Plei kirjoitti:Outolintu kirjoitti:Onko se muuten oikeasti niin outoa, että isommassa kaveri/tuttavapiirissä (jossa kaikki ei nyt ole lapsuudenkavereita tai ekstrahyviä ystäviä keskenään) tapahtuu eloa suuntaan ja toiseen?
Öö ei.Meidän piireissä kotokotona ainakin kaikki tuntuu jotain joskus säätäneen jonkun - tai todennäköisemmin useamman
- kanssa. Tässä tapauksessa on kylläkin myös pieni kaupunki, pienet piirit -aspekti ...
No ei se mustakaan nyt ole mitenkään maailman ihmeellisin asia. Tähän mielipiteeseen ei yhtään vaikuta se, etten haluaisi sen olevan maailman ihmeellisin asia, kun se koskee mua.
Allekirjoitan kyllä pienet piirit -kuvion...Plei kirjoitti:En usko, että juoruilua tapahtuisi sen takia, että se olisi jotenkin outoa, vaan lähinnä siksi, että kun tuntee molemmat suhinan osapuolet, on paljon mielenkiintoisempaa puhua niistä suhinoista. Vrt. jos kaverilla olisi vain juttu jonkun random-tyypin kanssa - ei läheskään niin mielenkiintoista.
Samaa olen ajatellut. Ja teen sitä todennäköisesti itsekin vielä joskus.
Lähinnä hirvittää se jälkipyykki. Siis että kun nyt kaikkien innostus asiaa kohtaan tuntuu megalomaaniselta, niin sitten kun tämä päättyy niin saadaankohan puheissa aikaiseksi oikein kunnon erodraamaa. Ja toisaalta pelottaa leimaantua ainaiseksi "siksi tytöksi, joka sekaantui kaveripoikaan". Ai miten niin muiden mielipiteillä on väliä? 
Musta on kyllä niin ihana, että on paikka jonne purkaa, ja aina tuntuu että joku ymmärtää

) mielestä.

Hymyilihän se, mutta en ole varma tajusiko se mua. Se siis edelleenkin punkkaa varmaan tässä jossain. Ehkä jokin pieni pisti omatuntoani, teilasinhan hänet silloin aikoinaan aika tyylikkäästi, ongelmansa eivät mua enää jaksaneet kiinnostaa
Miekkonen ajautui vaikeuksiin kun erottiin, enkä halunnut näihin asioihin sekaantua. Blah. Vadevör.
Kerran oon vähän niinku ollut ja se oli ihan kivaa, mutta en mä uskaltas enää. Huuuui
Mä osaan kyllä olla kohtelias ja ihmisiksi, mutta entä jos se toinen ei? Ajatuskin jännittää jo. Mutta lykkyä Janetille!

Mutta mutta. Hän olisi varmaan ihan valmis seurustelemaan, mutta yllättäen minä, Janet the Lonely, haraa vastaan. Okei, tyyppi on kiva, meillä juttu luistaa ja muuta. Mutta mutta. Mua ahdistaa ajatus hänen kanssaan seurustelusta. Tai en tiedä, että juuriko hänen kanssaan seurustelu ahdistaa vai seurustelu yleensä. Osaanko minä sittenkään sitoutua? Olisiko sittenkin parempi olla yksin? Mitä mä teen miehellä? Vai eikö tämä tyyppi vain yksinkertaisesti kolahtanut minuun oikealla tavalla? Mistä sen tietää, kuka se on se oikea, ellei kokeile? Mitä ihmettä.

Elo on ok ihan näin yksinäänkin, mutta saa se oikea jo
) itsetutkistelun jälkeen olen tullut seuraavanlaiseen tulokseen: olen ollut tyhmä.
En taida tosiaankaan olla päässyt vielä yli kyseisestä tyypistä.