Fantsu kirjoitti:Eikö ole veikkausta mistä haju tulee? Pika-apua vois saada jostain suihkeista.
theia kirjoitti:Hihhei, työsuhde muuttuu vakinaiseksi syyskuussa.

Kai se loman konkreettinen alkaminen on iskos-

Enää 2 herätystä ennen lomalomaLOMAA
Mutta eihän se haittaa, jos saa kuitenkin itse päättää aikatauluistaan. Eikä tartte herätä kuudelta. Se aamun hetki kun herätyskello soi ja pitäisi taas nousta on jotenkin niin sanoinkuvaamaton. 

Lisäksi ressaan jo valmiiksi sitä että ei siellä varmaan oo ennää paikkoja jäljellä kun opiskelut alkais kahen viikon päästä... Mutta mää haluan sinne! Eli kai mää sen hakemuksen nyt täytän...
Henkinen hyvinvointikin on todella tärkeää. Toki on luonnollista, että tuollaiset suuret ratkaisut huolettaa. Yritä kuitenkin tehdä sellainen ratkaisu, joka on sun omasi, ei muiden. Voimahalaus. 

Mulla on nimittäin työnkuva muuttunut ja tarvisin kunnon opastuksen ennen kuin vakituinen lähtee vapaalle. Ko. henkilö ei vaan tunnu tajuavan, vaikka kuinka yritän vääntää rautalangasta, etten tiedä työstä vielä mitään! "Kyllä sä hyvin pärjäät". Prkl. Ei näitä juttuja kuitenkaan ihan omasta päästä viittis repäistä. Kuulin myös, että kollega on kusettanut työnantajaa törkeästi. Stna. Luulee olevansa maailman napa. Mä inhoon sitä jo nyt, vaikka yhdessä ei vielä olla töitä tehtykään. Ihan itteensä täynnä. Yök.lightlykilled kirjoitti:Mulle oli tilaa! Mää saan opiskella kuvataidetta koko ens vuoden!

Sippura kirjoitti:lightlykilled kirjoitti:Mulle oli tilaa! Mää saan opiskella kuvataidetta koko ens vuoden!
Ihan loistavaa, onnea!

kai mää sitte oon oikeesti aikuinen kun ei tullu sanomista mun päätöksestä. ei siis niin paljoa kuin odotin.
Vaan eipä tarvitse nähdä tuota ihmistä enää ikinä, ja todella toivon etten myöskään näe.

.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa