SimonTemple kirjoitti:BB:n tämän vuoitinen homo on kyllä liian paljon kuin kopio viime vuotisesta.
)Kyllä käy sääliksi, kun aikuinen nainen joutuu esittämään pissakakka- ja kännijuttuja päästääkseen sisään taloon.
Kati kirjoitti:Minulla on ikävä Saulia ja oikeaa Nikoa.
Kaipaan Kakia, Kaarloa jopa Saria. Jälkikäteen katsottuna Pertussa oli sittenkin luonnetta. Henan idioottimaisuus saa tämän vuoden jengiä katsoessa ylleen sädekehän.
Andreas se vasta tylsä oli ja esittelyvideokin oli jotenkin ärsyttävä. Harri sen sijaan vaikutti hyvin fiksulta, niin selvinpäin, ku päissäänkin. Ei turhaan kohella menemään ja tuntui olevan kohtelias. Tällä hetkellä oma suosikki. Ehkä olen huono tämän formaatin katsoja, koska omat suosikkini eivät koskaan ole niitä räiskyvämpiä tyyppejä vaan enemmän rauhallisia kavereita.Laaksonen kirjoitti:Ainahan se menee niin, että alussa ne aikasemman kauden tyypit vaikuttavat mielenkiintoisimmilta kuin nämä uudet, tuntemattomat tyypit. Kylläpä noistakin saadaan viihdettä aikaiseksi. Suosikkeja tulee löytymään, joku tulee mokaamaan suosikkiasemansa jne.. Hieman harmittaa, jos se viihde on pelkkää seksiä, niinku ensimmäisen jakson perusteella voisi kuvitella.
Harria Tr*ina mollasi tylsäksi ja samalla nosti Andreaksen kolmossuosikiksi! Andreas se vasta tylsä oli ja esittelyvideokin oli jotenkin ärsyttävä. Harri sen sijaan vaikutti hyvin fiksulta, niin selvinpäin, ku päissäänkin. Ei turhaan kohella menemään ja tuntui olevan kohtelias. Tällä hetkellä oma suosikki.
Ehkä olen huono tämän formaatin katsoja, koska omat suosikkini eivät koskaan ole niitä räiskyvämpiä tyyppejä vaan enemmän rauhallisia kavereita.
Laaksonen kirjoitti: Harri sen sijaan vaikutti hyvin fiksulta, niin selvinpäin, ku päissäänkin. Ei turhaan kohella menemään ja tuntui olevan kohtelias. Tällä hetkellä oma suosikki. Ehkä olen huono tämän formaatin katsoja, koska omat suosikkini eivät koskaan ole niitä räiskyvämpiä tyyppejä vaan enemmän rauhallisia kavereita.
Tr*ina kirjoitti:Huomautan, että olen täysin TV-editointien varassa. Minusta työtön ihminen, joka ei keksi mitään mottoa elämälleen, ei voi olla järin mielenkiintoinen. Toivottavasti olen väärässä, sillä Harrin kirjallinen esittely antaa viitteitä paremmasta.
Koen virkistävänä, kun joku kerrankin sanoo "Ei mottoja".Tr*ina kirjoitti:Laaksonen kirjoitti: Harri sen sijaan vaikutti hyvin fiksulta, niin selvinpäin, ku päissäänkin. Ei turhaan kohella menemään ja tuntui olevan kohtelias. Tällä hetkellä oma suosikki. Ehkä olen huono tämän formaatin katsoja, koska omat suosikkini eivät koskaan ole niitä räiskyvämpiä tyyppejä vaan enemmän rauhallisia kavereita.
Huomautan, että olen täysin TV-editointien varassa. Minusta työtön ihminen, joka ei keksi mitään mottoa elämälleen, ei voi olla järin mielenkiintoinen.

Ehkä olen huono tämän formaatin katsoja, koska omat suosikkini eivät koskaan ole niitä räiskyvimpiä tyyppejä vaan enemmän rauhallisia kavereita.
Hah! Niinkuin esmes rauhallinen Kaarlo oli? Meidän molempien suosikki aikoinaan.
Tr*ina kirjoitti:Minusta työtön ihminen, joka ei keksi mitään mottoa elämälleen, ei voi olla järin mielenkiintoinen.
Katin boikottifiiliksen koin eilen katsellessani iltapäivälehtien uutisia. Väkivaltarikoksia, väkivaltarikoksi, mister-kisoja ja lamourettesia. Onko Lamourettesille varattu kiintiöpaikka ohjelmaan (viittaus potkija-Heliin)? Entä onko rikosekisteri suositus ohjelmaan?

Sutinat on niin nähty, eikä niissä ole koskaan ollut mitään mielenkiintoista. (Tai no, myönnettäköön, että olihan se ihan kiinnostavaa, kun Über-Olli ja Hanne sutinoivat, koska mukana oli pettämisaspekti. Mutta parhaat sutinat koettiin kyllä silloin, kun Antti A. potki "vahingossa" Kattilanatsi-Minnan pois sängystä, kun Minna halusi vähän silittää Anttia.
Oi vanhat hyvät ajat...)
Maria erottuu joukosta, mutta muuta positiivista en hänestä ensivaikutelman perusteella keksikään. Rasittavan tuntuinen naamanvääntelijä.
Pascal Lemoix kirjoitti:Painija Nivalasta, Marko, taitaa olla kisan ensimmäinen savolainen. Vai onko Nivala edes Savoa?
Ehkä sun kannattas viettää vähän enemmän aikaa kehä III:n paremmalla puolella...
Tekojen ei sanojen mies.
Sade kirjoitti:Tämän vuoden asukkaat tuntuivat olevan aiempaakin tietoisempia siitä, että he ovat nyt Big Brotherissa, jossa he viihdyttävät ja tekevät kaikkea ihan sekopäistä ja rikkovat ennätyksiä ja ties mitä. Tälle kilpailijajoukolle ei BB:ssä tuntunut olevan tärkeintä omien rajojen kokeileminen tai ihmiskokeeseen osallistuminen tai ainutlaatuinen kokemus vaan ennen kaikkea se, että pääsee telkkariin ja julkkikseksi.
Tr*ina kirjoitti:Miksiköhän muuten SDP on valinnut ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin nuorisorikollisen? Luulisi, että kaupungin asioista haluttaisiin päättämään muita kun oman taloutensa kanssa sekoilleita.
Paitsi Kadi. Et ole selkeästi lukenut Seiskojasi.Tr*ina kirjoitti:Kaikki aiemmat vuosikerrathan ovat osoittautuneet pidemmän päälle hyödyttömiksi Seiskalle. Yksikään noin 50:stä BB-kilpailijasta ei ole suostunut mattinykäseksi tai marttinaittolehdoksi.

Tr*ina kirjoitti:Minusta eka viikko on aina kivoin viikko. On kiva opetella tutustumaan uusiin ihmisiin. Ymmärrän toki että ylireagoin ja varmasti teen vääriäkin johtopäätöksiä - ihmisissä kun on niin monia puolia eivätkä ne kaikki aukene silmän känteessä.

Tr*ina kirjoitti:
Cruxin kommenttiin. Anteeksi, mutta minusta on edesvastuutonta jättää vuokriaan maksamatta (eikä tämä Riston kohdalla tainnut olla mitenkään kaukana menneisyydessä). Miten tällainen ihminen on kykynevä tekemään päätöksiä suurempien yksiköiden kuten Suomen kolmanneksi suurimman kaupungin taloudesta?
Toisaalta, myönnän että asenteessani on liikaa armottomuutta ja oppimista anteeksiantamisessa on.
Tr*ina kirjoitti:Miasta muistui mieleen omituinen seikka. Mia kertoi joutuneensa asunnottomaksi, koska ei pystynyt yhteiselämään naapureittensa kanssa. Miten Mia kuvittelee pystyvänsä elämään BB:talossa, jossa ihmisiä ei ole seinillä eristetty toisistaan kuten naapurustoissa?
Työttömyysprosentti Suomessa huitelee jossain 7 hujakoilla BB:ssä se on 15%. Tai 30% riippuen mitä kaikkea lasketaan työttömyydeksi. Käytännössähän promoottorikin on synonyymi pääsääntöiselle työttömälle.
P.S. Se, että joku on työtön, ei tee ihmisestä tylsää. Se, että joku ei osaa sanoa mottoaan, ei tee ihmisestä tylsää. Mutta jos yhdessä ihmisessä yhdistyy kummatkin, niin ollaan jo aika heikoilla hangilla.
Ei vaan jaksa kiinnostaa vieraiden ihmisten kännirävellykset ja tissivilauttelut.
Kertokaa sitten kun alkaa tapahtua jotain oikeesti mielenkiintoista.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa