shaana kirjoitti:Onko Suomi niin saatanan pieni mesta, ettei löydy toisilleen tuntemattomia tyyppejä? Aina on samoista cityistä useampi tyyppi ja jotkut aina tuntevat jollain tasolla.![]()
Kyllä Suomi on niin pieni mesta, että näin voi käydä. On käynyt mullekin monessa yhteydessä. Mutta oudoksuttavaa on, että sitä tapahtuu BB:ssä niin usein. Tuota Johan/Tuuli-juttua tuskin kukaan uskoo sattumaksi - kyllähän se on tiedetty. Lienevät ajatelleen, että moinen aiempi suhde olisi katsojista kiinnostava. Ei ole ainakaan musta.

Mä olen alkanut vähitellen lämmetä Nikolle. Hirveä dramaqueen se on, mutta sehän on vaan viihdyttävää (niin kauan, kun sitä ei itse tarvitse katsella 24/7). Lisäksi Niko heittelee silloin tällöin ihan osuvaa läppää. Ensimmäiset viikot toivoin Nikon nopeaa lähtöä, nyt en enää toivo. Ainakin siinä pojassa on jotain luonnetta, ettei ole ihan samasta muotista kuin muut.
Kati tuolla totesi Teron nostaneen osakkeitaan Katin silmissä. Niin myös mun. Se tuntuu tällä hetkellä olevan talon asukkaista ainoa aikuinen ihminen.
Aikuisesta puheenollen Maria.
Mä tajuan, että vähän vanhempaa tyyppiä häiritsee teinien mekastus, mutta onko se pakko ilmaista noin ikävällä tavalla? Mahtaakohan tuo asenne johtua vaan talosta vai onkohan se aina sellainen?Mariannan lähtö oli outo. Oliko sille kerrottu siitä ollenkaan etukäteen vai tuliko se ihan yllätyksenä? Miksei sen annettu edes nopeasti hyvästellä muita asukkaita? Häätäminen ilmeisesti oli kuitenkin tuotannon tiedossa jo uusien asukkaiden tullessa taloon, koska niitä tuli neljä mikä tekee saman määrän asukkaita kuin alussa Mariannan lähdettyä.

Jätkä on täys pahvi eikä näköäkään hirviästi ole...
Millä ilveellä se on

, ei se lennä tällä viikolla, Manta lentää korkeilla äänimäärillä. Ensi viikolla sitten pääsee Johanin porukka valtaan, saa nährä alkaako sitten heidän "hirmuvaltansa" purra ja kovaa?

Ei tajua rivikansalainen tällaista. "Mä olisin voinut estää Johanin tännetulon." Miten? Miksi? Miksei meille kerrota faktoja, vaan aina puolitotuuksia ja vihjailuja?
Ei ehkä kovin hyvät lähtökohdat talon sisällä. Toisen uuden tytön nimeä en edes muista lunttaamatta, tylsän oloinen. Jari-Masa yritti jotain Kumman kaa -läppää siinä kauppaan pääsyn ilmoituksen yhteydessä, muutenkin yrittää luovia vanhojen keskuuteen ihan ok.