Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 07 Syys 2008 19:46

Dnd kirjoitti:Aghtungilla ja heilillähän pärjääkin jo pitkälle. (tulikohan kirjoitettua edes oikein.)

Achtung! :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 07 Syys 2008 21:37

Huomenna aloitan sekä viron että saamen opiskelun :täpinä: Aivan mahtavaa! Ja saan lukea syksyn ensimmäiseen tenttiin! Vaikka luettavaa on kieltämättä vielä hurjasti, niin ei se haittaa, kun aihe on niin mielenkiintoinen. Aika hurjan hyvät fiilikset siis. Jee jee :D

Meillä oli eilen kamujen kanssa Disney-juhlat. Tosi kivaa oli. Itsehän leikin Lumikkia. Ainoa Lumikki-asu, jonka löysin, oli varustettu lyhyellä hameella ja sukkanauhalla. :virne: En antanut sen häiritä, vaan pilasin vaikutelman korvaamalla sukkanauhan mustilla nuorisokalsareilla. Hyvältä näytti. Vähän tylsää oli siinä mielessä, että ainoastaan kolme meistä oli varustautunut alkoholipitoisilla juomilla - olisin kuvitellut, että kaikki olisivat. Mutta ei se mitään, osasimma silti pitää hauskaa. Loppuillasta kuvaan astuivat absintti ja vihreä Helinä-keiju.

Tänään olinkin sitten töissä, ja iloitsin siitä, että seuraavan kerran mulla on töitä vasta lauantaina. :D

:hymyhali: Joskus elämä on ihanaa.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 07 Syys 2008 22:36

Vanilla kirjoitti:Huomenna aloitan sekä viron että saamen opiskelun :täpinä:

Buore päihvee! :kättely: Hitto, vois heittää tähän jotain mukavaa, mutku ei tuu ny mieleen yhtään järkevää lausetta
Sarre on kuiten mustikka!

(oikeinkirjoituksesta en kyllä mäne takkuuseen :virne: )
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 08 Syys 2008 01:12

Kesän aikana minut meinattiin liiskata kahdesti. Molemmilla kerroilla mutkan takaa tuli ohittamassa oleva auto. Vain nopea ja voimakas jarrutus esti onnettomuuden.

Mikä hemmetti autoilijoita vaivaa? Miten voi lähteä ohittamaan rekkaa keltaisen viivan kohdalla ilman mitään näkyvyyttä? Nokkakolari yli satasen vauhdissa tekee pahaa jälkeä.

Kuva
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 08 Syys 2008 02:19

Räkäpäissäni meinasin käräyttää tänään koko keittiön... En tiedä mikä älynväläys oli pistää muovinen leikkuulauta hellalle ja sitten väärä levy päälle.
a) En ennenkään ole leikannut hellan päällä
b) Harvoin pistän väärän levyn päälle
=> lieskat leimahtivat ja lauta suli iloiseksi velliksi hellalle. Täytyy johtua taudista, ettei kaikki ollut ihan kotona.
Enivei, reagoin nopeasti, siirsin laudan sivuun ja tukahdutin palon kattilan kannella. Isäntä huolehti tuuletuksesta ja minä jynssäsin hellan puhtaaksi. No harm done. Onneksi on keraaminen liesi, joka on helppo putsata tommosen sössön jäljiltä. Lauta lähti tietenkin roskiin. Silti erittäin tyhmä moka.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 08 Syys 2008 11:17

Kuinka reilua on sairastaa lomalla ja vielä synttäripäivänä? :viha: No, onneksi tauti iski vasta Suomen puolella, olisi ollut melko rankkaa kiivetä vuorille flunssaisena.

Tänään aion hemmotella itseäni ostamalla kengät ja takin, jos löytyy. :ahihi:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Syys 2008 11:31

Outolinnulle onnittelut synkkärin kunniaksi! :D

--

Viikonloppu meni taas yhdessä hujauksessa, vaikka se alkoi jo torstaina :o: perjantain olin ihan selvinpäin, lauantaina sitten ehkä vähän humalassa (tai aika paljon, pitkästä aikaa). Hengailin baarissa lähinnä muka-ex-ns-poikkiksen kavereiden kanssa, poikkis ite oli siirtynyt kotiinsa nukkumaan.

Oli kyllä ihanaa taas vaan olla lauantaina kaverin kanssa, pitkään aikaan olla oltu ihan vaan kahdestaan etkoilemassa. Sara soimaan ja siideri käteen, siitä kiva ilta syntyy.

Sunnuntai oli kyllä väsynyt. Ainut piristys oli Facebookissa kun yksi tyyppi mua kaverikseen pyysi. :virne: ...mua on helppo piristää, ilmeisestikin.

Ens viikonloppua ja maakuntamatkailua odotellessa! :)
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 08 Syys 2008 11:46

theia kirjoitti:Oli kyllä ihanaa taas vaan olla lauantaina kaverin kanssa, pitkään aikaan olla oltu ihan vaan kahdestaan etkoilemassa. Sara soimaan ja siideri käteen, siitä kiva ilta syntyy.

Komp! Taikka mulle mielummin kaljaa tai ehkä lonkkukin kävis.

Mulla oli aikas kiva viikonloppu, siihen sisältyi sienien keräilyä, hyvää punaviiniä, hyviä ystäviä ja tallillinen moottoripyöriä. :p Eilen käytiin lätkimässä Systerssonin kanssa korttia Kalliossa, oltiin siivosti ihan. Eilen oli niin järkyttävä hedari, ettei auttanut muu kuin perinteeksi muodostuva krapula-nojatuoli Systerssonin luona; semmonen jalkatuellinen iso muhkea nojatuoli, johon näköjään sunnuntaisin käperryn peiton alle, burana suuhun ja ikkuna auki - tunnin kun siinä nukuksii niin olo on kuin uudesti syntyneellä! :D Nyt on masu vähän pipi, kai sekin menee ohi viimeistään kun kotiin pääsee omaan punkkaan torkkumaan.

Oudolle multa synttärijamitukset! :jami:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 08 Syys 2008 11:57

Onnea Outolintu! :superhymy:

Täällä sitä ollaan, sorvin ääressä jälleen. Olin laiska enkä pyöräillyt töihin vaan
pummin Mieheltä kyydin. Autossa matkalla työpaikalle kipristeli vatsanpohjassa
- mua jännitti tulla töihin :hullu: Kyllähän tämä päivä on tästä lähtenyt käyntiin, en-
sin ryystin pari mukillista kahvia että heräsin ja sitten vasta siirryin Operaatio
Inboxin Siistimiseen. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa takaisin arkeen.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja ahkera » Ma 08 Syys 2008 12:21

Ihan ekaks. Onnea Outo. Ja pikaista paranemista myös.
Sitten tarinaa perin eriskummallisesta (oman elämän mittapuissa) viikonlopusta. Tai oikeastaan eriskummallisuus alkoi jo torstaina. Työkaverin kanssa olimme lähdössä työaiheiselle risteilylle. Terminaalissa pörrää porukkaa seiskan paidat päällä ja niiden joukossa on bb-Sauli ja niko. Seuraa kikattelua ja sormella osoittamista. Laivalla käy ilmi, että samaan aikaan seilataan myös seiskan Bile-risteilyä ja tähtiesiintyjinä Hausmylly ja Matti Nykänen. Nyt jännityksellä odotan seuraavaa seiskaa, että näynkö siellä lavalla tanssaamassa Mustaa miestä. Mikä onni, että nykyään olen raitis, niin mitään pahoja ylläreitä ei pitäisi olla tiedossa.
Viikonlopun toinen erikoisempi juhla oli häät, joista ei tavoitettu sulhoa eikä morsianta, eikä osa yleisöä edes tiennyt olevansa häissä ja joissa olin sitten luonnollisesti vielä kuokkimassa. Onnittelupuheita ei sentään kuultu, mutta bändi veti kyllä ihan hyvää settiä.
ahkera

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 08 Syys 2008 13:42

Hyvää syntymäpäivää/pikaista paranemista Outolinnulle! :hehei:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 08 Syys 2008 16:08

Onnittelut Outolinnulle! :superhymy:

---

Huomenna ruotsin yo-kuuntelu. Vähän jänskättää. :hullu:

Tänään kuitenkin harjoituskuuntelu meni paremmin kuin ikinä. Katsotaan, miten huomenna. :hullu:
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 08 Syys 2008 17:24

Hyvää syntymäpäivää, Outolintu! :D Ja Maijalle tsemppiä yo-kuunteluun. Pidän sulle peukkuja. :peukut:

Sain äidiltä meidän kotikodin vanhat olkkarin verhot. Äiti kyseli, että kelpaisko ne mulle. Todellakin kelpaa! Mielestäni kyseiset verhot ovat ihanimmat verhot, jotka meillä on koskaan ollut. :superhymy: Kunhan saa tän kämpän järjestykseen, voi alata miettimään muitakin sisustusjuttuja. Ihanaa asua vihdoinkin yksin. :jami:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 08 Syys 2008 17:59

:bubbles: Opinnot alkoivat. :bubbles: Tänään vaatimattomat yhdeksän tuntia lipastolla ja norssilla. Ja jotta ei liian hauskaksi menisi, pukkaa kuumettakin niskaan. Mä en KOSKAAN sairasta. Paitsi tietty nyt. :epäilevä:

No, nyt ei ainakaan tule haikailtua tsadin ihanaisen perään, kun ei vaan yksinkertaisesti kerkeä. :friikki:

Ahkera :virne:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 08 Syys 2008 18:35

Onnittelut Outolinnulle :)

Mulla on koko päivän ollut sellainen fiilis, kuin olisi edelleen viikonloppu. On monta kertaa pitänyt oikein tarkistaa, että on varmasti maanantai.

Löysin muuten Huuto.netistä taäydellisimmän teraan mun gekkotytölleni. Maksaa 80e koko helohoito; Terran, Lamppu ja pöytä. Plus tietysti besat, kun se sijaitsee reilu 100km päässä.
Mutta kyllä se halvemaksi tulee kuin uusien ostaminen.

edit.
Tämän olisi kyllä sittenkin ehkä voinut sijoittaa lemmikkiaiheiseen ilmoitteluun...
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 08 Syys 2008 18:37

Työt alkoi :bubbles: Nukuin tosi huonosti viime yönä. Näin painajaisia. :bubbles:

Mäkin olin häissä viikonloppuna. Ne oli ihan tylsät, kun kaikki tiesi, missä ja miksi ollaan. Morsiusparikin oli ajoissa paikalla ja jatkoillakin. :D

Lopetin tupakoinnin. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 08 Syys 2008 18:53

Emilia kirjoitti:Nukuin tosi huonosti viime yönä. Näin painajaisia. :bubbles:

Lopetin tupakoinnin. :hullu:

Onnea vain sinnekkin. Hyvä jos myös kykenet pysymään tupakoimattomana :peukut:

Kaverikin lopetti polttamisen joskus puolisentoista vuotta sitten. Mutta alkoi taas viime talvena :huoh:

Joo, ja täälläkin nähtiin painajaisia.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Syys 2008 19:11

Bussissa istuu takana pari viinanhajuista kundia. Yök.

Oli taas lääkäri ja taas loppuviikko saikkua. Prkl. Varmaan siirrän ruhoni äitin luo, siellä saa parempaa ruokaa ja on kavereitakin. Ja kun perjantaina viimeistään pitää sinne suunnata kun lähdetään kaverin kanssa reissuun :D

Ahdistaa vaan olla koko ajan saikulla kun on duunissa hirmu kiire ja muutenkin paljon jengiä poissa. Eikä mun syy oo tarpeeks hyvä mun mielestä..

No mut.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ma 08 Syys 2008 20:53

Onnea Outolinnulle!

Olipahan taas matka harrastuksesta kotiin.

Ensinnäkin myöhästyin kaikista reittioppaasta valmiiksi katsomistani bussitsydeemeistä.
Sitten, kun olin odottamassa bussia, tuli bussipysäkille joku mies.
Kun nousin seisomaan nähdessäni bussin lähestyvän, vilauttaa mies "vehkeitään" mulle ja kysyy että kiinnostaisiko vähän katsella. :bubbles:
Sanoin että ei todellakaan ja menin bussiin.
Pidättelin naurua koko bussimatkan, koska se tuli niin yllättäen se vilautus.
Itse asiassa vieläkin naurattaa. :seko

Hakunilan ostarilta bussiin nousi ammattijuoppo, joka oli onneksi sentään selvän kaverinsa kanssa, niin ei päässyt pahemmin riehumaan.

Joo, tervetuloa Vantaalle.
Gaffa

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 08 Syys 2008 21:01

Mullakin alkoivat opinnot. :bubbles: En yhtään tiiä mitä opiskelen, miksi opiskelen enkä muutenkaan tajua mistään mitään. Humanistina innostuin aloittamaan tänä syksynä ohjelmoinnin kurssin. :pahis: Huomenna graduseminaarin korkkaus. Vähän on puolikuntoinen olokin ollut viime aikoina. Silmiä kuumottaa ja lihaksia särkee, väsyttää jatkuvasti. Olo on kutakuinkin :pönde:
Mutta eiköhän se tästä!

Porukat kävivät piristämässä minua. Lisäbonuksena kassillinen ruokaa. :D
elegia

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 08 Syys 2008 21:01

Outolinnulle onnittelut!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 08 Syys 2008 21:09

Onnea Outo ja samalla myös paranemisia. :D Paranemista myös muille kipeille.

Maijalle tsemppiä kirjoituksiin :D (onko vuosi taas mennyt? :friikki: ) ja Emilialle
tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen. :D

Unohdinkohan jonkun? :virne: No, tsemppiä sinnekin. :peukut:

Huomenna R.E.M.miä! :täpinä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 08 Syys 2008 21:24

Paljon tsemiä Maijalle alkavaan rutistukseen! Emiliallekin pitkää pinnaa tupakoinnin
lopettamiseen :peukku:

Piti muuten vielä ihan sellaista sanoa, että on ollut ihan älyttömän kiva palata loman
jälkeen tänne teidän "tuttujen" pariin. Kiva lukea taas kaikkien kuulumisia ja pieniä
(ja suurempiakin) kertomuksia itse kunkin elämästä ja tapahtumista :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 08 Syys 2008 21:54

Kiitokset tsemityksestä kaikille. Enköhän mä tästäkin aiheesta vielä jaksa jauhaa... Onks meillä joku tupakoinnin lopettamis -ketju? Vanhalla fordella ainakin oli...

Outolle onnittelut myös multa! :) Ja Maijalle voimia!
Voisin itsekin ostaa itselleni lahjaksi takin ja parit kengät. Nicotinell.fi:ssä sanottiin, että jokaisesta tupakoimattomasta päivästä saa palkita itsensä. Mitenhän kalliiksi tää nyt vielä tulee...

Huu.. Miekkailu otti jalkoihin aika ikävästi. Ei vaan pysty enää lauantain remuamisen jälkeen urheilemaan maanantainakaan vielä täysillä. :( Mutta oli huippukivaa! Saatiin miekkailla toisiamme vastaan. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 08 Syys 2008 22:20

Emilia kirjoitti:Nicotinell.fi:ssä sanottiin, että jokaisesta tupakoimattomasta päivästä saa palkita itsensä. Mitenhän kalliiksi tää nyt vielä tulee...[/size]

Nyt sun pitää laskee, paljonko rahaa sulla aina meni tupakkaan esim. viikossa. Ja sitten joka viikko sä voit palkita itseäsi vastaavalla summalla. Näin sun taloutes pysyy ihan samanlaisena kuin aina ennenkin! :D
Tai sitten laitat joka viikko vastaavan summan rahaa säästöön. Enne pitkään sitten voit palkita itseäsi jopa etelänmatkalla, vaikkapa.
Crazy_Clown

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa