Skins - liekeissä

Re: Skins - liekeissä

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 03 Loka 2008 12:51

Kyllä mä oon useastakin lähteestä kullut (en jaksa/ehdi nyt hakea mitän linkkiä), että koko näyttelijäosasto menee uusiks kolmoskaudelle.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 03 Loka 2008 21:09

Effy taitaa silti olla mukana myös kolmoskaudella.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 04 Loka 2008 02:47

No, tietääpä ettei tarvi tuhlata aikaansa tähänkään enää. Pelkkä Effy ei todellakaan saa mua jäämään Skinsin pariin. Semmonen rasittava teini. Jääpä aikaa muuhun, yksi arvokas tunti lisää. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Leirum » Su 05 Loka 2008 04:29

Eiks se viehätys oo näissä rasittavissa teineissä? :) Odotan innolla (aika kauan?) uusia jaksoja.
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 05 Loka 2008 14:20

Niin, mutta nää vanhemmat teinit on omalla tavallaan kuitenkin sympaattisia ja niihin on ehtinyt jo kiintyä. Päähahmojen kelkassa tahtoisi pysyä jatkossakin, nähdä heidän aikuistuminen ja muu. Muutenkin ajatus sarjasta, jossa koko pääjengi vaihtuu parin kauden välein, koska idea on seurata teinielämää, on noh..rasittava. :hullu: (anteeksi helkkarin epäselvä virke..) Mä tahdon nähdä, mitä näille nykyisille tyypeille käy.
Emilia

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 06 Loka 2008 08:13

Voi teitä vähäuskoisia Cassien mollaajia :nirppa:

Cassie on vain kasvanut henkilönä, kuten oikeassakin elämässä tapahtuu (täälläpäin :sydän: Cassie)

Minusta sarja on onnistunut viimeiseen asti säilyttämään unenomaisen absurdin tunnelman (viimeisimmän jakson Cassien ja opettajan väliset dialogi-kohtaukset olivat kevyesti parhaimpia tv-taiteen helmiä mitä sioi--katsojille on nakattu eteen oikeastaan koskaan), silti onnistuen pitämään ainakin yhden käden otteen reaalimaailmasta.

Tuotantoporukka saa kyllä aika urakalla paiskoa töitä, että tulen välittämään uudesta porukasta (siis siitä joka tulee 3. tuotantokaudelle) yhtä paljon kuin näistä tyypeistä :hymyhali:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 06 Loka 2008 12:11

Vaikka kaikki ovatkin olleet sitä mieltä, että sarjan taso on laskenut, olen sitä mieltä, että sarja on edelleenkin ollut harvinaisen hyvää matskua kaiken muun sonnan ohella, ainakin sen, mitä mun kuvaruudulta tulee. Jos uudet henkilöt ovat yhtä kiinnostavia ja taidokkaasti kuvattuja, ei mua haittaa vaikka näistä nykyisistä joutuisikin eroamaan.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 08 Loka 2008 22:11

Olen shaanan kanssa samaa mieltä siitä, että Skins on tosiaan parasta mitä tv:stä on pitkään aikaan tullut. Mutta kyllä mua silti vähän surettaa, kun näitä hahmoja ei enää tulla näkemään. Omina suosikkeinani säilyivät Cassie ja Chris ( :pillitys: ). Vaikka toisaalta Cassien lähtö Amerikkaan oli vähintäänkin outo veto. Pakko myöntää, että etenkään Michellestä en oppinut tykkäämään oikein missään vaiheessa.

Noh, uutta odotellessa siis.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 10 Loka 2008 18:07

Voi hemmetti, kun itketti tuo viimenen jakso. :pillitys: Kauhia kahtua, ku oli pala kurkusa koko ajan...
Ihan kivasti loppu, vaikka Effyyn päättäminen vähän ärsytti jostain syystä, vaikka sen tarkoitus olikin
vaan olla lupaus uusista seikkailuista... :huoh:

Näyttikö kenenkään muun mielestä se alun posteljooni jotenkin honkkelilta versiolta Chrisistä? :riips:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 11 Loka 2008 18:15

Shay kirjoitti:Näyttikö kenenkään muun mielestä se alun posteljooni jotenkin honkkelilta versiolta Chrisistä? :riips:

Joo. Mä luulin ensin, että se ON Chris. :p
Emilia

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 29 Touko 2009 09:03

Kohta se jatkuu. :virnu: 9.6. taisi olla päivämäärä, joka syöpyi verkkokalvoilleni eilen Subilta mainosten muodossa. :tilt:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 10 Kesä 2009 09:40

Oli mun sit pakko katsoa kuitenkin. Sehän oli ihan yhtä hauskaa kuin edellisetkin kaudet. Nää oli kuin miniversioita niistä edellisistä tyypeistä. :virne:
Emilia

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 10 Kesä 2009 11:55

Joo kyllä se hyvä oli. Ensin meinasin, että on liian ikävä niitä entisiä tyyppejä, mutta se kaikkosi nopeaan. Ainoa miinuspuoli oli se, että sen sählän hahmo (oliko se Pandora) on yritetty saada vielä Cassietakin kummallisemmaksi ja vähän aikaa tuntu, että katteli vaan Cassie1.1:stä. Nauroin kyllä jakson aikana moneenkin otteeseen ja meinaan katsoa jatkossakin.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 10 Kesä 2009 12:50

Jorssi kirjoitti:Ainoa miinuspuoli oli se, että sen sählän hahmo (oliko se Pandora) on yritetty saada vielä Cassietakin kummallisemmaksi ja vähän aikaa tuntu, että katteli vaan Cassie1.1:stä.

Taisi tuo Pandora vilahtaa sillä ensimmäiselläkin tuotantokaudella, mutta ei se mun muistin mukaan silloin ollut ihan noin outo. Musta Skinsin viehätys on just se, että ne tyypit ovat outoja, mutta silti jollain kummalla tavalla todenoloisia. Näitä kriteereitä tuo hahmo ei täytä.

Mäkin tykkäsin ennakko-odotuksistani huolimatta, ja aion katsoa edelleen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 10 Kesä 2009 15:02

Lumikki75 kirjoitti:Taisi tuo Pandora vilahtaa sillä ensimmäiselläkin tuotantokaudella, mutta ei se mun muistin mukaan silloin ollut ihan noin outo.
Tarkoitat varmaan toisella tuotantokaudella. Tämähän on nyt jo kolmas.

Kävin IMDb:stä katsomassa, niin tosiaan oli ollut siinä tokan kauden Effy-jaksossa. En vaan muistanut sitä lainkaan. Joka tapauksessa se hahmo mua nyt vaan jotenkin häiritsee. Muuten loistava sarja edelleen.
Jorssi

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 10 Kesä 2009 15:25

Jee, se tuli takaisin ja oli hyväkin vielä! :hymyhali:

Pandora ärsytti muakin ihan riikkisen, muistin menneiltä ajoilta. Effy :tipahdus: Sidin kaappi oli musta hauska juttu myöskin. :D Oliko opettajat noin suuressa roolissa ennen? No, tulen katsomaan jatkossakin, eilen joutui säntäämään duunista kiireesti kotiin, kun KUITENKIN unohdin ajastaa laatikon nauhoittamaan. :hullu:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 10 Kesä 2009 16:02

Jorssi kirjoitti:Tarkoitat varmaan toisella tuotantokaudella. Tämähän on nyt jo kolmas.

Joo, toista siis tarkotin. Mullekin se hahmo jäi mieleen vaan sen takia, että se oli jo ensi näkemällä ärsyttävä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 26 Elo 2009 16:57

Vähänkö tää oli ohi äkkiä. :( Onko jollain tietoa tulevasta, jatkuuko vielä? Joo en osaa katsoa internetistä.
Onneksi mulla on jääkaapin ovessa Skins-juliste. :hymyhali:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 26 Elo 2009 23:19

Neloskausi tulee samoin näyttelijöin. Kuvaukset aloitettiin heinäkuussa. Jos viides tehdään, vaihtuu taas näyttelijäkaarti.
Jorssi

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 28 Elo 2009 20:25

Tattis Jorssi. :D
Suomeen saadaan sit joskus vuonna tulevaisuus, sitä odotellessa.
shaana
Kuivaliha

Edellinen

Paluu Leffa.tv