti on pakko tykätä helteistä ja olla ihan intopinkeenä heti, kun niitä tulee. Eikä kukaan saa mennä sanomaan ettei tykkää kuumasta: siitä on palkkiona heti hirveät mulkoilut. Sori vaan, mutta kun en tykkää niin en tykkää! :nirppa:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 28 Heinä 2008 16:48

Lumikki75 kirjoitti:Mua ärsyttää aivan suunnattomasti se, kun kaikkien ihan yksinkertaisesti on pakko tykätä helteistä ja olla ihan intopinkeenä heti, kun niitä tulee. Eikä kukaan saa mennä sanomaan ettei tykkää kuumasta: siitä on palkkiona heti hirveät mulkoilut. Sori vaan, mutta kun en tykkää niin en tykkää! :nirppa:
No ei nyt pakko oo tykätä, mutta mua ärsyttää suunnattomasti, jos ihmiset raivoilee kuinka perseestä auringonpaiste ja kuumuus on. Se on siis ihan yhtä perseestä kuin pakkasesta raivoilu (jota kyllä itsekin tulee tehtyä joskus, mutta eikös se niin mene, että toisissa ärsyttää ne asiat, joita itsessään ei siedä..).

Saamaton fiilis. Ei pysty ei kykene ja etenkään ei vaan huvita. Taidan rötvätä loppuillan tv:n ääressä.. Kämppiskään ei suostu houkuttelemaan mukaan joogaan..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja kääpiö » Ma 28 Heinä 2008 16:49

Fantsu kirjoitti:
kääpiö kirjoitti:En tiiä mihin tää kesä taas meni.

Eikös kesä ole vielä parhaimmillaan? Ite ainakin lasken koko elokuun kesään - töissä tai ei.

No mä en siitä kesästä pysty kyllä enää nauttimaan töiden alkamisen jälkeen. Illalla kotiin tullessa on jo viileää ja eipä sitä jaksa juuri mitään enää tehdäkään. Ensi kesänä on jo vähän erilaista kun voi mennä edes parvekkeelle huilamaan. Nyt ei ole vielä sellaista luksusta olemassa.
kääpiö

ViestiKirjoittaja Deni » Ma 28 Heinä 2008 17:17

Mulla kyllä parveke on sellainen pätsi näillä keleillä ettei siellä paljon tee mieli oleskella. Ihan kätevää kyllä, että kun parvekkeenoven ja pari ikkunaa pitää yhtä aikaa auki, saa mukavan rapsakan ristivedon aikaiseksi, mikä vähän helpottaa oloa. Yöllä onnistuin järjestämään itsas sellaisen vedon että piti kaivautua peiton alle kun jossain vaiheessa heräsin viluun. Kaksi ihmistä ja koira jalkopäässä on kyllä vähän liikaa samaan sänkyyn, väkisinkin tulee kuuma.

Kävin eilen uimassa. :) Tällä kertaa vesikään ei tuntunut kylmältä, ja piskillekin oli rannalla pitelijä niin että sain rauhassa tehdä vähän isompaa kierrosta välillä. Pitäisi saada aikaiseksi uida enemmänkin nyt kun vielä tarkenee, onneksi on vielä pari vapaapäivää. Syksyllä harmittaa kuitenkin, jos on jättänyt kaikki tilaisuudet käyttämättä.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja kääpiö » Ma 28 Heinä 2008 17:31

Ai niin! Mäkin kävin uimassa. :D Jopa ihan kahtena eri päivänä. Saunan kera kyllä, koska olen säälittävä nössö. Taidan aloittaa perinteen käydä vain vuoden välein luonnonvesissä uimassa. Mereen en nimittäin mene ja järven lähettyville en ole ennen talvea varmaan menossa.
kääpiö

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 28 Heinä 2008 17:52

Olipahan hauska viikonloppu minullakin! :D Järjestimme lauantaina
grillipiknikin puistoon. Tapahtumaa varten ostettu vaaleanpunainen
Lucifer-pallogrilli hoiti hommansa mainiosti. Kasvisnyytit, seitan ja
tuorejuustotomaatit maistuvat niin paljon paremmilta grillistä. :D
Myös sangria maistuu paljon paremmalta puisto-oloissa, minkä
jälkeen olut ja mansikkamargaritat maistuivat kerrassaan loistavilta
baarissa. :p Seuraavana aamuna mikään ei oikein maistunut hyvältä
ennen iltapäivää, mutta oli se sen krapulan arvoista. :tilt:

Tänään on ollut aika flegmaattinen olo, mutta sain sentään siivottua.
Nyt voikin keskittyä hyvillä mielin kaverilta lainattuihin Futurama-
bokseihin. :hymyhali:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 28 Heinä 2008 17:59

Aamun taas ahisti ihan kunnolla. Eilen illallaki oli jotenkin ouvon levoton olo. Onhan tätä
kyllä jatkunukki koko viikon... Aamut töisä ahistaa ja itkettää. Illalla on taas parempi olo,
mutta aamulla kaikki tuntuu olevan taas perseestä. Kuinkahan kauan tätä pittää jaksaa.
Mää en ala! :gaah:

Sitäpaitsi mää oon lihonu. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 28 Heinä 2008 18:11

Sitä alkaa ihminen pikkuhiljaa miettimään, että millon tulee se raja vastaan kun naksahtaa. Ihme ja kumma sitä ei oo vielä saavutettu vaikka hermoja on kiristetty ja rahaa on menny enemmin kun lääkäri määrää. Pitää huomenna vissiin tehdä sitten vaan puolikas päivä, että saa asiat hoidettua edes jollekin mallille. Tän illan vois varmuuden vuoksi viettää rikoslakia tavaten :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 28 Heinä 2008 18:33

Olen jo jonkin aikaa ajatellut, koskakohan kämppikseni ja hänen poikaystävänsä aikovat muuttaa yhteen. Tänään tuli sellaisesta puhetta. Samalla tuli ehdotus, että voisin muuttaa kämppikseni poikakaverin kämppään. Toisaalta yksiössä asuminen houkuttaisi, toisaalta ei. Saisihan sitä toki asua yksin ja olisi vain omat sotkut jne. Toisaalta ei olisi juttukaveria kotona.

En oikein tiedä, miten asiaan suhtautuisin. Tykkään todella paljon alueesta, jolla nyt asun. Toisaalta uusi kämppä olisi lähempänä yliopistoa (ja alueen ihanuudesta en tiedä, kun en ole siellä käynyt). Bussissa joutuisi istumaan vähemmän aikaa ja hyvillä säillä voisi harkita pyöräilevänsä yliopistolle. Toisaalta kuluja tulisi noin 110 euroa lisää (,mikä on aika paljon rahaa). Toisaalta, jos jään vanhaan kämppääni, on mun etsittävä uusi kämppis. (Onneksi kämppikseni on alivuokralaiseni. Voin siis jäädä kämppään, jos haluan.)

Kun olin kuullut uutisen, tuli hirveä jännitys päälle. Oksettikin. Nyt olen pikkuhiljaa toipumassa shokista.

Onneksi päätöstä ei tarvitse tehdä heti.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sade » Ma 28 Heinä 2008 20:32

Kesäloma, jee! :superhymy: Lomalla olen ehtinyt jo käydä Qstockissa laulamassa Manicsien mukana, lentää lauantaina takaisin Helsinkiin ja juhlia kaverin häitä ja kärsiä sunnuntaina kauheaa krapulaa. Ja vielä on neljä viikkoa lomaa jäljellä - mitä kaikkea sitä ehtiikään vielä tehdä. :tilt:

Huomenna lähdetään viikoksi Pohojammaalle. Asuntomessua ja pikkufestaria ja muuta kesäaktiviteettia. Jee!
Sade

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 28 Heinä 2008 20:37

Kibaya kirjoitti:
Mä en jaksaisi yhtään olla töissä. En yhtään. Olen saanut aikaan yhden kinan, jossa minun puheeni päälle vain huudettiin samaa lausetta.

"Sä oot heikoilla hangilla!" ? :riips:

--

Jotenkin sitä vain laskee päiviä viikossa ja viikkoja kesässä, että koska loppuu kesä ja kesätyö. Kun ei noista työpäivistä nyt sinällään mitään henkistä pääomaa valtavasti jää käteen. Aika itseääntoistavaa meininkiä, jossa yksi huvi on arjen samankaltaisuuksien ja pienten eroavaisuuksien tarkkailu. Eli kun päivät on samanlaisia mutta erilaisia. Kai sitä muuten olisi jo kajahtanut. :hullu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa