No oon sutinoinu tän ukon kanssa aikaisemminkin. Mutta on se vaan kiva.
Tää on kans semmosta heilastelu-sorttia. 
Kaljut, tatuoidut ja moottoripyöräilevät miehet vaan jostain ihmeen syystä iskee niin pirusti tähän neitiin.

Tää on kans semmosta heilastelu-sorttia. 

Ei eilisen pitänyt päättyä hänen kanssaan yhtään mitenkään. Mutta päättyipä kuitenkin.
Nyt on krapula ja sellainen "Miksi ihmeessä suostuin tähän?" -olo. Onneksi kummallakaan ei ole sentään minkäänlaisia kuvitelmia yhteisestä jatkosta.
Kaikkia mun odotuksiani vastaan se yks hyypiö laittoi kuitenkin mulle vielä viestiä. Tajusipa vielä pahoitella, ettei ole ehtinyt aiemmin. No, ei tuo kyllä vieläkään miltään kovin kiinnostuneelta vaikuta mutta ehkä sille voi vastata, kun kysyi mitä kuuluu. Luulin jo asennoituneeni ihan ettei tästä mitn tule, mut tuli silti perhosmaha.
Onpa hanurista.
Se on nyt mun oma mies
Viime viikonloppu meni kiehnätessä ja sama meno jatkuu, tosin pienemmässä mittakaavassa töiden takia, nyt viikollakin.
En mä osaa seurustella
Ku on muutakin ajateltavaa.
ja

Ja tuo jätkä, jonka kanssa oli keväällä säätöä...se nyt vaan on sellainen mukava tyyppi, jonka kanssa tulee joskus kännissä pussailtua.

Nyt oon kyllä todella sekaisin. Eilen olin aikalailla kännissä. Tietystä ajankohdasta lähtien en muista mitään.
Pussailin ystäväpojan kanssa ja nukuin hänen kanssaan samalla sohvalla. Kaiken lisäksi ainakin kymmenisen (tuttua) ihmistä näki eli enää ei millään tavalla salailtu meidän juttua. Yksi niistä oli se poika, jonka kanssa oon usein pussaillut bileissä. Hän tais olla aika yllättynyt ja niin kai moni muukin. Tai enpä tiedä. Kai tää oli arvattavissa...

Kunnon teinimeininkiä. 

Kai sillä on ainakin jonkinlainen sitoutumiskammo(?), kun varsinaista seurustelusuhdetta ei halua.
Tekisi mieli ottaa yhteyttä yhteen vanhaan tyyppiin ja kysyä onko se ok, kun kuulin, että sille oli käynyt kauheita. Luulen, ettei se osaisi arvostaa tarjolla olevaa tukea, joten jätän väliin.
).
Siis tosi kivan pojan.

)

Crazy_Clown kirjoitti:Mitähän ihmettä mun nyt ihan ensimmäisenä pitäsi tän asian kanssa tehdä. Tyhmää olla näin sekaisin.
Pvi kirjoitti:Crazy_Clown kirjoitti:Mitähän ihmettä mun nyt ihan ensimmäisenä pitäsi tän asian kanssa tehdä. Tyhmää olla näin sekaisin.
Kysymys kai kuuluu, haluatko sinä tehdä asialle jotain?
Haluatko ottaa selvää ja haluatko tietää mitä siellä toisessa päässä tunneltaan/ajatellaan.
Joskus on vaan helpompaa olla ihastunut, ilman että siinä tapahtuisi mitään. Joskus taas on pakko yrittää.

ja onnea yhteisistä avaimista!

Mun piti kans laittaa fledaa tänään, mut ei jaksa nostaa käsiä, joten laitoin vaan viestiä viikonlopputyypille, et oisko sillä kiinnostusta nähdä joku päivä. On. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa