En ole koskaan ymmärtänyt, miksi sitä pitäisi alkaa kitkeä pois. --
Tänään on yo-kunnan liikuntailtapäivä. Pesistä!
Ja illalla katsomaan kivaa bändiä, ilmaiseksi!
Kiva päivä. 
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi sitä pitäisi alkaa kitkeä pois.
Ja illalla katsomaan kivaa bändiä, ilmaiseksi!
Kiva päivä. 

Lumikki75 kirjoitti:En mäkään oikein ymmärrä miksi sitä sammalta pitäisi pois alkaa kiskoa, jos siitä kerran ei ole sen kummempaa haittaa kuin että nurtsi ei nyt siinä kohdassa sitten kasva.

Eikä edes ollut mitään sellaista asiaa, joka pitäis saada heti kirjoitettua tänne. 

Tästä päivästä alkaen hetki hetkeltä lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä
No oikeastaan on ihan kivaa olla 25 vee. 

Mukava päivä on ollu tähän asti. Äiti ja isä tuli yllätysvisiitille kotona leivotun kakun kanssa. Syötiin ruoka ja juotiin äitin kanssa lasit viiniä (tosin mulla on vieläkin tossa lasissa sitä koska olen vähän hidas juomanen
) ja tietysti tuli juteltua minun ja veljen syntymästä ja oli oikein mukavaa. Isältä tuli synttärirahaa jo viikonloppuna (tuli ja meni, Alko kasvaa ja voimistuu
) ja äitiltä tuli toinen mokoma tänään. Tatska on haaveissa
jospa sitä vihdoin pääsisi hakattavaksi 
Luulin, että siihen on vielä kolmisen viikkoa aikaa. Omituista! Yleensä olen suhteellisen hyvin tuollaisista ajoista selvillä. Muutenkin tuntuu, etten ole vielä edes ehtinyt kunnolla aloittaakaan opiskelua koko jaksossa. Ja ensi viikolla on jo viimeiset luennot... Iiks.
Aikani on mennyt luennoilla notkumiseen, opiskeluun ja etenkin opiskelijajuhliin. Laskin, että olen tainnut olla neljällä edellisellä viikolla aina jossain bileissä.
On kyllä ollut hurjan mukavaa! Vielä viime vappunakin ajattelin jostain syystä, että muutama vanhemmista opiskelijoistamme on jotenkin pelottavia. Tai etten mie niille ainakaan kehtaisi jutella, kun tuntisin itseni niin tyhmäksi. Nyt olen (alkoholin avulla ehkä
) päässyt noista tuntemuksista yli. Huomasin, että kaikki ovatkin aivan mahtavia tyyppejä! Vanilla kirjoitti:Laskin, että olen tainnut olla neljällä edellisellä viikolla aina jossain bileissä.![]()
Mäkin oon käynyt paljon bileissä opiskelujen alettua. Tällä viikolla ei tosin ole yksiäkään bileitä. Outo fiilis. Kuutena edellisenä viikkona on kuitenkin ollut joka viikko vähintään yhdet bileet. Viitenä ensimmäisenä viikkona oli joka keskiviikko bileet (+muina viikonpäivinä olleet bileet/tapahtumat) ja nyt on toinen keskiviikko ilman bileitä. Mutta kahtena seuraavana viikkona sekin taas korjaantuu.
Tällaista hullunmyllyä tää syksy on, kun on niin paljon mukavia juhlia, joita en raaski jättää väliin.Kuolo kirjoitti:Eiks niitä semmosia tapauksia oo vaikka kuinka, että viilettävät menemään päivästä toiseen ja jos jostain syystä tuleekin elämälle stoppi ja on aikaa, ne murenee palasiks?

L-S kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Eiks niitä semmosia tapauksia oo vaikka kuinka, että viilettävät menemään päivästä toiseen ja jos jostain syystä tuleekin elämälle stoppi ja on aikaa, ne murenee palasiks?
Valitettavasti kyllä.
Jaksamisia siis sinne.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa