Mainokset mediassa

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 27 Elo 2008 22:45

Emeritus kirjoitti:Vaimikäsenytoli on (vielä) hauska, tosin vitsi alkaa vähitellen vanhentua. Toivottavasti vetävät sen pois ennenkuin menee maku siitä.

On menny jo. :epäilevä:

Minuu rassaa se Singstar Suomirock -mainos. Jos kyseessä kerta on kokonaan kotimaisia kappaleita, niin miks siinä mainoksen alussa lauletaan Final Countdownia?! Se mitään kotimaista oo..
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja shaana » To 28 Elo 2008 08:28

Vaimikäsenytoli-mainokset alkavat mielestäni olla jo aikalailla kuluneita. Vähiten olen ehkä nähnyt sitä jänkhämiehen vaimikäsenytoli-mainosta, jossa tältä äijältä kysytään tietä korvatunturille. Se on hyvä. :D

Mitä mieltä olette syylänpoisto-mainoksesta? En mä muista sitä tuotetta, mutta ennen piti mennä lääkäriin poistamaan, mutta nyt äiskä voi kotona poistaa näitä syyliä joita sille mainoksen pojalle ilmeisesti sikiää kuin sieniä sateella? :keijo:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Yabba » To 28 Elo 2008 10:12

shaana kirjoitti:Mitä mieltä olette syylänpoisto-mainoksesta? En mä muista sitä tuotetta, mutta ennen piti mennä lääkäriin poistamaan, mutta nyt äiskä voi kotona poistaa näitä syyliä joita sille mainoksen pojalle ilmeisesti sikiää kuin sieniä sateella? :keijo:

No, vanha kansahan tiesi mistä syylät tulee (samasta kasvo myös karvat kämmeneen) :pahasetä: :pahasetä: :pahasetä:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Galileo » To 28 Elo 2008 10:41

shaana kirjoitti:Mitä mieltä olette syylänpoisto-mainoksesta? En mä muista sitä tuotetta, mutta ennen piti mennä lääkäriin poistamaan, mutta nyt äiskä voi kotona poistaa näitä syyliä joita sille mainoksen pojalle ilmeisesti sikiää kuin sieniä sateella? :keijo:

Mä olen siinä mainoksessa kiinnittänyt huomiota pojan ikään. Nuorempi kaiffari sopisi paremmin istumaan sievästi sängynlaidalle kuin tuollainen aamuisin jo partansa ajava kolli.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Maija » To 28 Elo 2008 17:55

Galileo kirjoitti:

Mä olen siinä mainoksessa kiinnittänyt huomiota pojan ikään. Nuorempi kaiffari sopisi paremmin istumaan sievästi sängynlaidalle kuin tuollainen aamuisin jo partansa ajava kolli.

:femmat:

Jollei sitten haluta korostaa äidin kullannupun uusavuttomuutta. Äiskä saa ensin hoidella syylät ja sitten minä poika lähden skeittaamaan. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Leirum » Pe 29 Elo 2008 01:43

Nuo kaikki syylänjäädytin- ja mikä ihmesilityshommelimainokset on niin keski-eurooppalaisia, tulee ihan vanhat kunnon Riesen-mainokset mieleen. :)

Ois toisaalta myös aika hauskaa, jos näytettäis joku poika ensin vessassa jäädyttelemässä syyliään ja sitten kirmaamassa skeittiparkiin. Huoletonta kuin OB konsanaan! Tuli vaan sellanen mielikuva mieleen.
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 29 Elo 2008 21:05

Suomi24:ää mainostetaan radiossa 'Suomen suurimpana vessanseinänä'. Tietävätkö he siis
itsekin olevansa täynnä paskaa? :epäilevä: Oikein osuva mainos tosiaan...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 31 Elo 2008 19:21

Leirum kirjoitti:Nuo kaikki syylänjäädytin- ja mikä ihmesilityshommelimainokset on niin keski-eurooppalaisia, tulee ihan vanhat kunnon Riesen-mainokset mieleen. :)

Ois toisaalta myös aika hauskaa, jos näytettäis joku poika ensin vessassa jäädyttelemässä syyliään ja sitten kirmaamassa skeittiparkiin. Huoletonta kuin OB konsanaan! Tuli vaan sellanen mielikuva mieleen.

Tämä on kyllä ihmetyttänyt itseänikin. Eiko jo tuon ikäinen osaisi itse syyläänsä poistaa :epäilevä:

Tänään muuten tuli TV:stä (en muista miltä kanavalta) jokin ohjelma hauskoista mainoksista. Maitomainos oli aika hauska, jos kukaan sattui katsomaan :virne:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 31 Elo 2008 20:14

Joskus aikaa sitten oli lehdessä juttu, jossa oli myös hauska vanha mainos. Siinä mainostettiin Raisa-tekoihraa. :virne: Kuinkakohan moni tuota sivelisi leipänsä päälle, jos sitä olisi tuolla nimikkeellä kaupassa? :raps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 04 Syys 2008 17:32

Noita kännykkä "visailu" juttuja/kilpailuja :epäilevä:

Mutta tuo yksi mainos jossa voi voittaa kannettavan macin ärsyttää niin maan penteleesti sen eukon lausuminen.
"Lähetä viesti "byyk" numeroon...." Jos pitää kirjoittaa viestiin book, niin miten voi saadakaan lausuttua niin päin p:tä?
Jopa suomen-englannillakin kuullostaisi kauniimmalta.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Bunni » To 04 Syys 2008 20:48

@gen.fi kirjoitti:Noita kännykkä "visailu" juttuja/kilpailuja :epäilevä:

Mutta tuo yksi mainos jossa voi voittaa kannettavan macin ärsyttää niin maan penteleesti sen eukon lausuminen.
"Lähetä viesti "byyk" numeroon...." Jos pitää kirjoittaa viestiin book, niin miten voi saadakaan lausuttua niin päin p:tä?
Jopa suomen-englannillakin kuullostaisi kauniimmalta.

Kesän numero 1 ärsytys :epäilevä:
Saman naisen suusta on kuultu myös hienot lausunnat "gitar hiero" ja "samör" :virne:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Bunni
Hupakko

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Pe 05 Syys 2008 02:46

Frozen-purkan mainos, missä raitapaitainen jäbä selittää jonkun basistin mahtavuudesta ärsyttää Eivät ne muutkaan k.o tuotteen mainokset riemastuta, mutta tämä nyt kaikista vähiten. (En ole edes varma kirjoitetaanko se purkan nimi noin)

Myös Vaasan-mainokset ärsyttävät. Varsinkin se missä se leipuri on muka niin suuri julkkis, koska on Vaasalla töissä leipurina. Saa siis sapen kiehumaan!
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 05 Syys 2008 08:29

Crazy_Clown kirjoitti:Frozen-purkan mainos, missä raitapaitainen jäbä selittää jonkun basistin mahtavuudesta ärsyttää Eivät ne muutkaan k.o tuotteen mainokset riemastuta, mutta tämä nyt kaikista vähiten. (En ole edes varma kirjoitetaanko se purkan nimi noin)

Se on Jenkki Frozn :tilt:
Mun piti tulla kertomaan, että mä taas tykkään siitä tytöstä, joka kertoo että aina ratikassa katsoo edessä istuvaa ja miettii huomaisiko tämä mitään, jos puraisisi hiuksista - se juttu ja sitten sen tytön olemus ja ilme kun muistuttaa ainanki mun mielestä Skinsin Cassieta. :D
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Pe 05 Syys 2008 21:13

shaana kirjoitti:Mun piti tulla kertomaan, että mä taas tykkään siitä tytöstä, joka kertoo että aina ratikassa katsoo edessä istuvaa ja miettii huomaisiko tämä mitään, jos puraisisi hiuksista

No tämä on kyllä aia kiva. Tai no, en silti sanoisi että siitä mainoksesta tykkäisin.

Miksi on muuten aina niin vaikea muistaa mitään mainoksia kun niisät haluasi puurnata. Sitten taas kun katselee TV:tä ja niitä mainoksia sieltä pukkaa niin melkeimpä jokaiseen mainokseen keksisi jotain sanomista.

AHA! Nyt muistin yhden:
Fitness murojen mainokset ärsyttävät.

Ja olenkohan täällä keuhkonnut Listeruine suuveden mainoksesta? :raps: Tuntuu ainakin että puhetta on ollut...
Koko mainoksen ajatteleminenkin saa vihaiseksi!

Onneksi nyt näytetään enää harvemmin.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja theia » La 06 Syys 2008 11:47

Miks kukaan ei oo maininnut Muhku-mainosta? :D se on mun mielestä niin kekseliäs, muhkukieli! :D

Mä tykkään.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 06 Syys 2008 12:57

theia kirjoitti:Miks kukaan ei oo maininnut Muhku-mainosta? :D se on mun mielestä niin kekseliäs, muhkukieli! :D

Mä tykkään.

Mukinmähku mukkääntyhku muutäsihku. :virne: Muhkukieli. :ahihi: Kyseinen mainos saa mut aina naureskelemaan. Olen tosin nähnyt sen vasta pari kertaa, kun omassa kämpässä ei ole tv:tä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 07 Syys 2008 18:46

marenkienkeli kirjoitti:
theia kirjoitti:Miks kukaan ei oo maininnut Muhku-mainosta? :D se on mun mielestä niin kekseliäs, muhkukieli! :D

Mä tykkään.

Mukinmähku mukkääntyhku muutäsihku. :virne: Muhkukieli. :ahihi: Kyseinen mainos saa mut aina naureskelemaan. Olen tosin nähnyt sen vasta pari kertaa, kun omassa kämpässä ei ole tv:tä.

Tämän mainoksen olen kerran nähnyt, silloinkin oli pajon taustahälyä, eli en kuullut niin hyvin kuin olisin halunnut. Mutta se mitä kuulin, niin kuulosti kyllä hauskalta. :keijo:

Nocotinellin mainos, missä mies yrittää kuvata gepardia ärsyttää. Aluksi ei tule kuvaamisesta niin yhtään mitään, mutta heti kun pistää purkan suuhun niin johan alkaa sujua. Sitten tuleekin niiin upeita kuvia että... :epäilevä:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 07 Syys 2008 21:04

Mutta niinhän se menee. :o: Ei tupakoimaton voi tietää, miten tupakanhimossa keskittyminen herpaantuu ja kädet alkaa täristä. Purkka vaikuttaa lähes heti. Musta se on aivan törkeän ärsyttävä mainos, mutta niin tuon tyyliset mainokset yleensä on. Mutta siis periaatteessa ovat aika asian ytimessä siinä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 07 Syys 2008 21:11

Emilia kirjoitti:Mutta niinhän se menee. :o: Ei tupakoimaton voi tietää, miten tupakanhimossa keskittyminen herpaantuu ja kädet alkaa täristä. Purkka vaikuttaa lähes heti. Musta se on aivan törkeän ärsyttävä mainos, mutta niin tuon tyyliset mainokset yleensä on. Mutta siis periaatteessa ovat aika asian ytimessä siinä.

Niin, onhan se osittain tottakin. Ei sillä että omasta kokemuksestani puhusin. Lähinnä ärsyttää mainoksessa se teennäisyys. Tai ainakin mun silmään se on kovin teennäinen.

Ja kai se riippuu ihan ihmisestäkin (ja riippuvuuden vahvuudesta) millaisia oireita sitten tupakanhimossa ilmenee. Monet ystävistäni tupakoi ja nitäkin on sitten, noh, sanotaanko, että suunnilleen kolmenlaisia (Noin niinkuin karkeasti ottaen); Niitä, joilla oireet tosiaankin ovat lähellä tuota mainoksen tyyppiä ja niitä keillä se ei ukoapäi ilmene oikeastaan mitenkään. Ja sitten on se kolmas, joka on vähän niinkuin välimuoto.

Mutta samapa se, mainos on silti ärsyttäva.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 08 Syys 2008 02:31

Mä inhoan sitä Muhku-mainosta! Ärsyttää ihan mahottomasti, en tiedä miks. Ja sen pikkupojan ääni sattuu korviin.

Rooman mainostauot alkaa ja loppuu aina siihe History Channel HD -jutskaan. Ei siinä mitään, mutta onko sen pätkän äänet pitäny miksata kymmenen kertaa kovemmalle kuin ohjelma ja muut mainokset. Vielä kun se tulee aina niin yllättäen, niin sydärin siinä melkein saa.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 08 Syys 2008 03:07

Bunni kirjoitti:
@gen.fi kirjoitti:"Lähetä viesti "byyk" numeroon...."

Kesän numero 1 ärsytys :epäilevä:

JOOO! Ihan yliärsyttävä :gaah:
Fantsu

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 09 Syys 2008 01:01

Näin tänään Polar-juuston mainoksen, jossa nainen ja toinen, iäkkäämpi nainen juoksevat hangessa jylhissä maisemissa jne, toinen kaatuu naamalleen ja vaatteet hulmuavat tuulessa. Kauhee hinku tuli Lappiin -sinne oikeaan, ja fiilis tässä muuten aika vaatimattomassa mainoksessa miellytti mua. :hullu: Yllättävää sinänsä.

Myös Oululaisen Jälkiuunileipämainos osui silmiini pitkästä aikaa, se mustavalkoinen ja Tommilan Jormalla höystetty. Se on hyvä kans.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 09 Syys 2008 20:55

shaana kirjoitti:Kauhee hinku tuli Lappiin -sinne oikeaan

Myöpä mennään sinne (vielä Lapimpaan kuin tää Meri-Lappi) :kieli: Njoo, korkeintaan ruska on aluillaan, ei vielä lunta :huoh:

Itse kun ekan kerran kuulin tuon muhkukieli mainoksen, aattelin että ne vetää saamea, mutta vaimo ohjeisti mikä se oikeasti on (tosin hälläkin kuulemma ekana tullu saame mieleen). Sinällään ihan ymmärrettävää, kun molemmat on tuollaisia "pehmeitä" ja soinnullisia kieliä :virne:

Mää tykkään myös siitä DNA:n partiotyttö mainoksesta, varsinkin kun täällä meilläpäin pyörii vähän sen kaverin näkönen jätkä :virne:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 09 Syys 2008 21:37

Yabba kirjoitti:Mää tykkään myös siitä DNA:n partiotyttö mainoksesta, varsinkin kun täällä meilläpäin pyörii vähän sen kaverin näkönen jätkä :virne:

Mun mielestä se ei ole niin kovin hyvän maun mukainen tai jotain. :sori: Äkkiseltään olin katsovinani, että ne muut tytöt paitti se joka istuu läppärin kanssa kannon nokassa, oli plondeja, mutta oli se yksi niistä vähän tummempi.. :jaaha: Naureskeltiin myös Systerssonin kanssa että miks me ei aikanaan partioretkillä juostu metässä minihamosissa..
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Leirum » To 11 Syys 2008 00:54

shaana kirjoitti:
Yabba kirjoitti:Mää tykkään myös siitä DNA:n partiotyttö mainoksesta, varsinkin kun täällä meilläpäin pyörii vähän sen kaverin näkönen jätkä :virne:

Mun mielestä se ei ole niin kovin hyvän maun mukainen tai jotain. :sori: Äkkiseltään olin katsovinani, että ne muut tytöt paitti se joka istuu läppärin kanssa kannon nokassa, oli plondeja, mutta oli se yksi niistä vähän tummempi.. :jaaha: Naureskeltiin myös Systerssonin kanssa että miks me ei aikanaan partioretkillä juostu metässä minihamosissa..

Minusta on tullu vanha ja kauhistelen koko mainosta. On revitty huumoria pedofiilista tai vähintään pervosta sedästä, eikä se naurattanut vaan nimenomaan närkästytti.
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa