Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja sybe » Ma 04 Elo 2008 08:59

Tehoste pläjäyksiin kyllästyy. "Vähemmän räiskintää, enemmän sisältöä." -kiitos.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja theia » Ma 04 Elo 2008 09:06

shaana kirjoitti:Mihin maailma on mennyt, kun sunnuntaisin ei (ainakaan tänään osunut silmään) tule töllöstä mitään katsottavaa?
Tulee ihan hirmusti, Veronica Mars :sydän:

Ja sitten Rokkarille morsian, jonka eilinen jakso oli niiiiin viihdyttävä kun kännieukot sekoilee. :virne:

..okei, sunnuntaisin ei tuu oikein mitään, myönnettäköön.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja ismo vaara » Ke 06 Elo 2008 11:45

Aurora B. kirjoitti::epäilevä: Heidän mielestään on hyvää pisnestä odottaa kaikkien keijojen ehtivän lippuluukulta saliin, vaikka se tarkoittaisi sitä, että leffa alkaa puoli tuntia myöhässä :epäilevä: Asiasta on valitettu vähän joka paikassa. Minä annoin palautetta teatterilla ihan päin naamaa, niin sain vittuilua takaisin. No, sali oli hieno ja moderni ja hyvä, eikä mitään valittamista siitä, mutta palvelu on niin perseestä, että Seinäjoki kutsuu edelleen. Katsellaan sitten uudestaan Vaasan teatteria, kun saavat alkamisajat ja henkilökunnan taas ruotuun.

Itse kävin kyseisessä paikassa katsomossa John Rambon ensi-illassa. Kuvanlaatu oli niin paska että suurimman osan ajasta kankaalla ei ollut yhtään oikein tarkennettua kohtaa. Huono kontrasti ja värien haaleus ei helpottanut asiaa ollenkaan. Lähdin kesken elokuvaa huomauttamaan henkilökunnalle asiasta ja he puolestaan lupasivat korjata asian. Tätä korjausta ei kuitenkaan tapahtunut. Tämän jälkeen yritin vaatia rahojani takaisin mutta he eivät suostuneet kohtaamaan minua.
Rambo piti sitten myöhemmin katsoa omasta töllöstä jotta sai jotakin selvää elokuvasta. Kyseiseen elokuvateatteriin tuskin koskaan tulen uudestaan astumaan.
ismo vaara

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 06 Elo 2008 20:15

Kyösti Kyntöaura kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:On muuten paukahtanut varsin ylivoimaiseksi ykköseksi IMDb:ssä tuo uusi Batman keskiarvollaan 9,7. Eiköhän tuo tuosta jatkossa vähän tasaannu ja putoa, mutta saattanee sinne kärkikymmenikköön jäädäkin, kuka tietää vaikka ihan kärkeenkin.

IMDb:n Top 250 -lista, jossa näköjään on The Dark Knight keskiarvolla 9,5 (miten sekin voi olla eri kahdessa eri paikassa?)

9.2 talla hetkella ja vielakin (perkele) ykkosena. Tiia teista muista mutta mun mielesta toi Batmanin hypetys on ollu jotain ihan jarkyttavaa... ja pelkastaan sen takia ku lahjakas ja ennen kaikkea erittain lupaava nayttelija nappas liian monta nappia samalla kertaa. Oscaria jne tulossa postuumisti ilmeisesti. Joopa joo. En oo viela kattonu mutta varmasti on hyva leffa, Batman Begins oli myos. IMDB:n rating -systeemi on suht usein ollu melko luotettava mutta nyt kylla haiskahtaa ihan liikaa ku katsoo mita leffoja Ledger Endsin alapuolella on.

PS. Jos Ledgerista puhutaan, henkkoht oon enemman kiinnostunu tulevasta Gilliamin tuotoksesta joka jai sen viimeseks.

Itsekin olen ihmetellyt tuota. Siis oikein hyvä leffa se on minusta, Heath Ledger vetää mielettömän roolisuorituksen Jokerina ja kaikki, mutta ei se nyt niin ylimaallisen loistava ole kokonaisuutena. Traagisen ennenaikaisen kuoleman tuomia lisäpisteitä, Ledger-fanipoikien (ja tyttöjen) hehkutustako? Tiedä häntä. Mutta että imdb:n listan kärjessä vieläkin tuolla keskiarvolla. Olen ymmälläni...
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja theia » Ma 11 Elo 2008 12:42

Pitää muistaa keksiviikkona kattoa In bed with Madonna. :täpinä:

---

Tänään aamulla heräsin aikaisemmin kattomaan Serranon perheen. Oon ylpeä itestäni. :tp:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 11 Elo 2008 17:36

theia kirjoitti:Pitää muistaa keksiviikkona kattoa In bed with Madonna. :täpinä:

Löysin ko. dokkarin dvd:n ja vhs:n arkistojeni kätköistä viikonloppuna, mutta maltoin
mieleni ja odotan keskiviikkoa jolloin katson sen "livenä" telkkarista. :tilt: Se on ihan älyt-
tömän hyvä dokumentti, niitä lavakohtauksia ois kuitenkin saanut olla enemmän.

Express yourself :sydän:

Ja Madonna täyttää 50 v. lauantaina :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 11 Elo 2008 18:23

Sippura kirjoitti:Ja Madonna täyttää 50 v. lauantaina :D

:tipahdus:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 11 Elo 2008 20:25

Mua pistää vihaksi, kun Rumassa Bettyssä Bettyn uudeksi heilaksi on pistetty tämä mies. :tipahdus:
Miten mennään tästä Freddy Rodrigueziin ihmettelemättä yhtään miksi. :norsu: En vaan ymmärrä,
mitä "vikaa" tyypissä muka on, että siitä tehtiin Ruman Bettyn häiskä, sillä Rumalla Bettylllähän
ei voi olla komiaa häiskää, koska se on olevinaan ruma? Epäloogista! :norsu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 11 Elo 2008 20:54

Mä en nyt kyl ihan tajunnut Shayn ajatuksenjuoksua mut musta toi Bettyn uus äijä on iihana. :hullu:
Henry on ihan tyhmä, niin sietääkin jäädä ilman Bettyä. :viha: EIkä Bettyn uus oo niiin ihku, etteikö
vois olla Ruman Bettyn kans. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 11 Elo 2008 20:57

Emilia kirjoitti:Mä en nyt kyl ihan tajunnut Shayn ajatuksenjuoksua mut musta toi Bettyn uus äijä on iihana. :hullu:
Henry on ihan tyhmä, niin sietääkin jäädä ilman Bettyä. :viha: EIkä Bettyn uus oo niiin ihku, etteikö
vois olla Ruman Bettyn kans. :D

Mutku se on ihku. :hullu: Ja koko Ruman Bettyn idea on sen rumuudessa, notta ei se voi
saaha komiaa miestä. Kai Gion rumuus on sen 'alhaisessa' ammatissa ja siinä, että se on
lyhyt (kauhia kirous ameriikkalaisten mielestä :jaaha: ).
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » Ma 11 Elo 2008 21:30

Noöö. Eipä. Tietty Betty voi saada ihkun ja hyvännäkösen miehen. Tai sit mä en nyt tajua jotain, joka on myös todennäköistä, olenhan palikka.

Mä haluun tietää kumman se valkkaa! Toivottavasti ei Henryä ainaskaa, Gio on paljon ihkumpi.

Ja Gio on paljon paremman näköinen Ugly Bettyssä kun mitä se oli Six Feet Underissa... oih.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 12 Elo 2008 15:39

Mitä? Oliko se Mullan alla -sarjassa? :kauhistunut:

Mutta joo, Gio on ihana. Toivon myöskin, että Betty valitsee Henryn sijasta Gion.

Shay kirjoitti:Mutku se on ihku. :hullu: Ja koko Ruman Bettyn idea on sen rumuudessa, notta ei se voi
saaha komiaa miestä. Kai Gion rumuus on sen 'alhaisessa' ammatissa ja siinä, että se on
lyhyt (kauhia kirous ameriikkalaisten mielestä :jaaha: ).

Minun mielestä Ruma Betty on tarina rumasta ankanpoikasesta. Muut tajuaa hiljakseen, että se onkin joutsen, joten toki sillä voi olla komea poikkis. :tilt:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja theia » Ti 12 Elo 2008 16:16

puolikarkea kirjoitti:Mitä? Oliko se Mullan alla -sarjassa? :kauhistunut:
Jep, oppipoikana / osakkaana sitten myöhemmin. :tilt:

--

Eilen tuli Constantine, jonka katsoin vaikka se hyllystäkin löytyy. Onhan leffassa kuitenkin Gavin Rossdale :sydän: ja yksi A Perfect Circlen parhaimmista biiseistä, Passive :sydän: ja Keanu Reevesin ääni on tosi seksikäs :sydän:
tota leffaa katsoessa tulee hirveen suuri tarve tupakoida, kun Constantine vetää jatkuvasti kessua. :p joka tauolla piti kipittää tupakalle.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 13 Elo 2008 13:54

theia kirjoitti:Jep, oppipoikana / osakkaana sitten myöhemmin. :tilt:

Enpä olis ite muistanut. Huomio kiinnittyi sarjaa seuratessa Peter Krauseen. :pusu:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 13 Elo 2008 18:52

Mullan allassa toi tyyppi oli melkein aina vihainen, kun se oli kauhean pienikokoinen ja yritti todistaa suuruuttaan joka käänteessä. Sitten sillä oli paljon itseään isompi emäntä ja sekös harmitti. En oikein tykännyt hahmosta sen kireyden vuoksi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Ke 13 Elo 2008 20:12

Ja ehkä just siks se Ugly Bettyssä onkin niin ihana Giona :sydän:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja theia » To 14 Elo 2008 07:51

Mä taisin rakastua eilen Madonnaan :o:

Eli tykkäsin Truth or Daresta. Madonna vaikutti siinä aika ajoin aika... lapselliselta, tai nuorelta (esim. hotellihuoneessaan Warrenin kanssa). Oli ihan hillitön kohta kun Torontossa tulee se pidätysuhka... :virne:

eilen mulla oli vielä paljon sanottavaa, nyt en enää muista. Paitsi notta Madonna on NIIIIIN kaunis! :sydän:

Muhun iski Madonna-villitys :o:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » To 14 Elo 2008 09:55

Minäkin katsoin In Bed with Madonnan eilen. Hölmöä muuten, että Subbarin ohjelma-
tiedoissa leffa oli dokkarin Eurooppaversion mukaisesti IBwM, mutta itse leffatekste-
issä oli jenkkiversion nimi Truth or Dare.

Madonna oli tosiaan tuossa jotenkin hirmu erilainen verrattuna siihen, millaisen ku-
van hänestä saa nykyään. Dokkarissa hän oli kujeileva, flirttaileva ja hauska. Nyky-
ään hän vaikuttaa enemmän tylsältä "all work no play" -tyyppiseltä puurtajalta. Niin
en siis tietenkään voi sanoa tuntevani Madonnaa, mutta tällaisen kuvan hänestä on
saanut.

Biisit toimi edelleen kuin häkä, olen vieläkin sitä mieltä että niitä stage-kohtauksia
olis saanut olla enemmän. Express yourself :sydän: Holiday :sydän: Oh father :sydän:

Ja mä pillitän joka kerta, kun näen sen hautausmaakohtauksen ja Promise to try soi
taustalla.
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Duussi » To 14 Elo 2008 10:18

Sippura kirjoitti:Express yourself :sydän: Holiday :sydän: Oh father :sydän:

Todellakin :sydän:

Ihan meni kylmät väreet, kun Express Yourself lähti. Dokkaria en muista ennen nähneeni,
mutta Blonde Ambition -kiertueen keikkataltiointi oli parasta, mitä 10-vuotias Duussi tiesi.
Hullua, miten vieläkin muistin ulkoa noita koreografioita, vaikka VHS-kasetista on jo aika
jättänyt kauan sitten.

Olipa meillä muuten noihin aikoihin parin kaverin kanssa tanssikerhokin, vedettiin meidän olkkarissa Madonnaa
niin paljon kuin pienistä äänijänteistä ja kintuista lähti. Kuviot on siis treenattu pennusta asti - näin jälkeenpäin
ajateltuna tuolla videokasetilla taisi olla vaikutuksensa siihenkin, että muutamaa vuotta myöhemmin balettitunnit
vaihtuivat showjaskaan.

Madonna on niin kingi! Tai siis.. kuningatar!
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja Sippura » To 14 Elo 2008 15:48

Duussi kirjoitti:Ihan meni kylmät väreet, kun Express Yourself lähti. Dokkaria en muista ennen nähneeni,
mutta Blonde Ambition -kiertueen keikkataltiointi oli parasta, mitä 10-vuotias Duussi tiesi.
Hullua, miten vieläkin muistin ulkoa noita koreografioita, vaikka VHS-kasetista on jo aika
jättänyt kauan sitten.

Sama! Sohvalla huomasin vähän väliä liikuttavani olkapäätä ja jalkaa samaan tahtiin
Madonnan ja tanssijoiden kanssa, jostain tosi kaukaa ajasta ja syvältä selkäytimestä
ne liikkeet tuli edelleen.

Kyllä Blonde Ambition on the one and only Madonna-kiertue, imho. Noissa koreografiois-
sa ja biiseissä on jotain sellaista, mikä kestää vuodesta toiseen. Hitto, taisinpa minäkin
theian tavoin rakastua (taas) Madonnaan! :O:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 14 Elo 2008 22:13

Mullakin oli Blonde Ambition kasetilla, mutta joku jurpo meni nauhoittamaan sen päälle jo vuosia sitten...
Fantsu

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Pe 15 Elo 2008 01:37

Itse näin aikoinaan In Bed with Madonna Suomen ensi-illassa Uuden Ylioppilastalon elokuvateatterissa Helsingissä (mikä sen teatterin nimi mahtoi ollakaan... ).
Se oli Madonna-fanitukseni kulta-aikaa. Olin itse asiassa ostanut lipun Frankfurtin keikallekin, mutta jostain syystä suomalainen järjestäjä peruutti matkan. Ja koska Blond Ambition oli todellakin Se Madonna -kiertue, muille ei ole ollut hinkua.

Tämän päivän Madonna on todellakin tosi väsähtänyt: kumimainen, tehotuotettu, särmätön. Rahasampo. Tiedä sitten, kuinka paljon Madonna rutiininomaisuudessa on ollut kyse tämän hetkisen levytyssopimuksen loppuun kitkuttelusta. Tai no... luulisi, että Madonna saisi tehdä mieleisensälaista musiikkia mille yhtiölle tahansa ja millä ehdoilla tahansa.

Tosin Madonnan "comeback" Hung up -biisillä oli loistava. Hung up on kaikkien aikojen Madonna-suosikkini.

Sitten mua ärsyttää nämä lapsen adoptoimisetkin Afrikasta. Kuviteleeko se, että siitä tulee joku pyhimys napatessaan orvon Afrikasta? Tai mitä se - ja kaikki muut Hollywood-adoptoijat - kuvittelevat itselleen todistavansa kyseisellä? Yhden orvon adoptointi on pikkujuttu, eikä millään anna anteeksi maailman varojen epätasa-arvoista jakautumista, jota madonnat ja joliet etunenässä edustavat.

Juu, en tykkää Madonnasta. Enää.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 15 Elo 2008 08:59

Minäkin katselin In Bed with Madonna -dokkarin. Itse olin tuohon aikaan vielä sen verran pieni, etten Madonnasta välittänyt, mutta serkkuni oli kova fani. Hänellä oli Blonde Ambition -keikkataltiointi VHS:llä, ja sitä katseltiin joka kerta kun hän oli minulle ja veljelle lapsenlikkana. Kuitenkin ainut asia mikä oli mieleeni tuosta konserttivideosta syöpynyt, oli ne kultaiset törrörintsikat. :virne:

Tykkäsin kovasti dokkarista, ja olisikin kiva nähdä se kokonainen keikkataltiointi. Onkohan sitä ylipäänsä dvd:llä? Vai vieläköhän serkulta löytyisi VHS:nä... :raps: :virne: Dokkarin innoittamana piti tilata nettikaupasta Immaculate Collection. Se onkin ensimmäinen Madonna-levyni koskaan.
lumikukka

ViestiKirjoittaja Shay » Su 17 Elo 2008 10:49

Määki kahtoin In bed with Madonnan ja kahtoin I'm gonna tell you a secretin alkua tossa.
Hokasin vasta IBwM:n lopussa, että se oli tehty 1991. :o: Oletin sen olevan jonku vuojen
uuempi jostain syystä. Ei ihime, että kaikki - erityisesti tanssiminen - näytti niin 80/90
-lukulaiselta. (Running man :ahihi: )

Jotenkin Madonnan lauluääni oli alentunu uudessa dokkarissa, mutta muuten nainen vaikutti
melko samanlaiselta. Paljon poliittisempi ja hieman väsähtäneempi kyllä. IBwM:ssa hävetti
kahtua Warren Beattya, joka istuskeli hiljaa jossain nurkassa aina, eikä saanu sanaa suustaan. :ei:
Guy Ritchie on kyllä todella sulonen. :hymyhali:

En kyllä perusta Madonnan musiikista paljoakaan. Ei sen kipaleissa oo ikinä ollu mitään syvällisyyttä,
mutta mukavia renkutuksia siltä on tullu. Nykytuotanto on ihan täyttä poppiroskaa, eikä siltä oo
tainnu tulla kunnon laulua sitten Frozenin. Se vaan poppailee ja tanssii alkkareissaan. :jaaha:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 18 Elo 2008 18:15

Katoin eilen lehestä, että Futurama alkaa taas alusta, mutta oli jo siltä päivältä menny ohi.
Tänään katoin lehteä taas ja hoksasin kahtoneen eilen tämänpäivän ohjelmistoa... :epäilevä: Ja
taas se oli kerenny mennä ohi. Oisin halunnu nähä sen eka jakson taas. :( Mutta silti Futurama. :täpinä:
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv