Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Birk » To 01 Touko 2008 18:36

Minä rupesin viettämään vappua, kun eilen olin töissä. muziikkia kuunnellen ja olutta nauttien, aurinko paistaa ja tytöt on talveen verrattuna alasti. Se on kivaa :juoni:
Hyvää työväen juhlaa kaikille!
Miksi olla hankala, kun voit pienellä vaivalla olla aivan mahdoton?
Birk

ViestiKirjoittaja Dnd » To 01 Touko 2008 18:56

Rupesi vaivaamaan, kun eivät sinne uudelle puolelle vanhoja viestejä olleet arkistoineet (ainakaan vielä), että onko kellään tiedossa kuka kirjoitti sen ex-forden viimeisen viestin? Kävikö ennustus osittainkaan toteen?

Pihatöitä piisaa, mutta kulottamaan ei täällä kyllä uskalla ruveta, jollei sitten tahdo poltella heti kerralla suurempaa aluetta. On vähän turhan kuivaa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Nugat » To 01 Touko 2008 18:58

Hihi. Kun talvella ahtaasti asuneet opiskelijat laitetaan mökille viettämään vappua seuraa hysteria. :D

Esimerkkinä mainittakoon: Laitettiin kynttiläkruunuun kynttilöitä tunnelmanluojiksi. Katseltiin niitä pää kallellaan ja huokailtin että ihanan romattista. Kuva Tiedättehän te niitä ötököitä jotka pimeässä hakeutuvat pörräämään lamppuihin? Kuului pari kertaa "tsUPhz" ja tuhkaus oli tapahtunut. Se järkytti herkempiä läsnäolijoita.
Tämän ja liiallisen skumpan jälkeen oli aika käydä tarpeillaan. Laahustin vessaan päiten kunnes olin potkasta siiliä, joka kyyhötti huussipolulla. Päästin vienon äänähdyksen joka sai aikaan hysteeristä kirkuntaa mökin sisäpuolella. Kuva Huomioitakoon että olin paljasjaloin. :shock:

Mutta todella mukava ja hauska vappundaali. Talviturkki lähti ja paloin. Kaikki vaatimukset siis toteutettiin. :D
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 01 Touko 2008 19:42

Örp. Eilen tuli juhlistettua vappua suunniteltua railakkaammin ja pidempään. Sängystä pääsin ylös tuossa tunti sitten ja vieläkin on aika heikko happi. Vettä ja simaa olen hiljakseen hörppinyt, enkä uskalla vielä syödä mitään. Miekkonen karkasi muutama tunti sitten olutta juomaan ja soitti tuossa äsken, että juoppas tyttö sinäkin vaikka siideri ja liity seuraan. Ei pysty, ei kykene. Onneksi huomenna ei ole menoa minnekään, niin saa toipua rauhassa.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Sade » To 01 Touko 2008 20:05

Railakas vappu täälläkin. Tai sitten ei.

Eilen illalla töiden jälkeen kävelin juhlivan keskustan halki. Mantalla hillui jotain suomiräppäreitä ja Asemalla oli vauhdissa Jeesus on Herra -räppäri. Ihmettelin, eikö nykynuoriso osaa juhlia muuta kuin puhelaulun voimin. Meininki oli keskustassa hurjaa, ja olin tyytyväinen kun pääsin kotikolon suojiin. Nautiskelin pari lasia viintä ja hiukan juustoja.

Tänään nautittiin puolen päivän aikoihin pieni vappubrunssi (pihviä, uunibataatteja, persikkaa, tomaattia ja juustoa :ruoka:). Ja sitten halasin hyvästit poikaystävälle, joka lähti neljäksi viikoksi Saksaan työkeikalle. Nytkin hän oli täällä vain kääntymässä reissujen välissä, eli ei olla ihan liikaa viime päivinä nähty. Yritin olla urhea tyttöystävä, mutta pienet itkut tuli viimemetreillä tirautettua. :cry:

Nyt yritän hukuttaa murheeni alkoholiin. Toisin sanoen olen nautiskellut jo puoli lasillista siideriä.
Sade

ViestiKirjoittaja Shay » To 01 Touko 2008 20:43

Tympii. Kuva

Mulla on ikävä ilmaria. Kuva Ja kevät on tullu oikein kunnolla ja oon ostanu hienoja
kevätvaatteita ja haluaisin himpsutella ympäriinsä nätissä hameessa, mutten
mää ees käy muualla ku töisä ja kaupasa. Kuva Tympii. Missä mun vappuheilaki on? Kuva
En saanu ees simmaa, mutta ehkä sitä sais huomenna. :|
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 01 Touko 2008 20:43

Näin vanhemmiten minusta on kehkeytymässä pikemminkin -päivien juhlija kuin -aattojen. Eli vapussakin vietto on siirtynyt aatosta varsinaiselle päivälle. Ihan tarpeeksi oli liikkeellä kaiken maailman väkeä tänäänkin, bussit saunoja ja ilmapallokauppiaat pelottavan näköisiä (nauttineita). 17:ssä joku tyyppi edelläni jääkiekkokypärä päässä leimasi lippuaan pari ikuisuutta ja kuski viittoi häntä kiukkuisesti eteenpäin.

Näin yhden ex-Fordelaisen etäältä.

Työväenlauluja tuli laulettua ja kuunneltua. Lisäksi kuuntelin Hectoria kotona. Toimii aina.

Munkkeja on edelleen ja simaakin on yksi pullo avaamatta. Grillikauden avaus oli myös tänään ja tuli syötyä perunoiden keralla kolme Kabanossia. Viimeinen lähes kylmänä, kun hiillos vain hiipui :sori:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » To 01 Touko 2008 21:23

Kappas, mulla oli ihan rattoisa vappu, joka näköjään jatkuu vieläkin. Pojat tuli kylään, eilen etsittiin lähistöltä mukava kivirykelmä johon pystytettiin leiri ja kertakäyttögrillattiin pimeään asti. Ei toppatakki ollut liikaa. Tänään oli sama ohjelma, paitsi että pimeä ei ehtinyt yllättää. Äsken oli päiväunten paikka, tuli nukuttua kevyt aamupalahiprakka pois, pojat lähti hakemaan huoltsikalta jotain. Kohta homma jatkunee Carcassonnen merkeissä.

Kovasti leppoisaa. En muista milloin olisi viimeksi ollut vappuna näin kivaa. :)
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Plei » To 01 Touko 2008 22:20

Oli kiva vappu. Eilen oli ainejärjestön piknik, minkä jälkeen opiskelijakulkue
yliopistolle ja siellä kaikenlaista ajanvietettä. Sen jälkeen ruokatauko ja
laiturille, missä istuttiin auringonlaskuun asti. Baarissakin käytiin katsomassa
Dave Grohlin tuotantoa soittavaa cover-bändiä. Hauskaa oli jä hyvä mieli jäi.

Tänään kävimme ystävän kanssa pörräämässä kaupungilla. Söimme terveellisen lounaan,
pitsat, laiturilla ja kävelimme ympäriinsä. Ihanaista oli. Vaikka vähän iho kärtsähti,
niin aurinko on silti ihan parasta. Kesämekkosessa kuljin ja hymysin maailmalle.

Äsken kävimme vielä rannassa jutustelemassa ja juomassa parit oluset. Rannassa oli
rauhallista ja linnut sirkutti menemään. Kevät <3

---------

Rakkaalle ystävälleni on varmaan muodostumassa romanssinpoikanen, mistä
olen kamalan iloinen. Kevättä tisseissä ja mahtava fiilis! :pomppuhymy:
Itsekään en pistäisi pahakseni pientä romanshia, mutta eipä se niin pakollista
ole. Jos niin käy, niin kiva, mutta en mä etsimään jaksa alkaa. :D

Näihin juustoisiin tunnelmiin päätän vappuraporttini. :pomppuhymy:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja tiril » To 01 Touko 2008 22:44

Eilen olis tietysti voinut ottaa rauhallisemminkin. Tänään oon ihmetellyt että miksi tähän ja tähän sattuu, mitään en muista tapahtuneen mutta kuulemma olen katolla kaatuillut. Katolta ei sentään kukaan kai pudonnut, mutta muutamat viettivät laatuaikaa vessan lattian kanssa jo alkuillasta ja yksi poika kai sai elinikäisiä traumoja jouduttuaan humalaisen minun pussailtavaksi :seko:

Mitenköhän mie saisin jotain aikaseks? Ens viikolla on kaksi tenttiä ja jossain välissä pitäisi saada kolme esseetä kirjoitettua. Haluiskohan joku tulla meille viikonlopuksi potkimaan minuu takamukselle että oikeesti tekisinkin jotain :D
tiril

ViestiKirjoittaja Purple » To 01 Touko 2008 23:30

Hauska vappu. :D

Mulla oli vapaapäivä ja kaverilla loma, joten treffattiin eilen jo puoliltapäivin. Mietittiin että mentäiskö kahville vai oisko välikaljan paikka. (Välikalja = olut, joka nautitaan sillä välin kun mietitään mitä tehtäisiin seuraavaksi.) Aurinko paistoi, joten terassi kutsui. Aurinko paistoi niin nätisti, että istuttiin toinenkin tovi. Sieltä kahvilaan (suklaa-chilikahvi :nam:), sieltä jäätelölle (rommirusinajäätelö, jossa on oikeita rusinoita), sieltä toiselle terassille. Ja sitten vielä baariin.

Tuli korkattua terassikausi, t-paitakausi ja tötterökausi sekä ennenkäymättömät kahvila ja baari, jossa oli ihan kaikki kohdallaan. Naamaankin tuli auringosta vähän väriä.

Tänään ollessani kotimatkalla sisko soitteli, että missä oon ja koska tuun ja lähtisinkö sen ja kummipojan kanssa jäätelöille. Tötterökausi tuli siis korkattua toisellakin paikkakunnalla.

Erityisen onnistunut vappu. :D
Purple

ViestiKirjoittaja tome_ » Pe 02 Touko 2008 00:02

tiril kirjoitti:Eilen olis tietysti voinut ottaa rauhallisemminkin. Tänään oon ihmetellyt että miksi tähän ja tähän sattuu, mitään en muista tapahtuneen mutta kuulemma olen katolla kaatuillut. Katolta ei sentään kukaan kai pudonnut, mutta muutamat viettivät laatuaikaa vessan lattian kanssa jo alkuillasta ja yksi poika kai sai elinikäisiä traumoja jouduttuaan humalaisen minun pussailtavaksi :seko:

Kuulostaa jossain määrin tutulta. Tosiaan, miun ilta katkesi ikävästi, kun rämmittiin metsän läpi meille päin. Satuin sitten kaatumaan naamalleni, kun juoksin mäkeä alas. Ei siinä vielä mitään: Ajattelin viilentää itseäni kaatumalla nurmikolle. Juuri sillä hetkellä kun naamani osui maahan muistin, että meidän takapihalla ei olekaan nurmikkoa vaan pelkkää multaa :seko: Kun pääsin sisälle, vessapöntön halaileminen kiinnosti kovasti ja seuraavassa hetkessä miulle tullaan sanomaan että menisitkö omaan sänkyyn nukkumaan. Vähän hävettää, ei nimittäin ollut suunnitelmissa rypeä tuolla tavoin ja sitten vielä nukkua parhaiden bileiden ohi :töktök:

Jospa sitä sitten tajuaisi ottaa kohtuudella seuraavan kerran. Tosin, luulin ottaneeni nytkin mutta toisin kävi.
"Toivottavasti kriitkot ovat hukkuneet!"
tome_

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Touko 2008 05:09

Purple kirjoitti:(rommirusinajäätelö, jossa on oikeita rusinoita)

Onko niissä joskus synteettisiäkin rusinoita? Kuva

Jos kohtapuoliin jäätelökiskat avattaisiin tääläki päin... Kuva
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Tomte » Pe 02 Touko 2008 08:34

Ilmoitusluontoinen on kyllä kätevä ketju. Niin se vaan tarvittaessa muuttuu sen mukaan mikä on milloinkin ajankohtaista. Olipa hauska lukea raportteja vapusta ja kuvitella mielessään ihmiset tekemässä kertomiaan asioita yhtä aikaa eri puolella maata.

Itse olin ystävien luona aattoiltana, joka meni hyvinkin rauhallisesti. Alkuillan olin tavallaan koiranvahtina, myöhemmin kävin taputtelemassa heppaa ja tehtiin ystävyyksien kanssa yhteistuumin pizzaa. Pizzan kanssa nautittiin viiniä ja jälkkäriksi vähän herkkuja, höttöiset tippaleivät jäivät kyllä syömättä. Ovatko ne muuten jonkun mielestä oikeasti hyviä? Seurueemme kömpi sitten nukkumaan jo hieman yli puolen yön, koska eräällä jos kelläkin oli aamulla aikainen nousu.

Vappupäivänä karautettiin ystävän kanssa toisen ystävän tyttären 3-vuotissynttäreille. Mietin, että yhdistääköhän päivänsankari vapun ja synttärit mielessään samaksi asiaksi ja ihmettelee miksei toisten syntymäpäiväkutsuilla ole serpentiiniä, simaa ja munkkeja. :?
Tomte

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 02 Touko 2008 10:20

Vappurapsa.

Aaton lepuutin, arvelin, että vapunpäivänä tarvitsee voimia muksujen kanssa riekaamiseen.

Olin oikeassa, joskin riekaaminen jäi mun osalta vähemmälle, kun keuhkot meinasivat haljeta parin juostun hippakierroksen jälkeen. Oli siis veljenpojan 5-vuotissynttärit ja kummitytön 1-vuotissamanmoiset yhdistettynä vappuun. Oli (mun tekemää) nallekakkua, simaa, serpentiiniä, Nalle Puh -ilmapalloja ja aikuisille hyvää kahvia ja kuoharia.

Oli ihan loistovappu Kuva Koko perhe taas koolla. En voi kuin taas sanoa, että nuo veljien muksut ovat huippuja Kuva

Illalla, kun lapset oli pistetty nukkumaan, katselimme televisiota, omg. Siinäpä se hurja vappu sitten menikin.

Tänään pitäisi yrittää olla tylsistymättä kuoliaaksi töissä. Ei ketään missään. Vois tietty tehdä jotain rästihommia alta pois, mutta ei jaksa. Motivaatio on lomilla.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Vanilla » Pe 02 Touko 2008 11:12

Äh... Harmittaa vielä enemmän, että olin tiistaina sairas enkä osallistunut pubipyöräilylle. Jäi nimittäin loppuvapun juhlinta aika vähiin. Ainejärjestön piknik oli kyllä oikein rattoisa. Humalluin jo ensimmäisestä siideristä, mikä johtui varmaan aamupalan puutteesta. Lauleltiin kivoja lauluja ja syötiin hyvin. :)

Mutta se ilta! Yksi toinen kansainvälinen pariskunta tuli meille kylään. Aiemmin oltiin puhuttu, että jeejee juodaan paljon ja lähdetään kaupungille. Mehän sitten ostimme oikein paljon olutta, siideriä, vahvempaakin juotavaa ja naposteltavaa. Loppujen lopuksi tyttö joi kaksi siideriä, poika nautti vettä ja vihreää teetä. Pojat pelasivat Xboxia ja me vain juteltiin. Pariskunta on kuulemma innostunut kuntoilusta niin paljon, etteivät halunneet pilata vappupäivän urheilua juomisella. :hämillään: Lähtivät yhdentoista jälkeen kotiin.

Kaksi mun opiskelukaveriakin kävi meillä pikaisesti, mutta toinen oli juhlinut rankasti jo edellisenä iltana ja toinen oli muuten vain väsynyt. Kaupungiltakin oli kaikki mun tuntemat tyypit kuulemma lähteneet jo joko nukkumaan tai joihinkin bileisiin, joiden pitäjiä minä en tunne.

Niinpä menimme nukkumaan kahdeltatoista. Nyt on jääkaappi täynnä juotavaa ja yksi avaamaton sipsipussikin keittiössä vielä. :sori: Ja minä kun luulin, että olisin päässyt viettämään eilisen päivän kamalassa krapulassa. Ei sellaisesta ollut tietoakaan. Käytiin kaupungilla, syötiin kesän ensimmäiset jäätelöt. Niin ja ostin torilta uuden hienon mekon. Mentiin mummun ja papan luo syömään (tosi hyvää ruokaa oli!) ja saimme simaa ja munkkia kotiin vietäväksi. Ihanat isovanhemmat!
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 02 Touko 2008 14:42

Shay kirjoitti:
Purple kirjoitti:(rommirusinajäätelö, jossa on oikeita rusinoita)

Onko niissä joskus synteettisiäkin rusinoita? Kuva

Joo. :tilt: Oikeat rusinat as in kokonaiset, mehukkaat rusinat, ei pilkottua möperöä, joka joskus kai oli rusina. Tavallinenkin rommirusinajäätelö on hyvää, mutta tämä oli erikoishyvää.

On hetkiä, jolloin tuntee itsensä fiksuksi. Olen pitkin päivää vilkuillut etusivulla listaa viimeisimmistä viesteistä ja ihmetellyt, että kukahan se on tuo Touko, joka on kirjoittanut viimeisimmän viestin, että ei tuu äkisti mieleen onko Fordelta tuttu. Ketjun avattuani olen ihmetellyt, että eihän täällä minkään Toukon viestiä ollutkaan viimeisimpänä, onpa kumma. :seko:

Perjantai. :sekopää:
Purple

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 02 Touko 2008 16:44

Joo-o.. Vappu oli ja meni, perinteisesti aika humalassa. :seko: Eilen oli kivaa istuskella Kaivarissa ja juoda skumppa och siideriä.
Tulin kuiteskin ajoissa kotiin, niin tänään ei ollut ihan niin hirveä darra, mitä olisi voinut olla. Kämppis hävitti pankkikorttinsa ja
avaimet. Aamulla töihin mennessäni huomasin tossa pihan perällä, että mun just lahjaksi saamani piknik-mukit ja kämppiksen avaimet
oli jääneet siihe. En tiennyt, pitäiskö itkeä vai nauraa.. :töktök:

Menin töihin mahdollisimman myöhään ja lähdin pois heti, kun mahdollista. Oli sentään hyvää ruokaa (pippurihärkää). :ruoka:
Nyt voi viettää viikonlopun rauhallisesti siivoille ja saunoen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Mank » Pe 02 Touko 2008 19:15

Jaahas. Huomenna ois ensimmäiset hautajaiseni kun isoäiti tuossa reilut pari viikkoa sitten nukkui pois. Mie en tiiä mitä ajatella. Miusta on vaan hyvä jos ihmisellä on paljon kipuja ja sairauksia ja hän jo itsekin toivoo pois pääsyä niin miusta näin on paras.
Noh, eipä tässä ole hautajaisista hirveemmin vertailupohjaa, mutta kuulopuheiden ja kyselyiden pohjalta ei oo tulossa riemujuhlia.

Waput oli ja meni ja kotona olin kiltisti. Kävin veljen perheen luona nakeilla ja perunasalaateilla ja oli aivan leppoisaa. Tietysti yläkerran naapuri piti kotihippoja kun vanhemmat oli ilmeisesti mökillä ja mökähän oli sen mukaista. Noh, eipähän tuo hirveemmin häirinny vaikka nukkuminen vähän jäikin vähiin kuunnellessani öisiä melskeitä ylhäältä.
Nuorena pitää kokeilla. :lol:
Mank

ViestiKirjoittaja Rulla » Pe 02 Touko 2008 19:41

Mank, otan osaa. Hautajaiset ei ole helppoja kokoontumisia, mutta kun se raskain osuus,
siunaustilaisuus ja hautaanlasku/arkun siirto ovat ohi, niin muistotilaisuudessa yleensä
helpottaa. Kun kaikki pääsevät suremaan ja muistelemaan edesmennyttä samaan tilaan,
niin jossain vaiheessa (ainakin kaikissa hautajaisissa joissa olen ollut) aletaan muistelemaan
niitä hauskoja asioita ihmisen elämästä. Jotain mitä on tehty, mikä oli tyypillistä henkilölle,
mitä on sattunut tai sanottu. Pientä hymyä on ollut havaittavissa tilaisuuden lopulla eikä
tunnelma enää olekaan ollut niin raskas.
Kunhan jollakulla on käsillä nenäliinoja koko perheelle, niin kaikesta selviää. Loppujenlopuksi.
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja Mank » Pe 02 Touko 2008 20:25

Rulla kirjoitti: Hautajaiset ei ole helppoja kokoontumisia, mutta kun se raskain osuus,
siunaustilaisuus ja hautaanlasku/arkun siirto ovat ohi, niin muistotilaisuudessa yleensä
helpottaa. Kun kaikki pääsevät suremaan ja muistelemaan edesmennyttä samaan tilaan,
niin jossain vaiheessa (ainakin kaikissa hautajaisissa joissa olen ollut) aletaan muistelemaan
niitä hauskoja asioita ihmisen elämästä. Jotain mitä on tehty, mikä oli tyypillistä henkilölle,
mitä on sattunut tai sanottu. Pientä hymyä on ollut havaittavissa tilaisuuden lopulla eikä
tunnelma enää olekaan ollut niin raskas.
Kunhan jollakulla on käsillä nenäliinoja koko perheelle, niin kaikesta selviää. Loppujenlopuksi.

Juuri tällä tavoin miullekin hautajaisten kulkua on selvitetty. Tarkoitus ilmeisesti on juuri, että hautajaisten muisotilaisuus olisi mukava sekä leppoisa. Mutta huomenna sitten nään miten tuo onnistuu.
Mie oon tässä nää parisen viikkoa miettinyt, että voiko miehen ja naisen suru olla niin erilainen? Tai siis se surun näyttäminen tahi näyttämättä jättäminen. Ja ehkä juuri se asia hämmentää tässä eniten. OIspa huominen jo ohi.
Mank

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 02 Touko 2008 21:05

Minäkin löysin tieni tänne. Ihana nähdä teitä :halitus:

Vappu meni mukavasti. Koko perjantai tuli biletettyä ja Ullikselle lähdin nukkumatta silmäystäkään. Oman juomisvauhtini tosin yliarvioin. Ulliksen jälkeen mulle jäi vielä pari siideriä ja lonkero (vaikka olinkin ne hommannut itselleni vasta aamulla) :täh: Tuo tosin johtui siitä, että Ulliksella iski hirveä päänsärky. Ilmeisesti sitä alkaa olemaan niin vanha ja raihnainen (tai ainakin raihnainen), ettei pysty juhlia nukkumatta ja jatkaa seuraavana päivänä juomista :sori:

Enkä voi suositella kenellekään Twisterin peluuta ja seuraavana päivänä päiväunien ottamista Ulliksella. Nyt on lihakset aivan jumissa. Ja kurkku on kipeä, kun tuli liian vähissä vaatteissa juhlittua. :huoh:

Kokonaisuudessaan vappu oli kuitenkin onnistunut. :D
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 02 Touko 2008 21:14

Mä haluan vain ilmoittaa, että mun ei olisi ex-Forden vikalla viikolla pitänyt opetella ilmaroimista, koska nyt mä kärsin ilman Ilmaria.

Kuka nyt keijoilee mun kaa? Shay-keijo? Theia-keijo? Anyone-keijo? :keijo:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Touko 2008 21:53

kaneli kirjoitti:Mä haluan vain ilmoittaa, että mun ei olisi ex-Forden vikalla viikolla pitänyt opetella ilmaroimista, koska nyt mä kärsin ilman Ilmaria.

Kuka nyt keijoilee mun kaa? Shay-keijo? Theia-keijo? Anyone-keijo? :keijo:

kameli-keijo. :halitus: Kärsikäämme yhdessä. Kuva Määki niin kaipaan ilmaria. Kuva
Ilmapiiri on jotenkin ontompi ilman ilmoa...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja heidiz » Pe 02 Touko 2008 22:33

Minäkin kaipaan ilmaria nyt kun olen vähän ehkä humppelissa..
Tekisin melkein mieli perustaa ilmariketju, mutta sehä olisi melkein sama kuin
tämä, niin mitä järkeä siinä olisi? :hämillään:

Kuuntelen La Bouchen Be my loveria ja juon sidukkaa yksinäni.
Ihan kivaa, mutta toivoisin että ois rahaa ja kaveri joka lähtisi nyt jonnekkin.
Vapaaehtoiset voi ilmoittautua mun seuraksi nyt ! :sekopää:
heidiz

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa