Ihiihi,
Emillä on treffit pian!
ihkuu.
Emillä on treffit pian!
ihkuu.

tuu sit raportoimaan kaikki heti!
" en oo ikuisuuteen kikatellut näin yksin kotona, oli vaan ihan käsittämättömän kiva ja hauska keskustelu.

), ja sitten se sanoi että olisin siellä niin se ottais mut syliin ja silittelisi hiuksia.
Ja lähettelee sydämiä iha hirmusesti.
.
Crazy_Clown kirjoitti:Mutta sehän on aivan todella järkyttävä tunne, siis tekee todella kipeää, se minkä jokin biisi voi aiheuttaa.

Emilia kirjoitti:Ja nää menee niin satavarmasti paremmin ku edelliset, joilla kävin.
Jumalauta vois edes vastata kun kysytään! 

No tässä tapauksessa syy ei ole todellakaan minussa. Ärsyttää vaan, ettei mistään mitään opi.Maija kirjoitti:Em.
Muista, että aina voi - ja kannattaakin - syyttää miehiä itsensä sijasta. :varmatieto:

Crazy_Clown kirjoitti:Mulla sen sijaan menee ylihyvin. On nimittäin vakavemman laatuista sutinaa sen yhden kanssa.
Aika jännää, reilu kaks vuotta oli sellaista ärsyttävää epävarmuutta ja muuta kökköä, ja nyt se on sitten ihan vain miun eikä ole menossa mihinkään. Välimatkaa on muutaman valtion verran, mutta ihan sama, tyyppi muuttaa tänne sitten kun on valmistunut, eikä se odottaminen haittaa paljoa, kun kerta molemmat ollaan ihan varmoja että tää on nyt Se juttu. On se ihana 
) roikku sen perässä baarissa, huomasin olevani ehkä asteen mustasukkainen.
Kuitenkin moinen fiilis haihtui kun kundi ryhtyi esittelemään muksunsa kuvia lompakostaan mulle.
Hehaho!
se sanoi että 'oot mun mielestä tosi kiva tyttö'
), joka taas puhuisi enemmän sen läppä-jutun puolesta. Mut hä?
Oon nolannut itteni tollasissa jutuissa joku kaheksantuhatta kertaa, mut oonkin sellanen, et pitää saada selväks kaikki asiat ennen kuin voin mitenkään ajatella asioita eteenpäin. Oon todennut, et suoraan sanominen on paras keino tähän. Tosin vastapuoli ei sitä aina ihan käsitä, ovat ilmeisesti tottuneet kiertelevämpään tyyliin. 
theia kirjoitti:c) jos se on totta, ja se on pyytänyt mua keikalle treffi-fiiliksissä, kysymykselläni annan oletuksen että seukkailu sen kanssa on ainut asia mitä haen, tunnen oloni ylityhmäksi
theia kirjoitti:Ja miten sen kysymyksen esittää? "No seurusteleksie?"
" Enemmänki vitsikkäänä toteamuksena kuin uteluna.theia kirjoitti:Ja mua ahdistaa se vastauskin jo valmiiksi. Jos se seurustelee, haluanko mä sekaantua ainaiseen ihastukseeni ja kehitellä mahdollisesti vielä suurempia tunteita?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa