Mun mielestäni se on ihan kiva eikä ainakaan sen vaikeampi kuin edellinenkään. Mikä siinä sitten niin tökkii?
Mun mielestäni se on ihan kiva eikä ainakaan sen vaikeampi kuin edellinenkään. Mikä siinä sitten niin tökkii?Lyyra kirjoitti:Mua ei kirpaise yhtään ignorettaa kaveripyyntöjä ihmisiltä, joista en piittaa.
Että enköhän minä pärjää ilman tuollaista "ystävää", ihmettelen vaan että miten 

Sama narina ja vikinä kuin last.fm:n taannoisessa uudistuksessa (joka oli imo selkeästi parempaan suuntaan). Samanlainen turhakehan tuo on kuin ennenkin, ja samat toiminnot löytyy kuin ennenkin - mitä nyt vähän joustavampina, ja profiilit latautuu helpommin kun ei oo niitä jokaikistä miljoonaa lolxD-sovellusta samalla sivulla.
Jos yhtä paljon energiaa pistettäis vaikka ympäristöasioista tai ihmisoikeuksista tai hyvinvoinnista tai politiikasta keskustelemiseen, niin...Lyyra kirjoitti:Mua ei kirpaise yhtään ignorettaa kaveripyyntöjä ihmisiltä, joista en piittaa.
Pitäskö se ottaa jonkinlaisena vihjeenä sitten?!
Ahistaa olla netisä omana ihtenään. 
Joskus
Äh.

Joo, tietty mun kisut on catbookissa! 

Mun mozilla katkoo surffausta ja samoin, tosin harvemmin, myös explorer pätkii.Luin MikrpPC:stä Google Chromesta.Asensin ja ihastuin,tämä on sairaan nopee ja yksinkertainen.Kertaakaan ei ole mennyt nurin. Google chrome sai vain kaksi tähteä MikroPC:ltä,mutta minulle tämä toimii ainakin neljän tähden edestä. Silti ihmetyttää mikä surffailuani varsinkin Mozillan kanssa pätkii.Google Chromen kanssa ei ole ongelmia.Olisikos Vista se syypää..
Musta tullee sarjamurhaaja, ku mulla ei oo yhtään naamakirjakaveria... 
Shay kirjoitti: Musta tullee sarjamurhaaja, ku mulla ei oo yhtään naamakirjakaveria...
susta tullee massamurhaaja ystävähyvä 

Yabba kirjoitti:Shay kirjoitti: Musta tullee sarjamurhaaja, ku mulla ei oo yhtään naamakirjakaveria...
Ei tuususta tullee massamurhaaja ystävähyvä
Sarjamurhaaja tappaa uhrinsa pitkällä aikavälillä, massamurhaaja tappaa paljon kerralla (näin ainakin minä olen asian ymmärtänyt)

Shay kirjoitti:Yabba kirjoitti:Shay kirjoitti: Musta tullee sarjamurhaaja, ku mulla ei oo yhtään naamakirjakaveria...
Ei tuususta tullee massamurhaaja ystävähyvä
Sarjamurhaaja tappaa uhrinsa pitkällä aikavälillä, massamurhaaja tappaa paljon kerralla (näin ainakin minä olen asian ymmärtänyt)
En mää vaan osaa.![]()
Onko massamurhaajan vastakohta massahurmaaja?

Emmä tajuu mistään mitn naamakirjajutuista. Mitä kutsui, juttui, sovelluksii...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa