Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 15 Syys 2008 10:30

Viikonloppu meni ihan sekunnissa! Ja muutenkin viime viikko, ehkä saikkuilun takia. Torstaina käytiin ihan vähän viihteellä, join pari siideriä ja olin sekavassa tilassa (kivan sekava, sellainen päässäni-ei-ole-kaikki-kunnossa-hyvällä-tavalla -fiilis :D ), mulle naurettiin kun olin hyperaktiivinen.

Perjantaipäivä meni sunnuntaifiilareissa, ja vasta neljän maissa sain ruhoni sängystä ylös - josta suoraan pakkaamaan ja sitten lähdettiin reissuun. Oltiin kaverin kanssa samassa paikassa missä tuli muutama viikonloppu keväällä vietettyä. Tai melkein ainakin. Oli ihan superkivaa, nähdä ihmisiä pitkästä aikaa (ja kaikilla oli hetken aikaa sellainen WTF-olo kun näkivät meidät, vaikka mun käsittääkseni juoruilu mein Hylättyjen vaimojen kerhosta olikin ollut villiä :virne:). Oli muutenkin kivaa päästä kruisailemaan Chevyllä, oli tosi tyttömäinen olo :ahihi: Joku tosin riipusti auton takaikkunaan "Huorat RY", jolle me kolme tyttöä revettiin ihan kympillä (osataan pitää itseämme arvossa)...

On se kyllä tuolla maalla ihan eri meininki, päästiin tyypin kämppään dokaamaan + laulelemaan Singstaria, vaikka tyyppi itse ei ollutkaan paikalla... outooo.

Mutta oli huippu viikonloppu, vaikka olinkin ihan karseella keikalla lauantaina (josta en puhu enempää, varsinkaan siitä faktasta että se oli toinen kerta kun näin saman bändin samassa paikassa puolen vuoden sisään :virne:).
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 15 Syys 2008 10:53

theia kirjoitti:Mutta oli huippu viikonloppu, vaikka olinkin ihan karseella keikalla lauantaina (josta en puhu enempää, varsinkaan siitä faktasta että se oli toinen kerta kun näin saman bändin samassa paikassa puolen vuoden sisään :virne:).

Meillä kaikilla on salaisuutemme. :juoni:
Hyi hitto mikä olo, olisin ehkä niiiiiiiin mieluusti jäänyt punkkaan. Yöh. Järki on totaalisesti jäässä. Kirjoitin ensin sepustuksen tähän eilisestä, mutta se olikin painokelvotonta. Tänään meinaan sluibailla duuneista, pari timmaa jo onnistunut ihan ok.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 15 Syys 2008 12:06

Viiko poissa ja täällä on synnttäreitä, kaakkukeskusteluta ja kaikkea muuta kivaa ja vähemmän kivaa menossa.
Tulen jälkijunassa. Antakaa anteeksi.

Kirjaston koneilla on hassua. Nyt vieressä istuu setä, joka hakkaa näppistä kun jotain 50-luvun kirjoituskonetta ja tuhisee, kun tottahan sitä nyt pitää pidätellä hengitystä sen kaiken keskittymisen ja voimankoitosten edessä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 15 Syys 2008 14:33

Sippura kirjoitti:
Kaarina kirjoitti:Kerrankin oltiin oikeaan aikaan, sillä siellä oli todella kaunis ruska.

Ruskasta tuli mieleen: onkohan täällä etelässä ruska jäänyt välistä ja lehdet siirtyneet suoraan
ruskean eri sävyihin? En muista nähneeni kauniin punaisia ja oransseja lehtiä ollenkaan, silmään
osui kuitenkin viikonloppuna likaisenruskeat puut teiden varsilla. Tai sitten lehdet olivat kauniin
värisiä juuri sillä viikolla, kun olin poissa maasta ja missasin ruskan, who knows.

:o: Meillä on ihan vihreät lehdet puissa. Ihan pikkiriikkisen pilkistää keltaistakin jossain, ja yks vaahtera punertaa nätisti työmatkan varrella, mutta muuten on täysin vihreätä vielä.

Mulla on koko yläruumis ihan tohjona. Leikkasin eilen piha-aidat pensasleikkurilla. Aamulla ei pystynyt edes kahvikuppia kunnolla nostamaan huulille, kun otti niin perhanan kipeätä :o: Huomenna en varmaan pääse sängystäkään ylös :pahis:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 15 Syys 2008 15:27

Aurora B. kirjoitti::o: Meillä on ihan vihreät lehdet puissa. Ihan pikkiriikkisen pilkistää keltaistakin jossain, ja yks vaahtera punertaa nätisti työmatkan varrella, mutta muuten on täysin vihreätä vielä.

Niin meilläkin. Olin oikeastaan vähän pettynyt reissusta palatessani, kun odotin edes jonkinlaista ruskaa jo. Kaipa se sieltä silti tulee aikanaan. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 15 Syys 2008 17:17

Muistaako kukaan enää sellaista radiokanavaa, jonka nimessä oli äksä?

En ole sitä kovin paljoa enää kuunnellut, mutta Ollin ja Tuomaksen jorinoille on aina välillä ollut kiva hörötellä. Nyt sekin on sitten loppu. Tuomas lähti. :isosilmä:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 15 Syys 2008 18:05

Tiirailin noita puita vielä tarkemmin tänään kotimatkalla, eikä ne nyt kauttaaltaan
niin ruskeita ole mitä aikaisemmassa viestissäni mainitsin. Otan siis sanani takai-
sin :tilt: Mutta 2-tien varressa Huittisista Helsinkiin päin puut oli kyllä ihan ruskeita,
sen voisin vaikka vannoa.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ma 15 Syys 2008 18:20

DarkSide kirjoitti:Muistaako kukaan enää sellaista radiokanavaa, jonka nimessä oli äksä?

En ole sitä kovin paljoa enää kuunnellut, mutta Ollin ja Tuomaksen jorinoille on aina välillä ollut kiva hörötellä. Nyt sekin on sitten loppu. Tuomas lähti. :isosilmä:

No joo. On mennyt monesti aamuisin lähetykset ohi, mutta perjantaina satuin olemaan kuulolla. Kyllähän tuo vähän hiljaiseksi veti, sillä Olli ja Tuomas oli viimeinen parivaljakko YleX:llä, jota jaksoi kuunnella. Todella harmi, ikävä tulee juttuja.
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 15 Syys 2008 18:48

Sippura kirjoitti:Mutta 2-tien varressa Huittisista Helsinkiin päin puut oli kyllä ihan ruskeita,
sen voisin vaikka vannoa.

Kyllä mun mielestä täällä Huittisissa nuo puut aika viheriäiltä vielä näyttävät. :riips:

Ja nyt juurikin tiirailen ikkunasta ulos. :virne:
Tai no, löytyyhän tuolta seasta muutama kohtuullisen ruskeakin.

Khih, viereisellä niityllä naapurin kissa näyttää saalistavan jotakin. Loikkii ja pomppii tuolla kuin viimeistä päivää. Hassu. :ahihi:

Muutoin tässä ollaan vähän ärsyyntyneellä mielellä. Annoin kaksinaamaisten ja tekopyhien ihmisten päästä ihoni alle, ja nyt ottaa päähän. Konflikteja välttäväksi ihmiseksi olen tällä hetkellä aika räjähdysalttiilla päällä. Kauaa en pysty enää pitämään turpaani kiinni. Äh.
Maija

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 15 Syys 2008 23:01

Aurora B. kirjoitti:Mulla on koko yläruumis ihan tohjona. Leikkasin eilen piha-aidat pensasleikkurilla. Aamulla ei pystynyt edes kahvikuppia kunnolla nostamaan huulille, kun otti niin perhanan kipeätä :o: Huomenna en varmaan pääse sängystäkään ylös :pahis:

:femmat:

Tai siis mä yritin sitä leikkuria. Vaikka seisoin metrin korkeudelle viritetyllä lankulla, niin silti työasento oli hartiatason yläpuolella ja leikkuri painoi ainakin sata kiloa. Jaksoin käyttää sitä noin kahden metrin pätkän, sitten oli pakko luovuttaa. Vasen ranne on vieläkin painallusarka, seuraava aste olisi varmaan ollut vähintään jännerepeämä. :virne: Enkä pystynyt illalla edes kaljapulloa vasemmalla kannattelemaan. :virne: Leikkasin sitten koko perhanan puskan käsipelillä. Aikaahan se otti, mutta koen silti selvinneeni vähemmillä vammoilla. Ja mikäs siinä raittiissa ulkoilmassa, kun uusi iPodikin pelitti. On mulla silti koko yläruumis rikki. Jo se, että demonstroin työkavereille mun pensasleikkurinkäyttöasentoa teki kipeää. :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 15 Syys 2008 23:21

DarkSide kirjoitti:Muistaako kukaan enää sellaista radiokanavaa, jonka nimessä oli äksä? -- Tuomas lähti. :isosilmä:

En ole aikoihin kuunnellut X:ää vakituisesti. Silloin tällön kuitenkin. Kun Tuomas ja Olli olivat iltapäivässä, tuli aika aktiivisesti kuunneltua.

Hämmentävää kyllä, meinasi tulla tippa linssiin tuota kuunnellessa. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 16 Syys 2008 00:14

DarkSide kirjoitti:Muistaako kukaan enää sellaista radiokanavaa, jonka nimessä oli äksä?

Vakiokuuntelija täällä hei. :tsau:

Kahdeksan tuntia (arki)päivässä kuluu Äksän äärellä ja parasta antia oli kyllä Ollin ja Tuomaksen jutut. Jätkillä kemiat toimi keskenään, harmi että yhteistyö loppui. Saa nähdä missä Tuomakseen törmää seuraavaksi, telkkarista ne puhui, mut en ainakaan mä kuullut tarkemmin että missä ja mitä ja koska. Extra-vainaallahan Tuomas ilahdutti Levyraadissa, hymyilyttää vieläkin rehellinen arvio, joka meni suunnilleen "Täyttä paskaa. Sori, ei vaan pysty kuunnella."
Purple

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ti 16 Syys 2008 11:26

Sanotaan että netti ei unohda. Unohtaa se. Sen lisäksi, että iso osa menneisyyttäni katosi X-forden hautaamisen myötä, vaikka toisin luvattiin, niin huomasin juuri erään ennen fordea käyttämäni keskustelupalstan arkiston kadonneen bittiavaruuteen.

Wayback Machinen kautta voi tirkistellä menneisyyteen, mutta se on laiha lohtu, vain unenomainen heijastus.

Mistäs vivusta sen ajankulun suunnan saikaan käännettyä? :hullu:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 16 Syys 2008 13:55

Darkkis. :paijaus:
Vähän kyllä korpeaa meikäläistäkin, että luvataan vanhalle fordelle arkisto, mutta sitä ei sitten tulekaan. Olisin toivonut, että Tapsa olisi asian hoitanut, mutta ehkä Tapsalla ei ollut sanan sijaa koko uudistuksessa.

- - -

Muutto lähestyy. Ensi viikolla on kauppahinnan maksutilaisuus, ja tavaroita päästään kantelemaan kuun vaihteessa. Tuntuu edelleen vähän utopistiselta, että meillä nyt todellakin on ihan ikioma talo. Ehkä siihen ajatukseen tottuu, kun vähän aikaa on asustellut. Yleistunnelma on :superhymy: siitäkin huolimatta, että tässä on miljoona asiaa hoidettavana ennen kuin kaikki on tehty.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 16 Syys 2008 14:39

Mä olen kyllä ihan tyytyväinen, ettei sitä arkistoa ole näkynyt. Parempi vaan kun ei kaikki netissä viisi vuotta sitten kirjoittamani asiat ole jossain näkyvillä. Jos olisin viisas, niin kirjoittaisin nytkin vähemmän viestejä, jotta ei tarvitsisi niitäkään sitten muutaman vuoden päästä ihmetellä. :keijo:

En ehkä kuitenkaan ole aivan niin viisas...
Varsinaista ilmoitettavaa mulla ei ole. On niin hidasta, rauhallista. Arki käy jo päälle ja syksy.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » Ti 16 Syys 2008 15:22

Mua harmittaa sinänsä, siellä oli kuitenkin niin paljon tietoa - melkein kun päiväkirjaa lukisi kun selailee vanhoja viestejä. Ihan vaikka fiilislyriikkaketjua ja ihmissuhdeilmoja olisi kiva lukea... :huoh:

--

Ugh, on heikko happi. Oltiin baarissa eilen. Tänään työ. YÖK. Tosin olo alkaa tasaantua jo. :tilt:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ti 16 Syys 2008 15:49

Oon nyt aika tyytyväinen elämääni, koska pääsin(tosin jo viime viikolla) musaopistolla bändiin soittamaan rumpuja eikä koulussakaan ole juuri nyt mitään stressattavaa.
Ja mikä parasta, elämä tulee vain helpottumaan, koska koulussa ensi jakso on lyhyin jakso koko vuonna, 28 viikkotuntia.
Elämä :hymyhali:
Saa kyllä nähdä kuinka kauan oon näin onnellinen, koska kohta kuitenkin keksin jonkun syyn stressata.
Gaffa

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 16 Syys 2008 16:06

DarkSide kirjoitti:Mistäs vivusta sen ajankulun suunnan saikaan käännettyä? :hullu:

Niinpä. Etenkin kun ensi maanantaina on syntymäpäivät :p
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 16 Syys 2008 16:39

haukotuuuuus. :haukotus: Äsken oli hirvittävä väsy, joten päätin mennä päiväunille ennen opiskelemisen aloittamista. Nyt on sellainen haukotus-väsy. Ei varsinaisesti väsytä, mutta sellainen nuutunut olo on. Täytynee keittää teetä, jos se vaikka virkistäisi.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 16 Syys 2008 19:45

Kaarina kirjoitti:

No joo. On mennyt monesti aamuisin lähetykset ohi, mutta perjantaina satuin olemaan kuulolla. Kyllähän tuo vähän hiljaiseksi veti, sillä Olli ja Tuomas oli viimeinen parivaljakko YleX:llä, jota jaksoi kuunnella. Todella harmi, ikävä tulee juttuja.

Töissä tuli aina kuunneltua Ollia ja Tuomasta. Tuomas oli melkeinpä ainoita YleX:n valopilkkuja enää,
kun kaikki kunnon radiotoimittajat on vaihettu vinkuviin, puhe- ja kielitaidottomiin lässyttäjiin. Tänä
aamuna huomasi varsinaisesti Tuomaksen todella lähteneen pois, kun Olli kertoi, kuinka hänellä teki
mieli kivestä eikä El Bimbo alkanutkaan soimaan muualla kuin mun päässä. :huoh: Ilolla muistan viime
Pääsiäisen riemukkaat lähetykset, joissa pojat repesivät täysin munan seisottamisjutuille. Pääsiäinen -
kaksimielisten luvattu aika... :virnu: Tuomasta tulee ikävä. Juuusoakin on edelleen ikävä. :huoh: Nyt on kai
aika jättää radionkuuntelu ja ostaa 8 gigan mp3 ja ääretön musiikkivalikoima. :p
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 16 Syys 2008 19:52

Mitä ihmettä? Linkki (http://forde.foorumit.fi/), joka on ennen tuonut mut Forden etusivulle, viekin nyt phpbb-foorumien etusivulle. :kauhistunut: Mitä noituutta tämä nyt on? Muutama tunti sitten tuo toimi ihan normaalisti.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 16 Syys 2008 20:27

Shay kirjoitti:Tuomasta tulee ikävä.

Niin tulee. Kukaan ei repeile suorissa lähetyksissä niinkuin Tuomas :hymyhali:

Mä kerran melkein juttelin sille :tilt: Vantaalla asuessani olin sauvakävelylenkillä ja
jäin odottamaan punaisten valojen vaihtumista, kun huomasin Tuomaksen seiso-
van vieressäni valoissa täysissä rullaluistelutamineissa. Sain kuitenkin pidettyä
suuni supussa, vaikka teki mieli sanoa kiitos radion kautta aiheutetuista repeily-
kohtauksista.

Ja käytiin me samalla punttisalillakin. Joku kerta ihmettelin, että miksi radiosta
tulee Tuomasta ja Ollia vaikka kello on yli kuusi. Hetken päästä tajusin, että
Tuomas seisoo takanani ja höpisee jotain punttikaverinsa kanssa. Kuulosti ihan
samalta livenä kuin radiossakin.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 16 Syys 2008 20:45

marenkienkeli kirjoitti:Mitä ihmettä? Linkki (http://forde.foorumit.fi/), joka on ennen tuonut mut Forden etusivulle, viekin nyt phpbb-foorumien etusivulle. :kauhistunut: Mitä noituutta tämä nyt on? Muutama tunti sitten tuo toimi ihan normaalisti.
Laita index.php perään niin toimii, eli siis näin: http://forde.foorumit.fi/index.php
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 16 Syys 2008 20:52

Bussit on enää 1600 viestin päässä! :D
Ei mulla muuta. Ottaa pannuun.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 16 Syys 2008 20:57

Jorssi kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Mitä ihmettä? Linkki (http://forde.foorumit.fi/), joka on ennen tuonut mut Forden etusivulle, viekin nyt phpbb-foorumien etusivulle. :kauhistunut: Mitä noituutta tämä nyt on? Muutama tunti sitten tuo toimi ihan normaalisti.
Laita index.php perään niin toimii, eli siis näin: http://forde.foorumit.fi/index.php

Juu. Kerkesin jo muuttamaan osoitteen tuohon muotoon. Lähinnä mua hämmentää se, miksi tuolla osoitteella on tähän asti kuitenkin päässyt Forden etusivulle, mutta nyt ei...
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa