Tälle keväälle on mahtunut aivan liikaa tapahtumia ihmissuhderintamalla.
Ero poikakaverista ja sen jälkeen ihastuminen päätäpahkaa uuteen tyyppiin ja säätöä myös erään toisen tyypin kanssa.
Mulla oli suuren ihastukseni kanssa eräiden bileiden jälkeen enemmänkin säätöä, mutta hän ei halunnut sen enempää minusta. Selitti asiat kuin herrasmies ja kertoi syyt perinpohjin. Tyyppi oli jo aiemmin sanonut, että ei halua enempää yhden yön juttuja. Toisaalta hän ei myöskään ollut vielä päässyt yli edellisestä suhteestaan eikä voinut ajatella, että voitais seurustella (ainakaan vielä). Luulin hyväksyneeni asian, mutta eräiden bileiden jälkeen mentiin samaa matkaa bussipysäkille. Yritin päästä tyypin kainaloon, mutta en minä sinne päässyt. Halusin häneltä läheisyyttä ja enemmänkin. En ole yleensä mikään kovin kova itkemään, mutta silloin aloin itkeä tosissani. Ihastukseni kysyi: "Et kai sä itke?" "Vähän." Ja sitten itkinkin koko matkan kotiin asti. Hän lähti omalla bussillaan ja mä toisella.
Välillä mulla oli myös säätöä yhden toisen tyypin kanssa. Mua kuitenkin häiritsee se, etten tiedä kunnolla missä mennään. Mä en ole hänestä kiinnostunut sen enempää ja luulen ettei hänkään minusta. Meidän mielipiteemme kuitenkin tuntuvat muuttuvan kännin asteen mukaan ja bileestä toiseen. Toisissa bileissä hän tulee lähelle ja toisissa ei huomioi mitenkään. Vappua edeltäneissä bileissä olin aikalailla kännissä, hänen kanssaan tuli suudeltua (taas). Kännissä hän vain alkaa tuntua houkuttelevammalta kuin muuten. Ei me edes oikeastaan olla tekemisissä muuten kuin joskus bileissä. Nähdäänkin yliopistolla joskus ohimennen, mutta siellä ei muuta kuin moikata.
Ja vappuna tanssin erään kolmannen tyypin kanssa ja tämä tyyppi pussasi mua. Tyypiltä numero 2 tuli kommenttia tästä tyypistä. Olin aika yllättynyt, sillä muutoin hän ei ollut huomionut mua mitenkään sinä iltana.
En ole nyt tehnyt mitään kovin pahaa, mutta tunnen itseni aikamoiseksi idiootiksi.

Tää on taas näitä hetkiä, kun tuntuu, että pitäis juoda vähemmän, kun menee bilettämään. Kännissä haluan läheisyyttä aivan eri tavalla kuin muutoin ja siitä on ollut lähiaikoina mulle vain harmia, vaikka mukaviakin hetkiä on mukaan mahtunut.
Onneksi pian tulee kesä, niin pääsee kotikotiin, eikä tällaisia tilanteita tule. Biletys tulee jäämään vähemmälle ja koko yön kestäviä bileitä ei vain oikeastaan ole. Lisäksi ihastukseni ei ole lähettyvillä ja tyyppi numero kaksikin on kaukana. Tekee hyvää rauhoittua ja koota ajatukset. En tunnu itsekkään tietävän, mitä haluan ihmissuhteiltani ja kenen kanssa. :huoh:
Olipas vuodatus...