Kuolo kirjoitti:Onks hei kellään kokemusta semmosista muotoiltavista pohjallisista tai jostain erikoiskengistä tms.? Nyt kun on nimittäin keväästä asti jalat kipeytyny päivä päivältä enemmin, niin alkaa vähän mietityttää josko jotain ois tehtävissä. Tietty ihan ekaks vois ostaa uudet työkengät jos se helpottais. Vai jäänkö rampana kotiin?

Nenä vuotaa, palelee ja aivastuttaa, väsyttää ja vituttaa.
Lumikki75 kirjoitti:Asuin ennen hissillisessä kerrostalossa. Nyt muutettiin kolmikerroksiseen omakotitaloon ja mulla on reidet kipeät portaiden ramppaamisesta (ai miten niin olen liikkunut liian vähän?). Toki ramppaamista on tullut tavaroiden kantelun takia enemmän kuin sitä normaalisti tulee vaikka onkin useampi kerros, mutta silti tämä on vähän noloa.

Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?

Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
Mulla pitää aina olla jotain pureskeltavaa.

Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
No sormetko siihen sit soveltuu hyvin?

Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
No, ne ny sattuu olemaan aina lähimpänä.

Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
Pureskelisit vaikka kieltäs

Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
Se on liika pehmiä pureskeltavaksi.

Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
No sit rupeet kulkemaan porkkana kourassa
Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
What's up doc? *rouskrouskrousk*
ei voi olla toisen sormien pureskelu noin iso asia...Emilia kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
What's up doc? *rouskrouskrousk*ei voi olla toisen sormien pureskelu noin iso asia...

Kuolo kirjoitti:Emilia kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
What's up doc? *rouskrouskrousk*ei voi olla toisen sormien pureskelu noin iso asia...
Ei voikaan, mutta järettömän pitkä lainausketju on ihan järettömän siisti

Vanilla kirjoitti:Lumikki75 kirjoitti:Asuin ennen hissillisessä kerrostalossa. Nyt muutettiin kolmikerroksiseen omakotitaloon ja mulla on reidet kipeät portaiden ramppaamisesta (ai miten niin olen liikkunut liian vähän?). Toki ramppaamista on tullut tavaroiden kantelun takia enemmän kuin sitä normaalisti tulee vaikka onkin useampi kerros, mutta silti tämä on vähän noloa.
No ei siinä mitään noloa ole. Mulle iskee aina sama ongelma hepun kotona - siis on iskenyt ne huikeat pari kertaa, mitä olen siellä käynyt - kun sekin on kolmikerroksinen talo.

Lyyra kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Emilia kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Shay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Minkä takia sie tunget sormia suuhus?
Ei voikaan, mutta järettömän pitkä lainausketju on ihan järettömän siisti
Määki pureskelen sormiani! En olekaan yksin!
*tuijottaa lumoutuneena lainausketjua*

)
Muutama päivä oli välissä, ettei nokka vuotanut, mutta tänään luennolla alkas nenä vuotamaan taas.
Ärsyttävää, kun joutuu niistelemään. Varsinkin luennoilla se tuntuu jotenkin kiusalliselta.
Voivoi. En varsinaisesti halua valittaa, kummaksun vain. Kai tämä joskus ensi kesänä menee ohi. 
marenkienkeli kirjoitti:Toivottavasti menis nää vaivat ohi ja saisin pysytellä poissa tästä ketjusta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa