Oli kivaa!
Ja sitä ennen kaljaa ja jälkeenpäin vähän likööriä. (Käytin jo backspacea.
iiskaa minullae.
) Oli hyvät kännit, vaikka tuli söhellettyuä vähän tulitikkujaen kanssa.
Ei mitn vakvampaa... Ois mulla yks lonketro tuola vielä ja jos ois evlämää seuraa niin vetäisin senkin naamaani. Vähän on ystäväseuraa ikävä, mutta ilmarivbaarissakin on vähän elämää.
Kamut on kivoi sieläki.
ÄÖrstyttää olla joka vitun viikonkloppu yksin kotona ryyppäämässä.
T(taas vackspavea. :åpiisklaa: =) ÅPuitää hankkia alkoholisti kavereita lisää. tai sii s ees jotain joku jossain.
Kittu! ;:norsu;:
Aikaisemmin oli
-olo mutta ny vaan ketuttaa olla täälä yksin.
silti. 
Niin tosiaan, ei mee päähän ei. 

ja huomena kuueksi töihin.
Ih jeee!!!
joo, Ny nukkuubn.
Muutaman join ja mukava ilta oli. Olisibn tosin toivonut, että enemmän porukkaa olis ollu8 loppuun asti. Mut mukavaa oli. 
Taidan juoda vika siiderin ja suunnata sitten makuuhuoneen puolelle laulamaa radion tahtiin karaokea 

.
shaana kirjoitti: Baarin henkilökunta ja kaverit yrittää löutää Trinkkiä, jota en pystys muka ykköse4llä kl siis jk eiku kiskasemaan alas..

Aika pelotavaa. Rai sitrten ei. Onnelsin seuraava luento vasta puolilta oäivin. Siellä olen skarppina.
Haiskaa,. Bussissa puhuon ihan erandomtyyppien kanssa ja lopudssa yhden naapurin kanssa.
Heh. Hauska ilta oli,.

Joo iahn samat fiilikset täällä. Onko hieno ylämäki, loppusuora vai karu laskeutuminen menossa? Mulla hyvä alku, katsoo mihin viinat riittää.
Lakipiste voi tosin olla jo aika lähellä. Kohta voidaan alkaa kirjoittelemaan hävyttömiä privoja...
Sä ssaat aloittaa .D

Hyvänenaikasentään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa