Huippumalli haussa

Re: Huippumalli haussa

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 18 Elo 2008 21:19

Shay kirjoitti:Megan muistuttaa jonkun kauden Kimiä (lesbotyttö), vaikkakin on sitä rumempi.

Kim se oli! Mä mietin ja mietin, et mikä sen tytön nimi oli, kun tuo yksi sitä niin muistutti.

Kaksoset tosiaan on vähän viihteen vuoksi valittuja, mutta eipä noista kukaan ollut kovin säväyttävä.
Se toinen lyhyttukkainen, A.J.?, on kyllä potentiaalisen voittajan näköinen. Löysin kyllä inhokkinikin,
se rokkari. Yeah baby! :umpfh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 18 Elo 2008 22:15

Näin jaksoa vaan ihan lopusta, kun tuomarit katselivat kuvia ja sitten valittiin jatkoon pääsevät tytsyt. Että jos jostain löytyy spoilerivapaa selostus tai joku ystävällinen sielu viitsii kertoa, että tapahtuiko tuossa ekassa jaksossa mitään näkemisen arvoista, olisin kovin kiitollinen.

Negatiivisella tavalla tytöistä mieleen jäi kyllä tuo yeah babyn huutelija, tekikö se sitä jotenkin enemmänkin? Ja sitten positiivisella tavalla mieleen jäi se tyttö, jolla oli lyhyt musta tukka ja sitten se tummaihoinen Eu..jotakin. :D
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 18 Elo 2008 22:49

No ei tossa ekassa vielä hirveästi tapahtunut. Oon aika huono selittämään, kun en oo hyvä nimien kanssa, mut voin yrittää ja muut saa sitten paikata. :D

Ensin niitä eukkoja oli siis joku 30-40, joista parikymmentä pääsi tokaan karsintaerään mukaan. Tyra kävi heti alkuun juttelemassa (tai lähinnä näyttäytymässä) tytöille ja tuttuun jenkkityyliin mimmit kirkui äänihuulet hajalle. Ennen tätä tytöistä oli otettu naamakuvat hetisillään, melkein kaikki olivat joko meikittä tai hyvin vähässä meikissä, koska tulivat suoraan lentokentältä, josta Miss Jay heidät nappasi.

Siinä vaiheessa, kun liiasta tyttölaumasta oli päästy eli ne parikymmentä mimmiä oli jäljellä, tytöt vietiin hotellin katolle alastonkuviin. Johan siellä joku republikaani itki, miten tämä on aivan hänen moraalikäsityksiään vastaan ja jaadijaa. Otettiin siitäkin tyttösestä kaksi kuvaa. Se mimmi ei päässyt jatkoon. Itsehän en ihan käsitä, miksi joku hakeutuu tuolle alalle, jos ei suostu riisumaan. Kun siis on tilanteita, jolloin sitä ei todellakaan tarvii tehdä, mutta on myös sitä tyylikästä hajuvesimainosalastomuutta. Ei kai sitä voi tällanen saunakulttuurissa kasvanut ihan ymmärtääkään ikinä..

Tähän kuvaukseen tytöt saivat itse stailata ittensä. Valmiina oli meikkejä ja hiuslisäkkeitä. Jotkus lisäkehässäkät oli suorastaan hirveitä. En uskalla spoilautumisen pelossa ettiä kuvia, mutta jos jollain on spoilerivapaa linkki tiedossa, olisi hauska katsoa kuvia vielä uudestaankin.

Haastatteluosuudessa käytiin taas läpi traumaattisia kokemuksia ja itkettiin. Ja kiljuttiin. Ja yksi räppäsi. Vähään aikaan ei olekaan hävettänyt niin paljon kenenkään puolesta. :hullu: Ei sentään Idolsiin pyrkinyt, siinä olisi jo Simonillakin ollut pokassa pitämistä. Tyralle kuitenkin kelpasi, kun räppäri pääsi jatkoonkin.

Mitään isompia draamoja ei vielä nähty. Lähinnä kiljumista ja vähän kyyneliä. Siellä oli se yksi tummaihoinen tyttö, joka kuvaili itseään "suorasanaiseksi". En tiiä/muista pääsikö se 13 joukkoon, mutta jos pääsi, niin varmaan aiheuttaa sanaharkkaa tyttöjen kesken. Vaikutti just niin suorasanaiselta, että se on jo loukkaavaa. :p

Vähän ankeeta, kun ei muista niitä tyttöjä. Aika harva oli sellainen, joka oikeasti jäi mieleen. Melkoisia missejä ne kaikki...
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 18 Elo 2008 22:57

Näin alussa, kun tytöt eivät ole vielä kunnolla erottuneet toisistaan, A.J. on kyllä ehdoton suosikkini.

Kaksoset ovat kaksoset. Vaikuttavat tyypeiltä, joita on aina puhuteltu kuin yhtenä henkilönä. En osaa kuvitella tilannetta, jossa jompi kumpi heistä olisi malli. Eivät he säväytä millään tavalta.

Rokkimimmi on myös mun inhokkini. Ärsyttävä häseltäjä.

Oonko mä tullut yhtäkkiä "vanhaksi" ( :jaaha: ) vai ovatko he ottaneet tänä vuonna enemmän nuoria tyttöjä (alle 20v) kuin ennen? Tai ehkä ne pari 18-vuotiasta tyttöä vain korostivat itseään ekassa jaksossa sen verran paljon, että heitä ei voinut olla huomaamatta. "Iiiiiik" "Jätin pari viimeistä viikkoa viimeisetä lukiovuodestani tän ohjelman takia." "En riisu. Se ei sovi moraalikäsitykseeni." "Riisunpas vähän." "Kahta kuvaa enempää ette saa ottaa. :nirppa: "

Ja siitä suorasanaisesta tyypistä. "Olen suorasanainen." "Puhun selän takana niin kuin varmaan kaikki naiset tekee." :virne: Eli ovatko nuo hänen mielestään sama asia vai häh? Ärsyttävä muija joka tapauksessa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 19 Elo 2008 19:30

marenkienkeli kirjoitti:Ja siitä suorasanaisesta tyypistä. "Olen suorasanainen." "Puhun selän takana niin kuin varmaan kaikki naiset tekee." :virne: Eli ovatko nuo hänen mielestään sama asia vai häh? Ärsyttävä muija joka tapauksessa.

Eikö se ollu se Eugena?

Tuo naisten selän takana puhumisen yleistäminen. :nirppa: Pöh!
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 20 Elo 2008 00:02

Shay kirjoitti:Megan muistuttaa jonkun kauden Kimiä (lesbotyttö), vaikkakin on sitä rumempi.
Nyt kun sanoit, niin onhan niissä aika paljon samaa näköä.

Kuva
Kim

Kuva
Megan
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 20 Elo 2008 11:59

Mua ärsytti se naimisissa oleva kahden lapsen äiti, joka ei sitten päässyt jatkoon. "Uhrasin niin paljon tänne tulemalla: en ehkä näe lapseni ensimmäisiä konttausaskelia, ja sitten eivät edes päästäneet jatkoon! :pillitys: " Ensinnäkin kukaan ei pakottanut lähtemään ja toisenna tuo homma kestää muutaman (kahdeksan?) viikkoa, joten miksi käyttäytyä niin kuin olisi lähdössä vuosikausiksi pois? Raivostuttavaa.

Muuten olen samaa mieltä kuin muutkin. Ei sieltä oikein jäänyt ketään mieleen. Sen lyhyttukkaiseksi leikatun (Sinead taisi olla nimeltään) ylistämistä vähän ihmettelin, kun ei se mun mielestä nyt niin hirveän kummoinen ollut. Ja miten siskon syöpä yhtäkkiä tekee ihmisestä niin loistavan roolimallin? :riips:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 20 Elo 2008 14:47

Lumikki75 kirjoitti:Muuten olen samaa mieltä kuin muutkin. Ei sieltä oikein jäänyt ketään mieleen. Sen lyhyttukkaiseksi leikatun (Sinead taisi olla nimeltään) ylistämistä vähän ihmettelin, kun ei se mun mielestä nyt niin hirveän kummoinen ollut. Ja miten siskon syöpä yhtäkkiä tekee ihmisestä niin loistavan roolimallin? :riips:

Tässä näkyvät liian monen huippiskauden yhtäaikaisten esittämisten riskit, tämä nimittäin oli Kanadan huippiksessa :virne:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 20 Elo 2008 14:53

Crux kirjoitti:Tässä näkyvät liian monen huippiskauden yhtäaikaisten esittämisten riskit, tämä nimittäin oli Kanadan huippiksessa :virne:

No niin. :hullu:
Mutta tulipa osoitettua samalla oma pointti todeksi: ei ne mieleen jääneet. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja katzen » Ke 20 Elo 2008 19:37

Joo mutta samanlainen rasittava ja tylsä nainen se Sinead silti on. Hohhoijaa, mikä uhraus, minut pakotetaan (no ei ihan mutta melkein) leikkaamaan hiukseni ja olen upea ihminen kun lahjoitan hiukset pois! Varmaan moni muukin tekisi samoin jos tulisi mieleen -.-

Menee muutenkin hermot nyyhkytarinoihin, paras oli kyllä (ANTM:n?) "perheen tummin tyttö" vai mitä ihmeen soopaa se selitti. Niillä on siinä haastattelupaperissa kyllä joku "kerro joku traumaattinen kokemus elämästäsi" -kohta että saadaan draamaa ja säälityttöjä itkulla jatkoon.

A.J. vaikutti rasittavalta erilaisuusyrittelyineen, samoin kuin synkkä rokkari. En jaksa muistaa ketkä ANTM:ssä oli hyviä, se hullun Cruella-dragqueenin näköinen oli ihan jees, ja sit oli joku josta en muista kuin huippuvartalon ja oikeastaan siitäkin vain selän -.- Eikun muistan, se oli se joka näytti ja kuulosti ihan Naimalta, mikä ei kyllä sinällään ollut positiivista.
katzen

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 25 Elo 2008 21:02

Christian lähti.

Täytyy myöntää, että niistä rumista koikkelikaksosista saatiin ihan hyviä kuvia. Silti niitten olemuksen
ja varsinkin järkyttävä kävelytyylin (yksi ja sama immeinen nii ei monikkoa tarvita) takia ne pitäs
pistää kotimatkalla pikapuoliin.

Epäilin Anchalin olevan tämän vuojen Gina, yhden ilmeen etninen ilmestys, mutta Anchalin kuvat oli
tosi hienoja eikä sen töröttävä suun ilmekään näkyny niisä pahasti.

A.J. nousi mun ehdottomaksi suosikiksikin, vaikka sillä tais olla PMS tai jotain, kun se oli niin masentunu
pudotuksessa. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja katzen » Ma 25 Elo 2008 21:15

A.J. oli rasittava. En tajua koko tyttöä. Viime viikolla selitti että haluaa näyttää että erilaisellakin ulkonäöllä voi pärjätä ja tällä viikolla itki erilaisuuttaan. (Mun mielestä se oli ihan yhtä perustyttö kuin ne muutkin.)

CariDee vaikuttaa ihanalta. Toivottavasti ei ole idiootti, nyt sen luonteesta ei ole saatu vielä paljon mitään kuvaa. Muuten kukaan ei ole positiivisesti vakuuttanut, kaikki joko rasittavia tai yhdentekeviä. Bulimiakaksonen nyt ehkä jokseenkin kiva. Moniquen toivon pysyvän vielä hetken koska tänään draamaa ainakin syntyi mukavasti, ja sehän tän sarjan pointti on, ainakin nykyään. Eikö noi palkinnotkin ole vähän heikompiakin, jotain Seventeen-kuvauksia, eikö ennen ollut Elle-kuvia tai jotain...

Kiva että tulee noita sekundahuippiksia päivittäin, vaikka kyllä tää vaikuttaa paremmalta kuin muut. Jay-yliannostus on kyllä jo ainakin saatu, ANTM:ssä oon sentään ihan tykännyt siitä mutta ei kyllä jaksa enää.
katzen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 26 Elo 2008 14:12

Monique :sekopää:

Ihan kuin se tahtoisi tahallaan olla vittumainen ämmä, jotta tulisi konfliktia ja muuta. Ärsyttää tollaset tyypit.
Emilia

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 02 Syys 2008 00:03

ANTM jäi väliin (ja jää jatkossakin) :( Pyydän säännöllisiä raportteja ja mieluusti myös kuveja.
Tai voinhan mä mennä nettiin pyörimäänkin, jos joku kertoo, mikä tuontakausi on menossa. :D
Spoilautuminen ei mulle oo niin justiinsa, kun menee ma-illat muissa tunnelmissa jatkossa.
Emilia

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 02 Syys 2008 00:09

Seittemäs kausi on menossa. Eipä ole hirveen tarkkaan tullu katsottua ja sekin vähä mitä katsoo, menee väkisinkin sekasin kaikkien Kanadan ja Australian huippumallien kanssa, kun tulevat päällekkäin. Näinköhän tänään oikein, että Australian huippiksissa ei paljaita rintoja ja persvakoa sumenneta?
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Bunni » Ti 02 Syys 2008 08:54

Emilia kirjoitti:ANTM jäi väliin (ja jää jatkossakin) :( Pyydän säännöllisiä raportteja ja mieluusti myös kuveja.
Tai voinhan mä mennä nettiin pyörimäänkin, jos joku kertoo, mikä tuontakausi on menossa. :D
Spoilautuminen ei mulle oo niin justiinsa, kun menee ma-illat muissa tunnelmissa jatkossa.

Tuolla Skins-ketjussa on se (olikohan Jorssin postaama) linkki, mistä näkee esim. skins jaksoja.
Oon sieltä seurannu ANTM:mää ja hyvin on toiminu :D Ja joo seiska kausi on nyt menossa
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Bunni
Hupakko

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 02 Syys 2008 13:19

Kiitti Bunni vinkistä! :D Katonkin sieltä sitten ne. En tosiaan hoksannut tätä vaihtoehtoa ollenkaan!
Emilia

ViestiKirjoittaja tahris » Ke 03 Syys 2008 10:17

Aussitytöt on reilumpia, näköjään. Vaikka takana päinkin puhutaan, niin sitten seulottiin asiat ihan naamatusten, jonka seurauksena se vihatuin luovutti koko kisan. Ja toisenlaiselta tuntui sekin, että aussitytöt arvostellaan kukin yksin (eikö ne kestä arvostelua ryhmän kuullen vai miksi tuollainen toiminta), toiset poistuvat pudotushuoneesta ja tytöt saavat myös itse sanoa mielipiteensä kuvasta.
Kanadan huippiksissa taas karsitaan jo alussa ärsyttävimmät ja mietitään kovasti, miten tyttö pärjäisi Euroopan markkinoilla. Oli hauska huomata, että niin saimeja on muuallakin kuin Suomessa, kisassa tosin ei sitten ole niitä mukana laisinkaan. Ne kait sitten pääsee mallimarkkinoille ilman kilpailua, kun ovat niin hyvejä jo itsessään.
En ole malliasioista kovinkaan paljon perillä, katselen näitä huppiksia ihan huvikseni (kuten me kaikki) ja mielestäni on ollut ihan piristävää nähdä niitä muistakin maista Amerikan lisäksi.
ANTM:han on melkein yhtä suurta draamaa, kaiken pitää olla aina vähän suurempaa kuin edellisellä kaudella.
Television äänenvoimakkuus pitää jo ohjelman alkaessa säätää asentoon "just ja just kuulee", kun sitä kirkumista ei jaksa kuunnella. Hiusdraamat :luoja-mun-anna-kestää: että se voi olla vaikeata, vaikka tuon muutoksen tietää jo kisaan lähtiessään. Kirjoittaako ne käsikseen nämä parkumiset katsojalukujen lisäämiseksi? "Mun pään saa leikata vaikka kaljuksi" ja sitten kauhea parkuminen, kun hiukset leikataan lyhyeksi :töktök:
Ja Moniquen kosto muille tytöille, kun itse hidasteli ja jäi hissin ulkopuolelle :raivo: olisivat muut tytöt :pitsläp: moista prinsessaa.
Kuvista en osaa sanoa mitään, kun ei ne jää mulle oikeastaan mieleen laisinkaan. :sori:
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Deni » To 04 Syys 2008 12:05

Mä tiedän, että tämä on väärä ketju, mutta pakko kertoa silti.

Suomen edellisen huippumallin eräs kilpailija bongattiin töissä paikallisessa mäkkärissä. Juttelin typyn kanssa hetken, kun se tuli pyyhkimään meidän pöytää - ja voi hyvä jumala, miten ihminen voi olla noin tyhmä?! Oikeasti, ei tosiaankaan mikään penaalin terävin kynä, oli lähes mahdotonta saada se tajuamaan ihan yksinkertaista asiaa. Poika olisi halunnut kysyä siltä, paljonko on 2+4, mutta potkin sen pöydän alta hiljaiseksi.

Vähän surullista, mutta nauratti kyllä pitkään.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 05 Syys 2008 15:00

Youtubesta on tullut seurattua huippiksia ja voisin ens jakson kohdalla tarkistaa sen Skins-ketjuun Jorssin linkittämän sivuston. Ehkä siinä on parempi kuvan laatu kuin Youtubessa.

Sain vihdoinkin katsottua tämän viikkoisen Huippis-jakson. Kaksoset olivat yllättävän hyviä kuvissa. :O: Mulla on ongelmia muistaa noiden tyyppien nimiä, joten kommentointi on aika vaikeaa. :sori: Aika paljon huonoja kuvia kuitenkin mahtui kuvien joukkoon.

Muodonmuutos ei mielestäni mennyt kaikilla ihan putkeen, mutta todella onnistuneitakin muutoksia oli mielestäni mukana.

Monique. :ei: Miten joku aikuinen ihminen voikin olla tuollainen kiukutteleva kakara? :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 08 Syys 2008 20:58

:muahaha: Monique lähti!

Musta Carideen kävely on lähes yhtä järkyttävä kuin kaksosten, mutta jostain syystä Tyrä
ja muut tuomarit tuntuu pitävän sitä hyvänä. :friikki:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja katzen » Ma 08 Syys 2008 21:27

Shay kirjoitti:Musta Carideen kävely on lähes yhtä järkyttävä kuin kaksosten, mutta jostain syystä Tyrä

No kun se on!
katzen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Syys 2008 23:22

Yksiksein riemuitsin Moniquen putoamisesta - voiko joku oikeasti olla noin daiju vai oliko se vaan viihdettä? Siis niinku.

Musta ne kaksoset on jotenkin herttaisia :hullu:

Tän hetkinen lemppari taitaa olla AJ, ehkä vaan sen takia että se on rokkityttö. Mutta sen ulkoinen olemus on kauhian nätti, ja se kävely oli kyllä tyylikästä!

Tyrä ärsyttää edelleen enemmän kuin paljon, se vaan on olevinaan niiiin hyvä ja paras. Pöh.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 09 Syys 2008 00:01

Enpä ole seurannut, en tiedä miksi, mutta pimeneviin syysiltoihin Huippikset sopivat kuin tuoppi kouraan!
Australianko se oli, jossa tänään kruunattiin voittaja? Nätti oli tyttö joka pelin vei - vaikka se punatukkainen olikin mun mielestä muuntautumiskykyisempi. :o:

Orginaalissa mulla taitaa olla thäin ( :virne: ) kanssa sama lemppari, AJ:n silmät :tipahdus: Ei oikein muita jäänyt mieleen, paitsi se intialainen, odotan koska sille kasvaa viikset :pepsodent: Noei. Pudonnut akka taisi olla aika pits ja ansaitsi paluulippunsa. Huisin vaikea tehtävä oli, se kelluva juttu näytti kyllä aika huteralta.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 09 Syys 2008 23:16

katzen kirjoitti:
Shay kirjoitti:Musta Carideen kävely on lähes yhtä järkyttävä kuin kaksosten, mutta jostain syystä Tyrä

No kun se on!

Miten oivaltava kommentti. :peukku:

Nyt alkaa jo olla suosikkeja. AJ ykkösenä. Hiton hottis tsubukka ja hoitaa hommaa jo nyt ammattilaisen elkein. Pidän myös Meggistä, mielettömän kaunis. Vaikka se persoonana onkin vähän... hassu. Kasvot vangitsevat.

Inhokkeina tai tyyppeinä, joista en muuten vain välitä, ovat Melrose ja se naapurintyttö Teksasista, mikäs se nimi olikaan? Ensimmäinen on niin maanisen näköinen koko ajan, että silmät näyttävät pullistuvan päästä koko ajan, jälkimmäinen taas ei vain miellytä, kun on niin tavallisen näköinen. Melrosen uusin kuva oli myös kamaluus, vaikka tuomarit tuntuivatkin pitävän. Teksasin tuulitukkakuva oli jees, mutta silti ei vaan sytytä.

Tyra näyttää päivä päivältä enemmän itsensä karikatyyriltä.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv