Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 20 Elo 2008 19:13

Emilia kirjoitti:Ostin eilen täydelliset sandaalit.

Todella kauniit ovat! :D

Odotan jo innolla huomista kampaajalla käyntiä. Juurikasvu on jo järkyttävä ja hiusten lyhennyskin tulee jo tarpeeseen. Alkavat olla hiukset jo sen verran pitkät, että näyttävät liian pään myötäisiltä ja sitä kautta ohuilta. Ja laiskana ihmisenä en jaksa aamulla hiuksiani laittaa, että niistä tulisi ilmavammat. Hiusten harjaus (, joskus ponnari päähän) ja lakkaa hiuksiin. Siinä on mun aamuinen hiusten laitto.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 20 Elo 2008 21:39

Nätin nuo Emilian kengät. :tipahdus:

-----
Itselläni on RTL jatkunut viikkoja. En pidä itsestäni oikein
mistään kulmasta katsottuna. Tyhmää. :epäilevä:

Muuten olisi ihan jees.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja damn » To 21 Elo 2008 17:13

Sisko tyhjenteli vaatekaappiaan viime viikolla kun olin sen luona käymässä. Se on semmoinen, että se ostaa paljon vaatteita edullisesti, pitää hetken ja antaa tutuille tai vie kirpparille. Sain siis itselleni varmaan kuusi paitaa ja kahdet kengät, jotka on ihan minun tyylisiä. Kannattaa olla siskon kanssa suht samaa kokoa :D .
Etenkin kengät tulee tarpeeseen, sillä olen tosi huono ostamaan kenkiä. Silloin kun minulla on rahaa niin en löydä mieleisiä, tai sitten löydän kenkiä just silloin kun olen ihan rahaton. Enkä oikein muutenkaan jaksa kierrellä kenkäkauppoja ja sovitella.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 21 Elo 2008 18:05

Uudet hiukset, uudet hiukset. :jami: Kävin kampaajalla ja hyvät näistä tuli. Pituutta lähti takaa noin 10 cm ja edestä vähän enemmän. Etuhiuksista noin 20 cm (saavutus :virne: ). Ja on nuo vähän myös kerroksittain leikatut, mutta vain vähän. Tuntuu, että hiukset tavallaan loppuu kesken. Rakastan sitä tunnetta. :superhymy:

Pari vuotta nuorempi pikkuveljeni oli hauska hiukseni nähtyään. "Vähä noi on lyhyet. Tai on ne oikeesti pitkät, mutta näyttää ne silti lyhyiltä." :D Ala-asteikäinen veljeni tokaisi: "Mä en huomaa kylläkään mitään eroa." :keijo: Eli nuorempi pikkuveljeni valitsi juuri ne sanat, joita kampaajalla olleessa lehdessä käskettiin miehien välttää. No, kyllä tuo vielä joskus ehkä oppii. Ihanat veljet. :hymyhali: (Ja nyt kun kirjoitin tuon, oon varmaan kohta hermoromahduksen partaalla noiden kanssa. :epäilevä: )
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 22 Elo 2008 12:38

Mulla on ollut tosi tyttömäinen olo pitkän aikaa :o: Johtuneeko siitä, kun iho on hyvässä kunnossa ja on voinut tyttöillä (=käyttää toppeja).

Oon lähdössä tänään kotikotiin ja mulla on hirveä kenkäongelma - mitkä kengät otan mukaan? Taidan joutua ottamaan kolmet kengät kun en osaa päättää :hullu: on ihkutpihkut Bronxin korkkarit (joita oon käyttänyt ehkä kerran), sitten uudet tennarit ja uudet saappaat. Kaikki käy uusien housujen kanssa, mutta jos päätänkin laittaa hameen, pitää ottaa saappaat.

On niin tyhmä olo kun mietin ees tällaisia... :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 22 Elo 2008 12:46

Uusi leikkaus tukassa - nyt voi sanoa, että on jo lyhyt eikä vain polkkavariaatio. Ihan oukei!
Fantsu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 23 Elo 2008 01:05

Ei sitä ole vissiin ole koskaan tyytyväinen omiin hiuksiinsa. :epäilevä: Nyt tuli taas sellainen olo, että haluan pidemmät hiukset. Kymmenisen senttiä pidemmät eli suurinpiirtein niin pitkät kuin ne olivat ennen hiustenleikkuuta. :keijo:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kaari » Ma 25 Elo 2008 08:29

Minäkin kävin alkavan syksyn kunniaksi kampaajalla. Muuton jälkeen oli löydettävä uusi kampaaja ja hyvä löytyi.

Hintavampi kuin aiemmin käyttämäni, mutta mielestäni myös asiansa paremmin osaava. Vaikka malli ei muuttunut juurikaan, niin kuitenkin jälki on todella siistiä, tykkään kovasti. Ehkäpä sitä voi jokusen euron enemmän maksaa siitä, että on tulokseen täysin tyytyväinen :).
Kaari

ViestiKirjoittaja Duussi » Ma 25 Elo 2008 09:53

Kaari kirjoitti:Ehkäpä sitä voi jokusen euron enemmän maksaa siitä, että on tulokseen täysin tyytyväinen :).

No todellakin - ja mun mielestä ylipäätään koko siitä tilanteesta. Että kampaajan kanssa tulee
hyvin juttuun ja välillä naurattaa kädet pystyssä, että kampaamossa on yleisesti mukava tunnelma
ja taustalla soi hyvä musa, että hiukset pestään niin hyvän tuoksuisilla aineilla että tekis mieli syödä
se putelien sisältö, että värin tarttumista odotellessa saa vihreää teetä ja keksejä..

Kampaajalla käynti on kuitenkin sellainen muutaman kerran vuodessa (ainakaan itse en käy useammin)
tapahtuva hemmotteluhetki, että mielellään siitä ottaa kaiken irti. Ja kun leppoisan parituntisen jälkeen
on hiano tukka, niin kyllä kelpaa. Seuraavana aamuna voi sitten taas laittaa sen tavallisen liiskaponnarin.

:keijo:

Kävin viime viikolla kampaajalla, sain kivan uuden värin ja leikkauksen,
ja lauantaina samasta paikasta täydellisen kaasokampauksen ja -meikin.
Oli ihan hurjaa, kun tuntui pitkästä aikaa oikeasti naiselliselta! :tällinki:

Ja häätkin oli niin ihanat, että vieläkin hymyilyttää. Siistiä olla olemassa.
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 25 Elo 2008 10:12

Surunmurhaajalle kiitos hipsterivinkistä! Kokeeksi ostin yhdet Pierre Robertit ja olen hyvin tyytyväinen istuvuuteen. Näitä hankin lisää. :)
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 25 Elo 2008 18:04

Mun tarttis varmaan kans mennä kalsari- ja liivikauppaan, blääh.

Eilen maalailin mustiin kynsiin valkoiset ralliraidat :viileä: Saivat palautetta heti, nää on mageet. Harmillista sinänsä, että viikonloppuna katkesi kynsi jos toinenkin, niin että itse kynnet eivät ole niin kauniit. :p

Muuten olen yhtä (paljon tai vähän) nainen kuin tähänkin asti.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 25 Elo 2008 18:27

Kävin ostamassa satiiniset yöpöksyt abien "100 päivää jäljellä" -päivää varten. :tilt:
Mukaan tarttui myös alelaarista parit hipstersit.

En ole vieläkään saanut varattua aikaa kampaajalle, vaikka se on ollut jo pitkän aikaa Things to do -listallani. Otsatukka alkaa olla aika... iso. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 25 Elo 2008 18:36

Vagabondin kenkien lisäksi Forden neidit tunnistaa tulevaisuudessa myös Pierre Robert -alkkareista. :gay:
Juu, minäkin ostin semmoiset. Oikein mukavat, mutta hieman liian isot minun makuuni, siis eivät tarpeeksi
sexyt. :gay: Vaikka eihän mun alkkareita kukaan nääkkään. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 26 Elo 2008 09:03

Pitäisi säästää rahaa, sillä kohta sitä menee roppakaupalla. Ja mitä teen: Varaan hemmotteluhoidon kosmetologilta JA hierojan! Muttakunmäolenlähdössäkauaspoisjatarvitsenhemmotteluajahyvääoloa. :keijo:

Varasin ensin aromahieronnan, mutta sain ajan vasta piiitkän ajan päähän. Ajattelin sitten, että täytyyhän tämä selkä saada kuntoon jo vähän aiemmin. Olen onnistunut jumauttamaan kaikki selän pienet lihakset, olo on kurja ja maanantaina pitäisi lähteä viikoksi vaeltamaan. Joten olkoot tämä rahanmeno oikeutettua.

Tosin haluaisin vielä käydä värjäämässä tukankin ennen lähtöä. Ja sokeroinnissa. Ja tarvitsenhan mä kenkiäkin... :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » Ti 26 Elo 2008 10:08

Shay kirjoitti:Vagabondin kenkien lisäksi Forden neidit tunnistaa tulevaisuudessa myös Pierre Robert -alkkareista. :gay:
Juu, minäkin ostin semmoiset. Oikein mukavat, mutta hieman liian isot minun makuuni, siis eivät tarpeeksi
sexyt. :gay: Vaikka eihän mun alkkareita kukaan nääkkään. :epäilevä:

Isot? :D
No, kai meiän maku on sit eriävä, miusta ne aluks tuntui kauhean pieniltä - toisaalta miun toiset vakiovaihtoehtounderpantsit on noista roisisti isommat :virne:

Tyttöilin viime perjantaina ja kävin kosmetologilla. Lopputulos: (musta)päätön. :p
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja Emilia » To 28 Elo 2008 14:33

Trendissä sanottiin, että syksyn must ostos on punaiset sukkahousut. Hankin sellaiset samana päivänä. :ei:

Sovitin äsken vaatteita, joita aion pitää kaverin häissä ensi viikolla. :D Nätti mekko ja kengät. Ja löytyi juuri sopiva laukkukin. Uuuuiii.. Vielä pitäis keksiä, miten laittaa hiukset...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja elegia » To 28 Elo 2008 19:09

Emilia kirjoitti:Trendissä sanottiin, että syksyn must ostos on punaiset sukkahousut.

Oh noes! Mä hankin sellaiset noin kaksi vuotta sitten. Elän edellä aikaani. :ei:

Tekisi hurjasti mieli uusia vaatekaappia. Se olisi kyllä sen tarpeessakin. Tästäkin pitkähihaisesta t-paidasta näyttävät kainalot olevan kursimisen tarpeessa. :virne:
Ehkä sitä viikonloppuna innostuisi vaatekaupoille katselemaan. :D
elegia

ViestiKirjoittaja Maija » Su 31 Elo 2008 20:53

Vähän ressaa, kun menkat ovat tällä hetkellä todella, todella myöhässä, vaikka ovatkin olleet muutoin yllättävänkin säännölliset. Silti olen koko ajan, eli n. kuukauden verran, kärsinyt PMS-oireista. Tai ainakin kovin niitä muistuttavia vaivoja ja oikkuja on joutunut käymään läpi.

Koittaa siinä sitten tuntea itsensä naiselliseksi, kun menkkoja ei kuulu, itkettää, ketuttaa ja turvottaa jatkuvasti.

Onneksi tiistaina pääsen kampaajan käsittelyyn.
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Su 31 Elo 2008 21:06

Onneksi olkoon Maijalle perheenlisäyksestä. :pahis: Eiku... :paijaus:
---
Kaivoin talvikorkkarini naftaliinista ja huomenna kopistelen niillä. :hymyhali: Kesäkengät pitäisi kai
sitten tunkea sinne naftaliiniin nyt. Omituinen olo, kun ei tee mieli ostaa uusia kenkiä. :friikki: Tekis
kauhiasti mieli tyttöillä ny enemmänkin, mutta ei oo oikein mitään tilaisuutta siihen. :p Pitänee lähtä
stalkkaamaan ihastustani ja hankkiututa rehveille. :epäilevä: Niinku mää ikinä rehveillä pääsisin...
Millonhan sitä oppis kirjottamaan jotenkin johdonmukasesti...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 31 Elo 2008 22:13

Nyt kun taas päästiin menkkoihin...
Mua ihemetyttää, kun aiemmin on kuukautisten väli ollut 30+ päivää ja nyt kesällä oppikirjamaisesti 28, tasan.
Onks musta tulossa joku pilkunviilaaja aikuinen, vai?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 01 Syys 2008 16:26

Shay :pitsläp:

Jotenkin toivon, että ainoa nyytti masussa tällä hetkellä on kaalikääryle. :pepsodent:
Itselläni on kuitenkin jonkinlainen aavistus, miksi kiertoni näin pahasti on häiriintynyt. Olen stressannut eri asioista aika paljon ja ottanut vaikka mitä murheekseni. Kai silläkin jotain vaikutusta on.
Pieniä sydämentykytyksiä kuitenkin joka tapauksessa aiheuttaa, sillä ei tämä mitään normaalia mulle ole.

Alkaisivat nyt ennen yo-kirjoituksia. Jooko, pliis, jooko?

Kerrankin elämässä kaipaan menkkoja. :epäilevä:
Maija

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ma 01 Syys 2008 16:54

Mullakin on menkat jo vähän yli viikon myöhässä, tosin mitään PMS-oireitakaan ei ole ollut.
Raskaana en kuitenkaan voi olla millään ilveellä, joten laitan tämän teini-iän piikkiin.

Mitähän muuta...

Ai niin, ostin uuden kivan neuleen rippilahjaksi saamallani lahjakortilla.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ti 02 Syys 2008 11:13

Voisiko olla olemassa hiusten kasvua nopeuttavia rohtoja, tai mitä tahansa. (Tai no, ei mitä tahansa, eläintestattuihin tuotteisiin EN koske! :nirppa:)

Mutta siis kun;
Kasvatan hiuksiani. Viimeksi oli keesi, joten sivut ovat lyhkäset. Tuntuu siltä luin olisin kasvattanut kuontaloani ikuisuuden, eikä se silti ole kasvanut kuin ehkä max. 3cm pitkäksi. Ja sen verran pitäsi pituutta tulla, että niistä rastat saisi aikaiseksi, vihdoinkin:
Olin neljännellä luokalla kun ensimmäisen kerran päätin hankkia rastat. Ja nyt vasta olen pässyt sitä todella toteuttamaan :läps:

Loppu kesästä oli todella naisellinen olo;
Käytin hametta. Viimeksi käytin hametta ehkä joskus pentuna + ysiluokan joulutanssiaisissa. En ole tottunut niihin, itselläni on aina housut. Mistä johtuenkin olo oli aluksi kuin transvestiittilla, koska hameethan ovat yleensä naisia varten, enkä ole koskaan tuntenut itseäni niin naiselliseksi naiseksi. En ole käyttänyt mekkoja/hameita, en ole meikannut sievästi, enkä leikkinyt lapsena nukeilla, paitsi jos prätkahiirifiguurit lasketaan nukeiksi :virne:

(no kyllä mä joskus meikkaankin jos jotain oikein erityistä tapahtuu)

edit.
Ei sillä että tietäisin miltä tuntuu olla transvestiitti :hämillään:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 02 Syys 2008 13:24

Tein tärkeän huomion omaan hormonitoimintaani liittyen. Tajusin, että kärsin päänsärystä yhden illan ajan joka kuukausi noin viikko ennen kuukautisteni alkua. Joskus särky on vain pientä kipuilua, eikä vaikeuta elämääni mitenkään. Joskus (kuten eilen) se puolestaan on niin paha, etten oikein jaksa keskittyä mihinkään.

Mistä tää johtuu? Onko muilla samaa ongelmaa? :o:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 02 Syys 2008 16:52

Havahduin tänään ruotsin tunnilla kirjoittavani kovin maailmantuskaista tekstiä, suomeksi tietenkin, vaikka piti jotakin ainetta väsätä.

"Minä pelkään. Pelkään kadottavani itseni."

Mitä v*ttua? :virne:

Tunsin pientä kipuilua vatsassani ja silloin tajusin. "Henmetti, menkat! :lanppu:"

:virne:

Täytyisi pitää mielessä, että sekoan aivan totaalisesti aina - korostan sanaa aina - ennen menkkoja. :virne:

ps. Karvalakkini sai uutta ilmettä.
Maija

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa