Kyllä tämä on varsin yksinkertainen, kunhan vähän miettii.
Kyllä tämä on varsin yksinkertainen, kunhan vähän miettii.
Molemmat olisin hyväksynyt.
, jos jollain on jo kysymys valmiina niin kysymään vain

)
Vai häh. 

lumikukka kirjoitti:Jatketaan Lontoon murteella.
No legs have I to dance,
No lungs have I to breathe,
No life have I to live or die
And yet I do all three.
What am I?

Jorssi kirjoitti:Helppohan tämäkin varmaan on, mutta tässä tulee: Ruoki minua, niin elän. Juota minua, niin kuolen. Mikä minä olen?

No ensinnäkin tuossahan ei erikseen sanota, että millä juotetaan ja toiseksi arvoitus on symbolinen, jos ymmärrät. Ruoki = kohenna. Juota = sammuta (joka voidaan tehdä vaikka hiekalla, jolloin arvoitus menettää taas merkityksensä, mutta kaikkea ei tartte ehkä ottaa ihan kirjaimellisesti). Sitäpaitsi tämä ei ole mun keksimä arvoitus, nih kerta.Kuolo kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Helppohan tämäkin varmaan on, mutta tässä tulee: Ruoki minua, niin elän. Juota minua, niin kuolen. Mikä minä olen?
Minkäs alan insinöörejä sitä oikeen ollaan näin pahoilla logiikan ja asian virheillä? Miten tuli kuolee jos sille juottaa bensaa tai muuta nestemäistä polttoainetta?

Jorssi kirjoitti:Ruskeat
Tosin kysymyksen runkohan on joskus sattunut silmääni Tieteen Kuvalehden jossain lisälehdessä, muistaakseni 
No oishan se hieman tota vaikeuttanut, jos esim. bussin lähtiessä alun perin liikkeelle, siellä olis ollu kaikenvärisiä silmiä, eikä vaan ruskeet ja vihreet. Nythän niitä sinisiä ja punasia ei tarvinu huomioida ollenkaan.Yabba kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Ruskeat
Khyllä, ruskeathan sillä ne silmät olivat. Oliskikohan minun pitäny väkertää tuonne vielä lisää värejä
Jorssi kirjoitti:
Sokeri on vähän kakspiippunen juttu, koska se kyllä hajoaa pudotessaan, paitsi jos sen pudottaa jo valmiiksi kovin pienessä olomuodossa.

Mulle tuli outo mielihalu mennä Näsineulaan pudottamaan yksi sokerimuru.Maija kirjoitti:Jep. Ja kuka sitä nyt yhtä sokerimurusta rupeaisi Näsinneulasta pudottelemaan?
Joo, mä tiiiän.
En keksinyt oikein mitään, joten tässä tällainen helppo:Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa