Mun krapulat on viime vuosina olleet vähän joko / tai. Joko laatataan ihan täydet,
tai sitten ollaan vaan väsyneitä ja raukeita. Jälkimmäiset on tietty mieluisampia,
kun makoilee vaan sohvalla, katselee telkkua ja syö sitä mitä milloinkin haluaa.
Tässä maailmassa mä inhoan kaikkein eniten oksentamista. Mä olen aina vihannut
sitä, ja krapulassakin pidättelen viimeiseen asti laattaa, vaikka tiedän, että se aut-
taa oloon. Mulla on se vika, että oksentaessa mun naaman kaikki pienet verisuonet
katkeaa, ja parin, kolmen oksennuskerran jälkeen mun kasvot on turvonneet ja ihan
violetit

Verenpurkaumien laantumiseen menee n. viikko, eli vielä seuraavan per-
jantainakin musta näkee jos olen edellisenä sunnuntaina laatannut.
Olen kärsinyt tällaisen krapulan viimeksi pääsiäisenä, ja siihen on aina syynä väkevien
ja oluen & siiderin sekajuominen. Jos olen fiksu, jätän väkevät juomatta, mutta jos en
ole niin siinäpä kärsin seuraavana päivänä.

Mun pahin krapula tulee myös lähes kellontarkasti aina klo 13.30 - 14.00 välillä. Aina.
Sitä ennen saattaa olla hyväkin olo, mutta iltapäivä kahden maissa on helvetti valloil-
laan jos niikseen tulee. Jos selviää yli kello kahden ilman pahaa oloa, niin ei se sitten
tulekaan. Ja jos alan oksentamaan, niin siinä tapauksessa oksennan poikkeuksetta ko-
ko illan, n. klo 22 asti. Jee.
Viime aikoina krapulaan on tullut epämiellyttävä morkkis-lisä. Vaikka olisin ollut illalla
fiksusti, niin silti saan jotenkin kehiteltyä hillittömän morkkiksen. "No pitikö nyt taas,
taas menee sunnuntai harakoille, hukkaan heitetyt rahat" ja sitä rataa.