Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 23 Syys 2008 20:48

Ei se ees oo nähnyt mua kun kuvasta :virne:

Ihiihi, :ahihi: Emillä on treffit pian! :ahihi: ihkuu.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 23 Syys 2008 21:08

Ja nää menee niin satavarmasti paremmin ku edelliset, joilla kävin. :ahihi:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Ti 23 Syys 2008 21:55

Toivottavasti Emin treffit menee superhyvin! :D tuu sit raportoimaan kaikki heti!

--

Tää on ihan käsittämätöntä, baarituttu/kaikkien aikojen ihastus yläasteelta & lukiosta + välivuosilta sanoo moi facebookin chatissa, jossa lyhyen keskustelun jälkeen pyytää mua keikalle, jonka jälkeen jutellaan melkein neljä tuntia lopettaen "oli kivaa. we should do it again some time! :) " en oo ikuisuuteen kikatellut näin yksin kotona, oli vaan ihan käsittämättömän kiva ja hauska keskustelu.

ohmygod, ohmygod. :tipahdus: :tipahdus:

piti heti soittaa kaverille tyyliin "et-ikinä-usko-apua-oliks-tää-sun-mielestä-treffikutsu?!". :ahihi:

tuli niin hyvä mieli, vaikka mitään ei oikeasti ole tapahtunut vielä. hiiiiii! :superhymy:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ke 24 Syys 2008 17:22

Kaneli :paijaus:

Tiedän tunteen. Vaikka nyt en niin tiedäkkään mistä tässä on kysymys, niin tunteen tiedän. Eilen oli itsellänikin tällainen pienimuotoinen tapaus. Ja tosiaankin, onneksi vain pienimuotoinen sellainen.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja theia » To 25 Syys 2008 18:41

Kanelille täältäkin :paijaus:

--

Ohmygod, ohmygod, it's fucking happening. Päivä on sovittu. Heti seuraavana päivänä se ottaa yhteyttä... ja ehdottaa pariakin keikkaa. Miten mä kestän viel kaks viikkoa?! Moon ihan paniikissa NYT!

:täpinä: :tipahdus: :ahihi: :o:

...anteeksi... jonnekin pitää liekehtiä. :hullu:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 25 Syys 2008 23:43

theia :hymyhali:

Mäkin alan oleen aika sekasin sen yhen tytsyn takia. :nolo:
No siis ensinnäkään en jaksa (enkä halua) kertoa kaikkea, mutta sekin vähä mitä ajattelin kertoa (tai en edes mitä kertoisin, tarkalleen) on sellaista sekasortoa etten tiedä mistä alkaisin tai mihin päättäisin.

Mutta se on siis ihana. Ja me ollaan juteltu nyt ihan hirveen paljon mesessä. Ja aina se sanoo jotain ihanaa. Tai sitten se on kyllä sanonut myös ihan vain sellasita, mikä ei välttämättä edes tarkoita mitään, muttä mä itelleni teen siitä ihan hirveen suuren numeron, vaikka koitankin pitää pääni kylmänä - turhaan.

Mutta tänään se surutteli moneen kertaan meidän välimatkaa (tai no, okei, se surutteli, että voi kun mä olisin siellä, eli tuo oli nyt kyllä aika vapaamuotoinen tulkinta :virne:), ja sitten se sanoi että olisin siellä niin se ottais mut syliin ja silittelisi hiuksia. :nolo: :hullu: :sekopää: :hymyhali: :tipahdus: Ja lähettelee sydämiä iha hirmusesti.
Niinkuin ei olisi tarpeeksi, että menen jo aivan sekaisin ihan vain jo pelkästä ihastumisesta (Huomatkaa; ihastun harvoin, mutta sitten kun niin käy niin sitten ihastun myöskin kunnolla.) No okei, en kiellä ettenkö silti tykkäisi. :hullu:

No kyllä joo, olen ehkä vähä leija...
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 26 Syys 2008 10:56

Olin eilen harvinaisen tyhmä puupää ja katselin sellaista dvd:tä, jossa yksi poika koilottaa. Pojan kanssa oli sutinan tynkää ja paljon hyvää jokin aika sitten, mutta hänet vei työ mennessään toiselle mantereelle.

Oli kuitenkin sellainen kaveri käymässä, joka ei ollut ko. dvd:tä nähnyt ja halusi nähdä miten tyypit soittaa livenä.
Siitä tuli niin paha olo. Dvd:llä on kaksi sellaista kappaletta, jota hemmo hyräili aina käydessään ja niiden soidessa oli kuin pienet veitset olisi repineet lihaa palasiksi sisältäpäin. Miten joku noinkin "vanha" juttu voi sattua niin turkasen paljon? Tein kaikkeni ettei tarvinnut katsoa ja kärsiä - pelkkä kärsiminen riitti ihan itsekseen.

:huoh:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 26 Syys 2008 12:48

Crazy_Clown kirjoitti:Mutta sehän on aivan todella järkyttävä tunne, siis tekee todella kipeää, se minkä jokin biisi voi aiheuttaa. :paijaus:

Eikä se ollut vain se biisi, vaan se koko tyyppi. Sen naaman näkeminen teki kaikista pahinta. Lättylähisten aikaan teki mieli heittää ruutuun jotain. Siksi se tiskaaminen oli parempi vaihtoehto.

Ja mä niin olen ollut siinä mielleyhtymässä, että en mä edes tykännyt siitä niin paljoa. Ei ne biisitkään niin pahaa ole tehnyt, kun on levyltä kuunnellut, mutta tuo livenä oli niin eri juttu.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 26 Syys 2008 16:46

"Nothing would be this hard if it was't true."
Sanoo laulu.
Ja siihen minä koitan luottaa.
Ei se kyllä helpota.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja heartless » La 27 Syys 2008 15:02

:gaah:

Eksän uus tyttö(?) soitti mulle. Joo, ollaan eksän kans kavereita ja tiiän, et sillä on ollut kaikenlaisia säätöjä tässä sittemmin, samoin mulla, mutta vois se nyt ees itse vaivautua hoitamaan asiansa eikä pistää sitä tyttöö asialle. Sinne meni tän päivän hyvät fiilikset. :huoh:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja theia » La 27 Syys 2008 15:05

Mitä helvettiä, eksän TYTTÖ soitti? Miks ihmeessä se eksä ei voinut ite soittaa? Nyt en käsitä.

Ihme kun menikin fiilikset.. :paijaus:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 27 Syys 2008 16:44

Emilia kirjoitti:Ja nää menee niin satavarmasti paremmin ku edelliset, joilla kävin. :ahihi:

Tai sit ei :epäilevä: Jumalauta vois edes vastata kun kysytään! :puhina:

Nyt on kyl sanottava, et miehet on ihan perseestä ja mä menen nyt mereen, koska oon niin saatanan tyhmä. Kiitti moi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » La 27 Syys 2008 16:46

Etkä mene. :paijaus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » La 27 Syys 2008 21:32

Em. :paijaus:

Muista, että aina voi - ja kannattaakin - syyttää miehiä itsensä sijasta. :varmatieto:

Ihmissuhteet ovat vaikeita. Terveisin nimim. Juuri hetki sitten ystäväänsä, jolla meni poikki, lohdutellut.

Jo kauan sitten itse päätin, että antaa elämän mennä omalla painollaan. Joku erityinen ihminen tulee vastaan, kun on tullakseen. Silti sitä välillä kaipaa jonkun kainaloon, varsinkin, kun suurin osa omista kavereista on seurustelevia ihmisiä. Tämänhetkisessä tilanteessani ei ole syytä sen suurempiin valituksiin, mutta olisihan se tietty hurjan hienoa löytää joku, josta tykätä, ja joka ehkä myös vähän tyksii takas. :hullu:

Nyt mulla tosin on meneillään sellainen pikkuihastumisvaihe. On kiva katsella kauniita ihmisiä ja nauttia pienistä perhosista vatsanpohjassa. :D
Hormonit varmaan hyrräävät tiiviiseen tahtiin. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Emilia » La 27 Syys 2008 21:44

Maija kirjoitti:Em. :paijaus:

Muista, että aina voi - ja kannattaakin - syyttää miehiä itsensä sijasta. :varmatieto:

No tässä tapauksessa syy ei ole todellakaan minussa. Ärsyttää vaan, ettei mistään mitään opi.
Pää kolmantena jalkana vaan päin seinää, joka kerta. :hullu:

Kiitos Suvi ja Maija lohdusta. :hymyhali:

[pyhälupaus]Mun seuraava ihmisilmoitus on tasan se, joka kirjotetaan hääketjuun. [/pyhälupaus]
Emilia

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 28 Syys 2008 04:09

Voi Em :paijaus:

Mulla sen sijaan menee ylihyvin. On nimittäin vakavemman laatuista sutinaa sen yhden kanssa. :hullu:
Ja nyt se on tulossa tänne mun luo ens kuussa lähes viikoksi. :gaah: :pomppuhymy:
Tai noh, ainakin niin on suunniteltu.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja tiril » Su 28 Syys 2008 04:32

Crazy_Clown kirjoitti:Mulla sen sijaan menee ylihyvin. On nimittäin vakavemman laatuista sutinaa sen yhden kanssa. :hullu:

Aw, muista sitten pitää meidät ajan tasalla :ahihi:

Omista ihmissuhteiluista ei ole sen enenpää sanottavaa, kuin että miulla on paras poikaystävä ikinä :hymyhali: Aika jännää, reilu kaks vuotta oli sellaista ärsyttävää epävarmuutta ja muuta kökköä, ja nyt se on sitten ihan vain miun eikä ole menossa mihinkään. Välimatkaa on muutaman valtion verran, mutta ihan sama, tyyppi muuttaa tänne sitten kun on valmistunut, eikä se odottaminen haittaa paljoa, kun kerta molemmat ollaan ihan varmoja että tää on nyt Se juttu. On se ihana :hymyhali:
tiril

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 29 Syys 2008 10:35

No johan täällä on tapahtunut ja sattunut! :tipahdus:

Mulle ei kuulu mitään uutta. Ajattelin aloittaa uuden elämän ja jättää kaikki vanhat säädöt siitä pois. En vain tiedä, haluanko kaikkia jättää pois kokonaan, koska osa noista saattaa jopa jollain sairaalla tasolla pönkittää mun itsetuntoani. Sutinatyyppikään ei sillain kiinnosta, vaikka eilen, kun joku lehmä ( :virne: ) roikku sen perässä baarissa, huomasin olevani ehkä asteen mustasukkainen. :friikki: Kuitenkin moinen fiilis haihtui kun kundi ryhtyi esittelemään muksunsa kuvia lompakostaan mulle. :virne: Hehaho!
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ma 29 Syys 2008 11:48

Kun muutama kuukausi sitten jätin eräälle hepulle lopulliset hyvästit, en tainnut itsekään ihan satasella uskoa,
että aikuisten oikeasti tarkoitin sitä. Vaikka sillä hetkellä olinkin hyvin varma, että näin on parasta.

Aika on kuitenkin näyttänyt, että olin oikeassa. En ole kaivannut sitä ihmistä, saati hänen kavereitaan, juuri lainkaan.
Ja vaikka tämä kuulostaa jotenkin ilkeältä, enemmänkin olen tuntenut helpotusta, että kaikki se shitti on nyt historiaa.
Ja joka kerta, kun hepun naama tai nimi tulee vastaan jossain, niitten hyvien hetkien sijaan mieleeni nousevatkin vain
tyypin ilkeät sanat ja teot, joista loukkaantuminenkin oli silloin aina oma vikani.

Nyt pitkästä aikaa olenkin nauttinut yksinolosta, ja vastapainoksi ihan maailman parhaitten kavereitteni seurasta. Kliseistä
ehkä, mutta heille tunnun kelpaavan sellaisena kuin olen.

:hymyhali:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja theia » Ti 30 Syys 2008 10:52

Voi helevetti. Tuli ihan pieni ahdistus. Tänään (tai yöllä, oikeastaan) vasta aloin ajatella. Ja nyt mulla on ihan järjetön ongelma, joka kuulostaa kyllä vähän... no.

Pojan relationship status Facebookissa on "In an open relationship with (poikapuolinen kaveri)", ja nyt ihan tosissaan kelaan että onko sillä oikeasti avoin suhde. Kun en yhtään ihmettelisi, jos pojassa olisi jotain bi-henkisyyttä.. Ja sitten tiedän kyllä lähipiirissä kaverityttöjä jotka läpällä pitää statuksenaan in a relationship with (tyttöpuolinen kaveri).

Mutta onko se nyt oikeasti pyytänyt mua treffeille, vaikka on vapaassa suhteessa? Miten tollasta asiaa voi kysyä? Ei voi? Mikä mun osa sitten on jos se on suhteessa?

Toisaalta kuitenkin ollaan melkein päivittäin juteltu, ja la-su -yönä viestiteltiin (ekaa kertaa :hullu: se sanoi että 'oot mun mielestä tosi kiva tyttö' :hullu: ), joka taas puhuisi enemmän sen läppä-jutun puolesta. Mut hä?

Ei helvetti mikä ongelma!
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 30 Syys 2008 11:41

Mikset kysy siltä suoraan?
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Ti 30 Syys 2008 11:56

Koska mua ahdistaa
a) jos se on tosiaan vaan läppä, tunnen oloni ylityhmäksi
b) jos se on totta, ja se on pyytänyt mua vaan kaverina, tunnen oloni ylityhmäksi.
c) jos se on totta, ja se on pyytänyt mua keikalle treffi-fiiliksissä, kysymykselläni annan oletuksen että seukkailu sen kanssa on ainut asia mitä haen, tunnen oloni ylityhmäksi

Ja miten sen kysymyksen esittää? "No seurusteleksie?"

Ja mua ahdistaa se vastauskin jo valmiiksi. Jos se seurustelee, haluanko mä sekaantua ainaiseen ihastukseeni ja kehitellä mahdollisesti vielä suurempia tunteita?
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 30 Syys 2008 12:35

Kohtaan a ja b en käy sen enemmin kiinni. Allekirjoitan ne osittain itsekin. Mutta ei asioita tarvii ottaa niin vakavasti. Epävarmuus on ymmärrettävää, mut onko sulla muka jotain menetettävää. :D Oon nolannut itteni tollasissa jutuissa joku kaheksantuhatta kertaa, mut oonkin sellanen, et pitää saada selväks kaikki asiat ennen kuin voin mitenkään ajatella asioita eteenpäin. Oon todennut, et suoraan sanominen on paras keino tähän. Tosin vastapuoli ei sitä aina ihan käsitä, ovat ilmeisesti tottuneet kiertelevämpään tyyliin. :hämillään:

theia kirjoitti:c) jos se on totta, ja se on pyytänyt mua keikalle treffi-fiiliksissä, kysymykselläni annan oletuksen että seukkailu sen kanssa on ainut asia mitä haen, tunnen oloni ylityhmäksi

Etkä anna. Eiks oo ihan normaalia selvittää onko toinen vapailla markkinoilla, jos se pyytää treffeille? Vaikka oletuksena tietenkin on se, että vain vapaat ihmiset pyytävät toisia (vapaita) ulos.

theia kirjoitti:Ja miten sen kysymyksen esittää? "No seurusteleksie?"

Eikäku heität tietenkin puoliläpällä jotain, et "Ai sä oot ton tyypin kaa avoimes suhteessa. ;)" Enemmänki vitsikkäänä toteamuksena kuin uteluna.
theia kirjoitti:Ja mua ahdistaa se vastauskin jo valmiiksi. Jos se seurustelee, haluanko mä sekaantua ainaiseen ihastukseeni ja kehitellä mahdollisesti vielä suurempia tunteita?

Jos se seurustelee, niin eiköhän se ollut sitten siinä.. :(
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö