kaverillisesti pökkäilyämarenkienkeli kirjoitti:Vitsailin hänelle jotain ja hän pökkäisi mua kevyesti (kaverillisesti ehkä). Menin pikkuisen hämilleni ja olo on edelleen outo.
theia kirjoitti:kaverillisesti pökkäilyämarenkienkeli kirjoitti:Vitsailin hänelle jotain ja hän pökkäisi mua kevyesti (kaverillisesti ehkä). Menin pikkuisen hämilleni ja olo on edelleen outo.friends with benefits?
edistyksellistä.
Ai notta kädellä! onks se nyt yhtään kaverillisempaa?marenkienkeli kirjoitti::lol: Ehkä olisi pitänyt valita sanat toisin. Ehkä tökätä kädellä kevyesti tai jotainVoisi ehkä miettiä noita sanavalintoja kaks kertaa ennen kuin lähettää viestin
![]()
"Vähän koitin sormella"theia kirjoitti:Ai notta kädellä! onks se nyt yhtään kaverillisempaa?marenkienkeli kirjoitti::lol: Ehkä olisi pitänyt valita sanat toisin. Ehkä tökätä kädellä kevyesti tai jotainVoisi ehkä miettiä noita sanavalintoja kaks kertaa ennen kuin lähettää viestin
![]()
theia kirjoitti:Ai notta kädellä! onks se nyt yhtään kaverillisempaa?marenkienkeli kirjoitti::lol: Ehkä olisi pitänyt valita sanat toisin. Ehkä tökätä kädellä kevyesti tai jotainVoisi ehkä miettiä noita sanavalintoja kaks kertaa ennen kuin lähettää viestin
![]()
En nyt tasan tarkkaan muista, mikä jäi eesmenneellä
"
". No vittu ei lohduta yhtään. 
Crux kirjoitti:Nyt sitten äitinsä on luvannut maksaa sen matkan Lontooseen jos tämä vaan lähtee sen kanssa ettei äitiparan tarvitse yksin reissata.
Kuulostaapa tutulta... oli yksi tyyppi, josta olin niiiin kiinnostunut, mutta tyyppi ilmoitti että ei halua seurustella. Ja mikäs siinä auttaa, kun aina kun nähtiin, poika silti jaksoi kertoa kuinka kiva mun kanssa on jutella ja kuinka olen ihana, joka kerta putosin siihen samaan ansaan ja olin ihan head over heels ihastunut. Elättelin toiveita, että kyllä se vielä tajuaa että haluaakin mun kanssa seukata.marenkienkeli kirjoitti:Mulla on ollut tänään hirmuisen haikea fiilis ja ikävä. Mun suuri ihastukseni kohtelee mua kuin ketä tahansa kavereistaan, mutta mun on vaikeaa ajatella häntä pelkkänä ystävänä. Meidän välillämme tapahtui muutakin kuin pelkkää suutelua ja jotenkin jo ajattelin, että välillämme voisi olla jotain suurempaa. Hänen puoleltaan ei ole ja mä taas olen korviani myöten ihastunut häneen. Välillä on hetkiä, jolloin luulen, että alan vähitellen päästä hänestä yli. Ei siihen kuitenkaan tarvita kuin muutama sana ja hymy (,joka ei tarvitse olla edes osoitettu mulle), kun olen jo taas totaalisesti ihastunut. Niin kävi viimeksi juuri tänään.
Olisi paljon helpompi, jos en olisi ihastunut, mutta eipä tälle mitään voi. Yli pääsemistä vaikeuttaa se, että hän on sanonut, ettei voi seurustella kanssani ainakaan vielä. Tuo ainakaan vielä on sellainen asia, joka ruokkii ehkä turhia toiveita siitä, että meidän välillämme voisi olla joskus jotain enemmän.
theia kirjoitti:
Musta on vaan niin epäreilua, että toinen sanoo ettei voi seurustella vielä. Millon sitten? Tuskin ollenkaan. ihan niin kuin pidettäisiin kaikki vaihtoehdot avoimina, eli sitten jos tarvitsee, niin toisen voi vaan korjata talteen. Kun ei sitä osaa päästää irti, jos toinen sanoo että ehkä.
shaana kirjoitti:Onko tämä miesten vielä samankaltainen kuin naisten pieni tauko?
Jossain muistelisin miesten keskustelleen, että kun nainen haluaa pitää pientä taukoa/miettiä asioita/välimatkaa, niin peli on menetetty - miesten silmissä. Myönnän, että jokaisen kerran kun olen itse halunnut yllä mainittuja asioita ja hengähtää, on suhde pian päätynytkin eroon.
Gluu kirjoitti:shaana kirjoitti:Esiintyy etenkin pidemmissä suhteissa.
Lumikki75 kirjoitti:Tuolla tauko-tekniikalla pystyttiin lopettamaan sillä tavalla pehmeästi. Mutta meidän tapauksessa siis molemmat aika lailla tiesivät, että "tauko" tarkoitti eroamista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa