Sade kirjoitti:Olin tykännyt Alisonin tuotoksista, ja ihmettelinkin eikö aikaisemmilla saavutuksilla ole mitään merkitystä tässä muodin julmaan maailmaan sijoittuvassa sarjassa. (Tiedän, tiedän "one day you're in and next day you're out" mutta silti.)
Crux kirjoitti:Mun mielestä siellä lopputeksteissä vilahtaa nopeesti enkuksi, että tuomarit ovat ottaneet huomioon kilpailijan kokonaispanoksen kisaan :sori: Ainakin näin muistelen.
Jeffreystä varsinkin huomasi, että häntä ei kiinnostanut edes yrittää tehdä mitään kaunista ja pukevaa, kun vaate päätyisi lyhyen ja pyöreän täti-ihmisen päälle.

Se sen vimppa mekko oli ihan älyttömän siisti! Tykkäsin Ulistakin. 

Mielestäni aika hirveä. Michael oli kuitenkin kilpailun aikana tehnyt monenlaista hienoa, mutta sitten kun saa tehdä vapaasti kokonaisen maliston, syntyy tuollaista.

Jesh!
Kilpailijat menivät ihan jännityksiin. Lisää!

Onneksi kovin montaa jaksoa ei ehtinyt kuitenkaan ohi mennä. 

Ostaisin jos olis mahdollista.
tai sit en vaan tajua (taaskaan), mikä on todennäköisempää..
Vaikka Heidikin sanoi, että Rami osaa
Emilia kirjoitti:
Christianien(?) mekko oli kyllä just semmonen, mitä voisi kuvitella muoti-ihmisen arvostavan, mutta musta se oli kyllä tylsä jollain tapaa.. oli joo hitosti kangasta ja kummallinen härpäke kaulalla, mutta jotenkin mulle jäi siitä fiilis ihan kui olisi nähnyt jossain aiemmin..tai sit en vaan tajua (taaskaan), mikä on todennäköisempää..

Jee. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa