Vetonaulaksi kauppaan oltiin hankittu Mikko Kuustonen soittamaan huilua.

) ja toisessa oli myös jokin todella outo opitunti meneillään. Löysin ruokalan, joka oli ennemminkin kuin ravintola kunnollisine noutopöytineen. Otin muusia, kun silmissäni sumeni. Otin pöydästä tukea ja selitin vieressäni seisseelle tyypille, että mua pyörryttää. Tyyppi vaan totesi, että aijaa ja lähti pois.
) ja se oli ihan hajalla, koska ei

Kävi ilmi, että tämä henkilö oli tumma arabimies. Sitä paitsi bussilipusta
Menin kysymään isältä, olisiko hänellä
Kissa olikin muuttunut

Lisäksi ainakin eräs perhe joutui menemään
Ilmeisesti tässä unessa tapahtui myös jotain pahempaakin, sillä

Tarkoitus oli löytä rivistä oma mies tai nainen. Tavallaan tiesin, että "mieheni" on eräs samaan ainejärjestöön kuuluva fuksi, mutta menin kuitenkin seisomaan erään toisen tuttuni eteen ja selitin vieressäni seisseelle pojalle. "Ei tää oo varmaan mun, mutta haluaisin, että olis."
Majoituin sinne kolmen muun tytön kanssa. Yksi oli peruskouluaikainen luokkakaverini ja kaksi olivat jotain ulkomaalaisia tyttöjä. Yritin kovasti opiskella, mutta mun oli vaikea keskittyä siellä. Menin kättelemään kämppään tulleita kämppiksiäni, mutta meillä ei ollut yhteistä kieltä. Jotenkin kuitenkin päättelin, että aamulla kaikki osaavat jo hyvin puhua englantia. Se, ettei illalla osattu, johtui ajatusteni mukaan vain väsymyksestä.
Kun menin nukkumaan unessa, heräsin oikeasti. 

Pelkäsin olevani raskaana hänelle tai saaneeni HIVIn.
(Olisiko
)
)
Yhden unen lopussa kotikodimme kylppärissä oli nyrkin kokoisia paarmoja, joita tapoin. Yksi jäi kitumaan. Sätki oikein.
Toisessa unessa oli lattia täynnä sammakoita, torakoita ja joitain pikkuhyönteisiä.
Kolmannessa unessa päähäni tippui jotain pikkuötököitä ja luulin saaneeni ne pois, mutta niitä löytyikin myöhemmin hiusteni seasta vaikka kuinka paljon.

En jäänyt katsomaan, mitä se oli, vaan otin jalata alleni ja hienoissa 
Muoks. Virne siis tuolle alulle. (Oli pakko katsoa netistä,
)
)

Galileo kirjoitti:Näin unta, että ostin melkein pakasta vedetyn ysisatasen, jolla ei oltu ajettu kuin 25 tkm ja hintakin oli vain pari kiloa.
Hitsi kun Trans*ina on taas matkoilla. Haluaisin kuulla unitulkinnan.
Lapsen isä alkoi kertoa Käpykruunu-nimen tarinaa, josta oli kuulemma peräti neljä versiota, mutta en ehtinyt kuulla ensimmäistäkään. 

Hän oli välillä varsin veemäinen ja välillä ihan mukava. Baarista poistuimme yön selkään ja päätimme ajaa taksilla hotelliin. Taksikuski oli oudon mykkä.

Kumkvatti kirjoitti:Viimeöisessä unessa oli lapsi, jonka etunimet olivat Emmi Käpykruunu Alexia.![]()

Päätin ottaa tämän toisen hameen ja joitakin muita vaatteita kangaskassiin
Lopulta ystäväni ajautui nyrkkitappeluun

Suvi kirjoitti:Hunkseja ei näkynyt koko unessa.

)
) Kun kisa oli nyt ohi, lähdin pois. Huomasin kuitenkin, että baarin edessä

Puuhailimme sukulaisten kanssa kaikkia kesäjuttuja ihan kuin lokakuusta 

-hyniöitä.

Maija kirjoitti:Hämäriä muistikuvia hämärästä fordeunesta.
Vaihdoin avaani. Hönö emu sai siis väistyä jonkin mustavalkoisen kahvikupin (tai jonkun vastaavan) tieltä. Sippura suuttui mulle tästä kovasti eikä koko päivänä postannut mitään muuta kuin-hyniöitä.

Sippura kirjoitti:Maija kirjoitti:Hämäriä muistikuvia hämärästä fordeunesta.
Vaihdoin avaani. Hönö emu sai siis väistyä jonkin mustavalkoisen kahvikupin (tai jonkun vastaavan) tieltä. Sippura suuttui mulle tästä kovasti eikä koko päivänä postannut mitään muuta kuin-hyniöitä.
![]()
Mä olin just hakemassa avatarketjua että olisin päässyt avautumaan Maijan uudesta
ulkomuodosta![]()
![]()
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa