Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 24 Elo 2008 16:29

Lyyra kirjoitti:
Herkku kirjoitti: No, ehkäisyasioista ehkä sen verran, etten ole koskaan törmännyt niin voimakkaaseen ehkäisyvälinemarkkinointiin kuin lääkärissä viimeksi. Lääkäri ei tahtonut millään uskoa, etten halua minkäänlaista kierukkaa. Ei pitänyt argumenttejani minään, mutten antanut periksi.

Saako ne jotain provisiota siitä kuinka monta turhaa kapistusta ja lääkettä määräävät, vai mitäkä häh? :riips:

Kyllä. Vähän semmoinen on tunne minulla persiissä.
Lääkefirmathän pitävät lääkäreille ja muille melkoisia korruptiotilaisuuksia, missä kahvitetaan, syötetään ja juotetaan hyvin, kerrotaan oman firman tuotteista, ja tietenkin toivotaan että juuri sen tietyn valmistajan lääkkeitä, kierukoita ja hilavitkuttimia tilattaisiin.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Maija » Su 24 Elo 2008 21:25

Sitä vois vaikka vähentää panoksensa ihmissuhderintamalla pyöreään nollaan, kun en kuitenkaan mitään osaa.

Osaan olla todellinen ääliö. Vieläpä itsekäs ja tyhmä sellainen.

Pitänee ottaa vastuu omasta käytöksestään, vaikka se nyt ei varsinaisesti houkuttelisi.
Maija

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 26 Elo 2008 13:53

Mulla on vissiin treffit ens viikolla. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 26 Elo 2008 14:13

Emilia kirjoitti:Mulla on vissiin treffit ens viikolla. :hullu:

:ahihi: Tsemiä ja kivaa treffiä!

Mieki taidan suunnata ensi viikolla etelään tapaamaan kivaa ihmistä. Eilen vierähti pari tuntia puhelimessa ja olo on vähän höpsäkkä. :ahihi:

Muoks. Niin joo, ja pistin eksän kanssa välit jäihin. Ei puheluita, kahvittelua tai mesekeskusteluja. Ainakaan nyt hetkeen.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 26 Elo 2008 15:29

Mun ihmissuhdesotkut ystäväpojan kanssa on selvitetty. :) Tai hänen puoleltaan asiassa ei ollut mitään sotkua ja hän luuli, ettei minunkaan puoleltani ole. Kesti eilen kauan ennen kuin sain otettua asian puheksi. Alku oli kyllä vaikea. Ensimmäinen ajatus hänet nähdessäni oli, että olisin halunnut suudella häntä. :hullu:

Hän oli luullut mun tajunneen jo ennen tapahtunutta, että hän haluaisi. Mä taas en ollut asiaa tajunnut. En edes siinä vaiheessa, kun hän aamulla kysyi, saako tulla viereeni. Vielä siinäkin vaiheessa luulin, että hänellä ei ole mitään taka-ajatuksia. Luulin vain kuvitelleeni hänen vihjeensä (Tämän tajusin, kun poika kysyi asiasta.) ja välillä ajattelin hänen vain kiusaavan. Poika kun on sellainen, josta ei aina oikein tiedä, onko hän tosissaan.

Mulla on todella helpottunut olo. Ystäväpoikani on kyllä todella hyvä kuuntelija (kuuntelija, joka ei pelkästään kuuntele vaan myös kysyy oikeassa kohdassa tarkentavia kysymyksiä ja kertoo omia mielipiteitään ja spekulaatioita oikeaan aikaan). :hymyhali: Sain vuodattaa hänelle kaikki mieltäni painaneet asiat ja yhdessä ruodittiin asiaa. Pohdittiin myös sitä, miksi mulla on tietynlaisia tunteita. Välillä jutut luisui sivuraiteille, mutta sitten taas palattiin asian pariin. Ja jos hänellä jäi jokin asia epäselväksi, hän kyllä kysyi. Kyseinen keskustelu auttoi mua todella paljon ja löysin jopa selityksiä joillekin tunteille, joita en ollut pystynyt ymmärtämään.

Ja auttoi myös, että sai käpertyä toisen kainaloon, olla lähellä ja itkeä muutaman kyyneleen. Ja kun asiat oli lopultakin saatu selvitettyä, makasimme vain lattialla vierekkäin ja puhuimme aivan muista asioista. Lopulta jäin hänen luokseen yöksi ja nukuin kiltisti patjalla.

Ystävinä jatkamme edelleen. Niin on hyvä. Hän kun on yksi rakkaimmista ystävistäni. :löööv:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ti 26 Elo 2008 16:23

Plei kirjoitti:Muoks. Niin joo, ja pistin eksän kanssa välit jäihin.

Sama täällä, paitsi että tämän eksän kanssa en virallisesti koskaan seurustellut. Kyllästyin
totaalisesti siihen, että kaikkiin ehdotelmiini vastauksena tippui "eipä oikein kiinnosta".
Hepulla on ilmeisesti niin suuri pakkomielle olla mukava, ettei hän suoraan kehtaa sanoa,
että jospa tiipetti poistuisit elämästäin.

Ja koska tylytystä olen saanut elämässäin ihan tarpeeksi, päätin poistua nyt ihan omin neuvoin.
Leikkiköön heppu niitten kiinnostavien ihmisten kanssa.
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Elo 2008 01:47

Keväällä mulla oli eräs aika suuri ihastus, mutta hän ei välittänyt musta niin paljon, että olisi voinut seurustella. Tunteita oli kyllä puolin ja toisin. :hullu: Kevät oli välillä aika vaikea, mutta luulin jo päässeeni kyseisestä tyypistä yli. Tänään kuitenkin sain kuulla (kaveri kertoi sivulauseessa), että tuo keväinen ihastukseni seurustelee. Ja kyllä se riipaisi yllättävän syvältä. Nytkin itkettää. :itku:

Olen toki onnellinen hänen puolestaan. Hän on todella hyvä tyyppi ja ansaitsee kyllä olla onnellinen. Mutta, mutta. Tällä hetkellä tuntuu lähinnä pahalta. :huoh:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pvi » La 30 Elo 2008 19:51

Voi sua...
Tiedän paremmin kuin hyvin että tuommosesta on kipeänä.
Eikä siihen oikein mikään auta. Paitsi ehkä inhoaminen,
mutta jos sydämessä on vain rakkautta niin se on aika mahdotonta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Elo 2008 20:22

Pvi kirjoitti: Eikä siihen oikein mikään auta. Paitsi ehkä inhoaminen,
mutta jos sydämessä on vain rakkautta niin se on aika mahdotonta.

Onneksi sentään sydämessäni ei ole rakkautta. Jonkinlaisia tunteita mulla ilmeisesti edelleen häntä kohtaan kuitenkin on. Toisaalta en ole nähnyt häntä sitten viime kevään, joten on sinäänsä vaikea ottaa selkoa omista tunteistani.

Todennäköisesti tää on lähinnä alkujärkytystä. Viime keväänä hänellä oli aika pahasti kesken surutyö eronsa jäljiltä ja jotenkin sitä kai oletti, ettei hän vielä kykene seurustelemaan. Mutta tarkemmin ajateltuna käymästämme keskustelusta, joka liittyi hänen eroonsa, on jo viitisen kuukautta (Miten aika voikaan mennä näin äkkiä?). Viidessä kuukaudessa ehtii tapahtua paljon. (Paitsi mulle. :epäilevä: )

Jotenkin nää tunteet yllätti. Tässä välissä olen kuitenkin ollut aika ihastunut ystäväpoikaani. No, kyllä tämä tästä helpottaa. Nytkin on jo parempi olo kuin eilen. Eli alkujärkytyksen piikkiin voi nää tunteet aika pitkälti laittaa.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 01 Syys 2008 11:34

Ääh. :D Mitä treffeillä tehdään?
Hitto. Huomenna... :ahihi:
Emilia

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 01 Syys 2008 11:40

Emilia kirjoitti:Ääh. :D Mitä treffeillä tehdään?

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 01 Syys 2008 12:03

Ei kai nyt ekoilla deiteillä vielä sentäs..? :kauhistunut:

Niin siis ennen tota, mitä mitä... Mitä te foorumin salskeat nuoret miehet tahtoisitte/ tekisitte?
Huvipuisto? Kahvila? Leffa......?
Emilia

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 01 Syys 2008 13:02

Emilia kirjoitti:Mitä te foorumin salskeat nuoret miehet tahtoisitte

Kuva
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 01 Syys 2008 13:25

Nih, että pannaan asia pois päiväjärjestyksestä? En vaan taida kehtuuttaa laittaa viestiä, jotta jospa tuunkin vaan teille, älä turhaan pukeudu... :jaaha:
Emilia

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 01 Syys 2008 15:53

Mikset? Asiaa! :virne: Asiaa, ei aisaa.

Mä oon tutustunut muutamaan uuteen tyyppiin ja ainanki yhden sikahyvän tyypin kanssa haluaisin viettää enemmänkin aikaa! :hymyhali: Mä oon myös tavannut ihmisen, joka on ihan ku mä - se on miespuolinen ja sillä on saleen yhtä hyvät ( :p ) jutut kun mulla, aika ton tyypin kanssa lentää siivillä. Ehkä ensimmäinen ihminen, jonka kanssa oon voinu puhua ihan mistä vaan aiheesta, siis sillain että se tietää kans aika paljon juttuja. Kivaa!
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 03 Syys 2008 22:27

shaana sivulla yks tossa keväällä kirjoitti:Nyt on nainen pulassa.
Tapasin eilen aivan mahtavan miehen. Uskomaton tyyppi, ei kukaan ole saanu tämmösiä vipoja hei. Onkelma - tää typy asuu etelässä ja ihalmien mies täällä pohjosessa. Tää on vaan niin mun tuuria. Multa jää palanen sytämmestä tänne kun joudun pois.

OMGOMGOMG!
Äiskä on pohjosessa ny ja tää poromies oli kyselly musta ja lähettänyt terkkuja! Oli se vähän jotain heittänyt että kyllä täällä hommaa riittää varmasti kun äiskä oli maininnu mun duunitilanteesta ja siitä, että ääneen olin miettinyt pohjoiseen talveksi lähtemistä.

Kiva fiilis. :hullu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja rainsong » To 04 Syys 2008 02:32

Mulla on ihmissuhdekysymys: Saako pomoonsa ihastua? Tai ei se nyt mikään iso kiho ole, vuoropäällikkö vain, mutta häiritsee keskittymistä jonkin verran uudessa työpaikassa kun joka kerta kun heppu opettaa mulle jotain uutta, mun ajatukset lentää johonkin ihan muualle :nolo: :tp: lähinnä johonkin pukuhuonekoppiin kahdestaan kyseisen komistuksen kanssa :pahasetä:

Sillä on siniset silmät ja tiukka kroppa ja se hymy tekee mun polvista hyytelöä ja se hymyilee mulle aika usein. Tietenkin se voi olla vain toiveajattelua mutta mutta.....

En haluaisi menettää työpaikkaani sen takia että en osaa ihastuksen takia keskittyä mihinkään. Toisaalta sitä on paha lähteä yrittämäänkään mitään, koska se on pomo. Tosin nyt se on siirtymässä tuotantolinjalle pariksi kuukaudeksi ja meille tulee työnjohtaja toisesta vuorosta.... Hmmmmmmm :virne: Täytyy yrittää "sattumalta" mennä tauolle samaan aikaan :P
Joku tolkku siihen pitäis nyt saada kuitenkin, suuntaan tai toiseen :gaah:
rainsong

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 04 Syys 2008 02:36

Nyt voin sanoa olevani virallisesti turhautunut tähän tilanteeseen.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » To 04 Syys 2008 13:53

:gaah:
:sekopää:

Oli deitti. Oli kivaa. Ja se sanoi "ens kerralla.." toosii monta kertaa. :ahihi:
Ja sit ei kuitenka sovittu mitään tarkemmin.

:hämillään:

Ääääh... En jaksa, kun on niin hankalia nää kuviot nykyään.
Silloin joskus kun minä olin nuori, tavattiin, soitettiin seuraavana
päivänä ja tavattiin taas. Oli iisiä. Nyt jos mä piruvie joudun jonkun
saakelin deittailusäännön takia odottamaan sunnuntaihin asti, että
voin ottaa yhteyttä, jos se ei ota, niin mullahan sekoaa pää ihan täysin. :hullu:
Enkä kyl siltikään ottais siihen ite yhteyttä. :nirppa:

:gaah:

Paskaa olla rakastunut.
Emilia

ViestiKirjoittaja Purple » To 04 Syys 2008 14:10

Emilia kirjoitti:Nyt jos mä piruvie joudun jonkun
saakelin deittailusäännön takia odottamaan sunnuntaihin asti, että
voin ottaa yhteyttä, jos se ei ota, niin mullahan sekoaa pää ihan täysin. :hullu:
Enkä kyl siltikään ottais siihen ite yhteyttä. :nirppa:

Sanoitko sä tosissas tuosta deittailusäännöstä? Ei siis arvostelua suuntaan tai toiseen, mietin vaan että ihanko oikeasti ihmiset miettii että just kolme päivää pitäis odottaa, ettei vaikuttais liian innokkaalta.

Jos teillä oli kivaa ja se oli kiva ja tahtoisit lisää kivaa, niin etkö voisi vaikka panna viestiä, että oli tosi kivaa eilen, toivottavasti nähdään pian uudelleen? Ei kai se nyt liian innokasta ois?

Ei sillä että mistään mitään tietäisin, kunhan mietin. Mulla on aikaa miettiä, kun ei ole omia ihmissuhdeväännöksiä. :virne:
Purple

ViestiKirjoittaja Maija » To 04 Syys 2008 15:32

shaana, onko siis aika jälleen kaivaa popparit esiin? :juoni:

:popkorni:

---

Ja Emilia:

Deittailusäännöt joutaa kaatopaikalle. Anna mennä ja tee, mikä tuntuu hyvältä. Tuollaisten sääntöjen miettiminen vain ja ainoastaan vaikeuttaa ihmissuhteiden syntymistä. Go for it! :D
Maija

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 04 Syys 2008 16:37

Sammaa mieltä, "deittailusäännöillä" voi heittää vesilintua. Emmää ainakaan viimeksi malttanut kuin seuraavaan päivään ja myöhemmin on käynyt selville, että kohde oli tästä itseasiassa otettu.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Emilia » To 04 Syys 2008 16:51

Purple, en mä ihan tosissani ollut, mutta kaverit kyllä oli. :friikki:

Lazy, mä just mietin tuota, et seuraavana päivänä se yhteydenotto yleensä otetaan, jos oikeesti on minkäännäköstä kiinnostusta. Et miksei se oo jo sit... ? :hullu:

Mut siis joo. En vaan haluu tosiaan vaikuttaa sellaselta pikkukoiranpennulta räpsysilmineni, jos sitä ei innostakaa yhtään, kun sit jos joskus joutuu näkee sitä muissa yhteyksissä, niin voi tulla nolous. Mulle siis. :p Ja kun jostain syystä arveluttaa, kun jo pyysin sen näille deiteille, et eiks välillä olis sen toisen vuoro.... Ei sais ajatella näin paljon.. :p

Äääääh..... Juu, keksin jonkun miekkailutekosyyn. :lanppu: Siitä se tuntui olevan kovasti kiinnostunut ja yksityistunneista. :pahasetä:
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » To 04 Syys 2008 18:24

Maija kirjoitti:shaana, onko siis aika jälleen kaivaa popparit esiin? :juoni:

:popkorni:

*kaivaa poppiksen kaapin nurkalta* :popkorni: Mää luulin, että shaana oli jo unohtanu
poromiehen, ku ei oo juttua kuulunut. Jäämme odottamaan.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 04 Syys 2008 22:53

Emilia kirjoitti:mä just mietin tuota, et seuraavana päivänä se yhteydenotto yleensä otetaan, jos oikeesti on minkäännäköstä kiinnostusta. Et miksei se oo jo sit... ? :hullu:

Entäpä jos se miettii ihan samaa? Että miksi sä et jo ole ottanut yhteyttä, jos kerta seuraavana päivänä otetaan, jos kerta kiinostusta on?
Crazy_Clown

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö