theia kirjoitti:Linkin Parkin poijjaat, jotka oli ihkupihkuja sillon joskus teininä.
On ne aika ihkupihkuja edelleen.

Mike

theia kirjoitti:Linkin Parkin poijjaat, jotka oli ihkupihkuja sillon joskus teininä.

lightlykilled kirjoitti:theia kirjoitti:Linkin Parkin poijjaat, jotka oli ihkupihkuja sillon joskus teininä.
On ne aika ihkupihkuja edelleen.:
täksi
.

Shay kirjoitti:Mää oon kyllä edelleen vähä loukkaantunu Chesterille, kun se muuttu tästä

Tr*ina kirjoitti:Voisiko joku perustella, vaikka kuvien lähettäjä, miksi Kylie on muka ihana?
Photoshopkaunotar. Ja kahden hitin tähti. Maailman yliarvostetuin artisti verrattuna levymyyntiin. (Kylien viimeisin ei ole edes päässyt USA:n levylistalle TOP100:aan.)
Jorssi kirjoitti:
Rachael Leigh Cook

Gaffa kirjoitti:Lisäksi mulla on pakkomielle kauniisiin ja vahvoihin kulmakarvoihin(jotka Kyliellä on), koska itselläni ne ovat vaaleat ja rumat muutenkin.

James

Oli kiva viikonloppu.
Vartanin Miikkaeli.
Ei ny löytyny hyvää pärräkuvaa.. Vinihän se siinä.

Gaffa kirjoitti:Lisäksi mulla on pakkomielle kauniisiin ja vahvoihin kulmakarvoihin(jotka Kyliellä on)
.

Maija kirjoitti:Eivätkä ole, kovin olet nätti! Ainakin mitä nyt naisten ketjusta aikoinani sun kuvas bongasin.

tome_ kirjoitti:
Eikö tuo Leisin kuva olekin In the mood for love:sta? hämmentää kun en muista tuollaista kohtausta

theia kirjoitti:Tää on ehkä pahempi kuin se sormeen photoshopattu ökkömönkiäinen.
Öttömönkiäiskuva aiheutti pahan tavan hinkkailla jatkuvasti sormenpäitä. Ihan vain tarkistaakseen, ettei niihin ole kasvanut hampaita. Tää tukiaiskuva aiheuttaa pahemman luokan vanhenemisen pelon. Lähenkin tästä kasvohoitoon ja ostamaan kalliita rasvoja.... 

5. Älä levitä tai linkitä laittomaan tai K-18 materiaaliin äläkä herjaa ketään. Pyri säilyttämään viestisi hyvän maun rajoissa.

Opettaskohan se mua vähän, kädestä tai keihäästä pitäen?
GRRRR.
On se sulonen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa