Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Migreeni » Su 13 Heinä 2008 13:26

Aamuhan tämä vielä on... :virne:

Mulla on tänään siivous ja asioiden järjestely -päivä, kuten sunnuntain kuuluukin olla :hullu:

Tähän mennessä olen jo pessyt lakanat ja tiskannut sekä maksanut laskuja ja hoitanut kaikenlaisia "paperihommia"...
Imurointi ja muuta mukavaa siivoustouhuilua vielä edessä.

Illalla voisi piipahtaa salilla :)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Shay » La 19 Heinä 2008 11:25

Huomenia. :bubbles:

Jos joku väittää, että viikonloppuna saa vain rentoutua, niin ne on hulluja. Taas pitäs
siivota, tiskata, nykkiä rikkaruohoja, huoltaa pihamaata, jumpata ja keretä muka jossain
välisä ottaan aurinkoaki (ja se ei oo rentoutumista).

Tosin nuo kumpupilvet tuola taivaalla tulevat mitä varmimmin häirihtemään minkäänlaisia
auringonottoyrityksiä, joten tänä kesänä minkään sortin rusketus taitaa jäädä vain kaukaiseksi
haaveeksi. :p
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sippura » La 19 Heinä 2008 12:37

Huomenta/alkuiltapäivää :D

Kello on vasta puol yks, mutta mä oon saanut tehtyä melkein kaiken mitä
tänään pitikin. Heräsin kasin maissa, söin aamupalaa ja imuroin. Pesin
samalla pari koneellista pyykkiä ja askartelin hääjuttuja. Sain valmiiksi
paikkakortit, pöytäkartan ja pöytien nimeämiskyltit, jei! Olen myös fik-
sannut hääjuhlan soittolistaa koneelle oikeaan järjestykseen ja siitä syys-
tä kuunnellut koko aamun vanhoja swing-klassikoita; Sinatraa, Fitzgeral-
dia, Bette Midleriä, Aretha Franklinia sekä muita samantyylisiä biisejä
Robbien tulkitsemana. Ihania :sydän:

Naapurin pariskunta menee tänään naimisiin, ovat olleet mielessä vähän ko-
ko päivän. Mitähän ne nyt tekee, mitä miettii, milloin ne vihitään jne. Ikku-
nassa en sentää ole ollut kytiksessä (vielä) :virne:

Join myös pannullisen kahvia ja nyt mietin, että mitäs sitten tekisi. Ulkona
on aika kenkku ilma, sinne ei viitsisi mennä. Voisin katsoa jotain hyvää lef-
faa tai keikkataltiointia tai sitten ihan vaan hengata. Vitsi kun olisi joku Bat-
man leffa itsellä, nyt kun täällä on puhuttu niistä niin paljon, niin tekisi mie-
li katsoa edes joku niistä :p Lähimpään Filkkariin olisi matkaa muutama kilo-
metri, pitäisiköhän polkaista sinne...
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 20 Heinä 2008 11:43

Miksei aamulla tulee enää piirrettyjä. :norsu: Sunnuntaiaamu ei oikein lähe käyntiin nyt ennen
kuin Veronica Mars tulee puoli kahelta. Kyllähän jotain tulee tehtyä sitä ennenkin, mutta on
jotenkin hankala olo, kun pitää ruveta tekemään jotain järkevää heti sängystä noustuaan.

Ulkona paistaa ainakin toistaiseksi aurinko ja ketuttaa, että delegoin eilisen hommat tämän
päivän ihtelleni. Nyt vois olla ihan hyvä päivä maata pihalla reporankana.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 20 Heinä 2008 11:47

Yövieraan herätyskello soi yhdeksältä :epäilevä: KinoTV:kään ei jostain syystä näytä ER:ää tänään. Hesarikin on jo luettu, aamukahvit juotu ja aamupala syöty. Ulosko tässä pitää kohta lähteä? Tän takia mä nukun puoleen päivään. Ei vaan keksi tekemistä. :p

Voishan sitä vaikka siivota, mutta kun ei huvita. gaah...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Purple » Su 20 Heinä 2008 14:02

Viikonloppu"aamuihin" kuuluu ehdottomasti tietty laiskuus, tai ainakin hitaus. Aamiainen pitkän kaavan mukaan, norkoilua koneella ja jotain kivaa telkkarista. Koska lauantaisin tv:stä ei tule mitään ja sunnuntaisinkin vasta myöhemmin, niin boksi pelastaa.

Tänä sunnuntaina mulla on treffit Charles Ryderin ja Sebastian Flyten kanssa. Brideshead Revisited eli Mennyt maailma tulee uusintakierroksella Teemalla, mut mulla on kaikki osat tallessa vielä edelliseltä kierrokselta. Oon toki nähnyt sarjan ainakin kaksi kolme kertaa jo aiemmin, mutta kun se vaan on niin hyvä. Katsoin eilen illalla ensimmäisen jakson, ja sit piti katsoa toinen, ja sitten vielä kolmas.

Jeremy Irons, Anthony Andrews, vanhoja rakennuksia ja nuorta rakkautta. :sydän:
Digiboksi. :hymyhali:

Kuva
Purple

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Heinä 2008 06:08

Norja näyttää olevan hallussa, vaikken pitkään aikaan oo reenannutkaan. Note to self: mandariini ei oo hyvää krapularuokaa - pistää sekaisen mahan vielä enemmän sekaisin.

Juupajuu :virnu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » La 26 Heinä 2008 12:31

:pomppuhymy:

Viikonloppu ja aivan ihana kelikin! Valvoin myöhään, eikun aikaseen vai mikä se oli. Heräsin kuitenkin shaanan mittapuulla mitattuna aikaisin, ja olen tässä touhunnut kaikkea pientä näperrystä. Latailin kamerasta kuvia ja järjestelin niitä, kikkailin uusimman levyn koneelle ja samaa rataa uuteen soittimeen. :) Miksei aina voi olla näin mukavaa ja kiireetöntä?
Suunnittelimme systerin kanssa, että loihdin kotosalla kuuluisaa kanasalaattiani, otan sen mukaani ja siirrän itseni Heltsinkiin. Ajatuksessa siintää punkkupullo, mutta se ei ole välttämätön. Aurinko, sisko ja viikonloppu :hymyhali: Tätä fiilistä pitäs saada purkkiin! :)
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 27 Heinä 2008 10:03

Hmm sunnuntai aamu...
Unet oli nyt mitä taas oli. Lyhyehköt ja jotakuinkin epämiellyttävät.

Heh. Naapuripihassa näytetään jo opeteltavan jalkapalloa harhautuksineen.
Ei vaan näytä kovinkaan hallitulta tuon noin 5 vuotiaan pallonkäsittely :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 16 Elo 2008 09:47

Huomenta! :D

Mahtavaa olla hereillä (ja pirteä!) tähän aikaan. Mahtavaa, että on loma!
Eilen töiden jälkeen lösähdin sohvalle ja heräsin ysiltä. Kattelin hetken TV:tä
ja menin nukkumaan. Heräsin tänään jo seittemältä ekan kerran, mutta en
antautunut nousemaan vielä silloin. Yhdeksältä en keksinyt enää mitään syytä
jäädä makaamaan.

Ette usko tätä, mutta jee, pääsen kohta siivoamaan! :D Illalla kavereiden
kanssa syömään ja juomaan. Kuis teidän lauantai?
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja SirPet » La 16 Elo 2008 10:25

Vähän näyttää suttuiselta ulkona. Mikähän mun mattojen tilanne on :raps: Ne kun ovat taivasalla kuivumassa eilisen pesun jäljiltä. Kohta puoleen pitänee lähteä tsekkaamaan tilanne.

Siivouksen suhteen pitäisi täälläkin yrittää aktivoitua, lattioiden ja ikkunoiden pesua ja sen sellaista :hullu:
SirPet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 16 Elo 2008 10:29

Aamuja vaan. :)

Yritän koko ajan lykätä siivousta. Eilen kyllä imuroin, mutta pitäisi vähän keräillä vaatteita
tuoleilta ja sohvalta ja laittaa ne kaappiin johonkin järkevään järjestykseen.

Päivällä olen menossa Flow-festareille. Harmi vaan, että ei taida tulla kovin kaunista ilmaa.
Jostain syystä olen silti ihan täpinöissäni. :täpinä:

En vain (vieläkään) osaa päättää, mitä vaatteita laitan päälle.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja heidiz » La 16 Elo 2008 10:42

Huomenta kaikille!

Tänään heräsin jo ennen kahdeksaa, pelkäsin eilen illalla, että nukun ihan liian pitkään ja taas sekoitan rytmini,
mutta onneksi niin ei käynyt! Aamun olen nyt vain ollut tässä koneella ja käyttänyt koirulia pienoisella lenkillä.
Suunnitelmissa olisi vielä ennen shoppailureissua vähän siivoilla, mutta kiinnostus ei siihen millään riitä.

Ajattelin tänään myös tehdä Marianne-kakun tulevan synttärini kunniaksi :D
Mukava lauantai tiedossa :D
heidiz

ViestiKirjoittaja Shay » La 16 Elo 2008 11:25

Aika räikiä tuo Marianne-kakun pinta. :o: Saako tuon normimarjoilla aikaseksi.

Mää istun sisällä verhot kiinni. Käväsin ulukona. Sielä paisto ainaki sillon aurinko. Pelaan
Gridlockia varmaan kolmannen kerran läpi ja oon taas jumissa 38-tasolla. Kuva Ei nuo helkutan
palikat liiku sinne minne pitäs. :norsu: Ja 36-taso meni bugilla läpi enkä tiiä menneekö se ees iliman
bugia läpi vai onko se tarkotuksellinen bugi. :riips:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » La 23 Elo 2008 10:10

Huomenta! :D

Isukin vanha lentopalloporukka on tulossa meille tänään hieman juhlimaan, sillä meidän kylässä järjestetään tänään lajiin liittyvä erikoistapahtuma. Pitkin päivää täällä on pelejä aina B-tytöistä VaLePan ja Hurrikaanin väliseen aika leikkimieliseen otteluun. Kolmelta pelaa myös isän vanha joukkue, saa nähdä, kuinka monta entistä pelaajaa on huomenna jonossa päivystykseen. :virne:
Isukki ei valitettavasti pääse pelaamaan polviensa takia.

Illalla ei oikein innosta katsella näiden äijien kaljoittelua, joten karkaan mummulaan tekemään koulutöitä. Siellä voisin jopa saada jotain aikaiseksi, sillä sieltä puuttuu netti. :virne:
Baariin kovasti kaverit kyselivät, mutta päätin kerrankin olla fiksu ja tehdä oikean päätöksen. :tilt:

Täällä on ollut ihana aamu: aurinko paistaa, puut heittävät maahan varjojaan ja nurmikko on edelleen hieman kostea. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja damn » La 23 Elo 2008 10:47

Olen käymässä kotikotona. Meni taas vähän metsään tämäkin reissu. Tulin tänne kun siskon piti tulla kanssa, mutta sitten aika lyhyellä varoitusajalla sainkin kuulla ettei se tulekaan. Ja sit ei äitikään ole täällä, kun se on mökkeilemässä kaverinsa kanssa. Olen siis isän kanssa täällä ja isäkin käy nyt viikonlopun iltavuoroa, niin eipä sitä täällä nää kun aamulla pari tuntia.

Tulee vähän tyhmä olo istua täällä itsekseen. Ei täällä entisessä kotikaupungissa kauheasti tuttuja ole enää. Eilen kaveri pyysi kyllä baariin, mutta en oikein voinut lähteä. Minulla on ollut aika rankka viikko koulussa ja en muista milloinka olisin viimeksi ollut näin väsynyt. En ole varmaan moneen vuoteen mennyt kymmeneltä illalla nukkumaan, kun en enää pysy hereillä, etenkään perjantai-iltaisin :ei: . Toisaalta parempi näin, nukuin 12 tuntia ja olo on nyt ihan siedettävä. Jos olisin ollut kotona, niin olisin varmasti lähtenyt baareilemaan ja valvonut taas koko yön energiajuomien ja kahvin voimalla. Harkitsin sitä kyllä eilenkin, mutta onneksi olin kerrankin järkevä(tai liian väsynyt....).

Nyt voisin kohta yrittää saada itseni liikkeelle, mennä suihkuun ja sit kaupungille tuhlaamaan ensimmäistä saamaani opintotukea :D . Kirpparillakin olisi kiva käydä pitkästä aikaa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 23 Elo 2008 12:51

Nyt on aamu, kun yöpukukin on vielä päällä. :tilt:

Saamaton sunnuntaiolo, vaikka eihän nyt oo edes sunnuntai. (No, loma on saanut mut muutenkin ihan sekaisin päivistä.) Ei jaksais tehdä mitään, mutta pitäis vähän siivoilla ja soitella kaverille, jota en ole nähnyt yli vuoteen. Jos vaikka kerittäis nähdä. Ja pakkaamistakin pitäis aloittaa. Ettei sitten kotona taas huomaa, että elintärkeitä juttuja (kuten epilaattori) on jäänyt kotikotiin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » La 23 Elo 2008 13:55

Sain nukuttua! :superhymy:
Herätessäni vedin kesäiset releet niskaan ja polkaisin (hame päällä - anteeksi te autoilijat, jotka meinasitte ajaa päin lyhtypylväitä :pepsodent:) kauppaan. Päätin hemmotella itseäni savustetulla lohifileellä :kuola: Kävin myös alkossa siltä varalta, että keihäästä tulee kultaa - ostin pullon yhtä suosikkipunkkuani. :superhymy: Urheilun toljottamisen jälkeen saatan käydä itse ulkoilemassa, mahdollisesti sauvakävelyä olisi ohjelmassa. Muuten tämän lauantain ohjelma on vielä avoin, eikä mulla kyllä ole mitään mieletöntä hinkua ainakaan radalle.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Syys 2008 12:24

Nyt on ollut taas ihan kunnon lauantaihenkinen päivä. Nautin aamuteeni Nelosen urheiluaamua katsellen. Siinä jokainen SM-liigavalmentaja uskoi joukkueensa mahtuvan kuuden parhaan joukkoon. 14 valmentajasta 8 puhui siis juuri äsken paskaa :D Ässien Alpo Suhonen tosin puhui vain 10 parhaan joukkoon yltämisestä, mutta voi joutua pettymään siinäkin.

Sitten luin (naapurin) Hesaria parvekkeella. :virnu:

Päivälle suunniteltu ohjelma: Eipä oikeastaan mitään. Katselen urheilua ja kävelen mahdollisesti jonkun lenkin jossain vaiheessa iltaa. Siivota voisi, mutta taidan jättää senkin myöhempään ajankohtaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja elegia » La 06 Syys 2008 12:33

Täällä herättiin selkä- ja lihaskipuihin. Tuli vähän jumpattua eilen pitkästä aikaa. :virne: Pitäisi vissiin harjoittaa moista toimintaa useamminkin.

Päivä lähti mukavasti käyntiin sanomalehden ja teekupposen kanssa. Kissanhiekatkin ehdin vaihtaa. Enempää en taida jaksaa tänään siivota, ihan vielä ei villakoirat juokse pitkin lattioita. Sen sijaan ajattelin lähteä kaupoille metsästämään kansioita opiskelumotivaation kohottamiseksi sekä lankoja neulomisinnostukseeni. On niin kaunis ilmakin! :D

Mitään suunniteltua ohjelmaa tälle päivälle ei olekaan. Ehkä se menee neuloessa, viilaillessa ensi viikon lukujärjestystä, pelaillessa ja syödessä. Ihanan leppoisaa.
elegia

ViestiKirjoittaja Shay » La 06 Syys 2008 12:46

Jottei tämäkin viikonloppu mene aivan täysin lusmutessa (vaikka kattelinkin jo lopputyöhöni
kadottamiani linkkejä takaisin :tp: ), menen nyt kattomaan, josko poksilla ois jotain kattomisen
arvoista ja katon jotain ja jumppaan ahkerasti ainakin vajaan tunnin ja lähen sitten pyöräilemään
ja ruokailemaan ja sitten kävelemään reilun 10 kilsan lenkkiä. :täpinä: :epäilevä:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » La 06 Syys 2008 13:51

Viikonloppu! Ihana herätä ilman kiirettä ja pakkopakkoa mennä johonkin! :D
Lupasin kuitenkin lähteä kaverin ja muutaman muksun kanssa samoilemaan metsään ja käytiinhän me. Noukin äiskälle parit suppilovahverot ja kantarellit, itse kun en sieniä syö. Nyt takas kotosalla ja varmaan pienten päikkäreiden aika, sitten pitääkin jo valmistautua iltaan ja mennä Loppon kautta kaverille auttelemaan illan valmistelussa. Huomenna olisi ehkäpä pieni tarkoitus mennä katsomaan systerssonin kanssa eläviä kuvia. :tilt: Kivaa olla välillä tällein vähän rauhallisemmin sen enempiä hötkyilemättä.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 07 Syys 2008 13:36

Ompas mukavaa, kello on vasta puoli kahen maissa! Heräsin ja luulin että kellon on pakko olla jo jotain neljä :läps:

Olin unohtanut tuuletuluukun koko yöksi auki. Nyt huone on hieman kylmä. Ja kurkkuun sattuu. :(
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Plei » La 13 Syys 2008 10:56

Huomenta, arvon foorumilaiset! Mitenkäs on lauantaiaamu startannut? Onko suuria suunnitelmia päivälle?

:D

Mie jumitin kaverin synttäripileissä eilen. Baariinkin piti mennä, vaikka ihan yhtä hyvin olisi voinut mennä kotiin, kun fiilistä ei ollut oikein yhtään. Kohteliaisuussyistä kuitenkin hengasin baarissa ja yritin näyttää siltä, että en kuole tylsyyteen. Oli levoton ja epäsosiaalinen olo. Juttelin kuitenkin varsin kehittävän keskustelun erään kaverin kanssa, joka on vieraantunut opiskelijakaveriporukasta erään toisen ihmisen kyräilyn takia. Tuli hyvä mieli, kun sai sanottua, että se kyräily ärsyttää kaikkia muitakin ja että kyllähän mm. mäkin olen siitä joskus sille sanonut. Toivottavasti keskustelusta oli konkreettistakin hyötyä, olisi mukava saada se tyyppi takaisin porukkaan.

Mut joo, tänään voisi siivoilla tai jotain. En tiijä. Levotonta on vieläkin.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Syys 2008 11:15

Lauantai-iltaa toivottelee kirjeenvaihtajanne maailman laidalta.

Oon istunu sisällä koko päivän. Aamulla tuntui, että olis kiva nähdä sitä yhtä tiettyä, mutta sitten muuttui mieli.
(Enkä halua häiritä, kun toisella on kiire ja ressi :huoh: )

Jossain vaiheessa tuntui myös, että pitäis ehkä käydä ulkona, mutta sitten muuttui sekin mieli. Raitis ilma tulis kyllä enemmän ku tarpeeseen. En vaan oikeen tiiä mihin menisin. Ei jaksa päämäärättäkään vaeltaa, eikä oo rahaa että ois menny vaikka kahveelle johonkin tai jotain.

Piti myös aloittaa yksi essee tänään, mutta se jäänee haaveeksi. Alun perin oli tarkoitus tehdä se valmiiksi tällä viikolla, mutta jäi haaveeksi.

Huomenna saapuu vieraita kaukaa Suomesta, ja sitten menee pari viikkoa niitä viihdyttäessä. Ei hyvä. Tai, ihan kiva (niille) kun tulevat, mutta ei mulla oo aikaa eikä energiaa niitten paimentamiseen. Kouluakin pitäis käydä. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa