Teoria miehistä

Teoria miehistä

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 05 Elo 2008 16:02

Kyllä kyllä, tämä sarja ansaitsee ehdottomasti oman ketjunsa. :virne:

Kuva

Ihanaa jenkkiläistä ihmissuhdehönppää Maikkarilta torstaisin siinä kahdeksan aikaan. Oletko katsonut? Onko ihan skeidaa vai tykkäätkö salaa? Ketkä ovat suosikki- ja inhokkihahmosi?

Aluksi en niin välittänyt, mutta nyt olen aivan koukussa tähän. :hullu: Marin toilailee tietäen ihmissuhteista muka kaiken ja on sarjassa muutama aika hyvännäköinen mieskin vilahtanut. Suosikkihahmo on, yllätysyllätys, Jack. Inhokki voisi ehkäpä olla mmm.. en osaa sanoa! Kaikki hahmot ovat jollain tavalla kivoja ja erilaisia. Maisematkin sarjassa ovat mahtavat.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

Re: Teoria miehistä

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 05 Elo 2008 16:10

Eikös toi pääosapimu styylannu Ellen DeGeneresin kanssa ennen Portia de Rossia? Katoin muistaakseni joskus muutaman minuutin jostain jaksosta. Tai ehkä en, ehkä näin vain puffeja. En oo ihan varma, mutta en kai tykänny.

Hitto että mulla piisaa taas asiaa ja sisältöä tänään..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ti 05 Elo 2008 19:59

Mä katson tätä.
Haluaisko joku kertoa viime jakson tapahtumat?
Mulla on jääny ihan rikollisen paljon jaksoja kattomatta ku en ikinä muista, että se tulee.
Ja tosta seurustelusta muuten, luin jostain, että Marinin ja Jackin näyttelijät seurustelisivat.
Gaffa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 05 Elo 2008 21:02

Olen seurannut sarjaa jonkin verran. Ja tykkään siitä paljon. Sarjan seuraamista kyllä haittaa se, ettei mulla ole omaa tv:tä. Kämppiksen tv:tä toki joskus katselen ja kesällä tv:tä olen katsellut kotikotona ollessa. Sarjan tuloaika on kylläkin hirmuisen huono. Klo 20 ei yleensä vain muista avata telkkaria. Sitten joskus 20.55 havahtuu siihen, että ai niin taisikin juuri loppua tuo Teoria miehistä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ma 11 Elo 2008 10:09

Onhan tuota tullut katsottua. :virne: Mutta ärsyttävin hahmo siinä mun mielestä on just Jack. Minkäänlaista näyttelytyötä ei ole havaittavissa. Jack köhisee vaan "kööööööhhhhh..... mmmmhhhhhhh....".
Mutta muuten oikein hauskaa viihdettä. :virne:
Eowyn

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 05 Syys 2008 11:09

Haha!
Loistavaa, sarjan esitysaika muuttuu krapulaystävällisemmäksi, eli uusi esitysaika viimeisimmille jaksoille on varattu sunnuntailta siinä klo 14.00. Käy mulle. :virnu:

Sarjan kulusta sen verran vaan, että eilisessä lätkämatsi-jaksossa yks niistä lätkäpelaajista näytti ihan Raipelta! Ja se uusin henkilö, juurikin lätkävahvistus mikä Ivan vaimikäseoli, on aika ihQ.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

Paluu Leffa.tv