kantris kirjoitti:Olen asentanut uusimman Operan uudestaan, kuten myös aiemman version. Sama ongelma. Nyt sitten kone myös ilmoittaa, että jotain opera.exe tiedostoja on vahingoittunut tai käyttökelvottomia tms. Pitäisi kuulemma ajaa Chkdsk-apuohjelma. Ajaisin toki, jos tietäisin mikä se on ja mistä löytyy.. Aa-puu-va!

sybe kirjoitti:Onko Windows XP:ssä kovalevyn pinnan tarkistus? Onkos kellään linkkiä kovalevyn tarkistussoftaan?

SP 3 ei pelitä windows update linkin kautta, siis sen ohjauspaneelista avautuvan sydeemin kautta.Tarviiko SP3 hakea jostain windowsin syövereistä?

sybe kirjoitti:Siitä 8Mt / 8 Gt osiosta, se siis löytyi yllärinä kun aloittelin kovalevyn alustusta.Ilmeisesti se oli kuitenkin 8 Gt osio. Tämä osion olemassa olo ei paljastunut windowsista, kone on aika tuore,tehty pc liikkeessä ja pyyysin xp käyttiksellä ilman osiointeja. Tuo 8 Gt/8Mt osio, sillä ei ole mitään kirjaintunnusta windowsissa,ei se ole windowsin mielestä olemassa.
sybe kirjoitti:Zyxel wlan adsl ja zyxel air usb tikku (= tikku) ei toimi yhteen siten että saisin aikaiseksi wep suojauksen. Zyxelin manuskasta ei tarpeeski apua wep ongelmiin. Ongelmana on ollut tikun oma softa, vaikka siihen laittaa päälle 128 bittisen suojauksen ja vaikka adsl purkissa ja tikussa on sama pass phrase, homma ei toimi. Kamu kertoi että anna pass phrasen (=salasana,13 merkkiä) sijaan salasana hexana, mutta en jaksanut leikkiä asian tiimoilla.Mitenkäs tuo MAC suojaus.Zyxelin tikussa on MAC osoite. Tikun MAC osoitteenko voisi konfata ADSL:ään ja silloin adsl ja tikku olisi paritettu siten että muilla ei ole asiaa wlaniin?

sybe kirjoitti:Argh. Osui ja upposi. Ei siis riitä että tikkuun ja wlan purkkiin on WEP aktivoitu. Pitäisi osata windows puolelta aktivoida Wlan salasanat. Oiskoos jotain vinkkiä? Miten ne WEP salasanat nyt sitten aktivoidaan windowsille?

SP 3 ei pelitä windows update linkin kautta, siis sen ohjauspaneelista avautuvan sydeemin kautta.Tarviiko SP3 hakea jostain windowsin syövereistä?
Helpoin tapa lieneen ladata paketti täältä, niin minä ainakin olen aina tehnyt ja toisaalta, se kannattaa myös polttaa levylle, jotta se mahdollisesti tulevaisuudessa on nopeamman väylän päässä

Öööö... mitä kautta sinä olet sen koneeseen alunperinkin saanut? Samaa kautta sen varmaan uudelleenkin saa asennettua... Ongelma muutenkin tosin saattaa ratketa perus windows kikalla, eli koko ohjelmiston (tosin tässä tapauskessa vain sonicstage) uudelleen asennus ja sitä edeltävä totalinen poisto (uninstall wizard+koneen uudelleen käynnistys). Mutta en tunne ohjelmistoa niin en tämän enempää osaa antaa neuvoaShay kirjoitti:Poistin pari tiedostoa viime viikolla F-Securen kertoessa niiden olevan saastuneita, joten
en voi olla varma poistinko juuri tuon OpenMG:n. Miten sen saa sitten takaisin?

Yabba kirjoitti:Ongelma muutenkin tosin saattaa ratketa perus windows kikalla, eli koko ohjelmiston
(tosin tässä tapauskessa vain sonicstage) uudelleen asennus ja sitä edeltävä totalinen poisto
(uninstall wizard+koneen uudelleen käynnistys). Mutta en tunne ohjelmistoa niin en tämän
enempää osaa antaa neuvoa
En ymmärrä. Pitänee kuukletella...
OpenMG piti poistaa sovelluksista erikseen. Kun sen tein ja asensin uudelleen

Lumikki75 kirjoitti:Argh!
Vaihdoin Office-paketin uudempaan, ja nyt en sitten enää osaa käyttää Wordiä.
Tietääkö kukaan, mistä ihmeestä Word 2007:ssä saa lisättyä asiakirjaan valintaruutuja (siis niitä semmoisia, joihin käyttäjä voi sitten laittaa ruksin tai olla laittamatta)?
Se "uusi ja uljaampi" officen käyttöliittymä on kyllä yksi hämärimmistä mihin olen itse koskaan törmännyt 
)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa