No joo, en nyplää, mutta virkkuukoukku heiluu ahkerasti, samaten puikot. Tykkään tehdä kaikkia vaikeita juttuja (siis monimutkaisia malleja) ja erityisesti viime aikoina olen tehnyt erilaisia huiveja. Käsityöt vie melko paljon aikaa (luvattoman paljon), mutta tykkään vain yksinkertaisesti tehdä käsilläni kaikkea kivaa.
Katon telkkua ja pyörin erilaisilla foorumeilla.
Leipomisesta ja kokkaamisestakin tykkään, senkin kai voi ainakin osittain pistää harrastusten piikkiin.
Nykyään tulee tehtyä ehkä yksi tai kaksi pientä eräjormailureissua kesässä.
(Onko muuten fordelta kukaan muu perehtynyt ravelryn ihmeelliseen maailmaan? Olisi kiva nähdä muiden tekeleitä.
) Satunnaisesti askartelen ATC-kortteja ja muita swappijuttuja, tosin se on pitkän aikaa ollut tauolla.
).
Oli niin paljon kaikkea muuta puuhaa... Nyt otan kyllä taas itseäni niskasta kiinni.
På svenska
Meinaan parissa tilaisuudessa käydä, katsoa, ymmärränkö oikeasti hevonkukkuakaan. Samoin, jos nyt vaikka _tänä_ vuonna jo saisin aikaiseksi mennä sinne puutyökurssille, mistä olen vuosikausia haaveillut. Vaikka olikin ruotsinkielinen kurssi sekin. Kunnon kielikylpy 
Netissä ei ole hirveästi kotosalla tullut norkoiltua, kun tuntuu, että kun netin avaa, niin 10 minuutin päästä onkin mennyt jo 3 tuntia. Käsittämätön aikavääristymä. Mutta uutta konetta olen nyt räplännyt kuukauden verran. En kyllä tiedä, mitä sille olen muka oikeasti tehnyt, kun a) en ole mikään nörtti-nörtti ja b) en oikeasti osaa edes tehdä sille mitään. Kovasti olen kuitenkin räplännyt
Se siis on _mun_ kone, eikä kotona möllöttävä oikea nörtti saa siihen koskea räpläysmielessä. Se kun asentelee sinne kuitenkin kaikkea, mitä en halua ja asetukset on ihan miten sattuu ja ja ja mitä kaikkea, niin sille on räpläysporttikielto mun uudelle koneelle
Koskeakin saa vain mun erillisellä luvalla 

marenkienkeli kirjoitti:Lautapelien pelaamisesta tykkään myös todella paljon ja niitä tulee säännöllisen epäsäännöllisesti pelailtua.
Lautapelit on yks lempiharrastuksiani. Suomessa olen onnistunut aivopesemään kaverinikin siihen touhuun, niin tulee kanssa pelattua aika usein. Se on kans yks niitä harrastuksiani, joita on kova ikävä. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Monopolissa on tarkoituksena kahmia kaikki rahat ja tontit itselleen. Voittajalla on lopulta kaikki rahat, mutta ei yhtään pelikaveria.
Pentuna tykkäsin pelata, mutta nyt hippiaikuisena ei jaksa napostella.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa