Harrin "adios" oli myös aika priceless. 
Minnan lähtö ei ollut enää yhtään niin kiinnostava. Hyvä, että päästiin siitä.
Vapun kysymykset olivat osuvia. Kissat pöydälle vaan.

Harrin "adios" oli myös aika priceless. 

Minna toisaalta toi väriä taloon, joten nyt siellä on noita koomapotilaita liikaa.
Kauhea tylytys, vaikka Ristolla ei ollut mitään sanottavaa.Mun mieleen tulee Andreaksen puheesta aina Jari Sillanpää ja siks en tyypistä hirveesti tykkääkään. En kyllä tykkää kenestäkään talossa. Mia on ihan jees, loput joutaisi pois vaikka heti.Shay kirjoitti:Eihän Andreas ees ollu savusukelluksessa kenenkään parina. Lohdutti kyllä Miaa tehtävän jälkeen.
Sen puhetapa kyllä muistuttaa jotakuta, mutten ihan saa päähäni ketä.
Pascal Lemoix kirjoitti:Asukkaatkin kuulivat yleisön naurun heti, kun kuva leikkasi Markoon. Se plus äänestystulos pistää ihmisiä miettimään asioita.
Tero on kaiketi suhteellisen pidetty. Enimmäkseen vakaa, mutta tekee ajoittain kaikkea pöljää, kuten esimerkiksi sokkotesti. Pysyy luultavasti talossa pitkään, koska en usko hänen juurikaan joutuvan katsojaäänestyksiin.
Ei ainakaan kovin vahvaa sellaista. Miesten arvioin olevan vahvemmilla kuin naisten. Naisista ei ainakaan tässä vaiheessa tule mieleen yhtään, joka olisi vahva voittajakandidaatti. Mialla ehkä vahvimmin pullat uunissa, koska mokailee vähiten, mutta riittääkö karisma voittoon asti, ei ainakaan vielä tunnu siltä. Marianna vittuilee kyllä itsensä ulos tuolta ja Mariannekin ärsyttää jostakin syystä talossa monia, enkä usko yleisönkään hänen puolelleen suuresti asettuvan. Marian yksipuoliset puheenaiheet ja mahdollinen räjähdysherkkyys estänevät parhaat sijoitukset. Entäs sitten Cheryll? Siirtyisikö hän palkintolehmänä pojalta toiselle ja vielä finaalissakin kiehnäisi jonkun kainalossa. Mahdollisesti Teron, kunhan Harri ja Marianne on saatu pois alta. Sitten siihen sellaista, sua mä rakastin koko ajan -ilveilyä ja... no jaa. Cheryll voi mennä pitkällekin, mutta tuskin voittoon asti.Kati kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:Asukkaatkin kuulivat yleisön naurun heti, kun kuva leikkasi Markoon. Se plus äänestystulos pistää ihmisiä miettimään asioita.
Kyllä minäkin nauroin joka kerta Markon nähdessäni. Ne viikset on t-ö-r-k-e-e-t. Horst!
Markon laulu Nikolle oli hauska tuokio. Kiva johdanto vihamiehistä liki rakastavaisiksi, ja sitten kunnon irrottelu. Niko ei vaan oikein osannut ottaa koko juttua vastaan.
On ne aika kauhiat.
Markon jäykkyydestä on muutama
Tervemenoa vaan Tampereelle! Adios...
Joo ei.. 
shaana kirjoitti:Maria on aika harmaa tyyppi

Sippura kirjoitti:Eilisessä jaksossa oli muuten aika jäätävää seurata muiden nillitystä Ristolle ennen suo-
raa lähetystä: laita suu kii kun syöt, ei sulla oo mitään tapoja jne. En mä ollut tajunnut
että ne noin suoraan Ristoa tylytti

Laaksonen kirjoitti:Harrilla ei ole ballseja ja Cheri vie äijää 6-0. Todella ärsyttävää.
Harrin mussutus alkaa pikkuhiljaa ällöttämään. Se muistuttaa yhtä rasittavaa tuttuani, jolla

Tai sitten Cheryll uskoo, että kun tarpeeksi usein sanoo mustan olevan valkoista, muut näkevät sen valkoisena.Pascal Lemoix kirjoitti:Maria nosti taas päätään mun ärsyttävyys-rankingissä. Toinen puoli häntä on se katkera paskanpuhuminen selän takana ja toinen se, kun kippurassa pierrään ja nauretaan. BB-Plazan mukaan Maria pieree 24/7, myös ruokapöydässä, mutta tätä havaintoa en pysty varmistamaan.
Terossa mua ärsyttää se, että se ei näytä tunteitaan. Välinpitämättömyys on yliarvostettua. Jotenkin tulee laskelmoiva fiilis koko Terosta.
Eli nämä kaksi poistaisin tässä vaiheessa, jos valtaa olisi yhtä paljon kuin velkaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa