Hyvää työväen juhlaa kaikille!

Tiedättehän te niitä ötököitä jotka pimeässä hakeutuvat pörräämään lamppuihin? Kuului pari kertaa "tsUPhz" ja tuhkaus oli tapahtunut. Se järkytti herkempiä läsnäolijoita.
Huomioitakoon että olin paljasjaloin. 
). Ja sitten halasin hyvästit poikaystävälle, joka lähti neljäksi viikoksi Saksaan työkeikalle. Nytkin hän oli täällä vain kääntymässä reissujen välissä, eli ei olla ihan liikaa viime päivinä nähty. Yritin olla urhea tyttöystävä, mutta pienet itkut tuli viimemetreillä tirautettua. 
Ja kevät on tullu oikein kunnolla ja oon ostanu hienoja
Tympii. Missä mun vappuheilaki on? 

tiril kirjoitti:Eilen olis tietysti voinut ottaa rauhallisemminkin. Tänään oon ihmetellyt että miksi tähän ja tähän sattuu, mitään en muista tapahtuneen mutta kuulemma olen katolla kaatuillut. Katolta ei sentään kukaan kai pudonnut, mutta muutamat viettivät laatuaikaa vessan lattian kanssa jo alkuillasta ja yksi poika kai sai elinikäisiä traumoja jouduttuaan humalaisen minun pussailtavaksi![]()
Kun pääsin sisälle, vessapöntön halaileminen kiinnosti kovasti ja seuraavassa hetkessä miulle tullaan sanomaan että menisitkö omaan sänkyyn nukkumaan. Vähän hävettää, ei nimittäin ollut suunnitelmissa rypeä tuolla tavoin ja sitten vielä nukkua parhaiden bileiden ohi
Purple kirjoitti:(rommirusinajäätelö, jossa on oikeita rusinoita)

Koko perhe taas koolla. En voi kuin taas sanoa, että nuo veljien muksut ovat huippuja 
Lähtivät yhdentoista jälkeen kotiin.
Ja minä kun luulin, että olisin päässyt viettämään eilisen päivän kamalassa krapulassa. Ei sellaisesta ollut tietoakaan. Käytiin kaupungilla, syötiin kesän ensimmäiset jäätelöt. Niin ja ostin torilta uuden hienon mekon. Mentiin mummun ja papan luo syömään (tosi hyvää ruokaa oli!) ja saimme simaa ja munkkia kotiin vietäväksi. Ihanat isovanhemmat!Shay kirjoitti:Purple kirjoitti:(rommirusinajäätelö, jossa on oikeita rusinoita)
Onko niissä joskus synteettisiäkin rusinoita?

Eilen oli kivaa istuskella Kaivarissa ja juoda skumppa och siideriä.
Rulla kirjoitti: Hautajaiset ei ole helppoja kokoontumisia, mutta kun se raskain osuus,
siunaustilaisuus ja hautaanlasku/arkun siirto ovat ohi, niin muistotilaisuudessa yleensä
helpottaa. Kun kaikki pääsevät suremaan ja muistelemaan edesmennyttä samaan tilaan,
niin jossain vaiheessa (ainakin kaikissa hautajaisissa joissa olen ollut) aletaan muistelemaan
niitä hauskoja asioita ihmisen elämästä. Jotain mitä on tehty, mikä oli tyypillistä henkilölle,
mitä on sattunut tai sanottu. Pientä hymyä on ollut havaittavissa tilaisuuden lopulla eikä
tunnelma enää olekaan ollut niin raskas.
Kunhan jollakulla on käsillä nenäliinoja koko perheelle, niin kaikesta selviää. Loppujenlopuksi.

Tuo tosin johtui siitä, että Ulliksella iski hirveä päänsärky. Ilmeisesti sitä alkaa olemaan niin vanha ja raihnainen (tai ainakin raihnainen), ettei pysty juhlia nukkumatta ja jatkaa seuraavana päivänä juomista
kaneli kirjoitti:Mä haluan vain ilmoittaa, että mun ei olisi ex-Forden vikalla viikolla pitänyt opetella ilmaroimista, koska nyt mä kärsin ilman Ilmaria.
Kuka nyt keijoilee mun kaa? Shay-keijo? Theia-keijo? Anyone-keijo? :keijo:
Kärsikäämme yhdessä.
Määki niin kaipaan ilmaria. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa