Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 12 Elo 2008 02:46

Minä ainakin käytän peukaloa Shiftin painamiseen. Tällöin pikkurillillä yltää sopivasti toisaalle. En tosin käytä kymmensormijärjestelmää, vaan minulla on oma "vähemmänsormiajärjestelmä".
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 12 Elo 2008 06:05

Mitää järjestelmää ole. Mutta avaruustankoa painan vasemmalla paukalolla. Kaiken muun ajan se nakki hankaa avaruustangon alapuolelle ja se näkyy melko selkeenä näppiksen kulumana :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 12 Elo 2008 06:12

Deni kirjoitti:Muokku. Wikipedian mukaan peukkuja ei kuulukaan käyttää muuhun kuin enteriin. Ja millä sitä sitten löis, ellei peukalolla? Muita sormiahan joutuu taivuttamaan ihan kohtuuttoman paljon osuakseen siihen.

Sulla taitaa mennä Enter ja Space sekasi. :virne: Siis peukkujahan käytetään välilyöntiin.
Enteriä painetaan jollain pikkurillillä tai jotain.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 12 Elo 2008 06:20

Pakko hei kertoa muuten eilisestä. Miulle nimittäin tapahtu vissiin jokin elimistön hajoaminen tai jotain vastaavaa. Menin töitten jälkeen käymään vähän talkoohommia tekemässä. Mätettiin katolle kymmenkunta lavaa kattotiiltä ja alkuunsa tehtiin sitä kohtuu vesisateessa. Ei se mitään sinällään kun lämminta oli kuitenkin.

Urakan jälkeen kotiin ja pientä kipua hartioissa havaittavissa siinä vaiheessa. Nälkä katos johonkin ihan syömättä mitään ja tuli ihan pirun kylmä. No hipsin sit kylmissäni sohvalle ja peiton alle ja samalla alko koskea joka hiton paikkaan. No siitähän olikin sit pienen torkahtamisen jälkeen mukava herätä kun koski edelleen ihan pirusti ja oli hiton kylmä ja sen lisäks tuli vapina kaveriks :friikki: En meinannu pystyyn edes päästä :friikki: Olo helpotti kyl illan mittaan, eikä nyt oo muuta kun pien kolotus lihaksissa. Tsiisus kun tämmöset on outoja :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 12 Elo 2008 07:28

Shay kirjoitti:Sulla taitaa mennä Enter ja Space sekasi. :virne: Siis peukkujahan käytetään välilyöntiin.
Enteriä painetaan jollain pikkurillillä tai jotain.
[/quote]

Katopa, niin menikin. Syytän alkuperäisen postauksen myöhäistä kirjoitusajankohtaa, ja sitä, että olen täysin kykenemätön huomaamaan virheitäni jälkikäteen. :virne:

Eli enter on tosiaan pikkurillin heiniä, ja etulevyttömässä näppäimistössä hankalaa oli välilyöntiin osuminen.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 12 Elo 2008 11:57

Deni kirjoitti:Eli enter on tosiaan pikkurillin heiniä, ja etulevyttömässä näppäimistössä hankalaa oli välilyöntiin osuminen.

No nyt kuulostaa huomattavasti tutummalta. :virne:

Muoks:
Kuolon kertomus kuulostaa ihan auringonpistokselta, mutta siitä tuskin vesisateessa oli kyse.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 12 Elo 2008 12:09

Näin loman jälkeen on ollut kevyt palaaminen töihin, perjantaina oli eka työpäivä, joka kestikin sitten aamuyhdeksästä iltayhteentoista. Edustushommia nääs. Ja viikonloppu meni töissä samoin. Nyt sitten pukkaa jonkinlaista flunssaa, kun kurkku on kipeä, keho tieten protestoi tätä työntekoa. :tilt:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja theia » Ti 12 Elo 2008 22:03

Voisko olla jo perjantai, voisko? mä haluan shoppaamaan! :D ja on vielä vapaapäiväkin.

Olin ahkera, siivosin tiskit pois, jo ennen huomista deadlineä. :tp:

ja mietin, että nyt haluan elämäni kuntoon. Niinkun ihan oikeasti. En vaan tiedä mistä sitä aloittaisi.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja damn » Ti 12 Elo 2008 22:12

Minä olen ihan paniikissa huomenna alkavasta koulusta :bubbles: . En uskonut että voisin reagoida siihen näin vahvasti, mutta nyt ahdistaa ja iskee paniikki. Kerran elämässäni minulla on ollut tämmöinen olo ja se oli viime kesäkuussa pääsykokeiden aikaan. Olisin jättänyt pääsykokeet silloin väliin, mutta eräs poika pakotti minut menemään sinne ja kannusti ja rohkaisi. Missä se ihminen on nyt. Kaikki ikävät ja negatiiviset tunteet hyökkii pintaan just nyt, kun pitäs vaan suosiolla mennä nukkumaan ja uskoa, että asiat järjestyy jotenkin. Antaisin nyt mitä vaan, että se poika olis nyt täällä ja kaikki olisi niinkuin silloin kesäkuussa, eikä minun tarvitsisi olla yksin nyt kun seinät kaatuu päälle. Ikävä :huoh: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 12 Elo 2008 22:12

theia kirjoitti:Voisko olla jo perjantai, voisko?

Oiskin! Mie tossa hetken luulin, että tänään ois torstai-ilta. Eipä ookkaan :huoh:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 12 Elo 2008 23:35

Täälläpäs on kuhina käynyt sillä aikaa kun olen itse ollut tyystin muualla hoitelemassa kiireitäni pois loman alta.

Perjantaina pääsen vihdoin ansaitulle lomalle ja sitä ennen täytyy hoitaa kaikki maailman asiat pois päiväjärjestyksestä, että saa vain sitten löhötä ja nollata päätä :virne:

Tällä vierailulla vain lueskelin oikeastaan... Kaikkea en edes jaksanut, kun on tuota tekstiä sen verran ilmaantunut. Ehkäpä tässä loman jälkeen taas aktivoidun myös kirjoittelemaan :virne:

Hauskaa kesän jatkoa! Nähdään kunnolla sitten syksymmällä! :)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 12 Elo 2008 23:51

Ajattelin mennä huomenna etsimään itselleni uutta reppua. :D Nykyinen reppu on iän kaiken vanha ja alkaa olla jo melko huonossa kunnossa. Tai lähinnä pohja vaikuttaa olevan aika heikko. No, ehkä on ihan sallittua ostaa uus reppu, kun vanha on viitisen vuotta vanha. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 13 Elo 2008 08:35

marenkienkeli kirjoitti:Tai lähinnä pohja vaikuttaa olevan aika heikko. No, ehkä on ihan sallittua ostaa uus reppu, kun vanha on viitisen vuotta vanha. :tilt:

Ei ole. Mulla kestänyt Fjällräven Kånken jo 15v. :tilt:

Sain eilen mukavaa sähköpostia, jossa oli vielä itseeni viitattu mukavasti. Mukavaa.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 13 Elo 2008 10:33

Galileo kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Tai lähinnä pohja vaikuttaa olevan aika heikko. No, ehkä on ihan sallittua ostaa uus reppu, kun vanha on viitisen vuotta vanha. :tilt:

Ei ole.

Mutkun se alkaa mennä kohta rikki. Ostan uuden, jos vain löydän mulle hyvän ja tarpeeksi halvan. :nirppa:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 13 Elo 2008 11:17

Käytiin eilen avokin kanssa pelaamassa minigolfia. Oli oikein mukavaa, mitä nyt tulos ei ollut kovin mairitteleva kummallakaan. Ja mä vielä hävisin aika reippaanlaisesti. :virne: Olispa viikonloppuna hyvää keliä tarjolla, niin vois mennä uudestaan kokeilemaan.

Avokin kaveri saa piakkoin kaksoset (ellei ole saanut jo, eilen olivat aloitelleet synnytystä), joten tuli kiire neulomaan kypärämyssyjä. Toivottavasti ne nyt sitten ovat tyttö ja poika niinkuin "luvattu" on, ostin nimittäin vaaleansinistä ja -punaista lankaa. :virne: Saas nähdä mitä kaikkea muuta sitä intoutuu pikku nyssäköille neulomaan. Neulominen on kivaa ja vauvojen tamineet valmistuukin nopsasti.
lumikukka

ViestiKirjoittaja theia » Ke 13 Elo 2008 11:25

nyssäköille :virne: :virne: ...meillä päin nyssäkät on pusseja, muovi- tai kangaspusseja... :virne: :virne:

Mielenkiintoinen mielleyhtymä. :raps:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 13 Elo 2008 11:58

theia kirjoitti:nyssäköille :virne: :virne: ...meillä päin nyssäkät on pusseja, muovi- tai kangaspusseja... :virne: :virne:

Mielenkiintoinen mielleyhtymä. :raps:

Juu, niin täälläkin päin. Jotenkin vaan tuntui kuvaavalta sanalta. :virne:
lumikukka

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 13 Elo 2008 14:30

Ostin itselleni ihanan repun. :sydän: Ajattelin käydä matkan varrella urheiluliikkeessä ja jatkaa siitä sitten Citymarkettiin. Urheilulikkeiden reput kun ovat yleensä hirveän hintaisia (40 tai ylikin :kauhistunut: ). Nyt kuitenkin löysin 15 eurolla ihanan Boy-Cotin repun. Äitikin sanoi heti, että se on aivan mun näköinen reppu. Vaikuttaa aika tilavalta, pikkutaskujakin on tarpeeksi ja väri ihana. Oon ihan täpinöissäni tuosta uudesta repusta. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ke 13 Elo 2008 16:00

Tänään oli eka kunnon koulupäivä. Heti alkuun oli kaksi tuntia liikkaa. :epäilevä:
Tosin ne menivät löysäillessä, kuten liikantunnit aina, jos ei ole jotain pakollista suoritusta, kuten 1500 m juoksu.
Sitten kaksi tuntia bilsaa. Siellä ei kyllä löysäilty, vaan aloitettiin heti ihmisen biologian opiskelu.
Viimeinen tunti kului ruotsin merkeissä, jota omaksi yllätyksekseni osasin vielä. Meillä on nimittäin ollut tässä vuoden tauko ruotsissa, koska viime vuonna kurssit sattuivat ekoille jaksoille.

Oon ihan kesälomafiiliksissä vielä, enkä oikein pystynyt keskittymään.
En oikein jaksaisi tätä, mutta ajatus siitä, että olen tähän aikaan ensi vuonna lukiossa, ajaa mua eteenpäin.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 13 Elo 2008 16:12

theia kirjoitti:Voisko olla jo perjantai, voisko?

:O: Ei vielä!
Jos näihin jäljellä oleviin päiviin ennen lauantaita saisi muutaman lisätunnin
niin mä olisin kiitollinen. Vaikka me ollaan Avokin kanssa puuhattu näitten
häitten eteen jo useampia kuukausia, niin miten voi olla viimeisille päiville
näin paljon puuhaa vielä? Päivät kuluu ihan siivillä kun pitäisi kaikenlaista
pientä vielä tehdä ja hoitaa valmiiksi, tunnit vaan kuluu johonkin.

No, mä oon päättänyt että perjantaina klo 20 mun kiireet loppuu siihen paik-
kaan enkä mä mieti tai stressaa vähääkään enää sen jälkeen. Kyllä kaikki sit-
ten sujuu jos on sujuakseen :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 13 Elo 2008 16:23

Mä olenkin vähän tässä tuuminut, että meneekö aikataulut nappiin vai tiukille siellä Sippuran suunnilla. :D
Ymmärrettävää ettei niin ehdi Fordella notkua Ison Päivän alla. :virnu:

Mulla ei ole oikein muuta ilmoitettavaa, ku että mun tarttis varmaan leikata Visa kahtia. :aukku:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 13 Elo 2008 18:48

Sippura kirjoitti:
No, mä oon päättänyt että perjantaina klo 20 mun kiireet loppuu siihen paik-
kaan enkä mä mieti tai stressaa vähääkään enää sen jälkeen. Kyllä kaikki sit-
ten sujuu jos on sujuakseen :D

Silloin alkavat tietysti polttarit ja loppu onkin sitten arvailun varassa... :virne: Howard Steelen häistä ei ainakaan kannata oppia ottaa (suom. Vävypoika oon).
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 13 Elo 2008 19:36

Joku oli halunnut tänään piristää katukuvaa kiinnittämällä keltaisia Cafe Picnic -ilmapalloja telineissä seisoviin pyöriin. Varmaan ihan hauska juttu, mutta siihen mun koriin olisi voinut jättää solmimatta. :epäilevä: Menenkö minä sitomaan käärmeitä, hämähäkkejä ja rottia toisten ihmisten omaisuuteen hä? Olen kuitenkin hirveän ylpeä itsestäni, uskalsin kaivaa pyöräni sieltä seasta ja vielä laskin pallon lentoon. Tosin jos ne olisi olleet tavallisia ilmapalloja (ei heliumtäytteisiä) niin olisin varmaan joutunut kävelemään kotiin. :virne:

Selvennökseksi niille, jotka eivät jutun pointtia ymmärrä: Ilmapallot ovat yksi maailman inhottavin asia yhdessä räjähteiden ja ilotulitteiden kera. : hullu : :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 13 Elo 2008 19:55

Musta on tullut elegantti ranskatar. :gay: Ai miksi? No siksi, että käsittämättömän suklaan ja muun epäterveellisen ylenpalttisen mussuttamisen sijaan jätän syömisen kokonaan, kun suru tulee puseroon. Perussuomalainen suruun syöminen on siis jäänyt lähes kokonaan. Ja niin on kaikki muukin syöminen näköjään. Ihmettelin tänään lenkillä, miksi oli niin tuhottoman voimaton olo. Pian tajusin, että ehkäpä sillä, että en ole tänään syönyt kuin banaanin ja ruisleivän palasen, on jotain tekemistä asian kanssa. :friikki:

Note to self: muista syödä, ääliö.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 13 Elo 2008 20:36

En tiiä, mutta miun mielestä on muutenkin varsin epäilyttävää kiinnittää yhtään mitään toisten kulkupeleihin. Mie ainakin vittuunnun oikeen ruhtinaallisesti jos joku roskiaan kiinnittelee mihinkään miun omaisuuteen. Ja vastuutontakin on senkin suhteen, että todennäkösesti moni muukin laskee sen pallon vaan menemään ja ne tekee sen ihan väliinpitämättömyyttään.

Perkele mistä lähtien vandalismi on kuulunu mainostamiseen? :epäilevä:
Kuolo
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa