Big Brother 2008, neljäs kierros

Re: Big Brother 2008, neljäs kierros

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 25 Elo 2008 18:23

Pascal Lemoix kirjoitti: "Ilman vaatteita olen ollut vuodesta 1985 asti miltei tauotta, kyllä on lihakin niin perkeleen tiukkaa, että oikein itseäkin ahdistaa." :friikki:

:virne: *hihittelee hervottomasti*

Mää näin eilen jonkun uusinnan lopputekstit ohjelmasta, jossa niistä BB-taloon pyrkijöistä taijettiin
koohkata. Valitettavasti jäi ohjelma ite väliin. En muista kyllä viime vuotisten tyyppien haastatteluista
tai hakujutuista mitään, paitsi Marian, joka oli just näitä 'Mä oon siis niin hullu ja kreisi ja teen kaikkee
hulluu ja...' -tyyppejä ja kuten tiedetään se lähti ekana häntä koipien välisä pois. Parhaita lienevät
kuitenkin ne tyypit, jotka eivät tiedä olevansa uskomattoman dorkia tai tietävät, mutta eivät tee suurta
numeroa siitä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kaari » Ti 26 Elo 2008 10:30

Ihmettelenpä tänäkin vuonna, miksi ihmeessä tuo kickoffi ei voi olla livelähetys? Oikeesti jos haluaa itse muodostaa ne omat mielipiteensä tyypeistä ensi näkemältä. Niin huomenna pitäisi kulkea koko päivä side silmillä, kun töihin kuitenkin on pakko raahautua.

Tietysti ymmärrän, että syynä on se, että toivotaan mahdollisimman monen ostavan 24/7 ja katsovan sieltä, mutta jotain rajaa silläkin, johan nuo muut tapahtumat tulee telkkarista sellaisella viiveellä. Luulisi edes, että tuo alkushow voisi olla ihan aikuisten oikeesti suora...
Kaari

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 26 Elo 2008 12:21

Kaari kirjoitti:Ihmettelenpä tänäkin vuonna, miksi ihmeessä tuo kickoffi ei voi olla livelähetys? Oikeesti jos haluaa itse muodostaa ne omat mielipiteensä tyypeistä ensi näkemältä. Niin huomenna pitäisi kulkea koko päivä side silmillä, kun töihin kuitenkin on pakko raahautua.

Onkos joka vuosi ollut näin? Viime vuosi oli ensimmäinen, jonka katsoin alusta alkaen, enkä yhtään muista miten silloin oli.

En vielä ole mitenkään innoissani kauden alusta. Oon jopa ajatellut, että jospa en niin tarkkaan seuraisikaan, enkä ainakaan hankkisi 24/7:aa, jäisi aikaa muuhunkin kuin ruudun tuijottamiseen.

Näin olen ajatellut, mutta saapa vain nähdä miten kauan menee, että olen täällä joka päivä innoissani selittämässä että kyllä se ja sekin taas oli niin sellainen ja tälläinen ja siitä en kyllä sitten tykkää yhtään. :nirppa:

Luultavasti ei kauankaan.
Purple

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 26 Elo 2008 12:33

Purple kirjoitti:
Kaari kirjoitti:Ihmettelenpä tänäkin vuonna, miksi ihmeessä tuo kickoffi ei voi olla livelähetys? Oikeesti jos haluaa itse muodostaa ne omat mielipiteensä tyypeistä ensi näkemältä. Niin huomenna pitäisi kulkea koko päivä side silmillä, kun töihin kuitenkin on pakko raahautua.

Onkos joka vuosi ollut näin? Viime vuosi oli ensimmäinen, jonka katsoin alusta alkaen, enkä yhtään muista miten silloin oli.

Viime vuonna oli näin ja ainakin ensimmäisenä vuonna muistaakseni tuli suoraan.

Onhan se loogista siinä mielessä, että koosteetkin tulevat viiveellä. Oikeaan tahtiin saman tien. Jos on kova tärinä nähdä kaikki saman tien tai ei halua spoilaantua koosteeseen, niin voi ottaa sen 24/7:n.

Henkilökohtaisesti en ole niin täpinöissäni ohjelmasta, että olisi tarve nähdä kaikki heti, tai pitäisi juonta niin jännänä, että olisin spoilaantumisesta tuohtunut. Itseasiassa spoilaantuminen on hyvä juttu tässä. Tietää etukäteen, kannattaako katsoa vai voiko tehdä jotain kehittävää. :p
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Kaari » Ti 26 Elo 2008 12:56

Galileo kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en ole niin täpinöissäni ohjelmasta, että olisi tarve nähdä kaikki heti, tai pitäisi juonta niin jännänä, että olisin spoilaantumisesta tuohtunut. Itseasiassa spoilaantuminen on hyvä juttu tässä. Tietää etukäteen, kannattaako katsoa vai voiko tehdä jotain kehittävää. :p

Ei tuo muuten minuakaan haittaa, että tulee viiveellä. Voi tosiaan jättää katsomatta jakson, jos tietää, ettei siellä yhtään mitään tapahdu. Mutta nimenomaan nuo asukkaiden taloontulon tahtoisin nähdä heti, ilman, että olen lukenut kenestäkään yhtään kommenttia mistään. Tahdon luoda jokaisen asukin profiilin ihan tyhjistä, enkä minkään ennakko-odotusten kautta.

No täytynee vaan varata huomenna kirja töihin ja jättää nettisurffailu pois :).
Kaari

ViestiKirjoittaja Sade » Ti 26 Elo 2008 20:15

Syystä tai toisesta minäkään en ole tänä vuonna BB:n alkamisesta läheskään niin innoissani kuin aikaisemmin. Ehkä siksi, että viime vuoden BB oli monilta osin toteutettu niin huonosti. Ehkä siksi, etten jaksa enää toivoa Tuotannon ajattelevan yläpäällään. Ehkä siksi, että voin jo kuvitella, kuinka talo tulee taas täyttymään pojista, jotka voisivat talossa vähän vonkaa, ja tytöistä joille kaikki on iha sama, kunhan vain huomio pysyy heissä. Ja sitten puhutaan taas siitä, kuinka kauheaaa on kun on oltu jo kaksi viikkoa ilman seksiä, OMG!!!1

Ylläolevasta ei pidä päätellä, etten aikoisi tänäkin vuonna katsoa ohjelmaa. :tilt:
Sade

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 26 Elo 2008 20:37

Huvittava tuo "Tuotanto". Vähän kuin joku sai vanhalla Foorumilla sähköpostia "Johdolta". :virne: En siis sano, että käytät sanaa mitenkään väärin, mutta viime vuonna monissa nettikeskustelussa perusmielipide oli se, että Tuotanto on mokannut. Tuotanto ei ole kukaan eikä viesteissä yleensä kommentoitu, miten Tuotanto oli mokannut. Se oli malliesimerkki siitä, kuinka riittävästi toistettu mielipide alkaa elää omaa elämäänsä.

"Ja nyt sitä viinaa sinne taloon, eihän tota kukaan jaksa kattoo!"

"hirveetä toi oksentaminen, eiks mikään oo enää pyhää?"

"Vittu, ku laitettais niille kerrankin oikein kunnolla viinaa, et ne kaikki sekoilis ja panis!"

"Tuotanto on mokannut tän kauden! Leijona ja Kaki parhaat!"

"Perttu takas taloon, sitä jakso kattoo. Nyt en oo kattonut yhtään enkä nytkään kato tätä Extraa."

"Miksei noille anneta mitään tekemistä. Jotkut bileet vois olla kivat."

"Laitoin just sata tekstarii, et Kauko viimeinkin vittuun tuolta. Joresta tykkään <3"

"Vähänks toi Janne Kataja on tyhmä, Tuotanto vois antaa sille vähän viinaa, ni sais siitäkin jotain irti."

"Vapun hame pilas koko viime lähetyksen. Tuotanto on NIIN mokannut tän kauden."
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ke 27 Elo 2008 01:23

No mokasihan tuotanto aika monessa asiassa oikeasti viime vuonna.

Kahdesta edellisestä vuodesta ei ollut paljon opittu kilpailijoita valitessa. Sellaiset nynnyt kuin Maria, potkija-Heli ja joku kaljupää läpäisivät karsintaprosessin. Myös Akin (oliko se sen puoliksi nigerialaisen nimi?) kisaan ottamisesta ja ulos potkimisesta jäi outo maku: tuotannon täytyi tietää hänen rikollisesta taustastaan. Myös potkija-Helin päästäminen kisaan väkivaltatuomiostaan huolimatta oli moka mielestäni.

Kaiken kaikkiaan moka oli niin ikään skandaalinhakuisuus, jonka tuotanto oli valinnut linjakseen. Joo, ehkä tämä oli se suurin moka.

Ja eikö siellä ollut jo epäuskottava piipityskin BB:n äänenä?
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja theia » Ke 27 Elo 2008 02:12

Mulle tuli sellainen outo fiilis, että ens vuonna haen tonne, oikeesti. :o: :kauhistunut: :virne:

myös saatan olla humalassa nyt.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja sybe » Ke 27 Elo 2008 07:24

Mr.Tampereeksi ristitty kaveri saattaa laittaa BB talon lasiovet lujille

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother

Selvitetäänkö BB taloon pääsijöiden rikos ym. taustaa? Vai onko niin että rima on vaan alhaalla? Muistaakseni aiempina tuotantokausina on kesken leikin potkittu kilpailija talosta ulos kun jotain ikävää taustatietoa on julkisuudessa retosteltu.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 27 Elo 2008 08:09

sybe kirjoitti:Mr.Tampereeksi ristitty kaveri saattaa laittaa BB talon lasiovet lujille

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother

Selvitetäänkö BB taloon pääsijöiden rikos ym. taustaa? Vai onko niin että rima on vaan alhaalla? Muistaakseni aiempina tuotantokausina on kesken leikin potkittu kilpailija talosta ulos kun jotain ikävää taustatietoa on julkisuudessa retosteltu.

Mua hiukkasen naurattaa tuo Maikkarin "uutisen" otsikko: Jättivelat ja rötöstausta.
Jotenkin mä ajattelen, että jättivelat mitataan sadoissatuhansissa euroissa ja rötöstausta
viittaisi poliisin vanhaan tuttuun. Mutta kaverilla onkin ulosotossa 14 000e ja on potkaissut
kerran ravintolan lasin palasiksi. :virne:

Todella hurja rikollinen, joka varmasti on tukehtumassa velkataakkansa alle.
Gluu

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 27 Elo 2008 08:13

Kappas, onhan tuolla yksi tuttukin. :friikki:

En silti aio kattoo. :nirppa:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 27 Elo 2008 08:36

theia kirjoitti:Mulle tuli sellainen outo fiilis, että ens vuonna haen tonne, oikeesti. :o: :kauhistunut: :virne:

myös saatan olla humalassa nyt.

:rotflmao:

Ei mulla mitään muuta nyt tähän ketjuun VIELÄ ollutkaan annettavaa.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 27 Elo 2008 08:50

LazyBastard kirjoitti:Kappas, onhan tuolla yksi tuttukin. :friikki:

En silti aio kattoo. :nirppa:

Mä taidan tietää Leiskan tutun. :juoni:

Oon siitä melkein satavarma. :juoni:
Gluu

ViestiKirjoittaja Herkku » Ke 27 Elo 2008 10:27

Aion tänäkin vuonna seurata BB-tapahtumia Kriisipuuro-blogista.
Ihan parhaat raportit 24/7:n pohjalta.

Spoilaantumisvaara, jos haluaa seurata koosteiden tahtiin.
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 27 Elo 2008 10:56

Samma här. :friikki: (Tai no, tuttu ja tuttu.)
Olen (edelleen) järkyttynyt. :friikki:

Nyt olen vähän kahden vaiheilla, katsonko. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Ke 27 Elo 2008 17:33

Siis ihanaa. Kickoffia odotellessa, mutta Minna vaikuttaa kyllä niin ällöltä.

Entinen ilta-tyttö :epäilevä:

Kuva

Ihana tuo oikeanpuolimmainen.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 27 Elo 2008 19:10

Mihin tuo oikein on hakannu kyynärpäitään, kun ovat ihan punaset? :riips:

---

Ällöjä kaikki asukkaat kuviensa perusteella. :epäilevä: Tero. :epäilevä: Minna. :epäilevä: Just...
Pitänee pistää tämäniltanen lähetys poksille... :jaaha: Ei ziiz niinku yhtään kiinnostas, mutta
pakko kai se on. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 27 Elo 2008 22:28

Minna(?) :epäilevä:
"Tällasta ei oo ikinä nähty Big Brotherissa"
Mitä tissejä? Voi veturi. Inhokki löyty heti.

Ja Johan!? Se oli ihana. :hullu: Ja nyt vaan ällö. Hö.
Aina miehiin saa pettyä.

Ei tätä pysty kattoo, jos meno jatkuu tällasena.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Ke 27 Elo 2008 22:37

No joo jengi vaikuttaa jokseenkin samantasoselta kuin viimeksi. BB:n tämän vuoitinen homo on kyllä liian paljon kuin kopio viime vuotisesta.

Nyt on jätkät selkeästi valkattu tarkemmin, jengi on timmissä kunnossa. Muijat ovat jotenkin peruskamaa, mutta uusiahan sinne tulee matkan varrella.

Varmaan Minna on ekojen joukossa saamassa fudua, toinen ensimmäisten lähtijöiden joukoussa lienee se demarijätkä. Mutta vaikee sanoa kun vasta alkoi. Mutta Johan lienee naisäänestäjien suosikki ja se Vantaan blondi taas jätkien.

Tämän vuoden teema tuntuu olevan enmmän paljasta pintaa ja seksin yritystä.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 27 Elo 2008 22:44

Oijoi, kyllä on hieno fiilis nyt :D Tämä Big Brotherin alkaminen, vasta nyt muistaa, miten sitä on kaivannut. Se nyt on sivuseikka, että tissit näkyivät, mutta muuten: kaikki on ihanasti vielä alussa. Salaisuudet paljastumatta, ryhmädynamiikka vasta muotoutumassa. Oijoi :täpinä:

Tietysti noin päällisin puolin ovesta tuli melko samanoloista jengiä, mutta ei se paljon kerro siitä, mitä ihmiset loppujen lopuksi ovat.

Painija Nivalasta, Marko, taitaa olla kisan ensimmäinen savolainen. Vai onko Nivala edes Savoa? Uskoakseni on, mutta saa korjata, jos on parempaa tietoa asiasta.

No, mä en anna vielä sen tarkempia käsityksiäni, koska ne keskittyvät vasta näihin eniten näkyneisiin ja ovat siis vajaita

Mutta ennen kaikkea: JEEE! BB on palannut :D :sydän:

Laitetaan ensimmäinen suosikki-inhokkiarvio vielä: Suosikki: Mia, Inhokki: Maria. Saa nähdä, mihin lähtee kehittymään.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 27 Elo 2008 22:49

Niin. :friikki: Tai siis tiedän sen, en tunne.

Hitto ne Johanin ja Minnan (?) ilmeet poreammeessa siinä lopussa. :virne:

Noin niinku muuten ei jäänyt muuta mieleen kuin se, että olisin hajonnut siihen honotuslauluun.
Eipä oikein muista kerennyt tulla minkäänlaista kuvaa, kun ryntäät veivät kaiken huomion.

Muoks. Pascal, Nivala on Pohjois-Pohjanmaalla.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Janet » Ke 27 Elo 2008 22:57

Pascal Lemoix kirjoitti: Vai onko Nivala edes Savoa? Uskoakseni on, mutta saa korjata, jos on parempaa tietoa asiasta.

Pohjois-Pohjanmaata, joten ei ihan Savoa. :)

Ei mulla muuta, paitsi että kiva kun mun elämällä on taas merkitys näin BB:n myötä! :sydän:

Muoks. Too slow.
Janet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 27 Elo 2008 23:05

Joo ei ne viimeiset savolaisalueet näytä valtavan kauaksi jäävän, mutta Pohjanmaalta on kerran käyty floppaamassa. Toivottavasti se ei toistu. Koska sitten tulee eka savolainen? :hämillään:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 27 Elo 2008 23:35

Esittelyjen perusteella tytöistä mieluisimpana jäi mieleen Mia, epämieluisimpana Cheryll. "Mä en käy kapakoissa, mä käyn yökerhoissa. Aina vippipuolella." Talon puolella tytöistä ei voinut jäädä mitään muuta mieleen kuin Minna.

Jätkistä esittelyissä tykkäsin Johanista, talon puolella vähän vähemmän. Olikohan se Tero, joka oli pelkkää kasipäkkiä, yyh. Siis ei mahassa mitään vikaa, mut jos se on oleellisin osa jätkää niin kauanpa jaksaa katella. Nico (vai Niko?) yrittää niin kovasti olla Sauli, että saisi yrittää vähän vähemmän, että sitä jaksaisi katella.

Mitäs muuta.. Harri ei vaikuttanut hassummalta, Ristossa oli jotain kummaa. Maria tuntui olevan aika erilainen kuin muut naiset. Mariannasta tuli kalsa kuva, Mariannesta kivampi.
Purple

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv