Pascal Lemoix kirjoitti:No ei kai se mikään suuri salaisuus ole koskaan ollut, että ohjelman "parhaana viihteenä" pidetään alkupään surkeita laulajia ja varsinkin Amerikassa friikkejä. Nyt vain ollaan menty liian näkyviksi, kun ilmeisesti (olen seurannut ehkä yhteensä yhden jakson) on näytetty etupäässä valikoimalla valikoituja huonoja.
Jenkeissä taitaa olla jopa viisi esiraativaihetta (onhan hakijoitakin stadionillinen per kaupunki) ennen varsinaista tuomaristoa ja ainakin siellä niistä on puhuttu ihan avoimesti.

Kyllä mun mielestä saisivat järjestää ne Helsingin karsinnat ensimmäisinä, jolloin sieltä määräytyis se taso. Jos sitten Rovaniemeltä ei löytyisi yhtään samaa tasoa olevaa, niin voi voi. Ei kai niitä laulajia nyt tarvi joka karsintapaikalta väen väkisin jatkoon ottaa. Taitotaso pitäs ratkasta, mutta näköjään niillä on joku idioottimainen kiintiö-systeemi käytössä.tahris kirjoitti:Imelda ja kengät.
Hesasta tulee kai vielä toinenkin ohjelma. Miten lienee, onko niitä kovasti haluttuja kultaisia pääsylippuja teatteriviikonloppuun todellakin
rajattu määrä? Jos on, niin viimeisestä karsinnasta saattaa pahassa lykyssä jäädä tosi hyviä laulajia pois.
Joku tuomarihan sanoikin jollekin, että muusta kaupungista olisit päässyt läpi, mutta kun Hesan taso oli niin kova, niin no way.
Vähän epistä, mun mielestä.
DarkSide kirjoitti:Pullonkerääjätyttöä ei mielestäni olisi tarvinnut näyttää ollenkaan. Heikompien kiusaaminen on niin vastuutonta touhua.
En olis kestäny enää yhtäkään surkeuden multihuipentumaa. Minusta ne ei olleet tänä vuonna kovin viihdyttäviä.Emilia kirjoitti:Jone sanoi pullonkerääjälle,et taitaa olla Vantaalla tän vuoden isoin juttu Flamingon aukeaminen. Ei kovin pahasti, mut tarpeetonta aukomista. Itekin oon sitä mieltä, et koko ton homman olis voinu jättää näyttämättä..
Sille yhellekin 16-vuotiaalle Jone sanoi tosi pahasti. En ite nähny, mutta kämppis sanoi, jotta ensin kehuttiin, kuinka veti hirveen biisin parhaammin ku artisti ite, mut oot kuitenkin ihan paska laulaja. Ei hauskaa.
Nytkö alkaa teatteriviikonloppu? Vihdoin pääsee näkemään niitä hyviä.En olis kestäny enää yhtäkään surkeuden multihuipentumaa. Minusta ne ei olleet tänä vuonna kovin viihdyttäviä.

Muut muistettavat olivat se kundi, jolta unohtui sanat ekassa vedossa, ja sitten se yks humppatukka, Kalleko se oli. Tytöistä ei oikein jäänyt ainakaan nimiltään mieleen ketään. Ihan hyviäkin kyllä oli muutama. 
DarkSide kirjoitti:Aapo Halme vetäisi Creepin mielestäni hienosti, mutta mitvit, ei jatkoon!
En ymmärrä.

tahris kirjoitti:Tosin mun mielestä tässä nyt kannattaa muistaa se, että MTV3 ei välttämättä tv-lähetyksissään paljasta tv:ssä koko totuutta.
Paljon hyviä laulajia jätetään näyttämättä, koska halutaan katsojia maksulliselle netti-tv:lle. Kai.
Darkside kirjoitti:Toi on kyllä aika syvältä, että itse lähetys täytetään kaikenlaisella toisarvoisella huuhaalla ja suuri osa itse esityksistä piilotetaan maksulliseen osuuteen. Uiddu.

Jos, niin kuinka ihmeessä sellaisesta saadaan tunnin lähetys? Biisien pitäisi kaiken järjen mukaan olla... no, aika pitkiä.
Älyttömäksi alkaa tää Idols mennä, mutta katsellaan. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa