Aurora B. kirjoitti:Mä murehdin huudeilla asuvaa fordelaista. Toivottavasti kaikki on ok.
Bloginsa mukaan opiskelee Seinäjoen amk:ssa. Pitäisi siis olla kunnossa.
Mitä nyt pientä pommiuhkaa...
Aurora B. kirjoitti:Mä murehdin huudeilla asuvaa fordelaista. Toivottavasti kaikki on ok.

sybe kirjoitti:Ilmeisen helpolla saa Suomessa aseenkantoluvan? Paperihomma?
Poliisi joka ampujaa haastatteli, minkälainen psykologinen koulutus oli ko. poliisilla? Minusta tuntuu että psykopaatti peittää todella hyin todellisen ajatusmaailmansa ja pidän ko. tilanteessa toiminutta poliisia psykologian kannalta kantsottuna mallikkona.
Järjestelmä aseenkantolupien ja niiden valvonnan kanssa ilmeisesti mättää kokonaisuutena.Kouluihin tulee varmaan enenevässä määrin turvatakastuksia.

) ja muut kaverini opiskelevat tosiaan Seamkin toisessa toimipisteessä, Jurvassa.Ei kyllä ole mun toimesta. En mie sitä toista perustanut. Halusin vaan vastata tähän kejtuun, koska täällä kyseltiin koulussa olevasta fordelaisesta, ja itse olen sellainen. Että kaikin mokomin voi lopettaa tän jauhamisen tässä ketjussa vaikka just tähän.sybe kirjoitti:noh,meillä on nyt sitten Pampulan toimesta kaksi ketjua ruotia tapahtunutta.
pampula kirjoitti:Eihän Aukku tarkottanu, että on musta huolissaan? Miehän siis asun Kauhajoella ja opiskelen kyseisessä koulussa, mutta eri toimipisteessä. Mutta niin, ette varmaan puhuneet, kun en oo ees paljoo hengaillu täällä. Toivottavasti se joku on kunnossa.

Mr. Smith kirjoitti: kysymys-vastaus-tyylinen juttu Yhdysvaltain pankkikriisistä ja sen korjaamiseksi ehdotetusta 700 biljoonan dollarin roskapankista.

Mr. Smith kirjoitti:Vetoankin nyt heidän vastaukseensa minulle (miinus "älä poika opeta isääsi (sensuroitu)"-asenne) eli kun puhutaan YHDYSVALTALAISESTA valuutasta, biljoona on hyväksytty termi, koska se kuuluu heidän kielenkäyttöönsä.

Lumikki75 kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Vetoankin nyt heidän vastaukseensa minulle (miinus "älä poika opeta isääsi (sensuroitu)"-asenne) eli kun puhutaan YHDYSVALTALAISESTA valuutasta, biljoona on hyväksytty termi, koska se kuuluu heidän kielenkäyttöönsä.
Oikeasti? Ja sitten vielä ihmetellään, miksi oikeakielisyys on retuperällä.
mutta mielestäni olen nyttemminkin jossain törmännyt biljardin eikun siis biljoonan viljelyyn uutisissa, joten ehkä en vaan tajua 

Galileo kirjoitti:Aihetta sivuttiin myös taannoin hesarissa tai Kauppalehdessä. Suomessa suositeltiin lehden tietolähteen mukaan käytettäväksi biljoonan sijaan tuhat miljardia, koska biljoonat ja miljardit menee jenkkitermien kanssa sekaisin. En mä kyllä rupea miljardia biljoonaksi nimittämään, vaikka kuinka olisi taalamaassa tapana. Mikä instanssi STT on tästä suosituksia antamaan?

Galileo kirjoitti:Uutislähteenä myönnän Suomen Tietotoimiston uskottavuuden, mutta kielenhuolto on mun mielestä muiden heiniä. Kuten kielitoimiston.

Mr. Smith kirjoitti:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!![]()
IS: Niko tekee pahaa susille

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa