), mulle naurettiin kun olin hyperaktiivinen.Perjantaipäivä meni sunnuntaifiilareissa, ja vasta neljän maissa sain ruhoni sängystä ylös - josta suoraan pakkaamaan ja sitten lähdettiin reissuun. Oltiin kaverin kanssa samassa paikassa missä tuli muutama viikonloppu keväällä vietettyä. Tai melkein ainakin. Oli ihan superkivaa, nähdä ihmisiä pitkästä aikaa (ja kaikilla oli hetken aikaa sellainen WTF-olo kun näkivät meidät, vaikka mun käsittääkseni juoruilu mein Hylättyjen vaimojen kerhosta olikin ollut villiä
). Oli muutenkin kivaa päästä kruisailemaan Chevyllä, oli tosi tyttömäinen olo
Joku tosin riipusti auton takaikkunaan "Huorat RY", jolle me kolme tyttöä revettiin ihan kympillä (osataan pitää itseämme arvossa)...On se kyllä tuolla maalla ihan eri meininki, päästiin tyypin kämppään dokaamaan + laulelemaan Singstaria, vaikka tyyppi itse ei ollutkaan paikalla... outooo.
Mutta oli huippu viikonloppu, vaikka olinkin ihan karseella keikalla lauantaina (josta en puhu enempää, varsinkaan siitä faktasta että se oli toinen kerta kun näin saman bändin samassa paikassa puolen vuoden sisään
).
Meillä on ihan vihreät lehdet puissa. Ihan pikkiriikkisen pilkistää keltaistakin jossain, ja yks vaahtera punertaa nätisti työmatkan varrella, mutta muuten on täysin vihreätä vielä.

Mutta 2-tien varressa Huittisista Helsinkiin päin puut oli kyllä ihan ruskeita,

siitäkin huolimatta, että tässä on miljoona asiaa hoidettavana ennen kuin kaikki on tehty.

Äsken oli hirvittävä väsy, joten päätin mennä päiväunille ennen opiskelemisen aloittamista. Nyt on sellainen haukotus-väsy. Ei varsinaisesti väsytä, mutta sellainen nuutunut olo on. Täytynee keittää teetä, jos se vaikka virkistäisi.
Tuomasta tulee ikävä. Juuusoakin on edelleen ikävä.
Mitä noituutta tämä nyt on? Muutama tunti sitten tuo toimi ihan normaalisti.